Gå til innhold

Fortelle damen hans?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Quartfestivalen?

Hvilket århundre lever du i?

Anonymkode: f5638...24f

Brukte helt konkret eksempel på et utroskap jeg kjenner til i nærmeste krets. Man drar så klart ikke hjem og kaster det i ansiktet på fruentimmeret og hennes tre snørrunger, hvorav en er hennes fra før av. DESSUTEN: For alt man vet har postmannen fått kjøre tur på spor #1 hver gang han har vært innom på dager uten R.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Realverdien skrev (19 minutter siden):

Brukte helt konkret eksempel på et utroskap jeg kjenner til i nærmeste krets. Man drar så klart ikke hjem og kaster det i ansiktet på fruentimmeret og hennes tre snørrunger, hvorav en er hennes fra før av. DESSUTEN: For alt man vet har postmannen fått kjøre tur på spor #1 hver gang han har vært innom på dager uten R.

Ja, og jeg har et konkret eksempel fra enda lengre tilbake, fra Woodstocfestivalen, hvor man tok med kona og søstera hennes og alle var happy, free love og masse knask og gode greier. 

Neida.

Poenget mitt er at det holder ikke med konkrete eksempler, eller pekefingre. Man må ha prinsipper, som man etterlever.

Er viktig prinsipp for meg er at hvis noen andre gjør noe galt, så er det ikke jeg som skal passe på at dette ikke kommer kona hans for øret, eller at ikke ekteskapet skal ta slutt eller at ikke ungene skal lide. Det å hele tiden blande seg inn i andres liv handler om at man har et slags messias-kompleks, hvor man tror man er gitt mer makt i denne verden enn man egentlig er. Ofte handler dette om at man er medavhengig og har et slags oppheng på å redde verden og andre mennesker. Det er ikke min business, og det er heller ikke din business, hva andre gjør med sine liv. Ta heller og fokusér på ditt eget. 

Anonymkode: f5638...24f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

....det er du som gjør det selv om han var utro. Du er ikke bare en ærlig og uskyldig budbringer, du har tatt et valg for henne om at dette må hun vite enten hun vil eller ei. Du har bestemt ved dine handlinger at du som eks skal ligge der som en mørk sky resten av forholdet og skape mye tvil og tristhet og sjalusi hos henne. Jeg synes det er litt skummelt å gjøre dette, og det er ikke så sort/hvitt at det alltid er moralsk riktig å fortelle...jeg hadde nok ikke sagt noe uansett, jeg føler man leker litt Gud over andres forhold. Du vet ikke hva som foregår mellom to mennesker.

Anonymkode: e3c8f...cab

Det gjør man jo like mye om man ikke sier noe. Man leker like mye Gud ved å holde kjeft. Du vet jo ikke om hun allerede sliter mye med sjalusi og prøver å roe seg med at det hun mistenker ikke er reelt...

Anonymkode: 0f5b0...2e8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva som er rett eller ikke rett.. Ikke vet jeg - men JEG ville visst! Og har barn sammen med min samboer. Si det!

Anonymkode: b3137...dcb

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Realverdien skrev (3 timer siden):

Hva har han ødelagt? Ingenting. Han har jo ikke dyppa løken engang. Så faktisk har han jo ikke ødelagt familien.

Virker som om folk tror familien blir ødelagt om mor får et bakstikk på kopirommet på jobben, eller far får en sugetur av Lillian fra Tvedestrand på Quartfestivalen.

Det som ødelegger familien er jo samlivsbruddet til foreldrene. Det er dette dere heier frem at TS skal forsøke å få igang.

Lurekuken hadde et ønske om å duppa den. Kanskje han klarer det ved neste forsøk på neste dame. 

Anonymkode: 689e1...d59

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Milky skrev (23 timer siden):

Nei. Ikke ødelegg familie med barn involvert

På hvilken måte ødelegger TS familien med at det er han som er utro?

Anonymkode: 21d1f...ea9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

På hvilken måte ødelegger TS familien med at det er han som er utro?

Anonymkode: 21d1f...ea9

Hun har jo ikke noe bevis.. det vil bare skape uro. Og de har jo ikke hatt sex engang. La fsmilier med barn være i fred

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Milky skrev (Akkurat nå):

Hun har jo ikke noe bevis.. det vil bare skape uro. Og de har jo ikke hatt sex engang. La fsmilier med barn være i fred

Så man må ha sex for å være utro?

Hva vet du om hun har bevis eller ikke, har du tilgang til TS's tlf?

Svarene dine henger ikke på grep når det kommer til "ikke ødelegg familien" når det er HAN som går mellom to stk.

Anonymkode: 21d1f...ea9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Så man må ha sex for å være utro?

Hva vet du om hun har bevis eller ikke, har du tilgang til TS's tlf?

Svarene dine henger ikke på grep når det kommer til "ikke ødelegg familien" når det er HAN som går mellom to stk.

Anonymkode: 21d1f...ea9

Ts skrev jo hun ikke hadde bevis fordu de ikke snakker på sms!! Følg med i tråden du! Og tror ikke dama går fra han bare fordi han snakker med ts når de ikke har hatt sex engang!! Når barn er involvert tenker man på de og ikke på seg selv

Endret av Milky
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Så man må ha sex for å være utro?

Er ganske sikker på at det er slik det funker, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde personlig likt å vite om mannen min gikk bak ryggen min. Men nå er jeg ikke godt, og har ikke barn. Jeg er enig med at det er hans ansvar å stå opp for familien, og fortelle det til sin kjæreste. Men hadde jeg vært deg nå, så hadde jeg ikke gjort noe mer. Heldigvis stoppet det før dere hadde sex. Be good with that ❤️

Anonymkode: 7416c...39f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 hours ago, AnonymBruker said:

Egoist fordi jeg ønsker rettferdighet? 

Anonymkode: b9a51...dfc

Du ønsker rettferdighet ja, men du er ikke med i familien til denne mannen, med hans samboer og deres barn. Skjønner at du føler deg forrådt, men dette har ikke noe med deg å gjøre. Uansett hvor såret eller krenket du føler deg.

Anonymkode: 5744d...b60

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Jeg har holdt på med eksen i noen uker nå, har gjort alt utenom sex/penetrering. Nå finner jeg ut at han fortsatt er sammen med moren til barna hans, noe han forsikret meg om at han ikke var.Han har sagt at jeg er hans store kjærlighet og den tiden vi var sammen var den beste noensinne for han. Dette sa han nå sist vi møttes. Nå sier han plutselig at vi har mange gode minner men han kommer ikke til å forlate moren til barna. Altså han har løyet til meg. Jeg vet ikke helt hva jeg gjør nå. Skal jeg fortelle det til damen? Jeg har ingen bevis, sikkert planlagt fra hans side. Kun hatt telefonkontakt når vi planlagt å møtes osv. Jeg ville selvsagt visst dette om  jeg var damen hans.

Anonymkode: b9a51...dfc

Ville vært ærlig med damen hans! Selv om det er jævlig så ville jeg virkelig visst det!! 

Så får hun tro hva hun vil.

Anonymkode: 26eec...1bf

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om han ikke hadde sex med akkurat TS så kan ha vært utro med flere. Selv så ville jeg ha vite uavhengig hva utroskapet innholdte. Bare det at han har holdt på med en annen mens han er sammen med barnemoren sier sitt. Skapet hans er nok fullt av skjulte skjeletter.

53-534872_skeletons-in-the-closet-skeleton-in-the-closet.png

Anonymkode: 21d1f...ea9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Da er du en jævla egoist. Tenk på barna oppi dette. Glem han, ta dette som en lærdom og gå videre. Aldri mer ta kontakt med han.

Anonymkode: 27db0...ace

Det var da voldsom. Er det ikke han som bør få denne?

Anonymkode: a5762...c55

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Når han så mye utro, hadde jeg fortalt. Det er ikkje snakk om en tabbe, men en bevist handling fra hans side. 

Anonymkode: 69865...8e0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Milky skrev (23 timer siden):

Nei. Ikke ødelegg familie med barn involvert

:klo: Det er ingen andre enn den utro faren deres som «ødelegger» familien, gitt at dette var mulig.

Og en familie består av en eller flere ansvarlige voksne, menn eller damer, som deler omsorg for en eller flere barn. Ikke av genetikk, sex eller annet. Det som kan ødelegges av utroskap er forhold. Forhold er ikke en familie. Familie er omsorg. At ts sin ex er genetisk far betyr ikke at han er familie.

Anonymkode: 4fe3f...70a

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

:klo: Det er ingen andre enn den utro faren deres som «ødelegger» familien, gitt at dette var mulig.

Og en familie består av en eller flere ansvarlige voksne, menn eller damer, som deler omsorg for en eller flere barn. Ikke av genetikk, sex eller annet. Det som kan ødelegges av utroskap er forhold. Forhold er ikke en familie. Familie er omsorg. At ts sin ex er genetisk far betyr ikke at han er familie.

Anonymkode: 4fe3f...70a

Omg… han har jo ikke vært utro ennå! Er det noe vits å bryte opp foreldrene til et barn da? Tenk på hvor trist det er for barnet!! En voksen kan steppe opp og tilgi flørt. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Milky skrev (21 minutter siden):

Hun har jo ikke noe bevis.. det vil bare skape uro. Og de har jo ikke hatt sex engang. La fsmilier med barn være i fred

Jeg skjønner ikke argumentet ditt. Mann er delen av familien med barn som klarer ikke forstå konseptet familie med barn. Så forteller du at HUN skal la familien med barn være? Det er HAN som har tatt del av familien med barn på utflukt på jakt etter spenning. 

Anonymkode: a5762...c55

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...