Gå til innhold

Kan det komme et system så vi kan reagere på en kommentar på en annen måte enn å like slik som på Facebook?


knulleGuden666

Ønsker du mulighet for flere reaksjoner på innlegg  

76 stemmer

  1. 1. Flere reaksjoner på innlegg?

    • Ja
      39
    • Nei
      29
    • Usikker
      0
    • Nøytral/bryr meg ikke
      8


Anbefalte innlegg

Cid skrev (2 minutter siden):

Har dere tenkt å gjøre slik at man ser hvem som har gitt likes også? Føler at mange ikke hadde følt for å like innlegg lenger da siden mange sikkert liker å like anonymt

Nei, det vil ikke komme. Problemet med det er nettopp at folk kan oppleve å bli stalket eller på andre måter opplever ubehageligheter hvis andre ser hva de liker og gjør. Tenker vi fortsetter som tidligere på det punktet.

Anglofil (teamleder)

  • Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Keikolina
Optimo skrev (På 28.7.2021 den 16.01):

Det kunne gjerne gått an å gi en tommel NED også. 

Nei, da blir det hets, så det går nok ikke 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 time siden):

Noe annet, kunne dere gjort igjen slik at vi kan se alle innlegg vi har fått likes på?

Det finnes i utgangspunktet en side som lister opp reaksjoner man har gitt og fått, men den siden deaktiveres når man ikke kan se hvem som har gitt reaksjoner. 

Jeg synes det ville gitt mening at man fikk se en anonymisert versjon av denne siden på sin egen profil, så jeg har i første omgang spilt inn tilbakemeldingen til utviklerne av forumprogramvaren. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TSP skrev (4 minutter siden):

Det finnes i utgangspunktet en side som lister opp reaksjoner man har gitt og fått, men den siden deaktiveres når man ikke kan se hvem som har gitt reaksjoner. 

Jeg synes det ville gitt mening at man fikk se en anonymisert versjon av denne siden på sin egen profil, så jeg har i første omgang spilt inn tilbakemeldingen til utviklerne av forumprogramvaren. 

Takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anglofil skrev (1 time siden):

Hei

Jeg kan avkrefte at vi ikke skal komme med tomler ned eller lignende. Vi tenker det kan skape unødvendig mye negativitet.

Dette er noe vi tester ut. Som alt nytt er det jo rart i begynnelsen, men forhåpentligvis går det seg til. Om det skulle vise seg å være noe dere som brukere ikke liker, vil vi revurdere det. :) 

Anglofil (teamleder)

Humoristisk ment vinkling:
Kan du avkrefte at dere ikke skal komme med tommel ned, eller bekrefte at dere ikke skal det? :plystre:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter to minutter i tenkeboksen har jeg kommet til at min mening er at dette bare er støy. Tre ulike responser som alle har samme hensikt - å gi en tommel opp til innlegget. At det kommer i tre ulike varianter gir virkelig ingen mening eller noen form for verdi, da ingen aner bakgrunnen for at symbolet som ble gitt ble det valgte.

Utvikling er bra på mange ulike måter, men det å endre noe bare for endringens skyld fremstår helt meningsløst.

Men for all del - så lenge vi unngår tommel ned kan dere lage så mange varianter av tommel opp dere bare vil. Men hvorfor stoppe på tre? Det er plass til ihvertfall 10 til på linjen dette tar... Jeg ønsker meg et kongesymbol. Ikke fordi det betyr noe, men det gjør vel heller ikke en pokal...

  • Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

A-hunter skrev (1 minutt siden):

Etter to minutter i tenkeboksen har jeg kommet til at min mening er at dette bare er støy. Tre ulike responser som alle har samme hensikt - å gi en tommel opp til innlegget. At det kommer i tre ulike varianter gir virkelig ingen mening eller noen form for verdi, da ingen aner bakgrunnen for at symbolet som ble gitt ble det valgte.

Utvikling er bra på mange ulike måter, men det å endre noe bare for endringens skyld fremstår helt meningsløst.

Men for all del - så lenge vi unngår tommel ned kan dere lage så mange varianter av tommel opp dere bare vil. Men hvorfor stoppe på tre? Det er plass til ihvertfall 10 til på linjen dette tar... Jeg ønsker meg et kongesymbol. Ikke fordi det betyr noe, men det gjør vel heller ikke en pokal...

Kunne hatt et hoppetau symbol som bare Hoppetaujenta fikk lov til å gi 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 minutt siden):

Kunne hatt et hoppetau symbol som bare Hoppetaujenta fikk lov til å gi 😄 

Hoppetau kan knytes sammen til en slags galge 😱

Samtidig kan jo pokalen brukes til å slå noen i hodet med, så det blir kanskje forumets "tommel ned" etter hvert...

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

A-hunter skrev (Akkurat nå):

Hoppetau kan knytes sammen til en slags galge 😱

Samtidig kan jo pokalen brukes til å slå noen i hodet med, så det blir kanskje forumets "tommel ned" etter hvert...

Ah, istedenfor en tommel ned kunne vi hatt et lite symbol av Gordon Ramsey som brøler 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men håper ikke dere har tenkt å introdusere et lattersymbol heller, det kunne lett blitt brukt til å latterliggjøre innlegg. Som for eksempel å gi et til noen som skriver om noe sårt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

knulleGuden666 skrev (På 21.7.2021 den 6.38):

Det er mange ganger jeg vil reagere på forskjellige måter enn å kun like et innlegg, kan det bli et system som Facebook har?  Hadde vært supert med reaksjon som hjerte, omtenksomhet, overrasket, le, og sint og trist, i tillegg til tommel opp. Håper det kan bli i fremtiden. 
jeg starter en spørreundersøkelse så får vi sett hva de fleste brukerne her ønsker. 

Har vært borti et system husker ikke hvilken debattside hvor du hadde muligheten til å gi enten pluss (hvis du likte innlegget) eller minus hvis du misslikte innlegget.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjetil E skrev (Akkurat nå):

Har vært borti et system husker ikke hvilken debattside hvor du hadde muligheten til å gi enten pluss (hvis du likte innlegget) eller minus hvis du misslikte innlegget.

Mange nettsider osv hadde det slik før men så begynte en etter en å fjerne negative reaksjoner. Jeg synes det er bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

øyne_lyver_aldri skrev (5 minutter siden):

vi burde ha tommel ned reaksjon

👎

Og den kommer fra hjertet...!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjetil E skrev (43 minutter siden):

Har vært borti et system husker ikke hvilken debattside hvor du hadde muligheten til å gi enten pluss (hvis du likte innlegget) eller minus hvis du misslikte innlegget.

Jodel har det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjetil E skrev (45 minutter siden):

Har vært borti et system husker ikke hvilken debattside hvor du hadde muligheten til å gi enten pluss (hvis du likte innlegget) eller minus hvis du misslikte innlegget.

reddit.com har det og.

Og vesentlig flere brukere enn kg. Og det fungerer veldig bra der

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

A-hunter skrev (1 time siden):

Etter to minutter i tenkeboksen har jeg kommet til at min mening er at dette bare er støy. Tre ulike responser som alle har samme hensikt - å gi en tommel opp til innlegget. At det kommer i tre ulike varianter gir virkelig ingen mening eller noen form for verdi, da ingen aner bakgrunnen for at symbolet som ble gitt ble det valgte.

Utvikling er bra på mange ulike måter, men det å endre noe bare for endringens skyld fremstår helt meningsløst.

Men for all del - så lenge vi unngår tommel ned kan dere lage så mange varianter av tommel opp dere bare vil. Men hvorfor stoppe på tre? Det er plass til ihvertfall 10 til på linjen dette tar... Jeg ønsker meg et kongesymbol. Ikke fordi det betyr noe, men det gjør vel heller ikke en pokal...

Ser ikke heller noe poeng med nettopp denne endringen annet at det var for endringens skyld. 
 

Hvis dette har kommet for å bli vil jeg også heller ha flere kreative symboler enn de som er nå. Hva med en enhjørning for unikt gode innlegg? 🦄 Eller :lillesky:for søte. Men vi har jo disse som emojis allerede, noe vi også har med hjerter, tomler, og pokaler…

 

 

 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...