Gå til innhold

Kan det komme et system så vi kan reagere på en kommentar på en annen måte enn å like slik som på Facebook?


knulleGuden666

Ønsker du mulighet for flere reaksjoner på innlegg  

76 stemmer

  1. 1. Flere reaksjoner på innlegg?

    • Ja
      39
    • Nei
      29
    • Usikker
      0
    • Nøytral/bryr meg ikke
      8


Anbefalte innlegg

@Anglofil er det slik at alle de tre mulige reaksjonene blir samlet under omdømmepoengene, eller bare de som viser tommel opp?

  • Liker 3
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjenferdet skrev (5 minutter siden):

@Anglofil er det slik at alle de tre mulige reaksjonene blir samlet under omdømmepoengene, eller bare de som viser tommel opp?

Alle tre virker det som. Jeg trykket på pokalen hos deg nå for å sjekke og det tellet med. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjenferdet skrev (29 minutter siden):

@Anglofil er det slik at alle de tre mulige reaksjonene blir samlet under omdømmepoengene, eller bare de som viser tommel opp?

Hei

Det virker som alt teller med, men det må nesten @TSPsvare på.

Anglofil (teamleder)

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det blir enda mer ROT sånn det fungerer nå. 

"hjerter"

"pokal"

samt de vanlige "likes" sånn det var tidligere. Men på profilene til folk, står det vel bare vanlige "likes" sånn det var før? hva er egentlig poenget med alt dette? 

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så slitsomt med det nye opplegget. Kjedelig å måtte trykke to ganger bare for å 'like' et innlegg.

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjenferdet skrev (22 timer siden):

@Anglofil er det slik at alle de tre mulige reaksjonene blir samlet under omdømmepoengene, eller bare de som viser tommel opp?

Alt teller med.

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Anglofil skrev (På 25.1.2022 den 15.42):

Hei

Det virker som alt teller med, men det må nesten @TSPsvare på.

Anglofil (teamleder)

 

TSP skrev (På 26.1.2022 den 13.25):

Alt teller med.

Kan vi også få en latteremoji? Skjønner at dere er skeptisk til en slik emoji, men det er noen ganger at brukere skriver noen virkelig humoristiske innlegg (godt ment, altså). Det hadde vært fint å kunne tydeliggjøre at det var lett og godt skrevet.

  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tvillingsjel skrev (12 minutter siden):

 

Kan vi også få en latteremoji? Skjønner at dere er skeptisk til en slik emoji, men det er noen ganger at brukere skriver noen virkelig humoristiske innlegg (godt ment, altså). Det hadde vært fint å kunne tydeliggjøre at det var lett og godt skrevet.

Da hadde mange brukt det på en nedsettende måte, håper virkelig ikke at de introduserer det! Både det, en sint emoji og en tommel ned hadde bare skapt mer negativitet enn positivitet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (3 minutter siden):

Da hadde mange brukt det på en nedsettende måte, håper virkelig ikke at de introduserer det! Både det, en sint emoji og en tommel ned hadde bare skapt mer negativitet enn positivitet

Jeg antar også at KG ikke vil innføre dette fordi det vil bli brukt nedsettende. Min intensjon, derimot, er heller å kunne gi en slik emoji hvis personen har god formidlingsevne eller skriver en humoristisk eller ironisk kommentar med hensikt å få folk til å le. Men funksjonen ville nok blitt misbrukt, dessverre.

Endret av Tvillingsjel
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tvillingsjel skrev (37 minutter siden):

Jeg antar også at KG ikke vil innføre dette fordi det vil bli brukt nedsettende. Min intensjon, derimot, er heller å kunne gi en slik emoji hvis personen har god formidlingsevne eller skriver en humoristisk eller ironisk kommentar med hensikt å få folk til å le. Men funksjonen ville nok blitt misbrukt, dessverre.

Hadde jeg fått en latter emoji eller for eksempel tommel ned på noe jeg skrev så hadde jeg følt at det ble demotiverende

Endret av Cid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tvillingsjel skrev (35 minutter siden):

 

Kan vi også få en latteremoji? Skjønner at dere er skeptisk til en slik emoji, men det er noen ganger at brukere skriver noen virkelig humoristiske innlegg (godt ment, altså). Det hadde vært fint å kunne tydeliggjøre at det var lett og godt skrevet.

Hei

Det er på nåværende tidspunkt ikke aktuelt å innføre latteremoji, nettopp fordi den kan brukes i negativ kontekst. Vi ønsker først å evaluere bruken av de reaksjonene som nå er innført.

Anglofil (teamleder)

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anglofil skrev (19 minutter siden):

Hei

Det er på nåværende tidspunkt ikke aktuelt å innføre latteremoji, nettopp fordi den kan brukes i negativ kontekst. Vi ønsker først å evaluere bruken av de reaksjonene som nå er innført.

Anglofil (teamleder)

Det var godt å høre :) Tenker på spesielt de som skriver innlegg om noe veldig sårt for eksempel på vi som sørger forumet og så hadde noen gitt innlegget et latterfjes. Noen ville garantert gjort det før eller siden og det kunne gjort skade :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så lenge den gule "likes-greia" blir grønn igjen, så er alt bra...  Greit nok at "gult er kult", men "grønt er skjønt"! :sprettoy:

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beeblebrox skrev (Akkurat nå):

Så lenge den gule "likes-greia" blir grønn igjen, så er alt bra...  Greit nok at "gult er kult", men "grønt er skjønt"! :sprettoy:

Og blått er flått

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beeblebrox skrev (På 5.2.2022 den 22.12):

Så lenge den gule "likes-greia" blir grønn igjen, så er alt bra...  Greit nok at "gult er kult", men "grønt er skjønt"! :sprettoy:

Vet du, da tror jeg at jeg hadde begynt å bruke den igjen. Jeg har helt sluttet å reagere nå. Gule likes blir 'yiekes!'

HELDIGVIS er iallfall hjertene blå. Hadde de blitt røde/rosa, måtte jeg nok ha tatt en KG-avrusing.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

All den tid veldig mange innlegg på KG får de ulike reaksjonene så virker det som at dette er noe folk gjerne vil ha.

Det finnes mange ulike underforumer der de nye reaksjonene er gode å ha, som f.eks i sorgforumet er det fint å kunne gi hjerte som reaksjon på et vondt innlegg og i økonomiforumet er det mange nyttige innlegg. Jeg synes endringene er helt fine jeg! :)

(veldig glad for at det ikke finnes tommel ned når jeg skriver dette innlegget.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...