Gå til innhold

Kan det komme et system så vi kan reagere på en kommentar på en annen måte enn å like slik som på Facebook?


knulleGuden666

Ønsker du mulighet for flere reaksjoner på innlegg  

76 stemmer

  1. 1. Flere reaksjoner på innlegg?

    • Ja
      39
    • Nei
      29
    • Usikker
      0
    • Nøytral/bryr meg ikke
      8


Anbefalte innlegg

  • 2 måneder senere...

Fortsetter under...

Ting tar tid innimellom, men nå har vi fått noen flere reaksjoner på vårt forum. Håper dere blir fornøyd :)

Forumansvarlig!

  • Liker 4
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grusomt!! Hvorfor gjorde dere dette? :trist:Og hvorfor blir noen fortsatt seende fine og grønne ut mens andre får en dritkjip gul tommel? 

Faktisk trist dette her etter så mange år.

  • Liker 8
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkensina skrev (37 minutter siden):

Grusomt!! Hvorfor gjorde dere dette? :trist:Og hvorfor blir noen fortsatt seende fine og grønne ut mens andre får en dritkjip gul tommel? 

Faktisk trist dette her etter så mange år.

De introduserte ikke en tommel ned i hvert fall, da hadde ikke jeg hengt her lenger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes dette blir forvirrende, mye greiere når man bare ga likes. Jeg som er ubesluttsom kommer til å bruke år og dag på å bestemme meg om jeg vil gi tommel opp, hjerte eller trofé 😝

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (2 minutter siden):

De introduserte ikke en tommel ned i hvert fall, da hadde ikke jeg hengt her lenger..

Det kommer vel senere, i allefall har de gjort det mulig :vetikke:

  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkensina skrev (Akkurat nå):

Det kommer vel senere, i allefall har de gjort det mulig :vetikke:

Det må de virkelig ikke gjøre, det hadde skapt veldig dårlig stemning på forumet og troll kunne lett ha mislikt innlegg på de de ikke liker. De har fjernet tommel ned funksjonen overalt på diverse nettsteder nettopp fordi det skaper unødvendig negativitet. Så da hadde det blitt å gå bakover for kg å introdusere det her..  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg kan avkrefte at vi ikke skal komme med tomler ned eller lignende. Vi tenker det kan skape unødvendig mye negativitet.

Dette er noe vi tester ut. Som alt nytt er det jo rart i begynnelsen, men forhåpentligvis går det seg til. Om det skulle vise seg å være noe dere som brukere ikke liker, vil vi revurdere det. :) 

Anglofil (teamleder)

  • Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anglofil skrev (1 minutt siden):

Hei

Jeg kan avkrefte at vi ikke skal komme med tomler ned eller lignende. Vi tenker det kan skape unødvendig mye negativitet.

Dette er noe vi tester ut. Som alt nytt er det jo rart i begynnelsen, men forhåpentligvis går det seg til. Om det skulle vise seg å være noe dere som brukere ikke liker, vil vi revurdere det. :) 

Anglofil (teamleder)

Noe annet, kunne dere gjort igjen slik at vi kan se alle innlegg vi har fått likes på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte ikke endringen. Og håper ikke at dette får mer fokus enn nå, eventuelt at konseptet bygges ut, at profilene tilpasses dette.

Om noen reagerer med likes, hjerte eller pokal gir ikke brukerne noe mer enn kun likes, egentlig. Men jeg tar meg i å faktisk bli nysgjerrig på hvilke reaksjoner jeg nå får når jeg får reaksjoner. Om jeg liksom "bare" får likes, eller om noen hjerter eller pokaler meg for å vise ekstra omtanke. Blir litt distrahert av det og gir hver eneste reaksjon mye unødvendig oppmerksomhet. 

Tidlig fase selvsagt, og mulig jeg etterhvert "gir faen" i hvilken reaksjon jeg får. Vet ikke. Men akkurat pr. nå så ønsker jeg å melde om unødvendig distraksjon og oppmerksomhet på en funksjon som allerede fungerte godt slik den var. 

Men vi får gi det litt tid. Mennesker er generelt sett ikke glad i endringer, så kanskje bare startfasen er litt triggende. 

Endret av Ctrl
  • Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (Akkurat nå):

Jeg likte ikke endringen. Og håper ikke at dette får mer fokus enn nå, eventuelt at konseptet bygges ut, at profilene tilpasses dette.

Om noen reagerer med likes, hjerte eller pokal gir ikke brukerne noe mer enn kun likes, egentlig. Men jeg tar meg i å faktisk bli nysgjerrig på hvilke reaksjoner jeg nå får når jeg får reaksjoner. Om jeg liksom "bare" får likes, eller om noen hjerter eller pokaler meg, for å vise ekstra omtanke. Blir litt distrahert av det og gir hver eneste reaksjon mye unødnvendig oppmerksomhet. 

Tidlig fase selvsagt, og mulig jeg etterhvert "gir faen" i hvilken reaksjon jeg får. Vet ikke. Men akkurat pr. nå så ønsker jeg å melde om unødvendig distraksjon og oppmerksomhet på en funksjon som allerede fungerte godt slik den var. 

Men vi får gi det litt tid. Mennesker er generelt sett ikke glad i endringer, så kanskje bare startfasen er litt triggende. 

Ser at over 50% stemte ja her så sikkert derfor de lagde til dette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (5 minutter siden):

Noe annet, kunne dere gjort igjen slik at vi kan se alle innlegg vi har fått likes på?

Hei

Det må nesten @TSP svare på. :)

Anglofil (teamleder)

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva var galt med det gamle systemet? Hvorfor ikke bare beholde det slik det var? 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 minutt siden):

Ser at over 50% stemte ja her så sikkert derfor de lagde til dette

Ja så det. Men det var kun 46 stemmer, og det kan ikke representere forumet som helhet. 

For øvrig kan teorien om noe virke bedre enn praksisen. 

Likevel, greit å få det uttestet. Håper mod-teamet får tilbakemeldinger på det, både på godt og vondt, og hvis praksisen skal fortsette så bør oppslutningen for endringene være mye større enn 54%. For selv om flertallet er fornøyd, så er 41% som er misfornøyd altfor høyt for å drive praksisen videre. Mener jeg. 

Men vi får gi det tid og se det an :) 

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Anglofil skrev (14 minutter siden):

Hei

Jeg kan avkrefte at vi ikke skal komme med tomler ned eller lignende. Vi tenker det kan skape unødvendig mye negativitet.

Dette er noe vi tester ut. Som alt nytt er det jo rart i begynnelsen, men forhåpentligvis går det seg til. Om det skulle vise seg å være noe dere som brukere ikke liker, vil vi revurdere det. :) 

Anglofil (teamleder)

Godt å høre at dere ikke har tenkt til å komme med tommel ned -funksjon. Men det er allerede forvirrende med mulighetene som man da må vurdere både når man får og gir, forstår ikke helt poenget med det. Noen som får mange gule tommel opp og lite hjerter kan lure på hvorfor, man må tenke seg om hver gang hva man gir noen hver gang man liker noe osv. Hva skal dette oppnå? 

  • Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tre forskjellige reaksjoner som i praksis sier det samme - jeg skjønner ikke poenget :klo: Hadde de to nye gitt uttrykk for f.eks latter og sinne kunne jeg i større grad sett at det hadde noe for seg. De forskjellige mulighetene på facebook har i det minste forskjellige betydninger. 

Anglofil skrev (23 minutter siden):

Jeg kan avkrefte at vi ikke skal komme med tomler ned eller lignende.

Du avkrefter at det ikke kommer - med andre ord kommer det...? Beklager, nå er jeg litt vanskelig med vilje, men jeg har sett så mye uklar kommunikasjon fra modder og admin gjennom årene...

  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkensina skrev (13 minutter siden):

Godt å høre at dere ikke har tenkt til å komme med tommel ned -funksjon. Men det er allerede forvirrende med mulighetene som man da må vurdere både når man får og gir, forstår ikke helt poenget med det. Noen som får mange gule tommel opp og lite hjerter kan lure på hvorfor, man må tenke seg om hver gang hva man gir noen hver gang man liker noe osv. Hva skal dette oppnå? 

Dette er muligheter som vi har sett brukerne har ønsket, og vi prøver å teste dette ut. Det kan være det ikke er et poeng å ha dem her på forumet, vi får nå se hva tilbakemeldingene og bruken blir etter som tiden går.

Daria skrev (3 minutter siden):

Tre forskjellige reaksjoner som i praksis sier det samme - jeg skjønner ikke poenget :klo: Hadde de to nye gitt uttrykk for f.eks latter og sinne kunne jeg i større grad sett at det hadde noe for seg. De forskjellige mulighetene på facebook har i det minste forskjellige betydninger. 

Du avkrefter at det ikke kommer - med andre ord kommer det...? Beklager, nå er jeg litt vanskelig med vilje, men jeg har sett så mye uklar kommunikasjon fra modder og admin gjennom årene...

Beklager, jeg som formulerte meg litt dårlig ser jeg. Nei, det vil ikke komme.

Anglofil (teamleder)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anglofil skrev (1 minutt siden):

Dette er muligheter som vi har sett brukerne har ønsket, og vi prøver å teste dette ut. Det kan være det ikke er et poeng å ha dem her på forumet, vi får nå se hva tilbakemeldingene og bruken blir etter som tiden går.

Beklager, jeg som formulerte meg litt dårlig ser jeg. Nei, det vil ikke komme.

Anglofil (teamleder)

Har dere tenkt å gjøre slik at man ser hvem som har gitt likes også? Føler at mange ikke hadde følt for å like innlegg lenger da siden mange sikkert liker å like anonymt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...