Gå til innhold

Mistenker at mannen er utro...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

On 7/6/2021 at 8:42 AM, AnonymBruker said:

Sånn var eksen min også. Gikk med mistanke i flere måneder. Så tilfeldigvis over skuldra hans en gang jeg kom bak ham inn i stua at han skrev meldinger med masse hjerte-emojier (han som aldri brukte emojier). Da fikk jeg nok, og snokte på nettbrettet hans da han plutselig «måtte ut et ærend». Tingene hans stod på trappa samme kveld. 

Anonymkode: ab664...946

Jeg er dame selv og har vært gift i over 30 år. Er nysgjerrrig; Har en gift mann ikke flere ting en at de får plass på en trapp? Selv så måtte jeg ha en hel container for å få plass til alle mine ting.

Anonymkode: dfce8...0e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Just now, AnonymBruker said:

Jeg er dame selv og har vært gift i over 30 år. Er nysgjerrrig; Har en gift mann ikke flere ting en at de får plass på en trapp? Selv så måtte jeg ha en hel container for å få plass til alle mine ting.

Anonymkode: dfce8...0e6

Jeg mener måtte ha hatt en hel container....

Anonymkode: dfce8...0e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS om du har sjekka facebook; se messenger og sjekk etter ignored messages.. vanlig å gjemme tråder som ikke tåler dagens lys.. evt øverst på messenger; klikk på "søk" så får du opp mest brukte personer.

Anonymkode: eadc7...52a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min var utro et år. Blånekta hele veien. Jeg følte meg gal og sjalu siden jeg mistenkte det var noe. Plutselig så jeg det sort på hvitt- selv da prøvde han å juge om det. 💔

Anonymkode: 9fc94...039

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Mannen min var utro et år. Blånekta hele veien. Jeg følte meg gal og sjalu siden jeg mistenkte det var noe. Plutselig så jeg det sort på hvitt- selv da prøvde han å juge om det. 💔

Anonymkode: 9fc94...039

Så vondt 😔 

Ts

Anonymkode: 3c073...e06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nå sjekket mobilen hans. Ingenting mistenkelig der heller 🤔 

Men mistanken har likevel vokst, og ting er tungt nå - noe er ihvertfall galt. Han har vist meg svært lite oppmerksomhet og jeg føler han har tatt avstand fra meg. Må nok ta en ordentlig prat med han. 

Ts

Anonymkode: 3c073...e06

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 6.7.2021 den 8.40):

Får han nok sex hjemme? 

Anonymkode: a657e...b3a

Idiotisk svar.

Eksen og jeg hadde sex hver dag, i helger og ferier mange ganger per deg.

Allikevel var han utro. Trengte bekreftelse fra andre. Jeg dro og sp meg aldri tilbake. Han er ennå singel og poetisk på byen og sjekker damer i en alder av 50.

Anonymkode: 6111d...d1a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Idiotisk svar.

Eksen og jeg hadde sex hver dag, i helger og ferier mange ganger per deg.

Allikevel var han utro. Trengte bekreftelse fra andre. Jeg dro og sp meg aldri tilbake. Han er ennå singel og poetisk på byen og sjekker damer i en alder av 50.

Anonymkode: 6111d...d1a

*patetisk

Anonymkode: 6111d...d1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Idiotisk svar.

Eksen og jeg hadde sex hver dag, i helger og ferier mange ganger per deg.

Allikevel var han utro. Trengte bekreftelse fra andre. Jeg dro og sp meg aldri tilbake. Han er ennå singel og poetisk på byen og sjekker damer i en alder av 50.

Anonymkode: 6111d...d1a

Jeg ville ha sex med mannen min gjerne flere ganger daglig. Var han som ikke var interessert i sex i flere år, kun hadde pliktsex med meg. Så det var kun når han var kåt og trengte å tømme seg. Så det trenger ikke kun være fordi mannen ikke får nok sex hjemme. 

Anonymkode: 9fc94...039

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg har nå sjekket mobilen hans. Ingenting mistenkelig der heller 🤔 

Men mistanken har likevel vokst, og ting er tungt nå - noe er ihvertfall galt. Han har vist meg svært lite oppmerksomhet og jeg føler han har tatt avstand fra meg. Må nok ta en ordentlig prat med han. 

Ts

Anonymkode: 3c073...e06

Hvordan har mistanken din vokst ts? 

Har du snakket med mannen? 

Anonymkode: 3c6f9...e29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Hvordan har mistanken din vokst ts? 

Har du snakket med mannen? 

Anonymkode: 3c6f9...e29

Det skrev jeg i samme innlegg 😅 pga han har tatt avstand og vist meg svært lite oppmerksomhet. Tok en prat, men han sier fortsatt at han ikke er utro. Når jeg hverken har noen form for bevis eller innrømmelse må jeg jo neste stole på han. 

Ts

Anonymkode: 3c073...e06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Det skrev jeg i samme innlegg 😅 pga han har tatt avstand og vist meg svært lite oppmerksomhet. Tok en prat, men han sier fortsatt at han ikke er utro. Når jeg hverken har noen form for bevis eller innrømmelse må jeg jo neste stole på han. 

Ts

Anonymkode: 3c073...e06

Har du forsøkt å ha en åpen samtale med ham om hvordan du føler det, at du føler at han tar mer avstand og at du savner mer oppmerksomhet, for å høre om han har noen tanker om forandringen? 

Anonymkode: a9a61...811

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...