Gå til innhold

Mistenker at mannen er utro...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest SomeDude32
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Skjønner ikke hvorfor du er så opptatt av å finne ut om han er utro,når du uansett ikke har tenkt å gå fra han.

Anonymkode: bbecb...ba9

this

Og du har fått en mann som er bedre i senga. Med unntak av at han kanskje drar ut for å være utro så virker det som at du har fått en ny mann. Så bare kos deg med det og hadde jeg vært deg hadde jeg valgt å leve lykkelig uvitende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville tatt en prat til med han, ts. Det kan være andre forklaringer enn utroskap, men uansett så synes jeg det er rimelig at du får forklaring både på tidsbruk, økonomi og endringer i senga. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan minne litt om det som skjedde med oss, bare for å komme med et nytt perspektiv. Vi hadde en krevende baby, og mannen taklet ikke det helt, så han fant på unskyldninger for å være lite hjemme. Før vi fikk barn hadde jeg mest sexlyst og sa aldri nei, men det endret seg ganske drastisk med alt for lite søvn og en baby som stort sett ikke ville ligge på rom alene. Mannen min ble da også plutselig god i senga, fordi han skjønte at nå måtte han "prestere" sitt beste, for at jeg fortsatt skulle være interessert i å ha sex. Tidligere slapp han unna med dårlig forspill osv, fordi jeg alltid var klar. Han var ikke utro, og jeg mistenkte heller aldri at han var det. 

Anonymkode: d17bf...7c9

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rååååsa skrev (4 timer siden):

Prøv å sug han når han kommer hjem. Smaker han ingenting eller såpe: utro. Smaker han salt: trofast. 

Kan du fortelle mer. Burde det ikke være motsatt?

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Får han nok sex hjemme? 

Anonymkode: a657e...b3a

Kaster opp...

Anonymkode: 60ab4...0c9

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Rååååsa
Realverdien skrev (Akkurat nå):

Kan du fortelle mer. Burde det ikke være motsatt?

 

En utro person vasker seg i skrittet etter hen har vært utro. En person som går hele dagen uten å bruke skrittet til annet enn å tisse med smaker salt av svette. 

I mine yngre dager hadde jeg et forhold til en gift mann. Han skrubba seg godt før han dro hjem til konemor. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 6.7.2021 den 8.40):

Får han nok sex hjemme? 

Anonymkode: a657e...b3a

Herremin, les da. 

Anonymkode: def68...320

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med sosiale medier, Facebook? Noen nye venner der inne, som plutselig liker ting?

Anonymkode: 318ea...f8e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/6/2021 at 9:17 AM, AnonymBruker said:

Det er jo ikke meningen at hun skal bli tatt i snoke da. Det må jo selvsagt gjøres når mannen ikke ser det.

Anonymkode: bbecb...ba9

Det gjør det sååå mye bedre 😂

Anonymkode: e3843...cb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 6.7.2021 den 10.59):

Jeg har dårlig samvittighet fordi jeg ikke kan gi han det han trenger I form av kjærlighet og nærhet. 

Han bidrar hjemme heldigvis, men ikke så effektivt kanskje 😅 

Han påstår nå det, men aldri spurt om noe "bevis" på ekstra lønn. Det viser seg jo at han har løyet om lønna si og utgifter, så vi har langt mer enn det han har sagt. Hvor de pengene har blitt av aner jeg ikke, de står ikke på noen sparekonto ihvertfall. 

Anonymkode: 3c073...e06

Si du vil lage budsjett og ønsker oversikt over begges kontoer 😎

Når man har huslån sammen får man jo gjerne innsyn? Det har iallefall vi? 🤷‍♀️

Om dere ikke har innsyn er det jo bare å si sånn «oversikt over hva du har tjent ekstra - du har jo jobbet mye overtid». 

Sier han nei svarer du jo bare som sant er?

Enten gir du meg full kontoutskrift eller så må jeg gå utfra du lyver om overtiden. 

Anonymkode: c94c8...b7c

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/6/2021 at 8:47 AM, AnonymBruker said:

Ikke meg du snakker om men utro mennesker juger. Konfronter uten bevis betyr bare at de blir flinkere til å skjule. FBI modus og samle bevis er det eneste som kan avsløre. Det billigste er nok en VAR. Voice Activated Recorder gjemt I bilen vil jeg deg 100% klarhet for 500kr. Aldri konfronter uten bevis, de gjemmer kommunikasjon bedre.

Anonymkode: 54bfc...6c9

Dette er snarvei til politianmeldelse, men deg om det.

Anonymkode: e3843...cb9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Dette er snarvei til politianmeldelse, men deg om det.

Anonymkode: e3843...cb9

Ikke hvis det ikke blir oppdaget.

Anonymkode: 9b185...8aa

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Realverdien skrev (På 6.7.2021 den 9.19):

Helt riktig.

Og mange slike sexentusiaster er ikke ærlige nok til å leve alene og bare ha damene på gress, slik som noe av oss velger. De saler seg opp med kjerring, unger og huslån. Kanskje campingvogn også. Så blir det uleven for 3 barn, kjerring, svigermor, og elskerinna og løsungene hennes og flere til. Kanskje bikkja må skytes også i det påfølgende samlivsbruddet. Nei gutter! Hold dere enslig og ha særboere og ikke samboere!

Blir det ikke mange pølser på Shell av en slik ordning? Ikke mye hverdagshygge med en sånn ordning.

Endret av Eryn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rååååsa skrev (På 6.7.2021 den 17.38):

En utro person vasker seg i skrittet etter hen har vært utro. En person som går hele dagen uten å bruke skrittet til annet enn å tisse med smaker salt av svette. 

I mine yngre dager hadde jeg et forhold til en gift mann. Han skrubba seg godt før han dro hjem til konemor. 

Jepp, du har rett. 

Om min mann hadde kommet hjem nyvasket etter jobb eller andre avtaler, hadde han visst at jeg hadde gjennomskuet ham med en gang. 

Hadde lett tatt mannen min på lukta om han hadde vært utro og ikke dusjet også. Hadde ikke trengt å lukte på penisen hans engang, det hadde jeg kjent om jeg hadde gitt ham en klem også. 

En annen kvinnes kroppslukt hadde jeg kjent øyeblikkelig. 

 

Anonymkode: 858c4...da8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min eks endret seg ikke så veldig når han var utro, men ser i ettertid han likevel la ned en betydelig innsats på å bedra meg. Neste runde med utroskap oppdaget jeg det veldig raskt. Da var også forholdet over og ut. Dette var planlagt utroskap, altså oppsøkte andre bevist og innledet forhold. Disse er det ikke håp for. 

Anonymkode: f4ea2...e37

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 6.7.2021 den 10.59):

Jeg har dårlig samvittighet fordi jeg ikke kan gi han det han trenger I form av kjærlighet og nærhet. 

Han bidrar hjemme heldigvis, men ikke så effektivt kanskje 😅 

Han påstår nå det, men aldri spurt om noe "bevis" på ekstra lønn. Det viser seg jo at han har løyet om lønna si og utgifter, så vi har langt mer enn det han har sagt. Hvor de pengene har blitt av aner jeg ikke, de står ikke på noen sparekonto ihvertfall. 

Anonymkode: 3c073...e06

😳

Har dere ellers felles økonomi? 
Jeg skjønner veldig godt at du føler noe skurrer her Ts..

Anonymkode: 62a45...d8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rååååsa skrev (På 6.7.2021 den 17.38):

En utro person vasker seg i skrittet etter hen har vært utro. En person som går hele dagen uten å bruke skrittet til annet enn å tisse med smaker salt av svette. 

I mine yngre dager hadde jeg et forhold til en gift mann. Han skrubba seg godt før han dro hjem til konemor. 

TULL. 

Jeg har vært sammen med min kjære i snart 20 år. Ikke en gang har jeg hatt behov for å vaske meg nedentil etter et kvinnebesøk før jeg drar hjem til konemor.

Det er faktisk ikke alle konemødre som er så veldig ivrige på å komme i buksa på mannen når han kommer hjem fra forretningsreise eller fra byen med gutta. 

Anonymkode: b8b83...275

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om mannen min var utro hadde jeg ønsket å ikke vite... Vi har vært sammen i 12 år vi også og har barn. Det er uaktuelt å skulle skilles, da måtte det ha vært vold eller annet alvorlig i bildet, at han ikke var bra for familiemiljøet.

Han er verdens beste pappa og verdens mest tålmodige ektemann. Om han er utro er jeg også ganske sikker på at han ikke velger bort oss, men at det bare er en spenning på siden.

Og om han på grunn av dette får litt ekstra gnist i senga... vel, wohoo😅

 

Anonymkode: e415c...75e

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rååååsa
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

TULL. 

Jeg har vært sammen med min kjære i snart 20 år. Ikke en gang har jeg hatt behov for å vaske meg nedentil etter et kvinnebesøk før jeg drar hjem til konemor.

Det er faktisk ikke alle konemødre som er så veldig ivrige på å komme i buksa på mannen når han kommer hjem fra forretningsreise eller fra byen med gutta. 

Anonymkode: b8b83...275

TS og mannen har enda sex skriver hun. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...