Gå til innhold

Mistenker at mannen er utro...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jepp, du har rett. 

Om min mann hadde kommet hjem nyvasket etter jobb eller andre avtaler, hadde han visst at jeg hadde gjennomskuet ham med en gang. 

Hadde lett tatt mannen min på lukta om han hadde vært utro og ikke dusjet også. Hadde ikke trengt å lukte på penisen hans engang, det hadde jeg kjent om jeg hadde gitt ham en klem også. 

En annen kvinnes kroppslukt hadde jeg kjent øyeblikkelig. 

 

Anonymkode: 858c4...da8

Tror vi er programmert til det😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

TULL. 

Jeg har vært sammen med min kjære i snart 20 år. Ikke en gang har jeg hatt behov for å vaske meg nedentil etter et kvinnebesøk før jeg drar hjem til konemor.

Det er faktisk ikke alle konemødre som er så veldig ivrige på å komme i buksa på mannen når han kommer hjem fra forretningsreise eller fra byen med gutta. 

Anonymkode: b8b83...275

Men HVIS hun er det, så sliter du 😏

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har en følelse av at noe ikke stemmer, så er det mest sannsynlig sant. Utroskap er mye mer vanlig enn man tror. Det har skjedd meg og da var mannen mye ute på kveldstid, var gladere, glødet og sexen mellom oss var faktisk bedre. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eryn skrev (4 timer siden):

Blir det ikke mange pølser på Shell av en slik ordning? Ikke mye hverdagshygge med en sånn ordning.

Hverdagshyggen min er en deilig hjemmelavet middag med de beste ingredienser. En halvtime på tredemøllen. Ringe bestemor en ti minutters tid. Stelle seg, rydde litt hjemme. Ta seg tid til hobbyen min. Planlegge fisketur til Grønnland, jakttur til høsten og dykketur i mai. Alt bare tenkte eksempler. 

Kveldsmat mens man lyttet til politisk kvarter på sonosen og nytrr sitt rydige hjem, for anledningen kommer en mørk brunette over fra jobbe. Vin, kanskje noen ferdigpillede reker og loff. Musikk. Danse litt. Sex. Prate litt. Frokost sammen, varme rundtstykker. Dusje sammen? Få på'a klærne og få'a hjem. Helst i drosje. For jeg er ikke kjørbar. Utover dagen får man nok hele stjernehimmelen av snap, fb, insta og sms fra'a. Men da er man på noe annet interessant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Realverdien skrev (34 minutter siden):

Hverdagshyggen min er en deilig hjemmelavet middag med de beste ingredienser. En halvtime på tredemøllen. Ringe bestemor en ti minutters tid. Stelle seg, rydde litt hjemme. Ta seg tid til hobbyen min. Planlegge fisketur til Grønnland, jakttur til høsten og dykketur i mai. Alt bare tenkte eksempler. 

Kveldsmat mens man lyttet til politisk kvarter på sonosen og nytrr sitt rydige hjem, for anledningen kommer en mørk brunette over fra jobbe. Vin, kanskje noen ferdigpillede reker og loff. Musikk. Danse litt. Sex. Prate litt. Frokost sammen, varme rundtstykker. Dusje sammen? Få på'a klærne og få'a hjem. Helst i drosje. For jeg er ikke kjørbar. Utover dagen får man nok hele stjernehimmelen av snap, fb, insta og sms fra'a. Men da er man på noe annet interessant.

Men den deilige hjemmelagde middagen, lages den alene da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Realverdien skrev (På 6.7.2021 den 9.44):

Jeg er helt enig med "Dævendøtte", at her er du på den grønne gren. Mange damer skjønner ikke hvor heldig de er som har en utro mann som ligger under radaren. Det øker humøret hans, sexlysten dobles gjerne på hjemmebane også, og ofte begynner de å trene å ta vare på seg selv, samtidig som sexen blir langt bedre.

I tillegg har denne stakkaren ligget på samem dama i 12 år og hadde vel neppe de største sex-evnene i utgangspunktet. Se på det som at han like gjerne kunne hatt denne kjæresten før han traff deg, men han var ikke kul nok til det. Så han skammer seg og farter rundt bak ryggen din for å få noe som vi andre menn hadde i massevis før de dummeste av oss slo seg ned og stiftet familie. 

Synes du skal unne deg selv dette. Og så kan du som er foreslått, skyte et par varselskudd etter en stund. Da får du ham som (sex) slave for deg selv i mange måneder til, mens han prøver å berge bosituasjonen sin. 
 

Hva med det fakta at hun står igjen alene med barna og  alt husarbeidet, imens han er ute og koser seg… og bruker opp pengene som skulle gått til familien?! 

Anonymkode: df555...1a3

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rååååsa skrev (På 6.7.2021 den 17.38):

En utro person vasker seg i skrittet etter hen har vært utro. En person som går hele dagen uten å bruke skrittet til annet enn å tisse med smaker salt av svette. 

I mine yngre dager hadde jeg et forhold til en gift mann. Han skrubba seg godt før han dro hjem til konemor. 

Det er sant det som du sier at de vasker seg godt hvis de har vært utro. 
 

Har også hatt ett forhold til en gift mann og han var alltid nøyen med å vaske seg etter at vi har møttes og når han skulle hjem til kona. 

Anonymkode: 6ac83...b8f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rååååsa
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er sant det som du sier at de vasker seg godt hvis de har vært utro. 
 

Har også hatt ett forhold til en gift mann og han var alltid nøyen med å vaske seg etter at vi har møttes og når han skulle hjem til kona. 

Anonymkode: 6ac83...b8f

Nettopp!

Snok i underbuksa, ikke på mobilen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SomeDude32 skrev (På 6.7.2021 den 13.09):

this

Og du har fått en mann som er bedre i senga. Med unntak av at han kanskje drar ut for å være utro så virker det som at du har fått en ny mann. Så bare kos deg med det og hadde jeg vært deg hadde jeg valgt å leve lykkelig uvitende.

Jeg tipper TS trenger mer enn en mann som bare er blitt flink i senga altså. Hun trenger en mann som gidder å ta mer tak i hjemmet og ta vare på familien, istedenfor at han koser seg ute og når han kommer hjem er alt stelt i stand som om han er på et hotell.

Anonymkode: 7ba79...81f

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rååååsa skrev (På 6.7.2021 den 17.38):

En utro person vasker seg i skrittet etter hen har vært utro. En person som går hele dagen uten å bruke skrittet til annet enn å tisse med smaker salt av svette. 

I mine yngre dager hadde jeg et forhold til en gift mann. Han skrubba seg godt før han dro hjem til konemor. 

Det stemmer ikke. Finnes de som ikke vasker seg etter de har knulla med andre. 

Anonymkode: 7ba79...81f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 6.7.2021 den 9.31):

😂👏

Kanskje bare la han holde på når jeg tenker meg om 🙈

Neida, men ja, føles ut som han har fått opplæring. Plutselig hadde han full kontroll på gpunktet og kunne gi meg fler orgasmer på rappen. 

Ts

Anonymkode: 3c073...e06

Hvorfor har ikke du selv lært han hvordan han kan gi deg orgasmer?

Ikke rart han er utro.. Han har endelig møtt en kvinne som er ekte interessert i sex, og har fått en ny seksuell vår. Dette kan være utrolig sterkt for en person, som å finne seg selv etter å ha følt seg som en halv person lenge. Det er ikke den andre personen man har en affære med som er viktig, men at man treffer igjen en del av seg selv man trodde man hadde mistet.

Noen kvinner tror det bare er å spre beina x ganger i uka så er mannen fornøyd, men sex handler om så mye mer enn det.. 

Synes definitivt det høres ut som han er utro. Høres nesten ut som du synes det er greit? Kan jo være OK løsning det for noen, kona orker ikke gi mannen nok oppmerksomhet så da får noen andre gjøre det.

Anonymkode: 23e3f...998

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rååååsa skrev (På 6.7.2021 den 17.38):

En utro person vasker seg i skrittet etter hen har vært utro. En person som går hele dagen uten å bruke skrittet til annet enn å tisse med smaker salt av svette. 

I mine yngre dager hadde jeg et forhold til en gift mann. Han skrubba seg godt før han dro hjem til konemor. 

Det spørs litt på konemor, det er de som har så sjeldent sex at han kan med 100% sikkerhet vite at nesa hennes ikke kommer til å være i nærheten av skrittet hans når han kommer hjem den kvelden.

Har hatt en affære med en gift mann selv, og det var litt 50/50, noen ganger hadde han så dårlig tid at han måtte løpe og da var det ikke så farlig med den dusjen.

Men trikset funker fremdeles, for om han har vært utro og ikke vasket skrittet så vil jeg anta det lukter litt kvinnekjønn av det.

Anonymkode: 23e3f...998

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rååååsa

Da må jeg korrigere meg: 

En penis som er rein, smaker såpe eller fitte: utro

En penis som smaker svett bokser: ikke utro.

Jeg vil mene at en utro partner kan man lukte seg frem til. 

Å snoke i mobilen har jeg ikke sansen for. Det er ulovlig, eller hen skjuler sine spor eller du vil ende med å lese noe som gjør fryktelig vondt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rååååsa skrev (6 minutter siden):

Da må jeg korrigere meg: 

En penis som er rein, smaker såpe eller fitte: utro

En penis som smaker svett bokser: ikke utro.

Jeg vil mene at en utro partner kan man lukte seg frem til. 

Å snoke i mobilen har jeg ikke sansen for. Det er ulovlig, eller hen skjuler sine spor eller du vil ende med å lese noe som gjør fryktelig vondt. 

 

Anonymkode: 23e3f...998

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rååååsa
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

 

Anonymkode: 23e3f...998

Haha, veldig bra! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 6.7.2021 den 8.11):

Det jeg har reagert mest på var sexen. At det plutselig endret seg så drastisk. Plutselig var han så selvsikker og visste akkurat hva han skulle gjøre og hvordan. 

Ts

Anonymkode: 3c073...e06

Si det, si noe ala "du, de nye greiene du har tatt i bruk når vi har sex er good shit - hvor har du fanget oppp dette etter 12 år" 

 

AnonymBruker skrev (På 6.7.2021 den 8.57):

Nope, det gjør han ikke. Hverken nok sex eller oppmerksomhet. Jeg har hele dagene fullt opp med husarbeid, middag, planlegging og barn. Når vi først har litt ekstra tid så steller jeg gjerne i stand en hyggelig middag, boblebad, massasje eller lignende. 

Jeg har masse dårlig samvittighet for at jeg ikke kan tilfredsstille han nok. Kanskje derfor jeg lar det skure og gå litt uten at jeg prøver å finne eksakt ut hva han gjør. Samtidig har jo også han deler av skyld i at det er sånn. Vi er to om forholdet og familien ☺️

Ts

Anonymkode: 3c073...e06

 

AnonymBruker skrev (På 6.7.2021 den 10.59):

Jeg har dårlig samvittighet fordi jeg ikke kan gi han det han trenger I form av kjærlighet og nærhet. 

Han bidrar hjemme heldigvis, men ikke så effektivt kanskje 😅 

Han påstår nå det, men aldri spurt om noe "bevis" på ekstra lønn. Det viser seg jo at han har løyet om lønna si og utgifter, så vi har langt mer enn det han har sagt. Hvor de pengene har blitt av aner jeg ikke, de står ikke på noen sparekonto ihvertfall. 

Anonymkode: 3c073...e06

Når du skriver at du holder orden på hjemmefronten og AS familien så ER det omsorg, det ER å vise kjørlighet og det ER nærhet! Det er ikke intimitet, men fader heller - om du er alene om AS FAMILIEN størsteparten av tiden vil det være et solid = mellom overskudd til intimitet og trøttheten du føler som igjen ikke gir overskudd til intimitet. Såpass skjønner absolutt alle som vil, og de som ikke skjønner det er tverr og vanskelig (ferdig snakka) 

Når det gjelder inntekt - er dere gifte? i så fall har du mannens inntekt som lignes sammen med din på selvmeldingen, da trenger du ikke snoke, det er bare å sammeligne år for år mot lønnsoppgjør så har du en ide om det faktisk kommer inn noe ekstra eller ikke, gjør det ikke det kan det også være en fin måte å ta samtalen om økonomi på - si du gikk gjennom egen selvmelding og innså at hans ikke stemmer med intrykket du har av overtid så om han har tid til at dere setter dere ned sammen og se på det nå - ikke gi han tid til å forberede seg, ha pc klar med login osv.. 

Ta opp tingene hver gang de dukker opp, på den måten er det umulig å "lyve" seg ut av det på, vær åpen, ikke anklagende eller sutrete - bare nøytral og åpen, det er den vanskeligste delen når man har slike utfordringer, det å ikke la følelser og usikkerhet påvirke deg, ikke bruke ord som "du er aldri hjemme" eller "du sier du ikke er utro men.." Si heller ting som "det re tydelig for meg at noe foregår som du ikke er helt åpen med meg på, og jeg trenger at vi er på samme frekvens når det gjelder forholdet vårt og familien vår" 

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest DEN NAKNE GARTNER

Jeg hadde kjørt full etterforskning - Dette er noe som må avkreftes eller bekreftes. Sånn er jeg :) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hva med det fakta at hun står igjen alene med barna og  alt husarbeidet, imens han er ute og koser seg… og bruker opp pengene som skulle gått til familien?! 

Anonymkode: df555...1a3

Ja. Det er jo ulemper da. Men når mor stakes opp så bra som hun beskriver her, så gjør hun nok husarbeidet med et stort smil i månedene fremover. Dette med penger vet vi ikke noe om. Mange har separat økonomi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SomeDude32
3 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg tipper TS trenger mer enn en mann som bare er blitt flink i senga altså. Hun trenger en mann som gidder å ta mer tak i hjemmet og ta vare på familien, istedenfor at han koser seg ute og når han kommer hjem er alt stelt i stand som om han er på et hotell.

Anonymkode: 7ba79...81f

Nå aner jeg ingenting om hvordan arbeidsfordelingen var før han begynte med det han gjorde. Men om det er slik at han begynte å gi mer faen i sine forpliktelser hjemme må han selvsagt ta seg sammen. Om det er null forskjell så er det bare for TS å gi faen og nyte at hun har en ny og forbedret mann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå til legen og få std-test. Og ta det regelmessig så lenge det er uavklart om han er utro. 

Anonymkode: bc620...4c4

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...