Gå til innhold

Mistenker at mannen er utro...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Gå til legen og få std-test. Og ta det regelmessig så lenge det er uavklart om han er utro. 

Anonymkode: bc620...4c4

Huff, ja! Fatter ikke hvordan man klarer å fortsette å ligge med en mann man mistenker at er utro. 

Anonymkode: 40a40...6ce

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 6.7.2021 den 9.31):

😂👏

Kanskje bare la han holde på når jeg tenker meg om 🙈

Neida, men ja, føles ut som han har fått opplæring. Plutselig hadde han full kontroll på gpunktet og kunne gi meg fler orgasmer på rappen. 

Ts

AnonymBruker skrev (På 6.7.2021 den 9.45):

😂😂 Ikke sant 😝

Med slike svar etter flåsete kommentarer om at du skal se fordelene med utroskapen..🙄 Så virker det jo egentlig ikke som at du bryr deg sånn om han faktisk er utro?

Endret av Jullen
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir ikke helt klok på denne tråden 🤦‍♂️ noen sier at det er en god gevinst med at han er utro, trener, bedre sex osvosv.

Altså, hva faen? Kan man ikke heller bare være singel da?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Goodtimes skrev (3 timer siden):

Jeg blir ikke helt klok på denne tråden 🤦‍♂️ noen sier at det er en god gevinst med at han er utro, trener, bedre sex osvosv.

Altså, hva faen? Kan man ikke heller bare være singel da?

Skjønner ikke hvorfor det er så viktig for hi å få ett svar heller,det tydlig at hun uansett ikke kommer til å gå fra han selv om han er utro. 

Anonymkode: bbecb...ba9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jullen skrev (14 timer siden):

Med slike svar etter flåsete kommentarer om at du skal se fordelene med utroskapen..🙄 Så virker det jo egentlig ikke som at du bryr deg sånn om han faktisk er utro?

Jeg har nok litt sånn humor og var ikke seriøs når jeg svarte 😊 

Jeg bryr meg, men samtidig så prøver jeg nok å unngå det litt. Vi har det fint sammen og ting fungerer veldig bra, noe jeg ikke vil at skal ødelegges - finner jeg ut at han er utro så er det jo mest sannsynlig kroken på døra. 

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Skjønner ikke hvorfor det er så viktig for hi å få ett svar heller,det tydlig at hun uansett ikke kommer til å gå fra han selv om han er utro. 

Anonymkode: bbecb...ba9

Hadde nok med ganske stor sikkerhet gått fra han om jeg fant ut at han er utro. 

Ts

Anonymkode: 3c073...e06

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg har nok litt sånn humor og var ikke seriøs når jeg svarte 😊 

Jeg bryr meg, men samtidig så prøver jeg nok å unngå det litt. Vi har det fint sammen og ting fungerer veldig bra, noe jeg ikke vil at skal ødelegges - finner jeg ut at han er utro så er det jo mest sannsynlig kroken på døra. 

Hadde nok med ganske stor sikkerhet gått fra han om jeg fant ut at han er utro. 

Ts

Anonymkode: 3c073...e06

Hadde du gått? 

Anonymkode: 046f4...1e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 9.7.2021 den 12.09):

Jeg har nok litt sånn humor og var ikke seriøs når jeg svarte 😊 

Jeg bryr meg, men samtidig så prøver jeg nok å unngå det litt. Vi har det fint sammen og ting fungerer veldig bra, noe jeg ikke vil at skal ødelegges - finner jeg ut at han er utro så er det jo mest sannsynlig kroken på døra. 

Hadde nok med ganske stor sikkerhet gått fra han om jeg fant ut at han er utro. 

Ts

Anonymkode: 3c073...e06

Jeg tyr ofte selv til sort humor når livet kan bli litt brutalt. Så burde vel nesten tenkt meg det at her var er snev av ironi ja.

Syns bare ikke vedkommende som kommenterte burde få den type feedback. Han kommer med så mange overflatiske, ufølsomme og til tider mannsjåvinistiske kommentarer her inne av og til, at jeg blir helt matt.

Endret av Jullen
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jullen skrev (9 timer siden):

Jeg tyr ofte selv til sort humor når verden kan bli litt brutal. Så burde vel nesten tenkt meg det at her var er snev av ironi ja.

Syns bare ikke vedkommende som kommenterte burde få den type feedback. Han kommer med så mange overflatiske, ufølsomme og til tider mannsjåvinistiske kommentarer her inne av og til, at jeg blir helt matt.

Ah, ok. Visste ikke det, men skjønner at du reagerer da. Takk for at du sier i fra. 

Ts 

Anonymkode: 3c073...e06

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom alt annet i forholdet fungerer bra, sexen er bedre og man kan leve med at situasjonen er som den er ville jeg nok som de som spøkefullt sier "nyt det" også vurdert den siden - det er bedre med den "djevelen" man kjenner osv.. Det er mye som står på spill om man er en typisk AS Familie med felles økonomi, hus, biler, hytte, båt, storfamilie, stor vennekrets osv osv u name it - ikke alt er verdt å kaste fra seg pga et sidesprang - og det mener jeg 100% noen ting kan man fint leve med også når man har gått noen runder med seg selv, men ikke alle er satt sammen slik. 

TS må få lov å velge selv, og uansett hva TS velger er det helt greit også for de som ikke skjønner valget for det er hennes, ikke vårt. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ABM skrev (På 6.7.2021 den 5.13):

Ikke snok på tlf. hans...Mye bedre å gjøre dette på en voksen måte...

Sett deg ned en kveld og snakk med ham, ikke press eller fordøm for mye..bare fortell hvordan du føler det og hva du tror...med litt flaks kommer sannheten da..

Ikke snok på tlf. hans... mye bedre å gjøre dette på en voksen måte...??? Hvor voksent er dert å være utro da?? Nei, enkelte må taes på fersken for å innrømme det de driver med.

Anonymkode: b55e0...9ad

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor skrive her om du egentlig vil " unngå " det og la det være fordi dere har det så bra? 

Det er jo du som har tatt dette opp med oss på kg.. :)

 

Anonymkode: bbad9...186

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Men hvorfor skrive her om du egentlig vil " unngå " det og la det være fordi dere har det så bra? 

Det er jo du som har tatt dette opp med oss på kg.. :)

 

Anonymkode: bbad9...186

Ja, si det 😅 Jeg lurer litt på hva andre hadde gjort i den situasjonen - få litt input. 

På et eller annet tidspunkt vil jeg jo mest sannsynlig finne ut om han er utro. 

Ts 

Anonymkode: 3c073...e06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ja, si det 😅 Jeg lurer litt på hva andre hadde gjort i den situasjonen - få litt input. 

På et eller annet tidspunkt vil jeg jo mest sannsynlig finne ut om han er utro. 

Ts 

Anonymkode: 3c073...e06

Men hva gjør du i mellomtiden da? Later som ingenting? Fortsetter å ligge med han? Hvordan orker du? Spør oppriktig, for tror ikke jeg hadde fått til å ha sex med han med den mistanken hengende over han.

Anonymkode: 40a40...6ce

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Men hva gjør du i mellomtiden da? Later som ingenting? Fortsetter å ligge med han? Hvordan orker du? Spør oppriktig, for tror ikke jeg hadde fått til å ha sex med han med den mistanken hengende over han.

Anonymkode: 40a40...6ce

jeg har ikke det norske ordet men der jeg kommer fra heter det compartmentalising - evnen til å skille ting fra hverandre når det er psykologiske behov for det, altså en måte å legge lokk på ting på og stue de bort, det er noe alle gjør i større og mindre grad uten at det er en psykisk greie, for all del, men det er enklere enn man skulle tro ved at man velger hva man fokuserer på og gir næring så lenge som mulig. 

TS - jeg vil tro du kan leve som dette en stund, men om du ikke er fullstendig åpen for at mannen din kan ha noe "på si" tror jeg det vil spise deg opp etterhvert, mitt råd er å gå noen runder med deg selv på hva du kan akseptere, deretter si det til han, at du ikke trenger noen bekreftelse på utroskap men dette har du kommer frem til er dine spilleregler... og så forteller du hvor dine grenser går og lar det bli med det, ikke la han diskutere, forsvare eller forklare - men la han tenke på det, slik du har gjort, grunndig og overveid. Gjør deg opp status (personlig, familie, økonomi osv) for egen del, det vil også hjelpe deg senere uavhengig av hva som er eller ikke er nå. 
#klem

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rååååsa skrev (På 7.7.2021 den 21.14):

TS og mannen har enda sex skriver hun. 

Det har da jeg og konemor også. Men det er ikke dermed sagt at jeg er helt paranoid.

Anonymkode: b8b83...275

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carrot skrev (16 minutter siden):

jeg har ikke det norske ordet men der jeg kommer fra heter det compartmentalising - evnen til å skille ting fra hverandre når det er psykologiske behov for det, altså en måte å legge lokk på ting på og stue de bort, det er noe alle gjør i større og mindre grad uten at det er en psykisk greie, for all del, men det er enklere enn man skulle tro ved at man velger hva man fokuserer på og gir næring så lenge som mulig. 

Sant det, noen er nok bedre til det enn andre. Jeg får ikke til å ligge med min mann om vi har krangla engang😅

Anonymkode: 40a40...6ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Men hva gjør du i mellomtiden da? Later som ingenting? Fortsetter å ligge med han? Hvordan orker du? Spør oppriktig, for tror ikke jeg hadde fått til å ha sex med han med den mistanken hengende over han.

Anonymkode: 40a40...6ce

Vi er forskjellige ☺️

Jeg går ikke å tenker på det hele tiden, men noen ganger. 

Jeg vet ikke om han er utro. Jeg vet ikke om han har sex med noen andre. Men det er en liten mistanke der. 

Jeg har nå snoket på PCen hans og fb, ingenting mistenkelig der. Enn så lenge har jeg ingen bevis på om han er utro, kun en liten mistanke. 

Ts 

Anonymkode: 3c073...e06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carrot skrev (1 time siden):

jeg har ikke det norske ordet men der jeg kommer fra heter det compartmentalising - evnen til å skille ting fra hverandre når det er psykologiske behov for det, altså en måte å legge lokk på ting på og stue de bort, det er noe alle gjør i større og mindre grad uten at det er en psykisk greie, for all del, men det er enklere enn man skulle tro ved at man velger hva man fokuserer på og gir næring så lenge som mulig. 

TS - jeg vil tro du kan leve som dette en stund, men om du ikke er fullstendig åpen for at mannen din kan ha noe "på si" tror jeg det vil spise deg opp etterhvert, mitt råd er å gå noen runder med deg selv på hva du kan akseptere, deretter si det til han, at du ikke trenger noen bekreftelse på utroskap men dette har du kommer frem til er dine spilleregler... og så forteller du hvor dine grenser går og lar det bli med det, ikke la han diskutere, forsvare eller forklare - men la han tenke på det, slik du har gjort, grunndig og overveid. Gjør deg opp status (personlig, familie, økonomi osv) for egen del, det vil også hjelpe deg senere uavhengig av hva som er eller ikke er nå. 
#klem

Takk 🥰

Han vet godt hvor grensen går. Han vet at hvis han er utro så går jeg fra han. Er han faktisk utro så tar vi det derfra med tanke på alt det praktiske😅 Det orker jeg ikke å tenke på nå og vet at det hadde ordnet seg fint. 

Ts 

Anonymkode: 3c073...e06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/6/2021 at 8:57 AM, AnonymBruker said:

Nope, det gjør han ikke. Hverken nok sex eller oppmerksomhet. Jeg har hele dagene fullt opp med husarbeid, middag, planlegging og barn. Når vi først har litt ekstra tid så steller jeg gjerne i stand en hyggelig middag, boblebad, massasje eller lignende. 

Jeg har masse dårlig samvittighet for at jeg ikke kan tilfredsstille han nok. Kanskje derfor jeg lar det skure og gå litt uten at jeg prøver å finne eksakt ut hva han gjør. Samtidig har jo også han deler av skyld i at det er sånn. Vi er to om forholdet og familien ☺️

Ts

Anonymkode: 3c073...e06

Øh...du har fullt opp hjemme også er det atpåtil ditt ansvar å passe på at han får nok sex? Har han tid til elskerinne eller elsker, så har han pinadø tid til å gjøre noe i heimen han også hvis han er interessert i deg. Det er vel ikke ditt ansvar alene å tilfredstille HAN? Kan ikke bare være enveiskjørt hvis man skal ha det sånn noenlunde bra med seg selv og partner. Har han stelt i stand middag boblebad massasje til deg? Klør meg i hodet når jeg ser kvinner i dagens samfunn skal være både hushjelp og elskerinne. Er vi virkelig ikke kommet lengre enn 1950?

Anonymkode: 90340...e9b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 13.7.2021 den 8.43):

Vi er forskjellige ☺️

Jeg går ikke å tenker på det hele tiden, men noen ganger. 

Jeg vet ikke om han er utro. Jeg vet ikke om han har sex med noen andre. Men det er en liten mistanke der. 

Jeg har nå snoket på PCen hans og fb, ingenting mistenkelig der. Enn så lenge har jeg ingen bevis på om han er utro, kun en liten mistanke. 

Ts 

Anonymkode: 3c073...e06

Hva er mistanken din? 

Anonymkode: df7f5...00b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...