Gå til innhold

Mistenker at mannen er utro...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Vi hadde permisjon sammen, og han måtte hele tiden ut på "oppdrag", levere ting, hente ting etc og ble borte i mange timer på dagen flere ganger i uken. Når han begynte å jobbe igjen så skal han plutselig jobbe/hjelpe andre på kvelden etter jobb. Han forsover seg ikke lengre, men kommer hjem senere da han sier han glemmer tiden. Sånn har det aldri vært før. 

Han har begynt å trene og spise sunnere. Det er mye penger hver måned jeg ikke vet hva går til. Han er ikke like kosete lengre og sluttet å si han elsker meg, men sier han er glad i meg og sier mye fint til meg. 

Ut av det blå endret han seg helt når vi har sex og får meg til å komme flere ganger - før måtte jeg gjøre det selv. Aner ikke hvor han har lært dette fra. Like blid og fornøyd. Og vi har det veldig bra sammen. Har vært sammen i 12 år og har barn sammen. 

Jeg har ikke sjekket mobil/pc. Jeg har tatt det opp med han, men han sier at han ikke er utro. Jeg orker ikke å drive med etterforsknings arbeid eller mistro han til enhver tid, men i ny og ne dukker denne mistanken opp og plager meg litt. 

Hva ville du gjort i den situasjonen? 

Anonymkode: 3c073...e06

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Da min eks var mye borte på kveldstid, skulle hjelpe kompiser, trene, ut å kjøre bil om natten fordi han ikke fikk sove, eller jobbet overtid, var han utro. Jeg måtte faktisk snoke på telefonen hans før jeg fant ut av det. 

Anonymkode: 3c6f9...e29

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Ville uten tvil ha snoket litt her. Så får du i allefall roet ned mistanken om det ikke er noe

Anonymkode: f8073...d67

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Huff, så vondt.. Jeg hadde nok også mistenkt utroskap. Er det slik at du absolutt ikke ønsker å snoke?

Anonymkode: a9a61...811

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Kan du ikke følge etter han etter jobb eller noe? Er det mulig. Jeg hadde ville undersøkt litt mer uten å snoke på mobil og sånn...

Anonymkode: 1d993...9c3

Lenke til innlegg
Del på andre sider
ABM

Ikke snok på tlf. hans...Mye bedre å gjøre dette på en voksen måte...

Sett deg ned en kveld og snakk med ham, ikke press eller fordøm for mye..bare fortell hvordan du føler det og hva du tror...med litt flaks kommer sannheten da..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Spør om det er slik, og om du kan være med. Se hva svar du får da. Se om han faller for den tanken...
Da min ex begynte slik så var det to fellesnevnere med det du forteller. Pengebruk og bedre prestasjoner hjemme med meg, nye triks den hunden definitivt ikke hadde lært sammen med meg. Viste seg at det han traff var minst en prostituert. 

Anonymkode: c9099...b53

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tanuki
5 hours ago, AnonymBruker said:

Når han begynte å jobbe igjen så skal han plutselig jobbe/hjelpe andre på kvelden etter jobb. Han forsover seg ikke lengre, men kommer hjem senere da han sier han glemmer tiden. Sånn har det aldri vært før. 

Prøv å oppsøk han etter jobb, antar at du vet hvor han jobber. Ta med en matpakke for å "overraske" ham, om han er utro så er han ikke på jobben eller evt  er ikke der alene. Uansett blir han tatt i en løgn. Dessverre høres HI ut som en klassisk utroskapshistorie, vondt å si det, men var jeg deg ville jeg stålsette meg. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Ville uten tvil ha snoket litt her. Så får du i allefall roet ned mistanken om det ikke er noe

Anonymkode: f8073...d67

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Da min eks var mye borte på kveldstid, skulle hjelpe kompiser, trene, ut å kjøre bil om natten fordi han ikke fikk sove, eller jobbet overtid, var han utro. Jeg måtte faktisk snoke på telefonen hans før jeg fant ut av det. 

Anonymkode: 3c6f9...e29

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Huff, så vondt.. Jeg hadde nok også mistenkt utroskap. Er det slik at du absolutt ikke ønsker å snoke?

Anonymkode: a9a61...811

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kan du ikke følge etter han etter jobb eller noe? Er det mulig. Jeg hadde ville undersøkt litt mer uten å snoke på mobil og sånn...

Anonymkode: 1d993...9c3

For en gjeng drittunger. Unnskyld at jeg sier det, men dere er faktisk en gjeng drittunger.

Voksne mennesker setter seg ned og snakker med partneren om sine bekymringer, også mistanker om utroskap i alle varianter. 

Anonymkode: b8b83...275

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Jeg hadde spanet på han. Kan det være med en kollega tror du?

Anonymkode: 11ada...22a

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tanuki
37 minutter siden, AnonymBruker said:

For en gjeng drittunger. Unnskyld at jeg sier det, men dere er faktisk en gjeng drittunger.

Voksne mennesker setter seg ned og snakker med partneren om sine bekymringer, også mistanker om utroskap i alle varianter. 

Åh klapp igjen, TS har jo snakket med ham, han nekter, selvfølgelig. Slik som TS beskriver situasjonen så er mannen uansett et bedritent menneske.

Selv om det skulle vise seg at han ikke er utro, så driter han tydligvis i kona og barnet sitt. Han er ute timesvis mens de har permisjon, og "glemmer" tiden på jobb? Så TS er hjemme med baby mens mannen er ute og morer seg. Hadde uansett krevd et kraftig oppgjør med oppførselen til mannen, utro heller ikke. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Unnskyld at du sier det? Klarer du ikke å få frem budskapet ditt uten å kalle andre du ikke kjenner en gang, for drittunger? 

Unnskyld at du sier det du liksom.... 

Anonymkode: f2b5f...f45

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Du må nok snoke for å få sannheten dessverre

Anonymkode: 10d3f...602

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Takk for svar. 

Jeg får kanskje snoke litt å se. Å møte opp på jobben hans vil være vanskelig med barn, lang reisevei og mye trafikk. 

Han spør alltid om det er greit at han jobber overtid/drar steder. Sier jeg nei så drar han ikke. 

Det jeg har reagert mest på var sexen. At det plutselig endret seg så drastisk. Plutselig var han så selvsikker og visste akkurat hva han skulle gjøre og hvordan. 

Ts

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Vi hadde permisjon sammen, og han måtte hele tiden ut på "oppdrag", levere ting, hente ting etc og ble borte i mange timer på dagen flere ganger i uken. Når han begynte å jobbe igjen så skal han plutselig jobbe/hjelpe andre på kvelden etter jobb. Han forsover seg ikke lengre, men kommer hjem senere da han sier han glemmer tiden. Sånn har det aldri vært før. 

Han har begynt å trene og spise sunnere. Det er mye penger hver måned jeg ikke vet hva går til. Han er ikke like kosete lengre og sluttet å si han elsker meg, men sier han er glad i meg og sier mye fint til meg. 

Ut av det blå endret han seg helt når vi har sex og får meg til å komme flere ganger - før måtte jeg gjøre det selv. Aner ikke hvor han har lært dette fra. Like blid og fornøyd. Og vi har det veldig bra sammen. Har vært sammen i 12 år og har barn sammen. 

Jeg har ikke sjekket mobil/pc. Jeg har tatt det opp med han, men han sier at han ikke er utro. Jeg orker ikke å drive med etterforsknings arbeid eller mistro han til enhver tid, men i ny og ne dukker denne mistanken opp og plager meg litt. 

Hva ville du gjort i den situasjonen? 

Hadde snoket så klart! Så finner du ut om han er en dritt eller ei. Mistenkelig uten tvil. 

Anonymkode: 7ba79...81f

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Fiffig

En plutselig personlighetsforandring à la denne ville nok fått meg mistenksom. Jeg ville nok forsøkt å ta han i en løgn, eventuelt spørre mer om hva han har gjort i løpet av dagene sine. Vage fortellinger er et dårlig tegn. Uff, men jeg håper jo virkelig for din del, ts, at det ikke er noe. En ting er jo utroskap som skjer en gang på en fest, men en annen ting er en affære. Da blir det lagt ned mye tid og ressurser på å føre noen bak lyset. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Får han nok sex hjemme? 

Anonymkode: a657e...b3a

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Sånn var eksen min også. Gikk med mistanke i flere måneder. Så tilfeldigvis over skuldra hans en gang jeg kom bak ham inn i stua at han skrev meldinger med masse hjerte-emojier (han som aldri brukte emojier). Da fikk jeg nok, og snokte på nettbrettet hans da han plutselig «måtte ut et ærend». Tingene hans stod på trappa samme kveld. 

Anonymkode: ab664...946

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ikke meg du snakker om men utro mennesker juger. Konfronter uten bevis betyr bare at de blir flinkere til å skjule. FBI modus og samle bevis er det eneste som kan avsløre. Det billigste er nok en VAR. Voice Activated Recorder gjemt I bilen vil jeg deg 100% klarhet for 500kr. Aldri konfronter uten bevis, de gjemmer kommunikasjon bedre.

Anonymkode: 54bfc...6c9

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...