Gå til innhold

Mistenker at mannen er utro...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 time siden):

 

 

 

For en gjeng drittunger. Unnskyld at jeg sier det, men dere er faktisk en gjeng drittunger.

Voksne mennesker setter seg ned og snakker med partneren om sine bekymringer, også mistanker om utroskap i alle varianter. 

Anonymkode: b8b83...275

Enkelte nytter det ikke å sette seg ned å snakke med. De vil rett og slett ikke. Så hva gjør man da?

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Får han nok sex hjemme? 

Anonymkode: a657e...b3a

Å herregud. Menn kan finne på å være utro selv om de får nok sex hjemme. Enkelte får aldri nok og blir aldri fornøyde.

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Får han nok sex hjemme? 

Anonymkode: a657e...b3a

Nope, det gjør han ikke. Hverken nok sex eller oppmerksomhet. Jeg har hele dagene fullt opp med husarbeid, middag, planlegging og barn. Når vi først har litt ekstra tid så steller jeg gjerne i stand en hyggelig middag, boblebad, massasje eller lignende. 

Jeg har masse dårlig samvittighet for at jeg ikke kan tilfredsstille han nok. Kanskje derfor jeg lar det skure og gå litt uten at jeg prøver å finne eksakt ut hva han gjør. Samtidig har jo også han deler av skyld i at det er sånn. Vi er to om forholdet og familien ☺️

Ts

Anonymkode: 3c073...e06

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må nok snoke, eller kanskje få noen du stoler på til å spionere. En utro mann sier aldri sannheten. De vil lyve om de blir tatt med buksene nede. 

Anonymkode: 9cae2...64d

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som mener hun bør snoke, hva om han faktisk forteller sannheten? Nå tror jeg ikke hun ville gjort det, men hadde jeg funnet ut at kjæresten hadde snoket i mine private ting hadde det vært slutt på dagen. 

Hvis tillitten er borte er det like greit å la være...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jdz skrev (12 minutter siden):

Dere som mener hun bør snoke, hva om han faktisk forteller sannheten? Nå tror jeg ikke hun ville gjort det, men hadde jeg funnet ut at kjæresten hadde snoket i mine private ting hadde det vært slutt på dagen. 

Hvis tillitten er borte er det like greit å la være...

Det er jo ikke meningen at hun skal bli tatt i snoke da. Det må jo selvsagt gjøres når mannen ikke ser det.

Anonymkode: bbecb...ba9

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Vi hadde permisjon sammen, og han måtte hele tiden ut på "oppdrag", levere ting, hente ting etc og ble borte i mange timer på dagen flere ganger i uken. Når han begynte å jobbe igjen så skal han plutselig jobbe/hjelpe andre på kvelden etter jobb. Han forsover seg ikke lengre, men kommer hjem senere da han sier han glemmer tiden. Sånn har det aldri vært før. 

Han har begynt å trene og spise sunnere. Det er mye penger hver måned jeg ikke vet hva går til. Han er ikke like kosete lengre og sluttet å si han elsker meg, men sier han er glad i meg og sier mye fint til meg. 

Ut av det blå endret han seg helt når vi har sex og får meg til å komme flere ganger - før måtte jeg gjøre det selv. Aner ikke hvor han har lært dette fra.

Anonymkode: 3c073...e06

Føles det som om han har fått sex-opplæring, snakker vi nok om en utro djævel.

Du får skyte et varselsskudd og si at du "begynner å lure på om han ikke har ei annen ei?!" Så kanskje han bryter det av med henne, og du kan gå tilbake til å ha kommunegrå misjonærsex på fredagene. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adrenalina1 skrev (26 minutter siden):

Å herregud. Menn kan finne på å være utro selv om de får nok sex hjemme. Enkelte får aldri nok og blir aldri fornøyde.

Helt riktig.

Og mange slike sexentusiaster er ikke ærlige nok til å leve alene og bare ha damene på gress, slik som noe av oss velger. De saler seg opp med kjerring, unger og huslån. Kanskje campingvogn også. Så blir det uleven for 3 barn, kjerring, svigermor, og elskerinna og løsungene hennes og flere til. Kanskje bikkja må skytes også i det påfølgende samlivsbruddet. Nei gutter! Hold dere enslig og ha særboere og ikke samboere!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Realverdien skrev (3 minutter siden):

Føles det som om han har fått sex-opplæring, snakker vi nok om en utro djævel.

Du får skyte et varselsskudd og si at du "begynner å lure på om han ikke har ei annen ei?!" Så kanskje han bryter det av med henne, og du kan gå tilbake til å ha kommunegrå misjonærsex på fredagene. 

😂👏

Kanskje bare la han holde på når jeg tenker meg om 🙈

Neida, men ja, føles ut som han har fått opplæring. Plutselig hadde han full kontroll på gpunktet og kunne gi meg fler orgasmer på rappen. 

Ts

Anonymkode: 3c073...e06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

😂👏

Kanskje bare la han holde på når jeg tenker meg om 🙈

Neida, men ja, føles ut som han har fått opplæring. Plutselig hadde han full kontroll på gpunktet og kunne gi meg fler orgasmer på rappen. 

Ts

Anonymkode: 3c073...e06

Om du er heldig og "spiller kortene dine" riktig, kan du virkelig benytte/utnytte denne situasjonen her ;)

La ham logre litt en stund med to damer, og kommer dette fram og han vil bli hos deg og familien sin, har du en krypende tøffel i noen måneder. Og så drar du bare. Om du vil da. 

I verste fall forlater han deg, men det virker ikke som store tapet det heller. Du gjør jo alt alene allerede nå. Og god sex får du lett andre steder. 

Neida, eller joda 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

😂👏

Kanskje bare la han holde på når jeg tenker meg om 🙈

Neida, men ja, føles ut som han har fått opplæring. Plutselig hadde han full kontroll på gpunktet og kunne gi meg fler orgasmer på rappen. 

Ts

Anonymkode: 3c073...e06

Jeg er helt enig med "Dævendøtte", at her er du på den grønne gren. Mange damer skjønner ikke hvor heldig de er som har en utro mann som ligger under radaren. Det øker humøret hans, sexlysten dobles gjerne på hjemmebane også, og ofte begynner de å trene å ta vare på seg selv, samtidig som sexen blir langt bedre.

I tillegg har denne stakkaren ligget på samem dama i 12 år og hadde vel neppe de største sex-evnene i utgangspunktet. Se på det som at han like gjerne kunne hatt denne kjæresten før han traff deg, men han var ikke kul nok til det. Så han skammer seg og farter rundt bak ryggen din for å få noe som vi andre menn hadde i massevis før de dummeste av oss slo seg ned og stiftet familie. 

Synes du skal unne deg selv dette. Og så kan du som er foreslått, skyte et par varselskudd etter en stund. Da får du ham som (sex) slave for deg selv i mange måneder til, mens han prøver å berge bosituasjonen sin. 
 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dævendøtte skrev (Akkurat nå):

Om du er heldig og "spiller kortene dine" riktig, kan du virkelig benytte/utnytte denne situasjonen her ;)

La ham logre litt en stund med to damer, og kommer dette fram og han vil bli hos deg og familien sin, har du en krypende tøffel i noen måneder. Og så drar du bare. Om du vil da. 

I verste fall forlater han deg, men det virker ikke som store tapet det heller. Du gjør jo alt alene allerede nå. Og god sex får du lett andre steder. 

Neida, eller joda 😅

😂😂 Ikke sant 😝

Anonymkode: 3c073...e06

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det jeg har reagert mest på var sexen. At det plutselig endret seg så drastisk. Plutselig var han så selvsikker og visste akkurat hva han skulle gjøre og hvordan.

Så spør ham om det da?

Men legg det kanskje frem på en positiv måte, hvordan han har blitt så rå i senga og hvor deilig det er og du lurer på hvordan han har blitt så flink el.l.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nope, det gjør han ikke. Hverken nok sex eller oppmerksomhet. Jeg har hele dagene fullt opp med husarbeid, middag, planlegging og barn. Når vi først har litt ekstra tid så steller jeg gjerne i stand en hyggelig middag, boblebad, massasje eller lignende. 

Jeg har masse dårlig samvittighet for at jeg ikke kan tilfredsstille han nok. Kanskje derfor jeg lar det skure og gå litt uten at jeg prøver å finne eksakt ut hva han gjør. Samtidig har jo også han deler av skyld i at det er sånn. Vi er to om forholdet og familien ☺️

Ts

Anonymkode: 3c073...e06

Hvorfor har DU dårlig samvittighet?

Og hvorfor er det du som ordner alle disse tingene?

Det vanlige er at man deler på det - og særlig ikke at partner er ute på merkelige ærender i timesvis flere ganger i uka/jobber overtid hele tiden osv.

Og da i tillegg over natten lærer seg nye ferdigheter i senga 🙈 Akkurat det er et megarødt flagg om man aldri har snakket om det, vedkommende aldri har vært innom dette og plutselig bare har en ny måte å gjøre ting på. 

Kommer han hjem med noe som helst etter disse ærendene? Får han ekstra lønn på konto etter all overtiden? 

Anonymkode: c94c8...b7c

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Hvorfor har DU dårlig samvittighet?

Og hvorfor er det du som ordner alle disse tingene?

Det vanlige er at man deler på det - og særlig ikke at partner er ute på merkelige ærender i timesvis flere ganger i uka/jobber overtid hele tiden osv.

Og da i tillegg over natten lærer seg nye ferdigheter i senga 🙈 Akkurat det er et megarødt flagg om man aldri har snakket om det, vedkommende aldri har vært innom dette og plutselig bare har en ny måte å gjøre ting på. 

Kommer han hjem med noe som helst etter disse ærendene? Får han ekstra lønn på konto etter all overtiden? 

Anonymkode: c94c8...b7c

Jeg har dårlig samvittighet fordi jeg ikke kan gi han det han trenger I form av kjærlighet og nærhet. 

Han bidrar hjemme heldigvis, men ikke så effektivt kanskje 😅 

Han påstår nå det, men aldri spurt om noe "bevis" på ekstra lønn. Det viser seg jo at han har løyet om lønna si og utgifter, så vi har langt mer enn det han har sagt. Hvor de pengene har blitt av aner jeg ikke, de står ikke på noen sparekonto ihvertfall. 

Anonymkode: 3c073...e06

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, AnonymBruker said:

et viser seg jo at han har løyet om lønna si og utgifter, så vi har langt mer enn det han har sagt. Hvor de pengene har blitt av aner jeg ikke, de står ikke på noen sparekonto ihvertfall. 

Jeg ville samle bevis og hatt en liten rådføring med advokat om jeg var deg. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (1 time siden):

 

😅

Han påstår nå det, men aldri spurt om noe "bevis" på ekstra lønn. Det viser seg jo at han har løyet om lønna si og utgifter, så vi har langt mer enn det han har sagt. Hvor de pengene har blitt av aner jeg ikke, de står ikke på noen sparekonto ihvertfall. 

Anonymkode: 3c073...e06

Oi, dette er ganske alvorlig. Dette må du få oppklart raskest mulig. Finn ut hvor pengene er og konfronter han. Absolutt ikke greit! 

Anonymkode: fd9ee...4f9

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Oi, dette er ganske alvorlig. Dette må du få oppklart raskest mulig. Finn ut hvor pengene er og konfronter han. Absolutt ikke greit! 

Anonymkode: fd9ee...4f9

Det skal jeg absolutt. 

Anonymkode: 3c073...e06

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rååååsa

Prøv å sug han når han kommer hjem. Smaker han ingenting eller såpe: utro. Smaker han salt: trofast. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor du er så opptatt av å finne ut om han er utro,når du uansett ikke har tenkt å gå fra han.

Anonymkode: bbecb...ba9

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...