Chiquita Skrevet 24. oktober 2005 Forfatter #161 Del Skrevet 24. oktober 2005 Dæsken smitte dere hadde mye snø gitt ← Kom en tur og ta med akebrett da vel. Våknet i dag til over 10 cm med snø - og sommerdekk på bilen. Og jeg som skulle ivei for å ha akupunkturtime i "lillebyen"... Så da måtte Bananmannen ut og skifte dekk... Har jo smeltet en god del i løpet av dagen nå da, men det snør fremdeles *vil ikke ha snø før i desember* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melk Skrevet 27. oktober 2005 #162 Del Skrevet 27. oktober 2005 Jeg er jo ikke blant din fast skare her inne. Men for en stund tilbake leste jeg hele prøverdagboken din, siden du har pco (for det her jeg også). Og jeg har jo registrert at dere skulle prøve på nytt. Og jeg ble så veldig glad da jeg nå så dere hadde klart det av dere selv, når dere prøvde i så menge år med nr 1. Gratulerer så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 27. oktober 2005 Forfatter #163 Del Skrevet 27. oktober 2005 Heisann. Og takk. Jo jeg har pcos, og det var jo svært overraskende at vi greide å bli gravide på egenhånd (og med mannens nedsatte kvalitet i tillegg så ble det jo enda mer mirakuløst) Vi hadde ingen tro på at det skulle gå nei, og det hadde egentlig ikke legene heller, slik jeg forstod det. Så så lenge det var håp for oss, så må det være håp for andre også. Mirakler skjer tydeligvis. Ha en fin dag da, Melk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 28. oktober 2005 #164 Del Skrevet 28. oktober 2005 Kom en tur og ta med akebrett da vel. Våknet i dag til over 10 cm med snø - og sommerdekk på bilen. Og jeg som skulle ivei for å ha akupunkturtime i "lillebyen"... Så da måtte Bananmannen ut og skifte dekk... Har jo smeltet en god del i løpet av dagen nå da, men det snør fremdeles *vil ikke ha snø før i desember* ← *pakker ned akebrett* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 31. oktober 2005 Forfatter #165 Del Skrevet 31. oktober 2005 12+0 i dag. Da er jeg "over" de første skumle 12 ukene.... Men jeg slapper ikke av nei. Mye kan jo skje enda. Men vi får se. Er ved godt mot Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 31. oktober 2005 #166 Del Skrevet 31. oktober 2005 Gratulerer med 12 overståtte uker - og lykke til med andre trimester. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 1. november 2005 #167 Del Skrevet 1. november 2005 Jeg er hjemme og er syk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 1. november 2005 #168 Del Skrevet 1. november 2005 Heisann! Leste et annet sted at du var trønder? Arti at de e fleir av oss Gratulerer med hjemmelaget og lykke til med videre graviditet. Håper bekkenet ikke plager deg for mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 1. november 2005 Forfatter #169 Del Skrevet 1. november 2005 Jepp. 100% trønder her ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 1. november 2005 #170 Del Skrevet 1. november 2005 Jepp. 100% trønder her ja... ← Og jeg er vel 25% trønder og litt til siden jeg er gift med en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 1. november 2005 #171 Del Skrevet 1. november 2005 Gratulerer med 12 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisemor Skrevet 4. november 2005 #172 Del Skrevet 4. november 2005 Gratla med 12 uker. Er godt å ha kommet over de "usikre" ukene. Vil ønske deg god helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 5. november 2005 #173 Del Skrevet 5. november 2005 God helg! Og grattis med 12 uker! Hilsen Cr@sh, som er inne og snikleser litt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 7. november 2005 Forfatter #174 Del Skrevet 7. november 2005 Takk takk dere. 13+0 i dag. Det skjer så forferdelig lite, at jeg ikke har noe å skrive om. Jeg har bekkenløsning, og jeg er trett. That's it. Ikke mye å fylle sidene med nei. Prøvde å rigne jordmor i dag, men hun er sykemeldt. Kommer tilbake på mandag, slik jeg forstod det. Får ringe igjen da. Ønsker å ta en kontroll på urinen min, siden jeg hadde utslag på protein på 2/3 prøver i uke 9-10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 7. november 2005 #175 Del Skrevet 7. november 2005 Det skjer da vel litt hos dere? Lillebanan da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 7. november 2005 Forfatter #176 Del Skrevet 7. november 2005 Nei du, her skjer det skremmende lite. Står opp, spiser, koser, leker, ser tv og sover... Woho Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 7. november 2005 #177 Del Skrevet 7. november 2005 Ikke lenge igjen for Trondheimstur da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 7. november 2005 Forfatter #178 Del Skrevet 7. november 2005 Nei, det tar ikke lang tid nå... Gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susanna Skrevet 11. november 2005 #179 Del Skrevet 11. november 2005 God helg Chiq`! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 22. november 2005 Forfatter #180 Del Skrevet 22. november 2005 15+1 Jeg er glad jeg skal til jordmor på mandag. Nå føler jeg meg ikke gravid i det hele tatt, så jeg gleder meg til å få høre hjertelyden. T.o.m. bekkenløsningen har vært bedre i det siste.... Så pessimistiske meg driver jo og overbeviser meg selv om at dette har gått galt. Åh, jeg hater slike tanker! Men heldigvis ikke lenge til mandag da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå