Gå til innhold

Chiquita og Bananmannen 2

Chiquita

Anbefalte innlegg

Gjest miiip

Hei, jeg måtte innom hos deg siden vi har termin nesten helt samtidig! :)

Håper de siste ukene dine går bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det nærmer seg nå! Tida går fort.

synes ikke det er lenge siden jeg så den meldinga fra deg her som bare var

+

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg måtte innom hos deg siden vi har termin nesten helt samtidig! :)

Håper de siste ukene dine går bra.

Jo ta,, det håper jeg også ;)

Ja, det nærmer seg nå! Tida går fort.

synes ikke det er lenge siden jeg så den meldinga fra deg her som bare var

+

Nei, det er ikke så lenge siden. Føler ikke det jeg heller.

Men det begynner å bli noen måneder siden nå

*mannen er borte i kveld også, så da kan jeg KG'e litt*

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei da, ingen fødsel på gang.

skriver lite her inne pga en vrang maskin som gir meg max 20 sek innlogget her - og da blir det ikke mye tid.

*kopiere - logg inn igjen - trykk raskt - trykk raskt - håpe at den ble postet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjedelig med sånne krunglemaskiner! :sur:

Håper du greier å holde oss sånn nogenlunde oppdaterte da... Er jo litt nysgjerrig... ;)

Lykke til når ting skjer! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du ikke en sladrevenn som kan oppdatere..... Sånn i tilfelle bare??

Ha en fin kveld. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du ikke en sladrevenn som kan oppdatere..... Sånn i tilfelle bare??

Jeg sender nok en sms til Sun Mei når det hele er over og spør om hun ikke kan oppdatere dere.

(og jeg regner egentlig med at det da går i orden, for Sun Mei er veldig snill...) :jupp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får jeg lånt pc'en til mannen litt igjen mens han er på jobb :hoppe:

Det er i dag 4 dager igjen til termin. Ikke så stort håp om at denne vil komme før termin heller, gitt.

Jeg begynner å bli kraftig lei nå.

Bekkenløsningen gjør at jeg sover bare 3-4 timer hver natt, og jeg er fullstendig avhengig av smertestillende. Alikevell gjør det grusomt vondt å ligge. Jeg gruer meg virkelig til fødselen dersom jeg må ligge på rygg denne gangen også. Skal prøve å unngå det for alt i verden. For ellers går det passe greit. Sliter litt med å løfte den ene foten, og å flytte den fremover, men det er jo bare bagateller. Sjelden jeg har veldig vondt på dagtid lengre i allefall. :hoppe:

Skal til jordmor igjen i dag.

3 uker siden sist (men jeg har tatt en legetime for å sjekke urin og BT i mellomtiden da)

Skal få modningsakupunktur av JM i dag. Håper den hjelper. Nå fik jeg jo 3 eller 4 behandlinger før fødselen til Lillebanan, men jeg har tro på at akupunkturen var med på å gjøre fødselen så "lett" som den var.

Håper på det samme denne gangen også.

Ellers så vet jeg ikke hva jeg skal skrive.

Dagene går jo sin vante gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

wow, ikke lenge nå nei en ting er å vente til termin,men å gå over er som å vente i 9 mnd til eller?

det blir kjempe spennende å følge med i boken din,noe drit med bekken,jeg sliter med den jeg også,men ettersom jeg er 100% sykemeldt så går hverdagen mye lettere.....

lykke til :klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende med termin som nærmer seg!

Synd at du sliter med nattesøvnen pga smerter, det er ikke noe bra, men da håper jeg det går ovre når du får ut den vesle, og at det skjer snart :)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wow, ikke lenge nå nei en ting er å vente til termin,men å gå over er som å vente i 9 mnd til eller?

det blir kjempe spennende å følge med i boken din,noe drit med bekken,jeg sliter med den jeg også,men ettersom jeg er 100% sykemeldt så går hverdagen mye lettere.....

lykke til :klem:  :klem:

Jeg er jo også 100% sykemeldt. har vært det siden uke 17, tror jeg 8husker ikke helt)

Men med en liten en på 16 mnd hjemme, så er det jo begrenset hvor mye en får hvilt bekkenet. Heldigvis er mannen kjempeflink til å hjelpe til. Han gjør jo alt for tiden jo... :sjenert:

Å gå over termin sier de fleste er grusomt ja.

Jeg vet ikke. Gikk jo 12 dager over med Lillebanan også, men da var jeg så innstilt på det at det ikke var så ille.

Denne gangen har jeg ubevisst fokusert på termindatoen den 19., så det å gå over da tror jeg ikke blir noe morro nei.

Svangerskapet har rast avgårde frem til nå, og først NÅ det begynner å gå sakte.

Men en trøst er at det uansett ikke er så lenge til. Den 2. juni er overtidsdatoen. bare 2,5 uke til det jo...

*hjelp, hva har vi begitt oss ut på*

Spennende med termin som nærmer seg!

Synd at du sliter med nattesøvnen pga smerter, det er ikke noe bra, men da håper jeg det går ovre når du får ut den vesle, og at det skjer snart :)

Lykke til!

takk takk.

Håper det gir seg jeg også ja, men jeg gruer for det verste.

Med lillebanan gav smertene seg når hodet hadde festet seg. Nå er jo hodet også festet, men smertene er der uansett. Det lover ikke godt.

Men vi får se, vi får se...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så spennende tider, selv om du har vondt! Men tenk-snart er du tobarnsmor :hoppe: Det blir stas det!!

Lykke til med fødselen og jeg håper du slipper å gå så lenge over!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk, April.

Det blir en spennende tid nå fremover ja

(forresten så har Malama sagt seg villig til å sladre for meg dersom/når noe skjer, så da får dere oppdatering via henne)

*takker Malama*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du slipper å gå på overtid Chiquita!

Kanskje det blir et 17. mai-barn? :flagg:

:klem:

Og masse fødevibber:

((((((((((((((((((((((((((((((((føde)))))))))))))))))))))))))))))))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen, atte, atte, dersom det blir en 17.mai baby så risikerer jeg å være et par timer uten nett-tilgang jo, jeg har ikke pc med meg til sentrum for å se tog, og da får jeg kanskje ikke sladret her (er det andre plasser enn her i dagboka du vil jeg skal sladre? Gravid-forumet, en sånn "månedsgruppe" eller noe?) sånn me en gang jo....

Vel... uansett... det blir jo kjempeflott når veslebananen kommer ut og hilser på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...