Malama Skrevet 29. september 2005 #61 Del Skrevet 29. september 2005 (endret) Så kjempegøy å høre! Siden du ikke vet helt når den ble laget, så er nok en ul ikke så dumt nei. Men kjempegøy da! WEE! Så kjekt at dere får til, så blir lillebanenen storebror enda fortere enn du hadde ventet, og du slipper kanskje alle de der medisinene da? Endret 29. september 2005 av Malama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 29. september 2005 Forfatter #62 Del Skrevet 29. september 2005 Jepp, nå blir det ikke noe medisiner på meg nei. Supert!!! Vi var jo så innstilt på fryseforsøk nå, at å få det til "på gamlemåten" slo oss ikke engang. *nå våknet lillebanan, så jeg får gå og gi ham litt middag* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Espera Skrevet 29. september 2005 #63 Del Skrevet 29. september 2005 Lagd den helt sjæl??? GRATULERER SÅ MYYYYYE! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 29. september 2005 #64 Del Skrevet 29. september 2005 WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!! JIPPIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!! Gratulerer såååå mye med den lille spiren Well done Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 29. september 2005 Forfatter #65 Del Skrevet 29. september 2005 takk takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 29. september 2005 #66 Del Skrevet 29. september 2005 Så gøy!!! GRATULERER!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 29. september 2005 Forfatter #67 Del Skrevet 29. september 2005 takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 29. september 2005 #68 Del Skrevet 29. september 2005 Har du ikke kjent noen symptomer? Eller har de kanskje vært der, men du har ikke kjent etter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Oktavia Skrevet 29. september 2005 #69 Del Skrevet 29. september 2005 Gratulerer kjempemasse! fra Oktavia Snikleser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica Skrevet 29. september 2005 #70 Del Skrevet 29. september 2005 Så tøft! Gratulerer så masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 29. september 2005 Forfatter #71 Del Skrevet 29. september 2005 Har du ikke kjent noen symptomer? Eller har de kanskje vært der, men du har ikke kjent etter? ← Nei, ikke merket noe som jeg har forbundet med graviditet nei - men nå har jo et par ting "gått opp" for meg da. Jeg er kjempetrøtt hele dagen Liten matlyst (slik var det sist også) Bekkenet har gjort seg gjeldende igjen Små-murringer (men tenkte bare at mensen var på vei - noe jeg ikke håpet den var, for da ble det ikke "riktig" med tanke på forsøket) Jaja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 29. september 2005 #72 Del Skrevet 29. september 2005 Å så koselig. Ønsker deg et supert svangerskap og gratulerer så masse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 29. september 2005 #73 Del Skrevet 29. september 2005 Wow! Tenk å bare slå til med hjemmelagd bebis, da! Gratulerer så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susanna Skrevet 30. september 2005 #74 Del Skrevet 30. september 2005 WOW!!! SÅ FANTASTISK DA CHIQ`!!! Å, dette unner jeg dere virkelig!! Gratulere så mye!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisemor Skrevet 30. september 2005 #75 Del Skrevet 30. september 2005 WWWWWWWWWWWOOOOOOOOOWWWWWWWWW Nå triller tårene................... Tenk at dere klarte det på egenhånd denne gangen. Jeg er sååååå utrolig glad på deres vegne. SSSSSSSSSStor klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistyen Skrevet 30. september 2005 #76 Del Skrevet 30. september 2005 Dette var spennende nytt Chiquita! Gratulerer så mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furstina Skrevet 30. september 2005 #77 Del Skrevet 30. september 2005 nämen grattis! En hemlagad banan på väg! Så underbart. STORT STORT grattis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 30. september 2005 Forfatter #78 Del Skrevet 30. september 2005 Takk takk alle sammen. Dagens test viste også et stort blått kryss, så da er det ikke tvil da. Og jeg har nå ringt og avlyst fryseforsøket. Det var morro ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 30. september 2005 #79 Del Skrevet 30. september 2005 Gratulerer så mye med spire i magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*M* Skrevet 30. september 2005 #80 Del Skrevet 30. september 2005 Gratulerer!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå