Gjest Wasabi Skrevet 12. juli 2006 #663 Skrevet 12. juli 2006 Så kos med fødevibber og heiarop, jenter! Tusen takk for at dere kommer hit på stadige besøk, TeddyToria, Skytte, Miip og Peony! Veldig kjekt å se at det skjer noe her når det IKKE skjer noe i magen! Har hatt en ganske sløv dag, bare støvsuget, pusset ovnstoppen og skrubbet kjøkkenvasken innimellom tv-titting og boklesing fra sofaen. Nå er mannen og henter min søster på flyplassen og jeg har thai-suppe på gang. Har forresten drukket en kopp ammete i dag Hørte det kunne ha en liten effekt på kroppen.. Og så var den veldig god da! Både mannen og jeg er utålmodige nå og det hjalp ikke da hele første del av Therese-boken jeg har begynt på handler om at hun er på overtid og kjeder seg også - men så føder hun! Har forøvrig vært smågretten i perioder i dag også og latt det gå utover mannen, men syns han får tåle noen ekstra hormoner nå uten å bli for sprø..
Grace Skrevet 12. juli 2006 #664 Skrevet 12. juli 2006 *dytterlettpåmagen* Er bare innom og dytter lett for at babyen kan se å komme seg ut...
Gjest Myztica Skrevet 12. juli 2006 #665 Skrevet 12. juli 2006 TERMINDATO Babyen vil ikke ut nei... Sender deg masse fødevibber! "VIBB-VIBB" Er lov til å være litt sur og hormonell Wasabi. Tenk, snart har du gullet ditt i armene dine :grine2: ((((((((((((((((((FØDE))))))))))))))))))) (((((((((((((((((((FØDE)))))))))))))))))
jordbær Skrevet 13. juli 2006 #666 Skrevet 13. juli 2006 Maks 14 dager igjen! Det er ikke lenge! Selv om det føles slik. 14 dager til å kose seg med mannen sin på. Spise masse løk, jordbær, reker og kål.. 14-dager til å gå på kino.. Ut og spise.. sole seg.. Eller så får du verdens deiligste nyfødte baby før! (Noe vi seff satser på!)
Peony Skrevet 13. juli 2006 #667 Skrevet 13. juli 2006 Skjer det noe, eller, Wasabi? Håper jo selvfølgelig at du skal føde snart, men det er veldig hyggelig med selskap her inne i denne tiden...
Gjest gjesta Skrevet 13. juli 2006 #668 Skrevet 13. juli 2006 Håper snart det skjer noe, men ellers var jo lista til jordbær svært fin enn så lenge!
Gjest Hedda Gabler Skrevet 13. juli 2006 #671 Skrevet 13. juli 2006 Tenker på deg, Wasabi. Disse siste, tunge dagene gjør deg ekstra motivert for å føde!
Grace Skrevet 13. juli 2006 #672 Skrevet 13. juli 2006 Heey Wasabi.... Kommer det noen baby snart?? Mistenkelig stille fra deg dag..
Gjest Wasabi Skrevet 13. juli 2006 #673 Skrevet 13. juli 2006 1 DAG OVER TERMIN Jeg er nok her enda.. eller altså ikke på føden! Takk for fødevibber og hilsener og alt, jeg er litt mindre aktiv fram til søndag pga familiebesøk. Lillesøster kom i går kveld, i morgen tidlig kommer mor og far. Alle reiser søndag. Men Alea får beskjed om det blir babyting på gang!
Grace Skrevet 13. juli 2006 #674 Skrevet 13. juli 2006 Hadde jo vært litt hyggelig om den kom mens du ahdde famile besøk da.. Lykke til igjen
Skytte Skrevet 14. juli 2006 #676 Skrevet 14. juli 2006 Du er kjempeflink til å holde humøret oppe vennen!! Og litt hormoner får omgivelsene bare tåle! Ha ei kjempekoselig helg sammen med familien!
Gjest Wasabi Skrevet 14. juli 2006 #677 Skrevet 14. juli 2006 2 DAGER OVER TERMIN.. (Dagens dato var første opprinnelige termin..) Ingen fødsel enda! Sov elendig både natt til i går og natt til i dag. Og i dag har jeg vært kvalm og uvel og gretten store deler av dagen..Formen har jo vært strålende i det siste mens jeg i dag føler meg helt BLÆH! Et godt tegn sier noen, men jeg vet ikke jeg altså.. Ingen rier i sikte! Var på Kvinneklinikken og tok en kjapp overtidskontroll hos min jordmor som var der på fødevakt (fordi hverken hun eller legen min kan neste uke) og alt er bra. Mamma og lillesøs var med og syns det var stor stas å høre hjertelyden Jormor hvisket til meg at hvis jeg begynner å få murringer så anbefalte hun .. Vi får se når den tid kommer! Nå har mannen klippet plenen, kanter og gjør klar til grilling. Familien er på shopping. Jeg sløver og venter... Formen i dag gjør meg mer motløs men prøver å innstille meg på 1 1/2 uke til med megamage.
Gjest miiip Skrevet 14. juli 2006 #678 Skrevet 14. juli 2006 og ((((((((((((((VIBBER)))))))))))))))) og grattis med ditt neste innlegg som blir ditt innlegg nr 1000! Synd du ikke bor i Oslo, da kunne du være med på istreff på tirsdag for å få underholdning i ventetiden. Men tirsdag? Det er jo forresten lenge til! Masse muligheter for fødsel før den tid...
Gjest Myztica Skrevet 14. juli 2006 #679 Skrevet 14. juli 2006 du er her enda ja... Håper gullet ditt finner veien ut snart. Regner med at det er tungt å gå på overtid. Håper virkelig jeg slipper det, men kan vel bare drømme Sender deg noen vibber!! (((((((((((((((((FØDE)))))))))))))))) (((((((((((((((((FØDE)))))))))))))))) (((((((((((((((((FØDE))))))))))))))))
Gjest Alea Skrevet 14. juli 2006 #680 Skrevet 14. juli 2006 En liten hilsen i natten, jeg er stadig innom for å sjekke hvordan dagen din har vært! Håper du sover godt i dette øyeblikk Wasabi, og at denne natten blir bedre enn de forrige.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå