Jullen Skrevet 6. juli 2021 #141 Del Skrevet 6. juli 2021 (endret) venus24 skrev (2 timer siden): Normalt skjer det rundt 5 dødfødsler per 1000 fødsler årlig i Norge. Derfor er jo 21 dødfødsler blant 26.000 gravide mindre enn det som er vanlig. Forstår derfor ikke hvorfor du synes det er mistenksomt. Ja 1 av 5000 dødsfødsler årlig syns jeg egentlig var urovekkende høyt tall til å kalles sjeldent😳🙈 Det var jeg ikke klar over og sånn sett ser jeg tallene mine her stiller svakt. Det var stor stå hei den perioden det mistenktes at dødsfødslene skyldest vaksinen og jeg ser nå jeg har problemer med å finne igjen avisoppslagene og artiklene rundt dette. Mulig de er slettet. Det burde kanskje artikkelen jeg la ut fra tv2 nyhetene også vært. Ihvertfall burde den vært oppdatert, om det viser seg at de i ettertid har hatt grundige nok studier på at dødsfødslene ikke skyldest pandemrix likevel. Endret 6. juli 2021 av Jullen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jullen Skrevet 7. juli 2021 #142 Del Skrevet 7. juli 2021 (endret) venus24 skrev (På 5.7.2021 den 4.20): Såvidt jeg vet er det ingenting som tilsier at USA underrapporterer forekomsten av bivirkninger fra vaksinen, men kom gjerne med dokumentasjon på den påstanden hvis du har. Og igjen da: 175 tilfeller av blodpropp i Storbritannia er svært få. Til sammenligning har 128.000 briter dødd av korona. Hva tenker du da om disse tallene? At de i USA har registrert ca 324 tilfeller av hjertesykdom blant sine 50 mill vaksinerte. Da flesteparten tenåringsgutter og unge voksne menn. Imens vi her i Norge foreløpig har registrert 50 tilfeller av 2 mill (halvveis) vaksinerte? Hvor vi ikke en gang har begynt å vaksinere aldersgruppen hvor disse hjertesykdommene forekommer mest?! Jeg kommer ikke med noen påstander her. Sier bare at det er merkelig og at det må være noe som ikke stemmer og mest sannsynlig mørketall. Jeg sier ikke at det nødvendigvis må ha skjedd en underrapportering i den forstand at USA holder igjen opplysninger og registrerte bivirkninger. Det kan like så godt handle om at folk ikke har meldt i fra. At de har ligget syke i hjemmene sine og tenkt at tilstanden var en normal bivirkning etter vaksine. Så har det stabilisert seg av seg selv og dermed aldri blitt diagnotisert og registrert. Dette skjer nok særlig blant de fattigste. Store deler av USA er tross alt preget av sterk fattigdom, samtidig som de må betale for alle helsetjenester selv. Mange har ikke råd forsikring. De har dermed kanskje rett og slett ikke råd å havne på sykehus…Og har sånn sett har de nok kanskje høyere terskel for å kontakte helsevesenet. Endret 7. juli 2021 av Jullen 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
venus24 Skrevet 7. juli 2021 #143 Del Skrevet 7. juli 2021 Jullen skrev (11 timer siden): Ja 1 av 5000 dødsfødsler årlig syns jeg egentlig var urovekkende høyt tall til å kalles sjeldent😳🙈 Det var jeg ikke klar over og sånn sett ser jeg tallene mine her stiller svakt. Det var stor stå hei den perioden det mistenktes at dødsfødslene skyldest vaksinen og jeg ser nå jeg har problemer med å finne igjen avisoppslagene og artiklene rundt dette. Mulig de er slettet. Det burde kanskje artikkelen jeg la ut fra tv2 nyhetene også vært. Ihvertfall burde den vært oppdatert, om det viser seg at de i ettertid har hatt grundige nok studier på at dødsfødslene ikke skyldest pandemrix likevel. Det er nok ganske sjeldent sammenlignet med mange andre land, men hver eneste dødfødsel er én for mye, selvsagt. Enig i at artiklene burde blitt oppdatert/fjernet når det kommer ny informasjon, slik artikkelen ser ut nå sprer den jo feilinformasjon. Jullen skrev (8 timer siden): Hva tenker du da om disse tallene? At de i USA har registrert ca 324 tilfeller av hjertesykdom blant sine 50 mill vaksinerte. Da flesteparten tenåringsgutter og unge voksne menn. Imens vi her i Norge foreløpig har registrert 50 tilfeller av 2 mill (halvveis) vaksinerte? Hvor vi ikke en gang har begynt å vaksinere aldersgruppen hvor disse hjertesykdommene forekommer mest?! Jeg kommer ikke med noen påstander her. Sier bare at det er merkelig og at det må være noe som ikke stemmer og mest sannsynlig mørketall. Jeg sier ikke at det nødvendigvis må ha skjedd en underrapportering i den forstand at USA holder igjen opplysninger og registrerte bivirkninger. Det kan like så godt handle om at folk ikke har meldt i fra. At de har ligget syke i hjemmene sine og tenkt at tilstanden var en normal bivirkning etter vaksine. Så har det stabilisert seg av seg selv og dermed aldri blitt diagnotisert og registrert. Dette skjer nok særlig blant de fattigste. Store deler av USA er tross alt preget av sterk fattigdom, samtidig som de må betale for alle helsetjenester selv. Mange har ikke råd forsikring. De har dermed kanskje rett og slett ikke råd å havne på sykehus…Og har sånn sett har de nok kanskje høyere terskel for å kontakte helsevesenet. Hvor er tallene dine fra, da? De siste tallene jeg så fra USA tilsa at det var over 1200 registrerte tilfeller av myokarditt/perikarditt, og siden det var i midten av juni tipper jeg at tallene har steget. Det er altså snakk om 12,6 tilfeller per én million doser satt. Det er et relativt lavt tall, men betraktelig høyere enn hva du påstår. Jeg har ingen grunn til å tro at USA underrapporterer bevisst, som vel er det du påstår? Det vil alltid være en svakhet med tallene fra USA at de ikke har et fungerende, offentlig helsevesen, uansett hvilket legemiddel det er snakk om. Men rundt 90 prosent av den amerikanske befolkningen har forsikring, og sånn sett vil (forhåpentligvis) de fleste ha mulighet til å kontakte lege ved alvorlige bivirkninger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yahahakorok Skrevet 7. juli 2021 #144 Del Skrevet 7. juli 2021 Hva menes egentlig med mens forstyrrelser? Kun mer blødninger? Hva med smerter eller migrene? Har lest teorier om at det kan bli forstyrrelser i den første mensen etter vaksinen pga reaksjonen fra immunforsvaret, men er dette tilfelle med rapportene som er sendt inn? At det kun er den første? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jullen Skrevet 7. juli 2021 #145 Del Skrevet 7. juli 2021 (endret) venus24 skrev (8 timer siden): Det er nok ganske sjeldent sammenlignet med mange andre land, men hver eneste dødfødsel er én for mye, selvsagt. Enig i at artiklene burde blitt oppdatert/fjernet når det kommer ny informasjon, slik artikkelen ser ut nå sprer den jo feilinformasjon. Hvor er tallene dine fra, da? De siste tallene jeg så fra USA tilsa at det var over 1200 registrerte tilfeller av myokarditt/perikarditt, og siden det var i midten av juni tipper jeg at tallene har steget. Det er altså snakk om 12,6 tilfeller per én million doser satt. Det er et relativt lavt tall, men betraktelig høyere enn hva du påstår. Jeg har ingen grunn til å tro at USA underrapporterer bevisst, som vel er det du påstår? Det vil alltid være en svakhet med tallene fra USA at de ikke har et fungerende, offentlig helsevesen, uansett hvilket legemiddel det er snakk om. Men rundt 90 prosent av den amerikanske befolkningen har forsikring, og sånn sett vil (forhåpentligvis) de fleste ha mulighet til å kontakte lege ved alvorlige bivirkninger. Igjen, jeg tror IKKE USA har underrapportert helt bevisst. Gjentar meg selv: «Jeg sier ikke at det nødvendigvis må ha skjedd en underrapportering i den forstand at USA holder igjen opplysninger og registrerte bivirkninger. Det kan like så godt handle om at folk ikke har meldt i fra. At de har ligget syke i hjemmene sine og tenkt at tilstanden var en normal bivirkning etter vaksine. Så har det stabilisert seg av seg selv og dermed aldri blitt diagnotisert og registrert.» Jeg tror underrapportering muligens kan skje pga mørketall fra bla de fattigste i USA som ikke (har råd til å) melde i fra.. Tallene mine er hentet fra artikkelen jeg sendte da vi startet denne diskusjonen. Det var i slutten av juni altså 49 tilfeller av hjertesykdom etter vaksine i Norge og 349 i USA. Klart tallene har økt siden dette. Også i Norge. Ikke minst nå når vi vaksinerer flere unge menn. Men har ikke funnet siste oppdatering på disse tallene og savner i grunnen mer skriv om det. Regner likevel med de jobber og studerer på spreng på dette området for tiden. De vil nok være helt sikre før de kommer med nye tall. https://www.nrk.no/urix/tror-hjerteproblemer-er-en-bivirkning-av-vaksinene-fra-pfizer-og-moderna-1.15551500 https://www.tv2.no/a/14080550/ Er enig i at det uansett er snakk om svært lave tall. Og er glad for at tilstanden ikke ses på som svært alvorlig, selv om de fleste påviste tilfellene ender med sykehusinnleggelse. Tror likevel mange blir skeptiske ift å vaksinere guttebarna sine her nå når vaksinen viser økt risiko for hjertesykdom som krever sykehusinnleggelse for de yngste. Da ikke minst med tanke på at Covid-19 stort sett er ufarlig uten komplikasjoner for små barn. Jeg tror ikke vaksinen blir godkjent for barn ned i 12 års alderen hos oss. Endret 7. juli 2021 av Jullen 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
venus24 Skrevet 7. juli 2021 #146 Del Skrevet 7. juli 2021 (endret) Jullen skrev (1 time siden): Igjen, jeg tror IKKE USA har underrapportert helt bevisst. Gjentar meg selv: «Jeg sier ikke at det nødvendigvis må ha skjedd en underrapportering i den forstand at USA holder igjen opplysninger og registrerte bivirkninger. Det kan like så godt handle om at folk ikke har meldt i fra. At de har ligget syke i hjemmene sine og tenkt at tilstanden var en normal bivirkning etter vaksine. Så har det stabilisert seg av seg selv og dermed aldri blitt diagnotisert og registrert.» Jeg tror underrapportering muligens kan skje pga mørketall fra bla de fattigste i USA som ikke (har råd til å) melde i fra.. Tallene mine er hentet fra artikkelen jeg sendte da vi startet denne diskusjonen. Det var i slutten av juni altså 49 tilfeller av hjertesykdom etter vaksine i Norge og 349 i USA. Klart tallene har økt siden dette. Også i Norge. Ikke minst nå når vi vaksinerer flere unge menn. Men har ikke funnet siste oppdatering på disse tallene og savner i grunnen mer skriv om det. Regner likevel med de jobber og studerer på spreng på dette området for tiden. De vil nok være helt sikre før de kommer med nye tall. https://www.nrk.no/urix/tror-hjerteproblemer-er-en-bivirkning-av-vaksinene-fra-pfizer-og-moderna-1.15551500 https://www.tv2.no/a/14080550/ Er enig i at det uansett er snakk om svært lave tall. Og er glad for at tilstanden ikke ses på som svært alvorlig, selv om de fleste påviste tilfellene ender med sykehusinnleggelse. Tror likevel mange blir skeptiske ift å vaksinere guttebarna sine her nå når vaksinen viser økt risiko for hjertesykdom som krever sykehusinnleggelse for de yngste. Da ikke minst med tanke på at Covid-19 stort sett er ufarlig uten komplikasjoner for små barn. Jeg tror ikke vaksinen blir godkjent for barn ned i 12 års alderen hos oss. Linkene dine sier jo at det er snakk om 349 tilfeller i aldersgruppen 12-14 år i USA, ikke generelt. I midten av juni var det som sagt godt over 1000 rapporterte tilfeller til sammen. Endret 7. juli 2021 av venus24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jullen Skrevet 7. juli 2021 #147 Del Skrevet 7. juli 2021 (endret) venus24 skrev (2 timer siden): Linkene dine sier jo at det er snakk om 349 tilfeller i aldersgruppen 12-14 år i USA, ikke generelt. I midten av juni var det som sagt godt over 1000 rapporterte tilfeller til sammen. Synes dette begynner å minne om kverulering fra din side😏 Jeg ville bare få frem at det mest sannsynlig er mørketall, enten det er 300 eller 1000 tilfeller. Send meg gjerne link over de oppdaterte tallene i USA og Norge (gjerne resten av verden også). Spør kun fordi jeg er nysgjerrig og ønsker å følge med, samtidig som jeg har litt problemer med å finne oppdaterte tall og nyheter rundt dette selv🙂 Så syns jeg vi skal avslutte debatten her etter dette. Vi har jo kuppet tråden til de grader og vast oss helt vekk i fra det hovedinnlegget handler om. Nemlig det fakta at kvinners helse veldig ofte blir bagatellisert. Det er nå svært mange innmeldte tilfeller av syklus- og blødningsfortyrrelser hos kvinner etter vaksine. Kvinner som aldri har hatt problemer med syklusen før. Likevel vil ingen innrømme at dette mest sannsynlig skyldes bivirkninger av vaksinen. Og uavhengig av om dette er en ubetydelig bivirkning eller ei, så oppleves det nokså provoserende. Endret 7. juli 2021 av Jullen 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
venus24 Skrevet 7. juli 2021 #148 Del Skrevet 7. juli 2021 Jullen skrev (5 minutter siden): Synes dette begynner å minne om kverulering fra din side😏 Jeg ville bare få frem at det mest sannsynlig er mørketall, enten det er 300 eller 1000 tilfeller. Send meg gjerne link over de oppdaterte tallene i USA og Norge (gjerne resten av verden også). Spør kun fordi jeg er nysgjerrig og ønsker å følge med, samtidig som jeg har litt problemer med å finne oppdaterte tall og nyheter rundt dette selv🙂 Så syns jeg vi skal avslutte debatten her etter dette. Vi har jo kuppet tråden til de grader og vast hos helt vekk i fra det hovedinnlegget handler om. Nemlig det fakta at kvinners helse veldig ofte blir bagatellisert. Det er nå svært mange innmeldte tilfeller av syklus- og blødningsfortyrrelser hos kvinner etter vaksine. Kvinner som aldri har hatt problemer med syklusen før. Likevel vil ingen innrømme at dette mest sannsynlig skyldes bivirkninger av vaksinen. Og uavhengig av om dette er en ubetydelig bivirkning eller ei, så oppleves det nokså provoserende. Det er ikke kverulering å påpeke at det er enorm forskjell på din påstand om 349 tilfeller, og tallene som faktisk stemmer (1200, i følge CDC). Det er alltid mørketall når det kommer til bivirkninger av legemidler. Hvor ser du at det er "svært mange" innmeldte tilfeller av menstruasjonsforstyrrelser etter vaksinen? Det eneste tallet jeg har sett er 50, som er svært lavt. Jeg har også lagt merke til at det er mange konspirasjonsteorier ute og går, som ikke kan dokumenteres. Tidligere i tråden ble det påstått (aner ikke av hvem) at barn på 10 år og kvinner på 80 opplevde blødningsforstyrrelser, men dette finnes det ingen dokumentasjon på. Disse påstandene stammer nok fra konspirasjonsteoretikere, som ikke evner å dokumentere påstandene de kommer med. Et eksempel på dette kan du lese her. Det burde jo være en smal sak å dokumentere at 80-åringer får blødningsforstyrrelser dersom det faktisk stemmer, men jeg mistenker det heller er snakk om en kilde av typen "jeg har en venn som jobber på sykehus, og hen fortalte at...", og så gjentas det som en sannhet. I den ovennevnte artikkelen kan man også lese at påstander om at vaksinen skaper menstruasjonsforstyrrelser og spontanaborter har blitt faktasjekket av blant andre New York Times, FactCheck.org og PolitiFact, og at alle kommer til samme konklusjon: det kan ikke dokumenteres. Jeg klarer ikke forstå at det skal oppleves provoserende at eksperter går ut og forteller at det ikke finnes dokumentasjon på at vaksinen påvirker menstruasjonssyklusen, når det er sannheten. Hadde det vært bedre hvis de løy og fortalte at blødningsforstyrrelser helt garantert var en bivirkning, selv om man ikke vet om det stemmer? Å forholde seg til virkeligheten og dataene som finnes på området betyr ikke at man nedprioriterer kvinnehelse. Jeg tenker det ville vært verre hvis myndighetene gikk ut og advarte mot mulige blødningsforstyrrelser, og på den måten skapte frykt blant kvinner, når det foreløpig ikke er noen grunn til å tro at vaksinen påvirker menstruasjonssyklusen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jullen Skrevet 8. juli 2021 #149 Del Skrevet 8. juli 2021 (endret) venus24 skrev (4 timer siden): Det er ikke kverulering å påpeke at det er enorm forskjell på din påstand om 349 tilfeller, og tallene som faktisk stemmer (1200, i følge CDC). Det er alltid mørketall når det kommer til bivirkninger av legemidler. Hvor ser du at det er "svært mange" innmeldte tilfeller av menstruasjonsforstyrrelser etter vaksinen? Det eneste tallet jeg har sett er 50, som er svært lavt. Jeg har også lagt merke til at det er mange konspirasjonsteorier ute og går, som ikke kan dokumenteres. Tidligere i tråden ble det påstått (aner ikke av hvem) at barn på 10 år og kvinner på 80 opplevde blødningsforstyrrelser, men dette finnes det ingen dokumentasjon på. Disse påstandene stammer nok fra konspirasjonsteoretikere, som ikke evner å dokumentere påstandene de kommer med. Et eksempel på dette kan du lese her. Det burde jo være en smal sak å dokumentere at 80-åringer får blødningsforstyrrelser dersom det faktisk stemmer, men jeg mistenker det heller er snakk om en kilde av typen "jeg har en venn som jobber på sykehus, og hen fortalte at...", og så gjentas det som en sannhet. I den ovennevnte artikkelen kan man også lese at påstander om at vaksinen skaper menstruasjonsforstyrrelser og spontanaborter har blitt faktasjekket av blant andre New York Times, FactCheck.org og PolitiFact, og at alle kommer til samme konklusjon: det kan ikke dokumenteres. Jeg klarer ikke forstå at det skal oppleves provoserende at eksperter går ut og forteller at det ikke finnes dokumentasjon på at vaksinen påvirker menstruasjonssyklusen, når det er sannheten. Hadde det vært bedre hvis de løy og fortalte at blødningsforstyrrelser helt garantert var en bivirkning, selv om man ikke vet om det stemmer? Å forholde seg til virkeligheten og dataene som finnes på området betyr ikke at man nedprioriterer kvinnehelse. Jeg tenker det ville vært verre hvis myndighetene gikk ut og advarte mot mulige blødningsforstyrrelser, og på den måten skapte frykt blant kvinner, når det foreløpig ikke er noen grunn til å tro at vaksinen påvirker menstruasjonssyklusen. I følge (nederst i) denne artikkel, sier Steinar Madsen at legemiddelverket fikk inn flere hundre meldinger om blødningsfortyrrelser bare forrige uke. Sikkert mer nå. Jeg savner selv oppdaterte tall og mer skriv om det. På samme måte som ved hjertesykdommene avventes det nok å skrive mer om det før de er mer sikre, for å ikke skape unødvendig uro. https://www.tv2.no/a/14092392/ Jeg finner det provoserende fordi så mange er bastante på at det nok ikke er noen sammenheng, når det i mine øyne er nokså åpentlyst at det er en sammenheng. Her kunne de godt brukt uttrykk som ‘mye sannsynlig’ eller ‘kan ikke se bort i fra at’ fremfor ‘lite sannsynlig’ , ‘ingen holdepunkt for å tro’..kan ikke bevises’ osv. For å ikke skape mer uro og bekymringer, kunne de da heller fortsatt å fokusere på at dette er en forbigående og mindre bekymringsverdig bivirkning, selv om den kan være plagsom i mens den pågår. Endret 8. juli 2021 av Jullen 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
venus24 Skrevet 8. juli 2021 #150 Del Skrevet 8. juli 2021 Jullen skrev (5 timer siden): I følge (nederst i) denne artikkel, sier Steinar Madsen at legemiddelverket fikk inn flere hundre meldinger om blødningsfortyrrelser bare forrige uke. Sikkert mer nå. Jeg savner selv oppdaterte tall og mer skriv om det. På samme måte som ved hjertesykdommene avventes det nok å skrive mer om det før de er mer sikre, for å ikke skape unødvendig uro. https://www.tv2.no/a/14092392/ Jeg finner det provoserende fordi så mange er bastante på at det nok ikke er noen sammenheng, når det i mine øyne er nokså åpentlyst at det er en sammenheng. Her kunne de godt brukt uttrykk som ‘mye sannsynlig’ eller ‘kan ikke se bort i fra at’ fremfor ‘lite sannsynlig’ , ‘ingen holdepunkt for å tro’..kan ikke bevises’ osv. For å ikke skape mer uro og bekymringer, kunne de da heller fortsatt å fokusere på at dette er en forbigående og mindre bekymringsverdig bivirkning, selv om den kan være plagsom i mens den pågår. TV2 er i beste fall unøyaktige i denne artikkelen. De skriver at kvinner i overgangsalderen som har mistet menstruasjonen fikk blødninger etter å ha tatt vaksinen, med en link til denne saken. Men saken de refererer til handler om at disse kvinnene opplevde blødninger etter å ha blitt smittet av korona, ikke av å ha tatt vaksinen. Ekstremt dårlig journalistikk. Jeg har problemer med at de skriver "flere hundre henvendelser", siden det kan bety alt fra 200 til 900. Men uansett er det få, spesielt med tanke på hvor vanlig det er med blødningsforstyrrelser, og med tanke på hvor mange hundretusner av kvinner i Norge som har blitt vaksinert. 2-9 per 100.000. vaksinerte kvinne er ikke mye. Hvorfor skal helsemyndighetene lyve om hvor sannsynlig de mener det er at blødningsforstyrrelsene stammer fra vaksinen? Er det ikke hold i den påstanden skal man heller ikke late som om man har noen grunn til å mistenke at det er slik. Jeg klarer ikke forstå at det skal være provoserende. Det er ikke åpenlyst at det er en sammenheng mellom vaksinen og menstruasjonsforstyrrelsene. Det kan være det, og det kan ikke være det. Korrelasjon betyr ikke automatisk kausalitet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amit Skrevet 23. juli 2022 #151 Del Skrevet 23. juli 2022 Anniken Jørgensen blør fortsatt. Influenseren forteller at hun har blødd siden hun tok den andre dosen av coronavaksinen i fjor. Men til tross for den kjipe situasjonen, har influenseren fremdeles motet oppe. - Jeg kan ikke legge meg ned i min egen blodpøl akkurat. Men jeg føler ikke jeg blir tatt på alvor. Vaksinen gjorde dette med meg. Den som «alle» måtte ta, ellers var du jo rene landsforræderen. Og her er jeg, «left alone» med bivirkninger ingen snakker ordentlig om. https://www.dagbladet.no/kjendis/deler-nedslaende-helseoppdatering-knust/76693237 4 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sportydame Skrevet 23. juli 2022 #152 Del Skrevet 23. juli 2022 amit skrev (6 timer siden): Anniken Jørgensen blør fortsatt. Influenseren forteller at hun har blødd siden hun tok den andre dosen av coronavaksinen i fjor. Men til tross for den kjipe situasjonen, har influenseren fremdeles motet oppe. - Jeg kan ikke legge meg ned i min egen blodpøl akkurat. Men jeg føler ikke jeg blir tatt på alvor. Vaksinen gjorde dette med meg. Den som «alle» måtte ta, ellers var du jo rene landsforræderen. Og her er jeg, «left alone» med bivirkninger ingen snakker ordentlig om. https://www.dagbladet.no/kjendis/deler-nedslaende-helseoppdatering-knust/76693237 Og som i tillegg ingen får erstatning for - tross at dette ble lovet, men som vanlig var det kun et pressmiddel for å tvinge vaksinen i folket..... 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ramona1970 Skrevet 25. juli 2022 #153 Del Skrevet 25. juli 2022 Jeg har en venninne som har en leieboer som opplevde dette. Det var så ille at hun kjørte henne på akutten på et tidspunkt, men de kunne selvsagt ikke gjøre noe. Vet ikke hvordan det går med henne nå. Det finnes en facebook-side som deler bivirkninger som heter Talk About it Norway, der kan du fortelle din historie om du har fått bivirkninger. De er også på IG og kanskje andre platformer også: https://www.facebook.com/TalkaboutitNorway Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majer Skrevet 25. juli 2022 #154 Del Skrevet 25. juli 2022 Det er vanskelig å bekrefte at de skyldes selve vaksinasjonen. Når det er sagt bagatelliseres mye. Det inkluderer senvirkninger av viruset som først synes flere år eller tiår senere, at risikoen for problemer øker for hver infeksjon og at Nakstad hadde aksjer i selskaper som tjente mye på korona. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lomvi Skrevet 29. juli 2022 #155 Del Skrevet 29. juli 2022 Tråden er stengt i henhold til rommets retningslinjer, les mer her: Lomvi, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg