Annabel Skrevet 19. juli 2021 #121 Del Skrevet 19. juli 2021 Linntherese skrev (2 minutter siden): Jeg har det likt som deg, mye mer løs i magen enn til vanlig. Leste noe om at det også kan komme av stress osv fordi man går å fokuserer på alt det nye å stresser for at det ikke skal gå veien osv. Men noen plasser leser jeg også at løs mage er like vanlig som hard mage i graviditeten 🤷♀️ Takk for svar!🥰 Jeg satt akkurat og leste om det på nettet nå, og fant mye mer informasjon om løs mage i graviditeten når jeg søkte på engelsk! Da virker det faktisk som om løs mage er veldig vanlig (like vanlig som hard mage leste jeg også faktisk), og at flere har det i stedet for oppkast🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linntherese Skrevet 19. juli 2021 #122 Del Skrevet 19. juli 2021 Annabel skrev (6 minutter siden): Takk for svar!🥰 Jeg satt akkurat og leste om det på nettet nå, og fant mye mer informasjon om løs mage i graviditeten når jeg søkte på engelsk! Da virker det faktisk som om løs mage er veldig vanlig (like vanlig som hard mage leste jeg også faktisk), og at flere har det i stedet for oppkast🤔 Jeg tar gjerne løs mage i stede for oppkast, haha 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nilci Skrevet 19. juli 2021 #123 Del Skrevet 19. juli 2021 Jeg har fått veldig løs mage nå når jeg er kvalm. Så her kommer det begge veier 😎✌️ Veldig gøy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atziri Skrevet 19. juli 2021 #124 Del Skrevet 19. juli 2021 (endret) Jeg melder meg forsiktig inn her 🙋🏻♀️ Er 29 år. Fikk positiv test i går, litt usikker på når EL var, men har hatt ganske jevne sykluser i det siste så antar jeg er rundt 4+3 nå (termin 28.mars). Har to barn fra før av som er 4 år og 2 år, og er litt redd for hva vi har begitt oss ut på 🙈 Vi har vært enige om at vi ønsker tre barn. Første ble jeg gravid med etter 1 år med prøving og med hormonhjelp og andre kom etter 6 mnd aktiv prøving så vi tenkte det var lurt å begynne nå siden det har tatt så lang tid tidligere. Så da ble vi rimelig overraska når det plutselig satt på første forsøk… Ser flere skriver om kvalme. Jeg har hatt ekstrem svangerskapskvalme i begge svangerskap og kastet opp flere ganger hver dag fra uke 6-16, og sporadisk etter det fram til uke 24. Så nå vet jeg at jeg mest sannsynlig er inne i mine siste to uker med et normalt liv, og kjenner jeg gruer meg til å bli sengeliggende med kvalme og i tillegg to små barn. Men er så klart veldig glad og takknemlig for å være gravid igjen ❤️ Skal ta en clearblue digital i morgen bare for å være helt sikker, for hadde bare strimmeltester hjemme, men har samme symptomer som de to forrige gangene så føler meg trygg enn så lenge 🥰 Endret 19. juli 2021 av Atziri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lemons Skrevet 19. juli 2021 #125 Del Skrevet 19. juli 2021 Atziri skrev (6 timer siden): Jeg melder meg forsiktig inn her 🙋🏻♀️ Er 29 år. Fikk positiv test i går, litt usikker på når EL var, men har hatt ganske jevne sykluser i det siste så antar jeg er rundt 4+3 nå (termin 28.mars). Har to barn fra før av som er 4 år og 2 år, og er litt redd for hva vi har begitt oss ut på 🙈 Vi har vært enige om at vi ønsker tre barn. Første ble jeg gravid med etter 1 år med prøving og med hormonhjelp og andre kom etter 6 mnd aktiv prøving så vi tenkte det var lurt å begynne nå siden det har tatt så lang tid tidligere. Så da ble vi rimelig overraska når det plutselig satt på første forsøk… Ser flere skriver om kvalme. Jeg har hatt ekstrem svangerskapskvalme i begge svangerskap og kastet opp flere ganger hver dag fra uke 6-16, og sporadisk etter det fram til uke 24. Så nå vet jeg at jeg mest sannsynlig er inne i mine siste to uker med et normalt liv, og kjenner jeg gruer meg til å bli sengeliggende med kvalme og i tillegg to små barn. Men er så klart veldig glad og takknemlig for å være gravid igjen ❤️ Skal ta en clearblue digital i morgen bare for å være helt sikker, for hadde bare strimmeltester hjemme, men har samme symptomer som de to forrige gangene så føler meg trygg enn så lenge 🥰 Gratulerer så mye🥰 Huff, skjønner du blir bekymret.. Siden du har blitt så dårlig i tidligere svangerskap så har du vel en mann med mye forståelse som kan trå til med ungene?❤️ Aldri godt å bli liggende som syk uansett, vel og merke. Har selv en skikkelig dårlig dag i dag hvor jeg er så kvalm hele tiden at det nesten frister å kaste opp i håpet om at det da skal roe seg… Ligger bare i senga og hver gang jeg må spise for at det ikke skal eskalere så er jeg så dårlig innen jeg er ferdig med å lage maten at jeg holder på å kaste opp bare av tanken på å spise😔 Har siden 10 års alderen hatt så mye angst for å spy at jeg blir helt handlingslammet… Dette er virkelig ikke greit når ikke jeg har noen rundt meg til å støtte… Denne uken er jeg alene med min mor da typen er på tur med noen gamle kompiser. Mamma vet ikke at jeg er gravid engang da jeg er livredd for alt det dømmende dritet hun kan finne på å lire av seg, det har jeg virkelig ikke kapasitet til nå. Alt for sårbar og dårlig til å takle det alene og med typen minst 4 timer unna i bil😔 Ble testa for covid i dag og, er nok ikke det, men tar ingen sjanser som forkjøla under denne pandemien…. Så er bokstavelig talt fanget her hos mamma.. Beklager, dette ble mye syting, men har en virkelig dårlig dag i dag og visste ikke om noen annen plass å ventilere..😔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ME97 Skrevet 19. juli 2021 Forfatter #126 Del Skrevet 19. juli 2021 ME97 skrev (På 1.7.2021 den 10.05): Tenkte å undersøke interessen for en skravletråd til oss vordrende mødre for vårmånedene Mars og April neste år. Det er nok ikke såååå mange av oss enda, og april’ere kommer vel etterhvert😍 🤰 Gleder meg til å skravle med dere om alt som måtte omhandle graviditeten og tiden fremover. 🥰 Kan føre liste under her etterhvert som det tilkommer «medlemmer» med termindato. Gjerne skriv inn alder og , nr. barn også de som vil det! Info-& terminliste (m forbehold om endringer) ________ ME97 - 23 år- B1- termin 8. Mars Spire&Gro - 36 år - B3 - 11. Mars lehangolta - 28 år - B1 - 11. Mars nilci - 30 år - B1 - termin 14. Mars Lemons - 24 år - B1 - termin 16. Mars Annabel - 27 år - B1 - termin 19. Mars Linntherese - 26 år - B1 - termin 22. Mars Atziri - 29 år - B3 - termin 29. Mars Rosewood - Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ME97 Skrevet 19. juli 2021 Forfatter #127 Del Skrevet 19. juli 2021 Atziri skrev (7 timer siden): Jeg melder meg forsiktig inn her 🙋🏻♀️ Er 29 år. Fikk positiv test i går, litt usikker på når EL var, men har hatt ganske jevne sykluser i det siste så antar jeg er rundt 4+3 nå (termin 28.mars). Har to barn fra før av som er 4 år og 2 år, og er litt redd for hva vi har begitt oss ut på 🙈 Vi har vært enige om at vi ønsker tre barn. Første ble jeg gravid med etter 1 år med prøving og med hormonhjelp og andre kom etter 6 mnd aktiv prøving så vi tenkte det var lurt å begynne nå siden det har tatt så lang tid tidligere. Så da ble vi rimelig overraska når det plutselig satt på første forsøk… Ser flere skriver om kvalme. Jeg har hatt ekstrem svangerskapskvalme i begge svangerskap og kastet opp flere ganger hver dag fra uke 6-16, og sporadisk etter det fram til uke 24. Så nå vet jeg at jeg mest sannsynlig er inne i mine siste to uker med et normalt liv, og kjenner jeg gruer meg til å bli sengeliggende med kvalme og i tillegg to små barn. Men er så klart veldig glad og takknemlig for å være gravid igjen ❤️ Skal ta en clearblue digital i morgen bare for å være helt sikker, for hadde bare strimmeltester hjemme, men har samme symptomer som de to forrige gangene så føler meg trygg enn så lenge 🥰 Hei og velkommen hit ❤️ Såå spennende med tredjemann da! Du får nyte de siste ukene før den kvalmen om det skulle bli sånn i gjen.. Høres ikke noe særlig ut.. ❤️ Oppdater gjerne på testen om du ønsker det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ME97 Skrevet 19. juli 2021 Forfatter #128 Del Skrevet 19. juli 2021 Lemons skrev (13 minutter siden): Gratulerer så mye🥰 Huff, skjønner du blir bekymret.. Siden du har blitt så dårlig i tidligere svangerskap så har du vel en mann med mye forståelse som kan trå til med ungene?❤️ Aldri godt å bli liggende som syk uansett, vel og merke. Har selv en skikkelig dårlig dag i dag hvor jeg er så kvalm hele tiden at det nesten frister å kaste opp i håpet om at det da skal roe seg… Ligger bare i senga og hver gang jeg må spise for at det ikke skal eskalere så er jeg så dårlig innen jeg er ferdig med å lage maten at jeg holder på å kaste opp bare av tanken på å spise😔 Har siden 10 års alderen hatt så mye angst for å spy at jeg blir helt handlingslammet… Dette er virkelig ikke greit når ikke jeg har noen rundt meg til å støtte… Denne uken er jeg alene med min mor da typen er på tur med noen gamle kompiser. Mamma vet ikke at jeg er gravid engang da jeg er livredd for alt det dømmende dritet hun kan finne på å lire av seg, det har jeg virkelig ikke kapasitet til nå. Alt for sårbar og dårlig til å takle det alene og med typen minst 4 timer unna i bil😔 Ble testa for covid i dag og, er nok ikke det, men tar ingen sjanser som forkjøla under denne pandemien…. Så er bokstavelig talt fanget her hos mamma.. Beklager, dette ble mye syting, men har en virkelig dårlig dag i dag og visste ikke om noen annen plass å ventilere..😔 Uff høres ikke bra ut.. Får du i deg noe næring da ila dagen? ❤️ Skjønner at det er slitsomt å skjule for moren din også. Er du redd hun skal mislike at du er gravid? Har også hatt en middels dag i dag med mye stress egentlig, så føler med deg på den måten ❤️ Sender ellers en god klem til alle dere i klubben her som sliter så mye med kvalme om dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atziri Skrevet 19. juli 2021 #129 Del Skrevet 19. juli 2021 Lemons skrev (21 minutter siden): Gratulerer så mye🥰 Huff, skjønner du blir bekymret.. Siden du har blitt så dårlig i tidligere svangerskap så har du vel en mann med mye forståelse som kan trå til med ungene?❤️ Aldri godt å bli liggende som syk uansett, vel og merke. Har selv en skikkelig dårlig dag i dag hvor jeg er så kvalm hele tiden at det nesten frister å kaste opp i håpet om at det da skal roe seg… Ligger bare i senga og hver gang jeg må spise for at det ikke skal eskalere så er jeg så dårlig innen jeg er ferdig med å lage maten at jeg holder på å kaste opp bare av tanken på å spise😔 Har siden 10 års alderen hatt så mye angst for å spy at jeg blir helt handlingslammet… Dette er virkelig ikke greit når ikke jeg har noen rundt meg til å støtte… Denne uken er jeg alene med min mor da typen er på tur med noen gamle kompiser. Mamma vet ikke at jeg er gravid engang da jeg er livredd for alt det dømmende dritet hun kan finne på å lire av seg, det har jeg virkelig ikke kapasitet til nå. Alt for sårbar og dårlig til å takle det alene og med typen minst 4 timer unna i bil😔 Ble testa for covid i dag og, er nok ikke det, men tar ingen sjanser som forkjøla under denne pandemien…. Så er bokstavelig talt fanget her hos mamma.. Beklager, dette ble mye syting, men har en virkelig dårlig dag i dag og visste ikke om noen annen plass å ventilere..😔 Har heldigvis en mann som er veldig involvert og passer godt på 😊 Vi er jo begge fullt klar over at også dette svangerskapet kan bli tungt, og at det blir mye mer på han i en periode. Men vi holder «eyes on the prize», og må bare fokusere på at det faktisk går over og bare er en liten del av livet selv om det kan føles lammende. Jeg vet akkurat hvordan du har det. Vanskelig å gi råd, men det kan jo være godt å dele det med moren din likevel. Jeg har vært redd for å fortelle det alle gangene, men det har alltid gått bedre enn fryktet. Jeg prøver å tenke at de kan mene hva de vil, det er jeg og mannen min som ønsker barna og som skal bruke livet vårt på de, ikke eventuelle andre dømmende familiemedlemmer. Hang in there ❤️ ME97 skrev (8 minutter siden): Hei og velkommen hit ❤️ Såå spennende med tredjemann da! Du får nyte de siste ukene før den kvalmen om det skulle bli sånn i gjen.. Høres ikke noe særlig ut.. ❤️ Oppdater gjerne på testen om du ønsker det! Tusen takk! Ja, skal oppdatere. Deilig å ha en plass å få det ut når man ikke har andre enn mannen å dele det med enn så lenge ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annabel Skrevet 19. juli 2021 #130 Del Skrevet 19. juli 2021 nilci skrev (10 timer siden): Jeg har fått veldig løs mage nå når jeg er kvalm. Så her kommer det begge veier 😎✌️ Veldig gøy. Oh noo, som om det å kaste opp ikke var nok for deg😭 Håper det bedrer seg for deg veldig snart altså✨ Atziri skrev (7 timer siden): Jeg melder meg forsiktig inn her 🙋🏻♀️ Er 29 år. Fikk positiv test i går, litt usikker på når EL var, men har hatt ganske jevne sykluser i det siste så antar jeg er rundt 4+3 nå (termin 28.mars). Har to barn fra før av som er 4 år og 2 år, og er litt redd for hva vi har begitt oss ut på 🙈 Vi har vært enige om at vi ønsker tre barn. Første ble jeg gravid med etter 1 år med prøving og med hormonhjelp og andre kom etter 6 mnd aktiv prøving så vi tenkte det var lurt å begynne nå siden det har tatt så lang tid tidligere. Så da ble vi rimelig overraska når det plutselig satt på første forsøk… Ser flere skriver om kvalme. Jeg har hatt ekstrem svangerskapskvalme i begge svangerskap og kastet opp flere ganger hver dag fra uke 6-16, og sporadisk etter det fram til uke 24. Så nå vet jeg at jeg mest sannsynlig er inne i mine siste to uker med et normalt liv, og kjenner jeg gruer meg til å bli sengeliggende med kvalme og i tillegg to små barn. Men er så klart veldig glad og takknemlig for å være gravid igjen ❤️ Skal ta en clearblue digital i morgen bare for å være helt sikker, for hadde bare strimmeltester hjemme, men har samme symptomer som de to forrige gangene så føler meg trygg enn så lenge 🥰 Gratulerer så mye!!😍 Wow, så koselig og spennende med tredjemann som satt på første pp, etter lenger prøving med de andre! Håper du kan få slippe unna den ekstreme kvalmen dette svangerskapet💕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lemons Skrevet 19. juli 2021 #131 Del Skrevet 19. juli 2021 ME97 skrev (1 time siden): Uff høres ikke bra ut.. Får du i deg noe næring da ila dagen? ❤️ Skjønner at det er slitsomt å skjule for moren din også. Er du redd hun skal mislike at du er gravid? Har også hatt en middels dag i dag med mye stress egentlig, så føler med deg på den måten ❤️ Sender ellers en god klem til alle dere i klubben her som sliter så mye med kvalme om dagen. Ja, det går overraskende bra da jeg er nødt til å spise lite og ofte for å ikke bli enda kvalmere(selv om det tidvis føles umulig😅) og svimmel som fy. Pleide å være ett av de menneskene som hadde 2 og 3 store måltider til dagen, nå har jeg 5-6 små😂 Men har lagt på meg over 2kg pga endret spisevaner nå da! Noe som er veldig bra i og med jeg lå rett under undervektig på bmi skalaen😅 Hun kommer nok til å ha mye negativt å si om det, dessverre😔 Håper dagen i morgen blir bedre for oss begge❤️ Atziri skrev (1 time siden): Har heldigvis en mann som er veldig involvert og passer godt på 😊 Vi er jo begge fullt klar over at også dette svangerskapet kan bli tungt, og at det blir mye mer på han i en periode. Men vi holder «eyes on the prize», og må bare fokusere på at det faktisk går over og bare er en liten del av livet selv om det kan føles lammende. Jeg vet akkurat hvordan du har det. Vanskelig å gi råd, men det kan jo være godt å dele det med moren din likevel. Jeg har vært redd for å fortelle det alle gangene, men det har alltid gått bedre enn fryktet. Jeg prøver å tenke at de kan mene hva de vil, det er jeg og mannen min som ønsker barna og som skal bruke livet vårt på de, ikke eventuelle andre dømmende familiemedlemmer. Hang in there ❤️ Tusen takk! Ja, skal oppdatere. Deilig å ha en plass å få det ut når man ikke har andre enn mannen å dele det med enn så lenge ❤️ Så godt å høre at du har så god hjelp i mannen din❤️ Bare denne dagen kjennes ut som en hel uke, så skjønner at det kan virke lenge🙈 Men er heldigvis en tidsfrist på hvor lenge en graviditet, og plagene som følger, med kan vare😅 Hadde livssituasjonen min hvert litt annerledes hadde hun nok bare hvert glad. Men har bodd hjemme i halvannet år etter brudd med forrige eks og har kun hvert med nåværende kjæreste i 1/2 år + at jeg har en del fysiske utfordringer. Så hun har tvilt mye på meg det siste året, på at jeg kan «klare meg selv», også skal jeg da ta meg av noen andre også liksom… ser ikke for meg at hun kommer til å ta det så bra, dessverre😔 Har jo snakket mye med kjæresten og vi har jo en løsning på alt, går på visninger og planlegger å flytte sammen i september/oktober + han har begynt å søke jobber nærmere her for å slippe 1 times reisevei hver vei. Men hun kan være ganske dømmende og fæl til tider, turbulent forhold fra jeg var liten, så ja.. Håper det går bra da, må jo si det på ett tidspunkt🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linntherese Skrevet 20. juli 2021 #132 Del Skrevet 20. juli 2021 God morgen! Bare jeg som fryser for tiden? Er ellers varm hele tiden, men de siste dagene har jeg vært så kald at jeg har måttet sitte under pledd, også på jobb 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annabel Skrevet 20. juli 2021 #133 Del Skrevet 20. juli 2021 Linntherese skrev (1 time siden): God morgen! Bare jeg som fryser for tiden? Er ellers varm hele tiden, men de siste dagene har jeg vært så kald at jeg har måttet sitte under pledd, også på jobb 😅 Jeg har foreløpig kun slitt med å føle meg ekstra varm og svett, og blir i tillegg fortere sliten på trening (og av helt hverdagslige aktiviteter i grunnen)🙃 Men tviler ikke på at det er normalt å bli mer frysen også, kroppen fungerer jo på så mange merkelige måter i disse dager🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linntherese Skrevet 20. juli 2021 #134 Del Skrevet 20. juli 2021 Annabel skrev (27 minutter siden): Jeg har foreløpig kun slitt med å føle meg ekstra varm og svett, og blir i tillegg fortere sliten på trening (og av helt hverdagslige aktiviteter i grunnen)🙃 Men tviler ikke på at det er normalt å bli mer frysen også, kroppen fungerer jo på så mange merkelige måter i disse dager🙈 Jeg blir fort sliten, kan jo nesten ikke støvsuge gulvet uten å tro at jeg har vært på joggetur 😃 forresten, har en del apper lastet ned å de viser jo hvordan spiren ser ut nå. Jeg er 5+2 men de forskjellige appene viser forskjellige bilder, hva er rett liksom? Hvilken av disse skal jeg forholde meg til for at det skal være rettet? Begynner det å ligne noe, eller er det enda bare en rar klump 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lemons Skrevet 20. juli 2021 #135 Del Skrevet 20. juli 2021 Linntherese skrev (4 timer siden): God morgen! Bare jeg som fryser for tiden? Er ellers varm hele tiden, men de siste dagene har jeg vært så kald at jeg har måttet sitte under pledd, også på jobb 😅 Åhh, dette har jeg faktisk slitt litt med😂 Typen skal ha ac’en på Max i bilen, mens jeg sitter å fryser med masse klær på🤭 Samme med å åpne vinduer og alt, jeg ser jo ut son en polfarer, mens han går i shorts og svetter😂 Før var vi helt like på temperatur, men nå må jeg gå med høst/vinterklær på kveldene for ikke å omtrent fryse ihjel🤭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosewood Skrevet 20. juli 2021 #136 Del Skrevet 20. juli 2021 Hjelpe meg for et søtsug jeg har om dagen! 😮 Har lyst på smågodt heeeele tiden. Vanligvis liker jeg salt lakris og syrlige ting, men nå er det de søte bitene som gjelder. Alt med skum, vingummi, de der små røde og blå kulene og de røde og sorte hodeskallene 🤤 Da jet var på jobb på sykehjemmet var det ei som hadde bursdag, så de hadde bestilt bløtekake som alle på avdelingen fikk smake på. Bløtekake er ca den aller kjedeligste kaken jeg vet om - bare søt og litt smakløs - men denne var magisk. Så alt søtt er yeess. Må bare passe på så jeg ikke legger på meg altfor mye eller får svangerskapsdiabetes 🙈Heldigvis er moreller også skikkelig digg så jeg knasker en del på det 😁 Luktesansen min begynner å endre seg kjenner jeg 😅 Synes jeg lukter rare og ekle lukter overalt. Jeg skulle ta på meg lipgloss - den der fra Clarins, lip perfector - og den lukter jo vanligvis sånn sjokolade eller noe sånt, sånn toffee aktig. Men nå luktet det tåfis! Eller våte klær som har ligget krøllet sammen altfor lenge. Holdt på å brekke meg 🤢 Så jeg er ikke sikker på om det er luktesansen min som kødder seg eller om det er noe galt med lipglossen? Den er ikke spesielt gammel, så kan ikke helt skjønne det 😛 Kjipt fordi den er så goood 🥺 Humørsvingningene har begynt og nå. Haha i stad da jeg var ute og gikk tur med samboer så følte jeg meg plutselig skikkelig irritert, sånn hvis han hadde pustet feil så kunne jeg ha frest til ham, samtidig som jeg kjente tårer presse på i øynene mine så jeg kunne ha begynt å gråte og, men så var jeg også nær på å bryte ut i latter.. 🙄 Så jeg var rett og slett fanget mellom irritasjon, tristhet og barnslig latterkrampe. Ikke enkelt dette her 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ME97 Skrevet 20. juli 2021 Forfatter #137 Del Skrevet 20. juli 2021 Rosewood skrev (1 time siden): Hjelpe meg for et søtsug jeg har om dagen! 😮 Har lyst på smågodt heeeele tiden. Vanligvis liker jeg salt lakris og syrlige ting, men nå er det de søte bitene som gjelder. Alt med skum, vingummi, de der små røde og blå kulene og de røde og sorte hodeskallene 🤤 Da jet var på jobb på sykehjemmet var det ei som hadde bursdag, så de hadde bestilt bløtekake som alle på avdelingen fikk smake på. Bløtekake er ca den aller kjedeligste kaken jeg vet om - bare søt og litt smakløs - men denne var magisk. Så alt søtt er yeess. Må bare passe på så jeg ikke legger på meg altfor mye eller får svangerskapsdiabetes 🙈Heldigvis er moreller også skikkelig digg så jeg knasker en del på det 😁 Luktesansen min begynner å endre seg kjenner jeg 😅 Synes jeg lukter rare og ekle lukter overalt. Jeg skulle ta på meg lipgloss - den der fra Clarins, lip perfector - og den lukter jo vanligvis sånn sjokolade eller noe sånt, sånn toffee aktig. Men nå luktet det tåfis! Eller våte klær som har ligget krøllet sammen altfor lenge. Holdt på å brekke meg 🤢 Så jeg er ikke sikker på om det er luktesansen min som kødder seg eller om det er noe galt med lipglossen? Den er ikke spesielt gammel, så kan ikke helt skjønne det 😛 Kjipt fordi den er så goood 🥺 Humørsvingningene har begynt og nå. Haha i stad da jeg var ute og gikk tur med samboer så følte jeg meg plutselig skikkelig irritert, sånn hvis han hadde pustet feil så kunne jeg ha frest til ham, samtidig som jeg kjente tårer presse på i øynene mine så jeg kunne ha begynt å gråte og, men så var jeg også nær på å bryte ut i latter.. 🙄 Så jeg var rett og slett fanget mellom irritasjon, tristhet og barnslig latterkrampe. Ikke enkelt dette her 😅 Haha kjenner meg spesielt igjen i humørsvingningene ass🥵 Blir utrolig lettrørt om dagen, gråter av all slags sanger, og gråt tilogmed av en scene i en humorscene, så tilogmed den fikk meg til å bli rørt. På den andre siden kan jeg bli lei meg og gråte lett hvis planer går i dass. Som f.eks meg og typen måtte gå på en annen badestrand enn tenkt pga grillforbud... Ble mye sipping på den turen ass😂 Igår hyperventilerte jeg nesten i bilen for jeg følte et enormt stress skyldte over meg. Satt og tørket tårer i sikkert 40 minutter i bilen før jeg følte det var akseptabelt å gå inn på matbutikken for å handle. Var også godt å kunne ta en tlf rett til Mamma for å lufte der også- og så hjem til min (enn så lenge) tålmodige gode samboer 🥺❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ME97 Skrevet 20. juli 2021 Forfatter #138 Del Skrevet 20. juli 2021 Linntherese skrev (5 timer siden): Jeg blir fort sliten, kan jo nesten ikke støvsuge gulvet uten å tro at jeg har vært på joggetur 😃 forresten, har en del apper lastet ned å de viser jo hvordan spiren ser ut nå. Jeg er 5+2 men de forskjellige appene viser forskjellige bilder, hva er rett liksom? Hvilken av disse skal jeg forholde meg til for at det skal være rettet? Begynner det å ligne noe, eller er det enda bare en rar klump 😄 Har desverre ikke et godt svar på dette, men kan hende det fra forskjellig vinkel? Hvilke apper bruker du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linntherese Skrevet 20. juli 2021 #139 Del Skrevet 20. juli 2021 (endret) Jeg bruker libero og helseoversikt @ME97😀 Endret 20. juli 2021 av Linntherese Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ME97 Skrevet 20. juli 2021 Forfatter #140 Del Skrevet 20. juli 2021 Linntherese skrev (8 minutter siden): Jeg bruker libero og helseoversikt @ME97😀 Oki. Har ikke erfaring med de så er usikker. Jeg bruker preggers, preglife og babyverden sin- der ser det likt ut på min hvertfall❤️❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå