AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #61 Skrevet 30. juni 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Hunnkatter steriliseres og hannkatter kastreres. Anonymkode: 78959...a7e Nei! Les deg opp. Anonymkode: b66cb...aad
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #62 Skrevet 30. juni 2021 mellomtomater67 skrev (15 timer siden): DETTE ER IKKE GREIT!!! Er det ikke ulovlig at han dreper levende dyr??? Her bør jo politiet kontaktes!!! Dette bør anmeldes er jo ikke greit å drepe dyr??? Stakkars små!!! Er det ikke? Er du veganer kanskje? Hvis ikke bidrar du jo til at over 70 milliarder husdyr blir drept hvert eneste år. Jeg synes det er helt forkastelig det naboen din gjør og han burde kastrere katten sin fort som F! Men når han først er en idiot med en IQ på størrelse med skostørrelser er det like greit å ta livet av dem på en ok måte, bedre det enn å dumpe dem eller gi dem nye hjem slik at flere katter må gå ute og dø en forferdelig død. Anonymkode: c71f7...ab5 3
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #63 Skrevet 30. juni 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Det ligger jo mange gis bortannonser på FINN, der folk prøver å gi bort kattunger uten hell Anonymkode: e2ede...a67 Ikke nå lenger. Kattunger blir reservert nesten før annonsen er ute. Folk betaler gjerne flere tusen kroner for en vanlig gatemix kattunge. Anonymkode: 2f944...81f 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #64 Skrevet 30. juni 2021 Tvist skrev (3 timer siden): Hvorfor blir ikke kattemor kastrert i dag? Hvorfor vente? Fordi dyregen hadde fortalt naboen min at kattemor må amme ferdig den ungen hun har nå, og så kan den få p-piller i påvente av kastrering, siden hun er ute katt og det skal svært lite til for at hun bli drektig igjen. Katter kan ikke gå på p-piller og amme samtidig Ts Anonymkode: e2ede...a67
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #65 Skrevet 30. juni 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hva du måtte syntes er meg fullstendig irrelevant. Jeg forakter avskum som denne bonden- en kald satan ,fra bunnen i mitt hjerte. Og JA! Lite som er mer tilfredsstillende enn å lage et helvete for dyssoiale, avstumpede møkkafolk. Anonymkode: fbbcd...1e2 Nå må du roe deg ned. Spiser du kjøtt? Ts Anonymkode: e2ede...a67
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #66 Skrevet 30. juni 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Ikke nå lenger. Kattunger blir reservert nesten før annonsen er ute. Folk betaler gjerne flere tusen kroner for en vanlig gatemix kattunge. Anonymkode: 2f944...81f Men da Skal de sikkert ha de tamme og kastrert før levering eller? Ts Anonymkode: e2ede...a67
Tvist Skrevet 30. juni 2021 #67 Skrevet 30. juni 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Fordi dyregen hadde fortalt naboen min at kattemor må amme ferdig den ungen hun har nå, og så kan den få p-piller i påvente av kastrering, siden hun er ute katt og det skal svært lite til for at hun bli drektig igjen. Katter kan ikke gå på p-piller og amme samtidig Ts Anonymkode: e2ede...a67 Men hun kan jo bli drektig mens hun ammer. Om hun ikke kan få p-piller mens hun ammer, bør de kastrere henne så snart ungen starter med fast føde, ser ikke hvorfor hun skal gå på å-piller og risikere å få kreft i tillegg. 1
Gjest Alexz Skrevet 30. juni 2021 #68 Skrevet 30. juni 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Du mener kastrering? Anonymkode: 51665...4f1 Det heter sterilisering når det er hunnkatt.
Gjest Alexz Skrevet 30. juni 2021 #69 Skrevet 30. juni 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Fy faen, så grusomme mennesker er. At noen klarer å gjøre slikt mot forsvarsløse små dyr er fullstendig uforståelig. Alt for å slippe å betale penger for å kastrere dyret sitt 🤪 Hadde aldri snakket med mennesket igjen. Anonymkode: 99361...b95 Og at personen som forteller dette synes det var morsomt i tillegg sier jo sitt.. mange kvalme folk her.
Tvist Skrevet 30. juni 2021 #70 Skrevet 30. juni 2021 Alexz skrev (7 minutter siden): Det heter sterilisering når det er hunnkatt. Nei, det gjør ikke det, som påpekt mange ganger i denne tråden. 4
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #71 Skrevet 30. juni 2021 Tvist skrev (8 minutter siden): Men hun kan jo bli drektig mens hun ammer. Om hun ikke kan få p-piller mens hun ammer, bør de kastrere henne så snart ungen starter med fast føde, ser ikke hvorfor hun skal gå på å-piller og risikere å få kreft i tillegg. Ja jeg er enig med deg, men det var dyrlegen som hadde bestemt dette. Katten skal kastreres når kattungen begynne med fast føde men det gjør de ikke før de er fem, seks, syv uker gamle Ts Anonymkode: e2ede...a67
Tvist Skrevet 30. juni 2021 #72 Skrevet 30. juni 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ja jeg er enig med deg, men det var dyrlegen som hadde bestemt dette. Katten skal kastreres når kattungen begynne med fast føde men det gjør de ikke før de er fem, seks, syv uker gamle Ts Anonymkode: e2ede...a67 Håper de tar abort da.
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #73 Skrevet 30. juni 2021 Alexz skrev (2 timer siden): Det heter sterilisering når det er hunnkatt. Igjen, NEI det heter kastrering uavhengig av kjønn Anonymkode: b66cb...aad 3
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #74 Skrevet 30. juni 2021 2 hours ago, AnonymBruker said: Men da Skal de sikkert ha de tamme og kastrert før levering eller? Ts Anonymkode: e2ede...a67 Kattunger er som regel klare for å forlate mor når de er 12-13 uker gamle, mens kastrering gjerne ikke gjøres før katten er 4 mnd. Så det er det ny eier som står for. Naturligvis er det forventet at kattungen er "tam", dvs vant med mennesker. Å ha en "vill" katt som kjæledyr er uansvarlig av en hel rekke årsaker, og særlig dyrets velferd. Anonymkode: b718e...db0 1
Brimi Skrevet 30. juni 2021 #75 Skrevet 30. juni 2021 Vet om en bonde som pleide å drukne alle kattungene som ble født🥺 Ble helt dårlig da jeg hørte det og mistet litt respekt for familien generelt, som syntes det var helt okey å gjøre. Det finnes mange sjuke mennesker der ute! 6
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #76 Skrevet 30. juni 2021 3 hours ago, Alexz said: Det heter sterilisering når det er hunnkatt. Nei for faen, det heter ikke det! Må da være flaut å være så påståelig når man ikke har peiling? Anonymkode: 99361...b95 2
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #77 Skrevet 30. juni 2021 4 hours ago, AnonymBruker said: Er det ikke? Er du veganer kanskje? Hvis ikke bidrar du jo til at over 70 milliarder husdyr blir drept hvert eneste år. Jeg synes det er helt forkastelig det naboen din gjør og han burde kastrere katten sin fort som F! Men når han først er en idiot med en IQ på størrelse med skostørrelser er det like greit å ta livet av dem på en ok måte, bedre det enn å dumpe dem eller gi dem nye hjem slik at flere katter må gå ute og dø en forferdelig død. Anonymkode: c71f7...ab5 Nei for f !!! Det er IKKE greit på noen slags måte , at du syns det gjør at din karakter er like LANGT UNDER PARI. Hvor lav standard skal man ha?! Katter blir behandlet som SØPPEL i Norge, og Norge er et u-land i forhold til dyrevelferd. Ser jeg EN eneste artikkel om "personlig tragedie " ( MY A)om folk, bønder som torturerer dyrene sine til døde går jeg fra dør til dør. Anonymkode: fbbcd...1e2 2 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #78 Skrevet 30. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nei for f !!! Det er IKKE greit på noen slags måte , at du syns det gjør at din karakter er like LANGT UNDER PARI. Hvor lav standard skal man ha?! Katter blir behandlet som SØPPEL i Norge, og Norge er et u-land i forhold til dyrevelferd. Ser jeg EN eneste artikkel om "personlig tragedie " ( MY A)om folk, bønder som torturerer dyrene sine til døde går jeg fra dør til dør. Anonymkode: fbbcd...1e2 Ja, de blir behandlet som søppel, men da er det jaggu godt denne karen her i det minste tar livet av dem noen lunde humant. Alternativene er verre. jeg er fostermor for katter i DB så jeg gjør mye mer for katter enn gjennomsnittsmennesket. Allikevel synes jeg det er bra at han dreper dem på en ok måte, selv om det beste hadde vært kastrering, men enkelte folk er idioter. Anonymkode: c71f7...ab5 5
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #79 Skrevet 30. juni 2021 23 hours ago, AnonymBruker said: Hvem betaler 4-5000 kroner for vanlige kattunger? Anonymkode: e2ede...a67 Folk på Østlandet nå. Det er stor mangel på kattunge i Stor - Oslo område, fordi her var folk flest veldig flinke, og alle har kastrert kattene sine. Anonymkode: 56e91...47e 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #80 Skrevet 30. juni 2021 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Folk på Østlandet nå. Det er stor mangel på kattunge i Stor - Oslo område, fordi her var folk flest veldig flinke, og alle har kastrert kattene sine. Anonymkode: 56e91...47e Dette er ikke på Østlandet men i Romsdal, og her er det flust av kattunger tror jeg. Ts Anonymkode: e2ede...a67
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå