Gå til innhold

Kitekatts bryllupsdagbok

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Nydelege kjolar!! Elskar det som er litt utanom det mest vanlege eg!! Eg la deg forresten til i MSN-en min eg, håpar det er greit!! :)

Ja, koselig det :)

Ja, var og så på festsalen på Engebrets igår. Veldig bra, så det blir nok bryllupsfest der :) Og fått bekreftet at faren min stiller med 20.000 til bryllupet. Nå avventer vi bare foreldrene til samboeren min, og stiller de med 20.000 så er alt i boks. Mamma gir 10.000 og vi skal spare 20.000 selv. Så vi er litt spente på foreldrene til samboer. de er på ferie, så vi vil ikke mase på de :)

Skrevet

Flotte kjoler alle sammen. Utrolig viktig å prøve dem på, for det er mye som ser anderledes ut på en selv enn på en modell-kropp (gjelder i alle fall meg :rodme: )

Skrevet
Flotte kjoler alle sammen. Utrolig viktig å prøve dem på, for det er mye som ser anderledes ut på en selv enn på en modell-kropp (gjelder i alle fall meg :rodme: )

Jepp :) det ble ingen av de allikevel..hehe. Prøver å få tak i Pronovias Tapiz eller Trono brukt :) De var mye finere på meg.

Skrevet

Åhhhhhhhhhh................. den er så nyyyydelig! :hjerter:

Skrevet
Åhhhhhhhhhh................. den er så nyyyydelig! :hjerter:

Hvilken? ;)

Gjest høstdamen
Skrevet

Hei Kitekat.

Velkommen og gratulerer med dagbok :) Ser du har begynt å se på kjoler. Provinanskjolene er lekre.

HA en super dag :klem:

Skrevet

dytte dytte

Har du hørt noe mer fra svigers ang sponsing av bryllup da?

Skrevet

Hei! :vinke: Kjempestilige kjoler du har funnet deg!! :klappe:

Skrevet

Åh, så fine kjoler!!!! Både de du har prøvd fra Pronovias, og de fra Demetrios!!! Er det ikke gøy å prøve kjoler????

Fant min på tirsdag som var, den er fra Romantica!!!

Dere skal gifte dere en uke før oss. Blir artig å følge deg mot bryllupsdagen :)

Skrevet

Var det ikke du som la ut en innlegg i bryllupsforumet med at du har kjøpt kjole?

I så fall; GRATULERER SÅ MYE!!! :blomst: :blomst: :blomst:

Helge :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...