Gå til innhold

Enslige blir diskriminert overalt!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Og hvem sier at du må gjøre det? Snakk om å ta fiktive sorger på forskudd.

Anonymkode: 13e72...b8f

Ikke fiktive. Det er ganske vanlig. Man MÅ ikke bytte, men man får en del stygge blikk og kommentarer. 

Anonymkode: 7706d...a98

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Eh. Den som lager seg konstruksjoner i hodet her er vel deg/ ved ditt eksempel «familien Vims». 
Du skriver også «I motsetning til meg, blir de faktisk plassert samlet» - hva i alle dager snakker du om? Sier du at flyselskapet kutter deg i to og plasserer deg i to ulike seter rundtom i flyet? Hvordan blir en enslig reisende ikke plassert samlet?

Jeg fatter faktisk ikke denne sutringen over hvor man som enslig er plassert på en kort flyreise.

Hvis man skal drasse med seg flere personer enn seg selv er det jo disse 2 som må samarbeide om at ting blir slik de vil ha det uten å måtte involvere en uskyldig tredjepart, bare fordi at disse to  (eller flere) ikke evner å planlegge. Det å være flere sammen tar langt mer tid, dere kan ikke bare kutte ut prosesser fordi dere uansett kan ta plassen til noen som er selvstendige bare fordi dere bruker ‘vi er flere enn deg’-retorikken. Det er som ungdomsskolen hvor man bruker flertall som argument for å ha rett. Når man først søker trygghet i å være flere og ikke selvstendig så må dere gi slipp på annen type luksus. 

Anonymkode: c4139...967

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ikke fiktive. Det er ganske vanlig. Man MÅ ikke bytte, men man får en del stygge blikk og kommentarer. 

Noe de bare tør fordi de har en idiot i ryggen som backer dem opp. Jungeloppførsel. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvis man skal drasse med seg flere personer enn seg selv er det jo disse 2 som må samarbeide om at ting blir slik de vil ha det uten å måtte involvere en uskyldig tredjepart, bare fordi at disse to  (eller flere) ikke evner å planlegge. Det å være flere sammen tar langt mer tid, dere kan ikke bare kutte ut prosesser fordi dere uansett kan ta plassen til noen som er selvstendige bare fordi dere bruker ‘vi er flere enn deg’-retorikken. Det er som ungdomsskolen hvor man bruker flertall som argument for å ha rett. Når man først søker trygghet i å være flere og ikke selvstendig så må dere gi slipp på annen type luksus. 

Enig her. Dessverre ikke bare på ungdomsskolen, men overalt i samfunnet, blant annet på arbeidsplassen. «Vi» og «oss» for å manipulere andre. 
Derfor liker jeg å reise alene. Da jeg reiste sammen med andre, var det alltid slitsomt. De våkner kl.06, da må du også gjøre det. Ønsker de å dra på et kjedelig museum, kan du ikke si nei osv. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Folk har nok med seg selv. De driter i deg, er bare glade for å ha fått satt seg ned.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Som nevnt, så reserverer jeg og min familie alltid seter i forveien. Så du behøver ikke angripe meg. 

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger. 

- Matas, mod. 

• 2 måneder senere...
Skrevet

Flere som har merket det? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...