Gå til innhold

Hvilken parfyme har du på deg i dag?


skruf

Anbefalte innlegg

Skulle ønske det var enda mer aktivitet i denne tråden! Elsker å høre om hvilke parfymer andre bruker og finner mye inspirasjon i det. 

I dag har jeg brukt YSL Libre, den får jeg alltid komplimenter for 😊 Venter på Chloé signature, som jeg har bestilt uten å lukte på. Veldig spent på hvordan den vil lukte på meg! Trenger en litt freshere og renere parfyme. 

Anonymkode: 17d9c...390

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Skulle ønske det var enda mer aktivitet i denne tråden! Elsker å høre om hvilke parfymer andre bruker og finner mye inspirasjon i det. 

I dag har jeg brukt YSL Libre, den får jeg alltid komplimenter for 😊 Venter på Chloé signature, som jeg har bestilt uten å lukte på. Veldig spent på hvordan den vil lukte på meg! Trenger en litt freshere og renere parfyme. 

Anonymkode: 17d9c...390

Chloe signature er heeelt nydelig!!🥰

En av mine favoritter! Har desverre nesten brukt opp min 😢

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag ble det Coach edp, utrolig deilig duft😍 Har blitt litt hekta så det har blitt den i to uker nå😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er det en gammel klassiker. Frisk og god!

Salvador Dali - Laguna

laguna.jpg

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lolitaland fra Lolita Lempicka. Den er jo veldig søt, og tung på vanilje, men jeg trenger det i dag. Det er kaldt ute, og det snør litt, heldigvis ikke så mye at det legger seg så håper det ikke blir verre. Passer bra med varm vanilje da.

Og jeg må innrømme at jeg er svak for flasken, og at jeg synes esken var søt så jeg har foreløpig ikke fått meg til å kaste den, og begrunner det med at den er grei å ha siden parfymer bør oppbevares mørkt.

Lolita Lempicka LolitaLand Woda perfumowana dla kobiet 80 ml - Perfumeria  internetowa E-Glamour.pl

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestilt meg Perfect fra Marc Jacobs, håper den dukker opp snart :) var innom parfymeri i helga å prøvde den, og den var helt nydelig! Men Kicks har nettopp hatt kampanje med 25% rabatt på alle parfymer, så jeg bestilte den der. Ble litt over 500kr kontra 725kr

 

B062230.jpg?m=1597830425&w=125

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De siste dagene har jeg brukt Mojave Ghost fra Byredo, men flasken er snart tom, så må spare på det jeg har igjen. En av favorittene mine og har brukt den i flere år. Notene er abelmoskus, eple, fiol, sandaltre, magnolia, musk, rav og sedertre

image.jpeg.aa04bc871e17990314ef4daefa02e5f0.jpeg

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg Sunshine fra Amouage på denne ene armen og Angels share fra Kilian på den andre. Blir nok en a de to i fremtiden. Har for mange ønsker 😄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hugo Boss The Scent i dag. Klarer ikke helt å bestemme meg for om jeg liker den eller ikke 🙈 det var en sånn som jeg ikke kunne gå ifra i butikken, men som jeg sliter med å ta i bruk.. 

Anonymkode: 17d9c...390

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er for tiden fullstendig hekta på Solano fra La Couvent. Bruker bare den. Det er som om noen har tatt det beste fra både Wood sage and sea salt (Jo Malone), Fucking fabulous (Tom Ford) og Olympea Intense (Paco Rabanne). Og et hint av Nuxe (La prodigieux) for å få litt solskinn i den. 

Solano  lukter havsalt, sitrusaktig, vanilje og solskinn på en gang! 

Anonymkode: 23e34...174

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Påførte 2 sprut Prada Candy Gloss igår kl 07.00 før jobb på håndleddende og den luktes enda 18 timer etter.  Wow.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på fjerde dagen med Solano. 🌞💛 den har virkelig alt! 

Anonymkode: 23e34...174

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...