Gå til innhold

Hvilken parfyme har du på deg i dag?


skruf

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hollister wave🥰

Frisk&god🥰

Toppnoter: Stjernefrukt, Rosa grapefrukt, Sorte vinbær, Kvede Hjertenote: Orkidé, Hibiskus, Rosa sjasmin,Valmue Bunnote: Lyse trenoter, Sandeltre, Teak, Ambe

image.thumb.png.2c03229d4bad3a4a8e31b8ab63b340c5.png

Endret av flusa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tom Ford - Fuckin Fabulous 🖤

Anonymkode: 23e34...174

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

La Belle et l'Ocelot fra Salvador Dali. Kjøpt mest på grunn av flasken, siden jeg er veldig glad i katter, men så er parfymen veldig god også. Den er litt krydret, orientalsk, søt og varm, men så er det noe som gjør at den lukter litt syrlig og fruktig samtidig. Sannsynligvis er det noten av mandarin jeg kjenner. Sitter på hele dagen, men lukter ikke sterkt.

Salvador Dali La belle et l'Ocelot Edp. – Randi Parfymeri

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skogkatten skrev (39 minutter siden):

La Belle et l'Ocelot fra Salvador Dali. Kjøpt mest på grunn av flasken, siden jeg er veldig glad i katter, men så er parfymen veldig god også. Den er litt krydret, orientalsk, søt og varm, men så er det noe som gjør at den lukter litt syrlig og fruktig samtidig. Sannsynligvis er det noten av mandarin jeg kjenner. Sitter på hele dagen, men lukter ikke sterkt.

Salvador Dali La belle et l'Ocelot Edp. – Randi Parfymeri

Virkar interresant, kvar kjøpte du denne? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skogkatten skrev (42 minutter siden):

La Belle et l'Ocelot fra Salvador Dali. Kjøpt mest på grunn av flasken, siden jeg er veldig glad i katter, men så er parfymen veldig god også. Den er litt krydret, orientalsk, søt og varm, men så er det noe som gjør at den lukter litt syrlig og fruktig samtidig. Sannsynligvis er det noten av mandarin jeg kjenner. Sitter på hele dagen, men lukter ikke sterkt.

Salvador Dali La belle et l'Ocelot Edp. – Randi Parfymeri

Jøss, for ei nydelig flaske?! 🧡

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått en haug med testere så nå er det bare å lukte i vei😄 Gris Charnel lukta kjempe godt. Rouge smoking var veldig søt men god. Begge fra BDK. Tabac rose var også veldig god, litt sting i den. Også fra BDK. Xerjoff Cruz del sur 2 var ikke helt der fra meg. Håpa på en litt mer fruktig lukt, men lukter bare melk jeg 😄

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kveldens ble Solano! 🌞

Anonymkode: 23e34...174

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vetyverio fra Diptyque hittil i dag . 

Anonymkode: 23e34...174

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rotet i prøvene mine etter noe spennende… det ble Moonlight in heaven fra Kilian. Veldig sommerlig og frisk duft, minner meg om i fjor sommer da jeg fikk testeren. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CrazyCatLady2500 skrev (3 timer siden):

Rotet i prøvene mine etter noe spennende… det ble Moonlight in heaven fra Kilian. Veldig sommerlig og frisk duft, minner meg om i fjor sommer da jeg fikk testeren. 

Hvor lenge sitter den på deg? Den lukta ille godt, men var så liten den testeren jeg hadde så fikk ikke så veldig inntrykk 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg på meg Xerjoff - 400. Nydelig og floralsk duft 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Rotehøna_21 skrev (28 minutter siden):

Hvor lenge sitter den på deg? Den lukta ille godt, men var så liten den testeren jeg hadde så fikk ikke så veldig inntrykk 

Ikke sånn kjempelenge tror jeg…. Men vet ikke om den forsvinner fort eller om jeg bare blir litt «immun»? 🤔 men jeg synes jo at andre parfymer varer lenge. Så spørs om den rett og slett ikke sitter så lenge. 
Jeg liker den, men har ikke likt den godt nok til å kjøpe full flaske 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kveldens ble Eau Capitale fra Diptyque! Prøver å spare den til spesielle anledninger. Men det er tross alt lørdag 🌹

Anonymkode: 23e34...174

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...