Gå til innhold

Hvilken parfyme har du på deg i dag?


skruf

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Patchouli tentation fra Bvlgari. Synes den er nydelig i litt varmere temperaturer. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Eau des Sens på huden og Do son hårparfyme i håret 😻fantastisk kombinasjon! 
Skal på et møte straks, tipper jeg lukter best i lokalet. 

Anonymkode: 23e34...174

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skogkatten skrev (23 timer siden):

Peche et Suede fra Linda Landenberg. Nyere forskning tyder på at den varer lenger på meg enn jeg først trodde. Jeg sett nemlig på jobb i hele dag og lurte på hvorfor jeg hadde så lyst på fersken, til det gikk opp for meg at jeg hele tiden hadde luktet min egen parfyme. Den lukter virkelig ordentlig fersken, og jeg måtte selvsagt kjøpe med meg fersken på vei hjem.

Pêche et Suède Linda Landenberg perfume - a fragrance for women and men 2017

Hvor har du kjøpt denne?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har nylig kjøpt denne og liker den veldig godt. Passe krydret, varm og frisk og passer til hverdags. Narciso neroli ambree edt. image.thumb.jpeg.16aad5ff4ed2b19fd758756831c7d73d.jpeg

Endret av gohege
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djungelvrål skrev (3 timer siden):

Hvor har du kjøpt denne?

Kjøpte direkte fra produsenten, og det ser faktisk ut til at det ikke er utsolgt der ennå: https://lindalandenberg.com/peche-et-suede-eu.html 

Var veldig greit å bestille derfra. Pakken ble sendt dagen etter bestilling, og kom frem etter en ukes tid. Jeg fikk også med prøver på de andre parfymene i serien.

@Kaputt siden du spurte tidligere i dag. Du kan også sjekke linken her, virker ikke som det er utsolgt der. 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Primula3 skrev (19 timer siden):

Ingen?? 🤞

Jeg husker ikke denne parfymen, men jeg søkte den opp på Fragrantica, og der står det hvilke topp, hjerte og bunnoter den har, sånn at du kanskje kan søke etter en lignende? Det står også oppført hvilke andre parfymer som minner om Chaos :) Ser ut som en god parfyme ut i fra duftnotene :) 

https://www.fragrantica.com/perfume/Donna-Karan/Chaos-1996-497.html

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (3 minutter siden):

Jeg husker ikke denne parfymen, men jeg søkte den opp på Fragrantica, og der står det hvilke topp, hjerte og bunnoter den har, sånn at du kanskje kan søke etter en lignende? Det står også oppført hvilke andre parfymer som minner om Chaos :) Ser ut som en god parfyme ut i fra duftnotene :)

https://www.fragrantica.com/perfume/Donna-Karan/Chaos-1996-497.html

Aww...tusen takk! 🥰 Da skal jeg forske videre ut i fra dette! Ja, elsket denne - og har aldri klart å finne noen ny favoritt etter dette.... lukter på masse av de gode tipsene som finnes i denne tråden, men foreløpig ingen nye favoritter....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Primula3 skrev (21 timer siden):
Endret av skruf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

skruf skrev (Akkurat nå):

 

Vet ikke hva som skjedde her, ble rot og tull da jeg skulle svare 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Le Couvent Solano, den er så god! Lukter solskinn, skikkelig varm og rund duft 

B071261.jpg?m=1629448682&w=125

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Issey Miyake Pleats Please🥰

Lukter såå friskt&godt,også varer lukten heele dagen🥰

 

Den åpner med villrose som smelter sammen med rosa pepper og neroli, og ender med en base av musk med seder og patchouli.

Pleats Please L'Eau er lys, oppløftende og delikat, akkurat som en vårhage

 

image.png.af425af1fef0c0566b31d49f8aa55ae1.png

 

Endret av flusa
  • Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solano 😊💛🌞

Anonymkode: 23e34...174

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Touch of pink fra Lacoste. 💕 Sommerlig og forbløffende god kvalitet når en ser på flaska som sikkert er rettet mot fjortiser. Dessuten minner den om Gabrielle essence fra Chanel. Veldig lik. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...