Gå til innhold

Hvilken parfyme har du på deg i dag?


skruf

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I går brukte jeg Eau Rose. Den var diskret nok for et besøk hos optiker. Men sofistikert nok for shopping og middag ute etterpå.

Anonymkode: 23e34...174

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mami53 skrev (På 31.3.2022 den 11.17):

Har tenkt det samme som deg, at ingen kjøper brukt😅 Er kanskje verdt å prøve. Jeg er generelt veldig glad i parfyme og kjøper mye selv, men får også noen i gave her og der som jeg absolutt ikke liker😓

Jeg har solgt mange parfymeflasker på Finn og Tise, ligger sjeldent lenge ute før det blir solgt :) så ja, mange som kjøper brukt parfyme :) 

Men tror det avhenger av hvilken tilstand parfymen er i. Jeg selger så og si helt nye flasker som jeg bare har tatt et par sprayer av, og jeg opplyser alltid når og hvor den er kjøpt, og at flasken er oppbevart mørkt sånn at flasken ikke har feks stått i sollys og lukten er forringet. Er nok vanskeligere å få solgt ei halvfull flaske som er 4 år gammel 

(har en far som reiser mye og som nesten alltid kjøper med parfyme til meg på taxfree i «bortegave», og ikke alltid han treffer på lukta. Og av og til så har jeg kjøpt noen bomkjøp over nett, ikke testet parfymen på først) 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eau des Sens fra Diptyque i dag! 🍊🌱 og den er enda mykere og bedre nå enn det den var i vinter da det var kaldt! 🧡

Anonymkode: 23e34...174

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har jeg testa ut Van Cleef - Neroli Amara på den ene armen. Og Gris Dior fra Dior på den andre 😄 begge luktene sitter etter en dusj så sitter godt. Og lukter godt .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En dupe for escada moon sparkle.

Kjøpt på spar kjøp. Har ikke bilde av den,men er en blå flaske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Patchouli tentationfra Bvlgari. Flere mnd siden sist, nå lurer jeg på hvorfor. Den er utrolig god. 

Anonymkode: 23e34...174

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baccarat Rouge 540 i dag. Synes den varer kortere enn Tinharé som er helt lik. 

Anonymkode: 23e34...174

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Pink Molecule fra Zarkoperfume i dag. Jeg er veldig glad i den parfymen, men det var ikke vårlig nok i dag til at det ble helt vellykket. Denne passer bedre på dager som ikke er så kalde og grå som dagen i dag har vært.

Купить оригинал ZARKOPERFUME Pink Molecule 090 09│parfumstock.uz Парфюм c  бесплатной доставкой по выгодной цене. Элитная парфюмерия в Ташкенте.  парфюмерная вода zarkoperfume pink molecule 090.09, заркопарфюм пинк  молекула 090.09, zarkoperfume pink

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...