Gå til innhold

Hvilken parfyme har du på deg i dag?


skruf

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

flusa skrev (21 timer siden):

Ååå,ysl libre..elsk🥰

Jeg er så usikker på dem. Har prøvd både libre, libre intense og libre le perfume. Kjenner egentlig ikke så stor forskjell på de tre, hovedlukta er på en måte den samme, det er vel kanskje lavendelen? Og de lukter veldig godt, men samtidig er det noe som er litt intenst en stund. Jeg kjenner duften veldig godt selv, og er det ikke da den ikke passer for en egentlig? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kamelia83 skrev (3 minutter siden):

Jeg er så usikker på dem. Har prøvd både libre, libre intense og libre le perfume. Kjenner egentlig ikke så stor forskjell på de tre, hovedlukta er på en måte den samme, det er vel kanskje lavendelen? Og de lukter veldig godt, men samtidig er det noe som er litt intenst en stund. Jeg kjenner duften veldig godt selv, og er det ikke da den ikke passer for en egentlig? 

Jeg aaaaner ikke hvilken jeg liker..

Tror det er edt..

Lukter helt himmelsk🥰

Jeg kjenner også duften veldig godt selv, og elsker det.

De rundt meg sier jeg lukter godt.

Så det med at man ikke skal kjenne sin egen parfyme, stemmer ikke bestandig. Man kan kjenne lukten selvom den passer til deg🤗

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

flusa skrev (5 minutter siden):

Jeg aaaaner ikke hvilken jeg liker..

Tror det er edt..

Lukter helt himmelsk🥰

Jeg kjenner også duften veldig godt selv, og elsker det.

De rundt meg sier jeg lukter godt.

Så det med at man ikke skal kjenne sin egen parfyme, stemmer ikke bestandig. Man kan kjenne lukten selvom den passer til deg🤗

Ja jeg syns den lukter veldig godt etter en halvtime - times tid. Den lukter godt fra start og men da er det den noten som er litt for skarp. Men lukter godt for det. Må prøve den et par ganger til for å se om jeg liker den bedre 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kamelia83 skrev (3 timer siden):

Ja jeg syns den lukter veldig godt etter en halvtime - times tid. Den lukter godt fra start og men da er det den noten som er litt for skarp. Men lukter godt for det. Må prøve den et par ganger til for å se om jeg liker den bedre 😊

Jeg er også blitt sånn, jeg må ofte bruke en parfyme noen ganger for å like den mer🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Moonlight in heaven by Kilian på kroppen, og Gypsy Water fra Byredo i håret. 

Anonymkode: 23e34...174

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...