Gjest gjesta Skrevet 30. oktober 2005 #221 Del Skrevet 30. oktober 2005 Sove godt!! Det gjør nok godt JAAA!! Kan han ikke kle seg ut som Robert!! Hadde vert dritkult Men gjestene hadde vel begynt å lure... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 30. oktober 2005 Forfatter #222 Del Skrevet 30. oktober 2005 Hei EPICA! Tror nok ikke det hadde tatt seg særlig bra ut nei....Hehehe.... Bloir nok godt med en lur ja, han blir strax hentet, da blir det litt roligere her.Men, har vært koselig å ha ham her da, selvom han ikke hører så mye på meg at det gjør noe.. Du da? Planer for dagen? Savner sambo vel??? Sitter fortsatt i nattpysjen her jeg, tror det blir en relativt slækk dag! Lyst til å se en SKUMMEL og BRA film idag jeg...Forslag? Skjønner at du ble litt skuffet over negativ test, men tror det er viktig å ikke tenke for mye på det, for da blir det enda vanskeligere å bli gravid har jeg hørt... Men, du blir gravid se vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 30. oktober 2005 Forfatter #223 Del Skrevet 30. oktober 2005 Har forresten som mål denne kommende uken å kjøpe inn stæsj til inbydelser, har sett litt rundt og funnet ut ca hvordan jeg vil ha de. Hvite enkle, med et ståltrådhjerte i midten, og perler på en gjennonsiktig snor med god avstand mellom hver, limet rundt i ett tilfeldig mønster. Jeg har ei venninne som er veldig flink til å fotografere (har gått fotokurs og fotofolkehøgskole), så jeg har spurt om hun kan ta bilder av oss til å ha inni inbydelsene, men det haster jo ikke med det da.Bare ha planene klar lissom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 30. oktober 2005 #224 Del Skrevet 30. oktober 2005 Hei vennen! Savnet deg i går vettu.... Antrekket ble bra ja... Både mitt og Lasses..men Lasse var den skumleste da. Ekkelt å se når han sto med senka skuldre i et hjørne akkurat som Samara i the Ring.... Håper vi kan finne på noe snart ja! Morro at du har planlagt litt mer ang innbydelser..gleder meg til å se hvordan det blir! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 30. oktober 2005 #225 Del Skrevet 30. oktober 2005 Gledar meg til å høre meir om invitasjonane!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 30. oktober 2005 Forfatter #226 Del Skrevet 30. oktober 2005 Cons: Så kult! Håper dere har tatt masse bilder! *vil se* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 30. oktober 2005 #227 Del Skrevet 30. oktober 2005 Skummel og bra film ja? Kanskje litt treg med å svare nå men.. The Ring 2, Boogeyman,...mmm... Vi så Finding Neverland idag, utrolig bra film! Men ikke skummel;) Bra at helgen har gått greitt Ja, stemorsrollen er en utakknemlig rolle.. Men blir nok bedre når han blir eldre Blir gøy å se invitasjonene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 31. oktober 2005 Forfatter #228 Del Skrevet 31. oktober 2005 Hei Epica! Ble ingen film igår nei..Så Boogeyman forrige helg, men ble utrolig skuffet. Men, den var veldig spennende i første delen da! Resten synes jeg ble litt "over the top" hvis du skjønnerr hva jeg mener. The Ring 2 tør jeg ikke se... Synes den første var UTROLIG skummel... Huff, jeg prøver å legge ut bilder her, men klarer ikke Tenkte å vise frem de små vakre pusene mine vettu... Aaaaghhh! Blir litt irritert på meg selv, for jeg har klart det før.... :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 31. oktober 2005 #229 Del Skrevet 31. oktober 2005 Er bildene i rett størrelse? Har du brukt opp plassen på bilde-kontoen din, kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 1. november 2005 #230 Del Skrevet 1. november 2005 Hei vennen! Takk for hilsen i dagboka mi! Håper du får til å legge ut bilde av pusene...hvis ikke kan du godt sende de til meg, så kan jeg prøve! Mulig du bare må gjøre de mindre.... Nå ligger lille Ninja inni pysjen min.... Krabbet ned foran og ligger nå inntil magen...søte rare pusen tror han er kengurubaby... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. november 2005 #231 Del Skrevet 1. november 2005 Får du til bildene eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 1. november 2005 #232 Del Skrevet 1. november 2005 Sendte deg PM Håper du får det til! Planlegger du noe fest snart da?......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 1. november 2005 Forfatter #233 Del Skrevet 1. november 2005 Hei dere! Idag har jeg FRI! Det er deilig, men la meg ikke før klokken fem på morgenen, så dagen er jo halvveis "ødelagt" fordi jeg stod opp kl 14.00.. Men,men! Nå har jeg spist frokost, og planlegger å dra og trene snart, skulle egentlig spinne, men er så lenge siden jeg har trent i det hele tatt, pga sykdom osv så jeg skal begynne pent med vekter idag, trenger å trene styrke pga de vonde frisørskuldrene mine nå om dagen! Blir deilig å komme igang igjen... Veslo: Tusen ytakk, men opplegget her er lagt opp for pc brukere, og jeg bruker Mac, så det er nok derfor jeg sliter litt. Sabo har ganske peil på slikt, men fikk ikke til han heller...Men, som du sier CONS, så er det nok mulig jeg må gjøre dem litt mindre ja.Tusen takk forresten Lille Ninja kengurubaby?Naaah, vakker han...Fant et bilde som heter "snikskytterpus" som likner på han Morsomt! Epica; Du er en engel som hjelper meg så mye.. Fest??? Ja, tenker på et slags førjulsparty eller noe liknende...Hadde vært gøy, vi har bodd her siden Mai, og ennå ikke hatt noe i den duren, så på tide ja! Får se, men nå ser det iallfall ut som o msambo får litt fri fremover 8det er egentlig ikke et luss sånn sett, for det er arrangører som "kicker" på at han skal spille EN gang på et utested i nærheten av der han skal ha juleshow med premieren til juleshowet sitt helgen etter..)Det er SÅ tåpelig! Får komme igang å skifte til treningshabbiten jeg da! :TooHappy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. november 2005 #234 Del Skrevet 1. november 2005 Kos deg på trening!! Eg skal jogge og klatre i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 1. november 2005 Forfatter #235 Del Skrevet 1. november 2005 Takk VESLO! Gleder meg, blir deilig! Ble litt senere enn jeg regnet med, men drar strax Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 1. november 2005 #236 Del Skrevet 1. november 2005 hmm..tror kanskje jeg hadde litt problemer med å legge ut bilde fra macen min jeg også.. men si fra hvis jeg skal hjelpe deg, så kan du sende de på mailen til Lasse..så fikser jeg det pcn. Kos deg på trening! (deilig å komme hjem fra trening å så slenge seg ned foran tvn...er jo mini-tv-kveld i kveld vettu... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 1. november 2005 Forfatter #237 Del Skrevet 1. november 2005 Nå sitter jeg i godstolen til sambo, med GOD samvittighet etter treningen...Iallfall litt, føler ikke så veldig at jeg har trent når jeg bare har trent vekter, i forhold til f.eks spinning, må svette litt! Dro å besøkte mamma en tur også, fikk et par kjempefine solbriller og en stor fin turkis og svart pute fra IKEA av henne! Ikke så mye jeg har shoppa i det siste at det gjør noe....Men, det er jo julebord om tre uker, og DA tenkte jeg å unne meg noe nytt..Må se an.. Nå skal jeg opp å ta igjen det tapte, siden jeg sov så lenge idag. Må legge på plass og henge opp klær.. Selvom jeg er helt enig CONS, mye mer fristende å se på tv... Har ikke noen kanaler akkurat nå, så da får jeg ikke sett allikevel Tusen takk for at du vil hjelpe meg..Kan jo finne noen bilder og sende over etterhvert, snilt det!! Ha en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 1. november 2005 #238 Del Skrevet 1. november 2005 Flink å trene vennen!! Jeg vil også begynne, men har ikke råd til å starte på helsestudio. Også frister det lite å jogge når det begynner å bli vinter.. Ja, fest må dere få til!! Ah, så kjipt når de skal mase på samboeren din om å spille da.. Nå har vi hatt "åpning" av foreningen Kjempekos!! Skal prøve å få til noe hver mnd. Planer for helga da? Ooops... En stund til enda ja.. Jeg og sambo skal GARANTERT ta noen øl, har savnet han såmye! Kooose deg resten av kvelden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 1. november 2005 Forfatter #239 Del Skrevet 1. november 2005 Hei EPICA! Nå kommer vel kjære mannen hjem snart vel? Imorgen vel? Jeg trener på et helsestudio som heter Friskis og Svettis, det er ganske rimelig i forhold til andre steder, koster 270 kr i mnd. Da kan man trene alt mulig.Skal bli flink jeg nå! Vil så gjerne miste noen kg.. Trener sammen med stemoren min, og idag snakket vi om å prøve Atkins dietten, har prøvd den før, men man kan ikke spise NOE brød. og da er det litt vanskelig mht lunsj osv.Pluss at man savner det veldig mye,men er VELDIG effektiv da. Vil gjerne ha en KILLER body til bryllupet :grine2: Må fortsette å være flink jeg nå, mht treningen.. Huff, jeg må få planlagt noe bryllupsting snart også, lir vel bedre etter jul, da får jeg litt mer press på meg... Har nemlig ikke kommet en meter på det området i det siste.. God natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 1. november 2005 Forfatter #240 Del Skrevet 1. november 2005 God natt alle kommende bruder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå