Gika Skrevet 20. september 2005 #61 Del Skrevet 20. september 2005 Skal si du holder god fart om dagen! Her skjer det jo litt av hvert. Moro med venninne med omtrent lik timing på bryllupet. Praktisk, rett og slett! Og kjolen var kjempefin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 20. september 2005 Forfatter #62 Del Skrevet 20. september 2005 Tusen takk for besøk i dagboken min Bett1, alltid like hyggelig det! Så hyggelig at du likte kjolen....Det er ikke den endelige, for jeg har såvidt hatt på meg brudekjole Men, jeg får vel begynne snart,hehehe..Forloveren min har mast på meg om at vi snart må begynne å titte... Har begynt såvidt å tenke på invitasjoner også, vil gjerne lage de selv...Det er jo så mye morsomt man kan gjøre Jeg må jo begynne snart, har jo tross alt over 60 stk på gjestelista allerede....Hjelp...Men, jeg har jo 9 mnd til på meg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lúthien Skrevet 21. september 2005 #63 Del Skrevet 21. september 2005 Gooood tid! Men bryllupsplanlegging er jo nesten en egen hobby det, så bare sett i gang med det du har lyst til! Bedre å være tidlig ute enn å stresse på slutten! Ha en fin kveld Bethina! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 21. september 2005 Forfatter #64 Del Skrevet 21. september 2005 Hei dere der ute... Luthién: Jeg er helt enig!!!! Det er så moro så...Blir ikke lei det tror jeg,thihihihi... Har vært å sett Charlie og sjokoladefabrikken sammen med pappaen min og lillesøs (brudepika mi)ida jeg.Koselig! Johnny Depp er så bra skuespiller at jeg blir like overrasket over han hver gang, han er helt rå! Har proppet i meg snop også, pappa hadde kjøpt så utrolig mye til oss, så nå har jeg en smule dårlig samvittighet ja... Men,fra imorgen skal jeg bli ett nytt og v´bedre menneske Mannen min har vært å tatt et par øl sammen med sin bror idag (forloveren hans) på et stedet vi traff hverandre (sånn nesten da:) Det er et sted hvor sambo spiller mye, så da er det jo ganske naturlig Så da dro jeg til forloveren min, som er min kjære tante eller "storesøster" som jeg kaller henne...Hun var bare tolv da hun ble tante til meg, så vi er svært knyttet til hverandre. Er masse sammen på fritiden osv, og det er alltid hun jeg riger når det er noe, så hun falt lissom mest naturlig til den rollen synes jeg Det var veldig koselig! Hun spurte meg om hvem jeg ville ha i utdrikkingslaget mitt, så vi skrev en liste...Foreløpig står det 12 stk på den Hun spurte meg også om hva jeg kunne tenkt meg å gjøre den dagen, og da sa jeg at jeg vil ikke vite noe som helst, men hvis jeg skal si noe så hadde det vært koselig med piknik i gamlebyen (Isegran)! Så vi får se.... Har ikke vært hjemme siden jeg dro på jobb halv ni på morgenen idag, så nå må Siljemor sove litt...Mannen min ligger allerede å snorker ved siden av meg (jeg sitter i senga:) Han drikker så sjeldent, så han sovner kjapt når han har fått i seg en bajer eller to,thihihi... God natt søtinger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 22. september 2005 #65 Del Skrevet 22. september 2005 Heisann! Nå er vi hjemme fra bryllupsreise!! Har hatt det helt fantastisk!! Kommer innom hit i morgen igjen...må jo oppdatere meg litt. Du er jo i full gang merker jeg! Vi var innom dere og hentet siste episode av Lost i stad, så nå skal vi kose oss litt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 22. september 2005 Forfatter #66 Del Skrevet 22. september 2005 Hei vennen! Velkommen hjem fra bryllupsreise da! Hørte dere hatt det genialt...Chattet med Lasse for to min siden... Gleder meg til å komme på besøk å se på bilder!!! Og planlegge mer bryllup... Kos dere masse med LOST! Klarer nesten ikke vente med å få sett den siste episoden jeg heller, fint vi har den på maskinen da, så jeg kan se den nå VELDIG snart Hadet fint sålenge da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lúthien Skrevet 23. september 2005 #67 Del Skrevet 23. september 2005 Heisann! Enig med deg i Johnny Depp-tankene dine! Jeg har faktisk ikke sett noe særlig med filmer fra han før Pirates of Caribbean, og jøye meg så fascinert jeg ble! Etter det så jeg filmen Chocolate, og den likte jeg også! Har ikke fått tid til å se Charlie og sjokoladefabrikken enda, men den er et must! Vi er litt LOST her i gården også! Vi så første episoden i sesong 2 igår kveld, og det er så SPENNENDE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 23. september 2005 #68 Del Skrevet 23. september 2005 Hei igjen! Jepp...første episode av sesong2 Lost var utrolig spennende!!! Bare litt irriterende å måtte vente på neste episode.... Flott den kjolen du linket til Silje! (men måtte le litt av selve bildet...en brud midt på en bygningsplass?? ) Du får si fra når du skal begynne å pusle med invitasjoner osv...jeg vil være med!!!! Vet jo ikke helt hva jeg skal ta meg til nå...ferdig med både bryllup og bryllupsreise, så jeg har liksom ingenting å planlegge lenger... Får begynne å glede meg til jul litt tidlig kanskje..? Ellers hadde det jo vært en ide å konsentrere seg om skolen... Ha en fin dag venen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 23. september 2005 Forfatter #69 Del Skrevet 23. september 2005 Hei på dere! Luthién: Så første episode av sesong to av LOST igår, og ble ellevill.....Angrer nesten på at jeg så den, siden neste episode ikke kommer før til onsdag, og det er altfor lenge å vente!!!! Vil ha mer LOST nå! Heheheheh, episoden var mildt sagt GENIAL Vil anbefale deg å e "Blow" med Johnny Depp, også "Edward Scissorhands" "Fair og loathing in Las Vegas" "What`s eating Gilbert Grape" "Sleepy Hollow" "Secret Window" osv....Anbefales på det sterkeste! Koselig nå på de mørke høstkveldene...Liker høsten jeg, da får jeg tilfredstillt filmbehovet fra meg! Cons: Så koselig at du vil hjelpe meg da! Snillingen Jeg har begynt å få en viss ide om hvordan jeg vil ha invitasjonene Moro...Kan tenke meg at det er litt "rart" å plutselig ikke ha noe som opptar tid å tenke/planlegge osv,du har jo hatt masse å tenke på i det siste, sikkert litt deilig på en måte også.... Tiffany (kona til broren til Jonas) fortalte meg faktisk at det var ganske vanlig å bli deprimert etter bryllup, fordi man er så giret og spent og bruker mye tid på forhånd, så er det plutselig over, og man finner ut at ting er så godt som det var før man ble gift. Dette er noe som visstnok skremmer mange....Så pass opp! Neida.....Ville bare si det jeg. Gleder meg til referat fra reisen deres! fra meg. Alle brudene der ute: ER DET VANLIG Å HA MARERITT OM BRYLLUPET SÅ OFTE SOM JEG HAR?(MINST TRE GANGER I UKA I DET SISTE) I natt drømte jeg nemlig at det plutselig var kvelden før bryllupet, akkurat som jeg hadde vært i dvale e.l. Og jeg hadde hverken bestillt meg kjole, frisør eller noenting....Frustrerende! Slike drømmer har jeg hele tiden...Er det flere som har det sånn? Hva betyr det? At jeg har angst, eller? Bare litt kjipt....Må le også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 23. september 2005 Forfatter #70 Del Skrevet 23. september 2005 God natt girls! Skal være fornuftig å ta kvelden tidlig jeg,jobb kl ni imorgen tidlig.... Sove godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gika Skrevet 24. september 2005 #71 Del Skrevet 24. september 2005 Jeg har egentlig ikke hatt mareritt, bare litt snåle drømmer. Sist sto vi og tok imot gjester, men organiseringen var håpløs og de kom seg liksom aldri videre til rommene sine. Måtte sjekke inn 4 forskjellige steder og krysses av på lister. Hmmmmmm... Jeg fant aldri ut hvordan det gikk før klokka ringte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 24. september 2005 #72 Del Skrevet 24. september 2005 Hei vennen! Har skrevet litt om bryllupsreisen her i dagboken min... Tror nok det er ganske vnalig å ha mareritt..hadde noen jeg også, og de handlet alltid om at det var noe jeg hadde glemt å ordne.. Det er vel det man er mest redd for. Gleder meg til å hjelpe deg med invitter og slikt..morsomt å pusle med sånt! Kanksje vi til og med får lurt med oss Lasse og Jonas!?? Ha en fortsatt fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lúthien Skrevet 24. september 2005 #73 Del Skrevet 24. september 2005 Nja.. har ikke hatt så mange marerittene enda jeg heller, men så tar jeg planleggingen ganske rolig enda da. Det er vel gjerne når det blir (for) mye å tenke på at marerittene setter inn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nevèsta Skrevet 24. september 2005 #74 Del Skrevet 24. september 2005 Både jeg og sambo har hatt mareritt/rare drømmer om bryllupet et par ganger allerede, så gleder meg til de neste ni månedene Går vel over etter bryllupet. Er sikkert normalt, og kanskje en måte å bearbeide alle bryllupstankene på? Ta ut stresset om natta eller noe... Drøm søtt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 25. september 2005 Forfatter #75 Del Skrevet 25. september 2005 Cons og Nevésta: Godt å høre at det ikke bare er meg som har sære drømmer, da føler jeg meg litt mer "normal" Hehehe.... Luthién: Du er heldig som ikke har begynt med mareritt ennå..... Som du sa så kommer det nok etterhvert....Får ikke håpe det da, unner ingen det jeg Jeg har jo ni måneder igjen... Får håpe det blir bedre, ellers trenger jeg hjelp.Min kjære er tilogmed bekymret....Han sa her om dagen " Kansje det betyr at du egentlig er dritredd for å gifte deg" stakkars....Men, jeg må jo si det til han også synes jeg. Sikkert sunt.... Bett1: Heldigrisen! ( ) Nå er jeg sliten..Har vært sjåfør for min kjære som har vært bryllupsanger idag, så det ble litt sent idag....Tror jeg sovner snart....Føler at jeg begynner å bli litt kjerring egentlig (HJELP) tror jeg har tilbringt iallfall de to siste lørdagene på KG, og hos min stemor idag....Det var koselig da.Hun er lissommer som ei "venninne" Vi kan snakke om alt, koselig å ha ei sånn Men,men ukas stress tar jo på, man må jo hente kreftene et sted ogs, ikke sant? God natt kjære brurar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 25. september 2005 #76 Del Skrevet 25. september 2005 (endret) Å vere litt kjerring av og til er berre kosleg det! Hihi... Endret 25. september 2005 av veslo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 25. september 2005 Forfatter #77 Del Skrevet 25. september 2005 VESLO: Tusen takk for støtten, synes det jeg også...Sånn innimellom Har akkurat våknet jeg.... Sitter i senga og lurer på hva denne dagen skal brukes til... Jeg skaliallfall satse på å få trent...Det hadde vært deilig (må ha STRAMME armer når jeg skal gifte meg, spesielt hvis det blir tubekjole, som jeg har lyst på.... ) Eller bør jeg jo gjøre litt husarbeid.... Søndagen er sjeldent noe hviledag her i gården...hehehehe...Har mer lyst til å besøke venninden min som har en nesten nyfødt babygutt da...Han we så skjønn! Han blir kalt "gulpegullet" Ha en fin søndag jenter! Masse og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 25. september 2005 #78 Del Skrevet 25. september 2005 Eg driv også og prøvar å stramme opp armane mine til bryllupet! Hihi.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 25. september 2005 Forfatter #79 Del Skrevet 25. september 2005 VESLO: HEIA OSS! Fine armer skal vi nok få....Heheheh... Ble ellers dårlig med armtrening idag, ble en lang tur i skogen, med effektiv gange...Thihi...Har funnet noen effektive piller, som får opp dampen litt også,juhuu! Må bli boothylicious til den o-store-dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 26. september 2005 Forfatter #80 Del Skrevet 26. september 2005 Kjære bryllupsdagbok. Idag er jeg syk, så jeg har ikke vært på jobben... Har nettopp spist mitt første måltid på halvannet døgn, grønnsaksuppe! Sovnet klokken elleve på morgenen idag, så døgnet er litt snudd... Skal bare ligge på sofaen resten av kvelden tenkte jeg, se på Constantine. Min kjære hadde så veldig lyst til å se den, han mener den er SÅ bra, så nå er jeg spent... Håper dere der ute er friske og raske! Masse klemmer fra Siljemor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå