Gå til innhold

Silje skal bli kone.

MiNNieMooSe

Anbefalte innlegg

Hei vennen.

Må si du har ting under kontroll! Du er jammen flink altså... Her har jeg virkelig MYE å hente!

Vi skal se på lokalene på mandag eller tirsdag,håper det gir meg en piff til å komme i gang...

Klemzi :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God kveld jentene...

Sitter hjemme å slapper av og ser på Beat for Beat jeg da,hehehehe...PÅ en lørdagskveld,thihii...

Mannen min har vært med der (svigerfar var med også!), de spilte inn denne sommeren, men programmet blir ikke sendt før nå i høst,gleder meg veldig til å se! :hoppe::enig::hoppe:

Har tittet i menge dagbøker her og er mektig imponert over dere,hva skulle jeg egentlig gjort uten dere og :kghjerte: ?

:tommel::tommel::tommel::tommel::tommel::tommel::tommel::tommel::tommel::tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen...

Sitter her å nerder litt, må få litt hjelp av min kjære til dette data opplegget jeg....*flau*

må jo komme inn i systemet en gang for alle! :ler:

Må teste det der link greiene, hehe...

Så her kommer et forsøk!

Bare en side jeg fant... The Cure. Hmmm... gamle helter???

Jaja... tror det funker!

Gratuler meg med "innvilget forståelse for dataopplegg" litt moro da,thihihihih... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tjoho...

Idag har jeg og mannen vært på sykkeltur, vi syklet Benjamin (sønnen hans på snart fire) hjem til mammaen hans. Min kjære gjorde nemlig et skikkelig innkjøp dagen etter han fridde, han kjøpte kjempefin sykkel til meg(!), sykkel til seg selv og en sånn barnetilhenger som Benjamin kan sitte i :ler: Han synes jo det bare er kjempestas å sitte bak der å kose seg imens pappa tråkker..."KJør fortere,pappa"! Hehehehe...Lille raringen.. Så ringte ei venninne etterpå, så vi dro på cafe og skravlet om bryllupsplaner :bryllup: Hun skal nemlig gifte seg 27 mai! Så vi er veldig aktive,thihi...Skal hjelpe henne med å få åpnet en dagbok her så fort som mulig ;) Veldig koselig!

Hun er gravid også, og har fått vite at det blir jente :babyjente: Veldig glad for det, siden hun har en gutt fra før :babygutt:

Endelig har vi fått orden på hagen vår også, som så ut som en villeng....Hehehe, vokst vilt imens vi var på ferie, så har det jo bare regnet,regnet og regnet, så vi har ikke fått klippet gresset heller, og når mannen skulle prøve forleden med vår splitter nye gressklipper, så gikk den i stykker :sur:

Så lillebroren til en kompis av Jonas kom idag og reddet oss med en sånn traktorklippe-gress-ting!

Så nå ser det så fint ut så :sjarmor:

Så har jeg vært kjempeflink å vasket hele huset idag! :hoppe::enig::Hehe:

Nå skal vi se på film og spise NAMMENAMM! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God "morgen" KG!

Sovet litt vel lenge idag ja...Kommer så fort ut av rytmen når man har fri altså :roll:

Men, nå ringte Helene igjen (hun som jeg var på cafe med igår) så vi skal møtes i byen om få strakser og gå på cafe igjen :rosasmil: :smilbla: Så kan vi skravle enda mer om bryllupp :sjarmor:

Kommer innom senere jeg, Pappa skal komme på middag idag, så jeg har en del å gjøre, men har alltid litt snike-seg-til tid her på KG...Klarer ikke å la være,thihihihi :ler:

Wupz, må kjøre jeg!

STOOOOR :klem:

:reise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig å sove lenge tenker jeg! :sove:

Har ikke sovet lenge på morgenen flere ganger enn jeg kan telle på to hender siden snuppsi ble født for halvannet år siden.. :icon_surprised: :sjokk::sprettoy:

Kos deg med bryllupsprat og venninnetur på café! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig at dere er to som skal gifte dere omtrent samtidig, da. Da kan dere jo planlegge så mye dere vil uten å drive mennene til vanvidd (bare husk å la de få ta noen avgjørelser ;)).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Takk for besøk i dagboka mi. Veldig koselig det :):):)

Du har helt rett, de må få bestemme litt de også, men min er ikke så veldig aktiv på den fronten ennå, så jeg må jo ha noen å få ut alle tankene mine på :ler: i tillegg til DERE selvfølgelig :grine2:

Hvordan er det med mannen din, er han flink??? Da er du iallfall heldig.... :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen!

Sitter fortsatt å knoter med denne dagboka di, skjønner ikke hvor jeg datt av lasset altså, men har spurt flere om hjelp, så det ordner seg nok :ler:

Herregud, håpløs jeg altså, hva vil du den skal hete a?

LOVE YOU :hjerte::hjerte::hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du husker på at hun må starte bryllupsdagboken under sin egen profil sant? Det hjelper ikke å starte en til under din. :)

Jeg har forøvrig svart deg en gang til i dagboken min, håper hun får det til denne gangen. :herremann:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEG KLARTE DET!

:hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

Moro..... Hun heter Betine da, men bare foreløpig...Synes det ble litt vel likt mitt lissom...Så jeg skal trygle å be om jeg kan få kalle henne noe annet :ler::ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal prøve å finne bilder av noen fine kjoler på nettet jeg nå, spennende!

Ellers har jeg vært veldig flink idag, har nemlig vasket vinduer! (er ikke ferdig da,men tør ikke tenke på når det var jeg gjorde det sist) :husarbeid: Flinke husmorSilje :klappe:

Ellers har jeg jo vært på cafe med ei venninne, og vært å sett på det nye huset som de har kjøpt i dag!!!! Det var SÅÅÅ fint :hakeslepp:

Når jeg kom hjem idag, dro mannen og jeg til byen for å se om vi fant noe vi ønsker oss til brylluppet...Det eneste vi kom frem til felles var blender :ler: Men, vi kommer nok på ting etterhvert... Noen som har tips? Har lurt litt på gavekort på møbler, men har funner yt at det kanskje er dumt siden vi fortsatt bare leier, (og kommer å gjøre det sikkert et par år til) så er det dumt hvis gavekortet må brukes opp innen et år. Da får jeg jo ikke kjøpt møbler som passer til huset vi kjøper....Hmf... :roll: ....

Klokken er mye og, skal heldigvis ikke på jobb før klokken 11.00 :sjarmor: Så da rekker jeg litt mer surfing etter kjoler før jeg tar kvelden....

;););)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann!

Synes absolutt dere bør tenke på å kjøpe istedenfor å leie, det er faktisk billigere å kjøpe eget enn det var å leie i sentralt strøk. Ihvertfall for oss, men det kan jo hende dere har en rimelig leiepris da..

Hva med å ønske seg støtte til bryllupsreise?

Eller bidrag på BSU konto?

Ellers er det jo bare å finne ut hva dere mangler i skapene og sette det opp på ønskelisten! :Nikke:

Hvitevarer er det en del som ønsker seg har jeg hørt. Hvis dere trenger det når dere skal kjøpe en gang, så kan jo foreldre eller andre som vil gå sammen om å kjøpe hvitevarer til dere skrive et "gavekort" på feks vaskemaskin hvor de forteller at de kjøper vaskemaskin til dere når dere trenger det til det nye huset.

Mange muligheter egentlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe-stilig brudekjole du har linka til!! Gøy at du har fått venninna di med på KG også, forresten!! Hehe... Når skal ho gifte seg?

Finn de ut av dette med dagbøker, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Luthién: Tusen takk for gode tips til bryllupsønsker! Greia er at vi leier VELDIG billig, eller selve leia er ikke så lite penger, men vi får mye for pengene... Og mannen min er jo som sagt musiker, og da er det veldig vanskelig å få et lån...Dvs jeg hadde fått alene, men det ville ikke vært nok til det jeg vil ha :roll: Men, neste sted vi skal bo blir vårt, jeg gidder ikke mer leie da nei.... ;) Men,foreløpig er det innmari fint her vi bor nå, med stooor hage og fin tomt, og god plass, så jeg kan ikke klage :)

Veslo: Hei og hå! Koselig med Helene ja, tror det dagboksgreiene funker nå?????

Synes den kjolen var fin jeg også....Hyggelig at noen andre var enig! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...