Drizzt Skrevet 30. juli 2021 #101 Skrevet 30. juli 2021 Jeg synes Tajik driver med virkelig hat-retorikk i det siste og er veldig usaklig nå som valget nærmer seg. Tror Ap at det er veien til seier? Jeg hadde litt høyere tanker om henne før, men hennes siste hatske og usaklige utspill endret på dette. Jeg ønsker ikke Ap ved makta og absolutt ikke med statsminister. 3
Gjest Nimbus2000 Skrevet 30. juli 2021 #102 Skrevet 30. juli 2021 (endret) Drizzt skrev (54 minutter siden): Jeg synes Tajik driver med virkelig hat-retorikk i det siste og er veldig usaklig nå som valget nærmer seg. Tror Ap at det er veien til seier? Jeg hadde litt høyere tanker om henne før, men hennes siste hatske og usaklige utspill endret på dette. Jeg ønsker ikke Ap ved makta og absolutt ikke med statsminister. Truth Sounds Like Hate To Those Who Hate Truth. Truth Is The New Hate Speech. Endret 30. juli 2021 av Nimbus2000
Drizzt Skrevet 30. juli 2021 #103 Skrevet 30. juli 2021 Nimbus2000 skrev (29 minutter siden): Truth Sounds Like Hate To Those Who Hate Truth. Truth Is The New Hate Speech. Hvis du mener at Tajiks usaklige utspill om Frps skyld i Breiviks handlinger er sanne, så da mener du også at Listhaugs utspill om Aps holdninger til terroristenes rettigheter også er det? 1
Justlooking Skrevet 30. juli 2021 #104 Skrevet 30. juli 2021 Drizzt skrev (1 time siden): Jeg synes Tajik driver med virkelig hat-retorikk i det siste og er veldig usaklig nå som valget nærmer seg. Tror Ap at det er veien til seier? Jeg hadde litt høyere tanker om henne før, men hennes siste hatske og usaklige utspill endret på dette. Jeg ønsker ikke Ap ved makta og absolutt ikke med statsminister. Jeg mistet helt troen på Tajik da det skitne spillet mot sin fellow nestleder ble avdekket. Aner ikke hva jeg skal stemme, bare hva jeg ikke skal stemme. Får se an når alle begynner med valgflesket nærmere valget - og hva som kan henge LITT på greip 😊
Gjest Nimbus2000 Skrevet 30. juli 2021 #105 Skrevet 30. juli 2021 Drizzt skrev (14 minutter siden): Hvis du mener at Tajiks usaklige utspill om Frps skyld i Breiviks handlinger er sanne, så da mener du også at Listhaugs utspill om Aps holdninger til terroristenes rettigheter også er det? Tajik har ikke sagt at FrP er skyld i Breiviks handlinger. Justlooking skrev (7 minutter siden): Jeg mistet helt troen på Tajik da det skitne spillet mot sin fellow nestleder ble avdekket. Aner ikke hva jeg skal stemme, bare hva jeg ikke skal stemme. Får se an når alle begynner med valgflesket nærmere valget - og hva som kan henge LITT på greip 😊 Jeg fikk enda større respekt for Tajik da hun var med å presse Giske ut fra nestleder-vervet. Tajik var med å gjøre det tryggere for kvinner å være med i Arbeiderpartiet.
TulleJenny Skrevet 30. juli 2021 #106 Skrevet 30. juli 2021 Jeg har alltid stemt Arbeiderpartiet, og kommer nok til å gjøre det i år igjen. Men de har mistet litt respekten min etter at de ikke støttet rusreformen. Synd at jeg stemmer på er parti som skuffer meg i en så viktig sak, men det sier kanskje litt om utvalget. 2
Justlooking Skrevet 30. juli 2021 #107 Skrevet 30. juli 2021 Nimbus2000 skrev (18 minutter siden): Tajik har ikke sagt at FrP er skyld i Breiviks handlinger. Jeg fikk enda større respekt for Tajik da hun var med å presse Giske ut fra nestleder-vervet. Tajik var med å gjøre det tryggere for kvinner å være med i Arbeiderpartiet. Ikke en gang en ørliten tanke rundt Tajik sin vennekrets av journalister som jobbet mot Giske og at deres skriverier måtte vg redaktøren beklage for på tv - mens de samme journalistene var på pølsefest hos Tajik? https://www.nettavisen.no/nyheter/mens-vg-redaktoren-beklaget-direkte-hos-nrk-var-journalistene-hennes-pa-fest-med-hadia-tajik/s/12-95-3423598465 1
Gjest Nimbus2000 Skrevet 30. juli 2021 #108 Skrevet 30. juli 2021 Justlooking skrev (2 minutter siden): Ikke en gang en ørliten tanke rundt Tajik sin vennekrets av journalister som jobbet mot Giske og at deres skriverier måtte vg redaktøren beklage for på tv - mens de samme journalistene var på pølsefest hos Tajik? https://www.nettavisen.no/nyheter/mens-vg-redaktoren-beklaget-direkte-hos-nrk-var-journalistene-hennes-pa-fest-med-hadia-tajik/s/12-95-3423598465 Tajik kan ikke klandes for feil VG gjør.
Justlooking Skrevet 30. juli 2021 #109 Skrevet 30. juli 2021 Nimbus2000 skrev (8 minutter siden): Tajik kan ikke klandes for feil VG gjør. Det er alt du ser? Ikke at hennes venner skrev feilaktige og diskrediterende ting om konkurrenten hennes? Ok 😊 2
Drizzt Skrevet 30. juli 2021 #110 Skrevet 30. juli 2021 (endret) Nimbus2000 skrev (4 timer siden): Tajik har ikke sagt at FrP er skyld i Breiviks handlinger. Jeg fikk enda større respekt for Tajik da hun var med å presse Giske ut fra nestleder-vervet. Tajik var med å gjøre det tryggere for kvinner å være med i Arbeiderpartiet. Norske blodrøde journalister som skriver utelukkende i fordel av blodrøde partier. Intet nytt under sola. Tajik sa: – Når det blir begått terrorangrep av høyreekstreme som har skjedd to ganger de siste ti årene, så er det naturlig å forvente at også høyresiden deltar i debattene om dette, sier hun. – Vi vet at konservative muslimske autoriteter kan ha en særlig rolle i å avradikalisere islamister, fordi de blir lyttet til på en annen måte i de miljøene. Da er det naturlig å forvente at autoriteter på høyresiden kan ta en lignende rolle. Det er ikke brunbeising, sier Tajik. Det Tajik ikke får med seg er at alle partier har deltatt i debatten og tatt avstand fra handlingene. Inkludert Frp. Likevel fortsetter hun å brunbeise høyresiden og legge skylda på dem. Så hintet hun ganske åpent at høyreekstreme lytter til politikere på høyresiden og sammenligner med muslimske autoriteter og islamister? Seriøst, Tajik? Tajik nådde bunnen med dette og burde beklage sine uttalelser og legge seg så flat som mulig. Hvis hun har en smule selvrespekt igjen, selvfølgelig. Støre er ikke noe bedre. Hele Ap-gjengen er slik - de melker denne kua til siste dråpe. Slike tankeganger er fullstendig ødeleggende for debatten og bidrar til å ikke gå videre. Ingen journalister å stille henne kritiske spørsmål - hun er på fest med dem og de stemmer sosialistisk uansett. Ap kommer nok aldri til å kunne snakke om 22.juli uten å legge skylda på partiene på høyresiden og det er ekstra synlig i valgår. Men det er ikke partiene på høyresiden som har skyld i hva Breivik gjorde. Det er bare han som har skyld i det. Så lenge Ap nekter å forholde seg til fakta, så fortsetter utspillene. De klarte til og med å koble hennes innlegg om statsborgerskap og pass til fremmedkrigere og terrorister og koblet det feilaktig med vilje til 22.juli. Innlegget har ingenting med 22.juli å gjøre. En Bjørn Tore Hansen, kommunikasjonsrådgiver i Ap, presterte å se 22.juli i ett innlegg som handler om fremmedkrigere og deres statsborgerskap. Etter han fulgte flere Ap-topper med feilaktige koblinger. Som om en løgn som er gjentatt 100 ganger blir til sannhet. Kunne de heller ikke forsvare sitt ståsted at fremmedkrigere og terrorister med norsk statsborgerskap ikke skal fratas statsborgerskapet der de har 2 samtidig? Og forklare hvorfor Ap stemte mot forslaget? Storbritannia har samme lov, så hvorfor kan ikke Norge ha den? Jeg ville så gjerne lese et saklig motsvar fra Ap hvor de forsvarer hvorfor terroristene og fremmedkrigerne med dobbelt statsborgerskap ikke kan miste det norske. Nei, istedet så de 22.juli selv om innlegget til Listhaug handlet om noe helt annet. Alt Ap driver med er usakligheter og skitkasting. Men det er et valgår, så alt er lov. Eller hva? Ap sliter stort og prøver å score billige poeng med brunbeising og svartemaling av andre. Hvis man skal sette det på spissen - hvordan er Aps (Tajik, Støre, mm) utspill om Frp og Høyres skyld i Breiviks handlinger bedre enn Listhaugs undring over hvorfor Ap er mot inndragelse av norsk statsborgerskap av terrorister og fremmedkrigere med dobbelt statsborgerskap? Hva er det for et ansvar de forventer at høyresiden skal ta? Det høres mer og mer ut som en sterk oppfordring fra Tajik og Støre, mm, til høyresiden om å innrømme at de er medskyldige? For å oppsummere - Aps toppolitikere er ikke en smule bedre enn sine politiske motstandere de kritiserer. De gjør akkurat det samme de beskylder andre for. Glemte viktig lenke: https://www.nettavisen.no/meninger/georgegooding/slik-koblet-de-listhaugs-innlegg-til-22-juli/s/12-95-3423426600 Endret 30. juli 2021 av Drizzt 1
mariamagdalena_ Skrevet 30. juli 2021 #111 Skrevet 30. juli 2021 (endret) - Endret 10. november 2021 av mariamagdalena_
Diamant Skrevet 30. juli 2021 #112 Skrevet 30. juli 2021 Håper SP blir større enn AP og at Vedum blir statsminister :)
Gjest Alterego666 Skrevet 31. juli 2021 #114 Skrevet 31. juli 2021 Capt. Obvious skrev (På 6.6.2021 den 19.22): Det er også viktig å ikke lefle med EØS avtalen nå, slik både SP og SV tidligere har ytret ønske om, det er galskap før man ser effektene av UK brexit. Absolutt helt enig!👊
Gjest Alterego666 Skrevet 31. juli 2021 #115 Skrevet 31. juli 2021 Jdz skrev (På 6.6.2021 den 20.15): Alle alternativer er bedre enn Slagsmål Vedum. Ikke alle, men de fleste.
Gjest Alterego666 Skrevet 31. juli 2021 #116 Skrevet 31. juli 2021 TulleJenny skrev (13 timer siden): Jeg har alltid stemt Arbeiderpartiet, og kommer nok til å gjøre det i år igjen. Men de har mistet litt respekten min etter at de ikke støttet rusreformen. Synd at jeg stemmer på er parti som skuffer meg i en så viktig sak, men det sier kanskje litt om utvalget. Rusreformen kommer til å komme opp som sak igjen med noen endringer. Dårlig håndverk av regjeringen å ikke forhandle mer med Stortinget før det gikk til votering. Kanskje trenger de bare å nedjustere de ikke-straffbare dosene før rusreformen hadde glidd lett gjennom Stortinget.
Gjest Blinkie Skrevet 31. juli 2021 #117 Skrevet 31. juli 2021 Ikke erna som statsminister iallfall !
RunM Skrevet 31. juli 2021 #118 Skrevet 31. juli 2021 For min del ser jeg to store trusseler mot det norske velferdssamfunnet nå, - innvandring og MDG. Derfor utgår det å stemme på et hvert parti som kan finne på å samarbeide med MDG. Det utgår også å stemme på et parti som vil opprettholde eller øke innvandringen. 2
Maleficenta Skrevet 31. juli 2021 #119 Skrevet 31. juli 2021 (endret) In absentia skrev (På 2021-6-6 den 14.01): Hvem vil du helst ha som statsminister hvis det blir regjeringsskifte? Hvilke partier (utenom Ap og Sp som er mer eller mindre garantert) ville du hatt i regjeringen? jonas gahr støre kanskje? vet ikke hva slags partier jrg ville hatt med utenom. Ikke høyre iallefall og ikke krf Endret 31. juli 2021 av Maleficenta
Gjest DEN NAKNE GARTNER Skrevet 31. juli 2021 #120 Skrevet 31. juli 2021 In absentia skrev (På 2021-6-6 den 14.01): Hvem vil du helst ha som statsminister hvis det blir regjeringsskifte? Hvilke partier (utenom Ap og Sp som er mer eller mindre garantert) ville du hatt i regjeringen? Audun Solbakken SV hadde blitt den beste statsminister ever! ! !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå