Variert skydekke Skrevet 4. september 2021 #81 Del Skrevet 4. september 2021 Jeg er så sjokkert over at Carina kan synge! Hvorfor i all verden driver hun med dette influenser-tullet når hun kan være rockestjerne? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosemarin Skrevet 4. september 2021 #82 Del Skrevet 4. september 2021 Arabella3 skrev (Akkurat nå): Jeg er så sjokkert over at Carina kan synge! Hvorfor i all verden driver hun med dette influenser-tullet når hun kan være rockestjerne? Hvorfor er hun med i Stjernekamp egentlig? Trodde ikke hun var artist? Forbinder henne bare med å være en som dukker opp hist og her og er influenser? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mkigjen Skrevet 4. september 2021 #83 Del Skrevet 4. september 2021 Anna Lisa kunne rocke!! 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Lovelylocks Skrevet 4. september 2021 #84 Del Skrevet 4. september 2021 Tror han gitaristen/bassisten med capsen bak frem blir deltager neste år. Han har vært med på Idol eller noe sånt tidligere, minnes at gan var flink til å synge også. Anna-Lisa var fantastisk ♥️ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ginny Skrevet 4. september 2021 #85 Del Skrevet 4. september 2021 Fredrik traff hverken meg eller tonene i grunn.. Anna Lisa var bra! Og Chand var ganske bra og 😃 Men dommerne elsker jo alt 🙄 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bingo Bongo Skrevet 4. september 2021 #86 Del Skrevet 4. september 2021 Jeg synes Fredrik sin stemme brast flere ganger, men det synes visst ikke dommerne... 🤷♀️ 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mkigjen Skrevet 4. september 2021 #87 Del Skrevet 4. september 2021 (endret) Kjedelig når ikke dommmerene kan være litt mer kritisk Endret 4. september 2021 av Mkigjen 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 4. september 2021 #88 Del Skrevet 4. september 2021 Hva skjedde med Bjørn 😳 Dette var jo helt krise!! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mkigjen Skrevet 4. september 2021 #89 Del Skrevet 4. september 2021 Kledde ikke Bjørn, denne sangen 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatør1 Skrevet 4. september 2021 #90 Del Skrevet 4. september 2021 Til dere over ang. Bjørn: HÆ?! Dette er beste versjonen jeg har hørt noen gang. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HelloMindy Skrevet 4. september 2021 #91 Del Skrevet 4. september 2021 (endret) Fredrik og Bjørn var ikke mine favoritter ikveld, slik som forrige gang. De har lagt sangen for lavt for min smak for stemmene deres. Nedstrippet, og ærlig, men det skjærer litt i ørene mine. Anna-Lisa og Chand var helt greie, og Carina var mye bedre ikveld enn sist. Ble overrasket over hennes opptreden Endret 4. september 2021 av HelloMindy 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatør1 Skrevet 4. september 2021 #92 Del Skrevet 4. september 2021 Anna-Lisa var helt RÅ, i alle fall! 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lafamiglia Skrevet 4. september 2021 #93 Del Skrevet 4. september 2021 Bjørn Tomren er helt konge, men i kveld synes jeg ikke han naila det. Men håper, håper, håper at han går videre, for jeg er helt overbevist om at han kommer til å briljere. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Lovelylocks Skrevet 4. september 2021 #94 Del Skrevet 4. september 2021 Jorunn sin stemme minner meg om Juliette Lewis. Bra jobbet i kveld. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kira87 Skrevet 4. september 2021 #95 Del Skrevet 4. september 2021 Dette var en ordentlig stadionrockelåt, Jorun!! 🤘🏻Herlig å se at nervøsiteten fra sist er borte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chord Skrevet 4. september 2021 #96 Del Skrevet 4. september 2021 (endret) Gikk ikke Bjørn lengre ned enn han skulle på verset, og så bommet enda mer på refrenget? Synes han hadde så stålkontroll sist, så enten bommer jeg på gehøret i dag eller så bommer han på syngingen. Endret 4. september 2021 av Chord 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mkigjen Skrevet 4. september 2021 #97 Del Skrevet 4. september 2021 1 minutt siden, Chord said: Gikk ikke Bjørn lengre ned enn han skulle på verset, og så bommet enda mer på refrenget? Synes han hadde så stålkontroll sist, så enten bommer jeg på gehøret i dag eller så bommer han på syngingen. Han gjør en mørk sang, bekmørk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 4. september 2021 #98 Del Skrevet 4. september 2021 Enig i at dommerne er så snille. Why? De kan jo ikke mene at alle gjør det bra…. Jorun gjorde det enda bedre idag. Nervøsiteten var borte denne gang. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lafamiglia Skrevet 4. september 2021 #99 Del Skrevet 4. september 2021 Uff, den Bowie-versjonen var ikke bra 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedy Lamarr Skrevet 4. september 2021 #100 Del Skrevet 4. september 2021 Foreløpig er dette virkelig kvinnenes kveld. Råsterkt! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå