Gå til innhold

Stjernekamp 2021

Gjest89754

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg liker overhodet ikke denne sangen til å begynne med, så jeg greier ikke si om Alexandra gjorde det bra eller ikke 😆

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HelloMindy skrev (Akkurat nå):

Alexandra is back! 😍 Men… jeg vet ikke hvorfor, men jeg syns innlevelsen hennes har vært litt laber ikveld. Hun synger, men jeg har ikke blitt like bergtatt som alle andre kvelder. 

Er enig, hun er plattere og kjedeligere. Det virker så veldig som «hva som helst» av popmuskikalske innslag. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

rosemarin skrev (Akkurat nå):

Er enig, hun er plattere og kjedeligere. Det virker så veldig som «hva som helst» av popmuskikalske innslag. 

Hvis Alexandra er platt og kjedelig i dag så er Bjørn bånn i bøtta med sin I Wanna Dance... i forhold. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frysninger av Alexandra nå. 

Vet ikke hva jeg stemmer. Alexandra briljerer i alle sjangere. Bjørn er unik på en helt annen måte og jeg elsker det han gjør. De er så ulike, så spørs hva jeg skal legge vekt på? Alexandra har vært best gjennom hele sesongen. Bjørn er den jeg virkelig kunne tenke meg å høre mer av. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (6 minutter siden):

Jeg klarer ikke ta disse dommerne seriøst. 

De er i skyene uansett hvem som opptrer og hvilken opptredenen de har hatt. Tårevåte ord hver gang.

Ikke et kritisk ord om noen til noen. Et urnorskt fenomen i slike konkurranser. 

Jeg kunne ikke ha vært mer enig!!

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Auri skrev (Akkurat nå):

Jeg liker overhodet ikke denne sangen til å begynne med, så jeg greier ikke si om Alexandra gjorde det bra eller ikke 😆

Jeg liker heller ikke Farnham versjonen, men har hørt andre av hans låter og de låter vannvittig bra i  forhold til den låta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (7 minutter siden):

Hvis Alexandra er platt og kjedelig i dag så er Bjørn bånn i bøtta med sin I Wanna Dance... i forhold. 

Hun er jo veldig flink. Men for meg var hun «kjedelig» fordi det er så mainstream. Jeg opplever det bare som en «perfekt» fremføring, for flinkis, mens Bjørn tolker og viser særpreg og er en interessant artist.

Vi er vel bare uenige om hva vi liker. 

Endret av rosemarin
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker stemmen til Bjørn! 😻 Alexandra er helt fantastisk og får til absolutt alt, men Bjørn har mest særpreg. Er han som har gjort størst inntrykk på meg denne sesongen, så han får mine stemmer i kveld. Men Alexandra fortjener også å vinne, hun er helt utrolig talentfull. Så egentlig er det det samme hvem som vinner. Er de riktige som står i finalen ihvertfall, selv om jeg syns Anna Lisa, Marius og Kevin røk altfor tidlig. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del så er det i grunn hipp som happ hvem som vinner. Alexandra har nydelig stemme og er råflink til å synge, men likevel synes jeg det er mer spennende og underholdende med det Bjørn leverer. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rakk å se Alex sine opptredener mellom Skal vi danse her. Enig i at første opptreden ikke var hennes beste, men den siste var rå!! 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (Akkurat nå):

Jeg elsker stemmen til Bjørn! 😻 Alexandra er helt fantastisk og får til absolutt alt, men Bjørn har mest særpreg. Er han som har gjort størst inntrykk på meg denne sesongen, så han får mine stemmer i kveld. Men Alexandra fortjener også å vinne, hun er helt utrolig talentfull. Så egentlig er det det samme hvem som vinner. Er de riktige som står i finalen ihvertfall, selv om jeg syns Anna Lisa, Marius og Kevin røk altfor tidlig. 

Lemmy hadde også særpreg......

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn. Da har jeg klinket inn 3 stemmer på Alexandra. 

Jeg er ikke i det minste tvil. 

Vinner ikke Alexandra så har hun blitt utsatt for tidenes ran!

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åhhh, digger Bjørn mest, men Alexandra er så flink at hun egentlig fortjener mest å vinne. Så jeg avstår fra å stemme, det blir feil uansett hva jeg gjør.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

angara skrev (1 minutt siden):

Åhhh, digger Bjørn mest, men Alexandra er så flink at hun egentlig fortjener mest å vinne. Så jeg avstår fra å stemme, det blir feil uansett hva jeg gjør.

Her ble det to stemmer til Bjørn og en til Alexandra. Hun måtte bare få en stemme hun også. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FotbaIlflua skrev (16 minutter siden):

For meg er den verdige vinneren den som har hatt framføringer jeg husker i ettertid. Jeg kan ikke nevne en eneste sang som Alexandra har sunget. Bjørn, derimot, to av sangene hans kommer jeg aldri til å glemme fordi de gjorde ekstremt inntrykk. Bjørn er artist, Alexandra er vokalist.

Jepp.

Alex er en søt jente med en søt stemme men that’s it basically. Husker faktisk sangene til Carina bedre enn hennes😁

Alex falt jo helt igjennom i dag kreativt, hennes egenproduserte var dritkjedelig og intetsigende og sang nr 2 ble ikke tilført noe nytt hun bare pøste på med overdreven og barnslig sentimentalitet.

Håper virkelig Bjørn vinner 👍

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...