Gå til innhold

Stjernekamp 2021

Gjest89754

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 minutt siden, HelloMindy said:

Alexandra er magisk! Wow, for en sang og prestasjon. Jeg fikk frysninger, og kunne føle det langt inn i kroppen! Hva er det hun ikke mestrer?! :sjokkert: 

Det er ikke sang, det er joik! 😁😂 Sorry, men det er en viktig forskjell, for de som synger joiken gjør det feil! Og Alexandra gikk heldigvis ikke i sangfella. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ginny skrev (1 minutt siden):

Jeg føler ingenting i dag 🤔

Er det meg eller er det artistene? Aner ikke. Gleder meg til Adam Douglas 😛

Kan hende det er sjangeren ;) 

Gleder meg også til Adam :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (Akkurat nå):

Kan hende det er sjangeren ;) 

Gleder meg også til Adam :) 

Jeg er stor fan av joik faktisk, hører mye på det i forskjellige varianter 😊 Får se om Bjørn kan gjøre noe gøy 😊

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ginny skrev (1 minutt siden):

Jeg er stor fan av joik faktisk, hører mye på det i forskjellige varianter 😊 Får se om Bjørn kan gjøre noe gøy 😊

😊
Jeg har dessverre ikke peiling på joik men har likt alle unntatt Carina i dag 😊

Endret av Entern
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Albbas skrev (5 minutter siden):

Det er ikke sang, det er joik! 😁😂 Sorry, men det er en viktig forskjell, for de som synger joiken gjør det feil! Og Alexandra gikk heldigvis ikke i sangfella. 

Jeg må innrømme at jeg ikke var sikker hva man kaller sangen i seg selv - om man sier joik til sangen eller om det er kun når man joiker. Så for og omformulere: jeg likte uansett musikken, det var mektig og fantastisk :)  

Endret av HelloMindy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bjørn joiker faktisk! Hadde jeg hørt dette på radio hadde jeg aldri skjønt at han ikke var erfaren joiker. Kveldens beste ass! 

Dårlig samiskuttale riktignok, men det er jo ikke krise. 😄

Han tok jo også en krevende joik, uten noe fiksfakseri som de andre. 

Men dommerne er ikke like begeistret?? 🤔🤔

Endret av Albbas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke nok om joik til å vite hva jeg snakker om, men jeg likte Alexandra best, så Jorun, så Bjørn, så Carina. 🤷‍♀️

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bjørn imponerte meg ikke idag. Han er rolig, behagelig og fin og høre på, men jeg ble ikke bergtatt som tidligere. Det føles som om han var for fokusert på teknikk fremfor og ha litt innlevelse. Alexandra var desidert best, Bjørn på andre plass, Jorun på tredje og Carina dårligst idag for min del. 

Endret av HelloMindy
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Dikteren

Synes Jorunn imponerte i dag, er vel det beste hun har gjort i løpet av hele konkurransen. 

Carina kjørte sitt eget løp. Ikke noe som falt i smak for min del, dessverre. Overrasket over at hun fikk terningkast fem av NRK.

Alexandra og Bjørn er like bra som vanlig, har ikke noe å ta dem på. Magisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Albbas skrev (1 minutt siden):

Bjørn joiker faktisk! Hadde jeg hørt dette på radio hadde jeg aldri skjønt at han ikke var erfaren joiker. Kveldens beste ass! 

Dårlig samiskuttale riktignok, men det er jo ikke krise. 😄

Han tok jo også en krevende joik, uten noe fiksfakseri som de andre. 

Det var mitt inntrykk, han hørtes ekte ut i mitt utrente øre 😊

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er nok første gang Bjørn ikke har bergtatt meg, og det virket ikke som at han følte det selv heller. Men jeg heier på han uansett, jeg vet hvor god han er til det meste annet. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Chord skrev (Akkurat nå):

Dette er nok første gang Bjørn ikke har bergtatt meg, og det virket ikke som at han følte det selv heller. Men jeg heier på han uansett, jeg vet hvor god han er til det meste annet. 

Enig! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chord skrev (3 minutter siden):

Signerer dette.

Når det gjelder Alexandra, så syns jeg hun er utrolig flink og pen og søt. Problemet er at hun er FOR flink, pen og søt. Jeg ser ingen personlighet, og jeg kjeder meg litt når hun fremfører.  Men jeg regner med at hun vinner.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petra75 skrev (1 minutt siden):

Signerer dette.

Når det gjelder Alexandra, så syns jeg hun er utrolig flink og pen og søt. Problemet er at hun er FOR flink, pen og søt. Jeg ser ingen personlighet, og jeg kjeder meg litt når hun fremfører.  Men jeg regner med at hun vinner.

Er enig, Bjørn er mye bedre, mye mer spennende og underholdende artist😊

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...