Bettie Skrevet 11. oktober 2005 #101 Del Skrevet 11. oktober 2005 Dere brukte tiden godt i London, leser jeg. Godt at du hadde en fin tur sammen med faren din. Lykke til på Ullevoll. Tror også du kommer til å bli frisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter #102 Del Skrevet 11. oktober 2005 tusen takk, begge to Ja, jeg håper nå på det da. Skal være her i 4 uker, men håper på å kunne få utvidet tid om jeg føler behov for det. Har tross alt sloss for denne plassen siden jul. Jeg er i alle fall motivert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 12. oktober 2005 #103 Del Skrevet 12. oktober 2005 Da har du den viktigste ingrediensen på plass. Er du motivert, er store deler av jobben allerede gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -mina- Skrevet 13. oktober 2005 #104 Del Skrevet 13. oktober 2005 Så fint at du trives der! Du blir nok frisk snart,skal du se! Heier på deg Glad i deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 13. oktober 2005 #105 Del Skrevet 13. oktober 2005 Godt å høre du har kommet deg dit og slikt! Jeg håper virkelig du får noe utav de fire ukene og klarer å jobbe mot å bli frisk. Og du har fått brevet mitt, ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 13. oktober 2005 Forfatter #106 Del Skrevet 13. oktober 2005 Tusen takk dere Jeg trives veldig godt her. Nesten luksus I morgen drar jeg til Trondheim, skal være der i helgen. Gleder meg veldig. NEste uke skal jeg ikke være på skolen til almeenfagene. Blir altfor slitsomt for meg, for mye å tenke på. Dansetimene derimot, skal jeg ta. De er det vanskelig å ta igjen, almen kan man jo lese seg til. Ønsker alle nydelige sjeler her inne en strålende helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 14. oktober 2005 #107 Del Skrevet 14. oktober 2005 Synes det virker fornuftig at du konsentrerer deg mest mulig om å bli frisk. fag kan du lese seinere. Ønsker deg en god fredagskveld - og god tur til Trondheim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 14. oktober 2005 Forfatter #108 Del Skrevet 14. oktober 2005 Tusen takk Bettie Rhiakath: Ja, det gjorde jeg, tusen takk for det! Ble veldig glad Klarte selvfølgelig å glemme igjen brevet hjemme Hvis ikke jeg får dratt hjem en tur i nærmeste fremtid, skriver jeg ett som kanskje ikke helt svarer på det du skriver. Men bedre enn ingenting Nå er jeg i Trondheim. Deilig, men er usedvanlig sliten og trøtt. Har vært det denne uken. Mange nye inntrykk og mye nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dødspingvinen Skrevet 15. oktober 2005 #109 Del Skrevet 15. oktober 2005 Heisann Fisken. Har du det fint i Trondheim? Regner vel egentlig med det Stå på, jenta. Du kommer deg lett igjennom disse fire ukene, og jeg er også sikker på at du blir frisk (eller så frisk som man kan bli etter en slik sykdom. Har vært litt i samme båt, og veit a det ikke er lett). Kos deg masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 15. oktober 2005 #110 Del Skrevet 15. oktober 2005 Så bra at du har fått plass på Ullevål. Ta vare på deg selv og kose deg i helgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 15. oktober 2005 #111 Del Skrevet 15. oktober 2005 Hei fisken! Så bra at du trives! Det er jo kjempe viktig for å få full utbytte av oppholdet! Ønsker deg en fortsatt fin helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -mina- Skrevet 16. oktober 2005 #112 Del Skrevet 16. oktober 2005 Godt å høre at du trives! Så fint at du får tatt dansetimene da! Tror du gjør et godt valg om å ha paause fra teorien,så du har mer tid til det aller viktigste; nemlig å jobbe med deg selv for å bli frisk Kommer å besøker deg en dag når det passer,om du gir beskjed Veldig glad i deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 16. oktober 2005 #113 Del Skrevet 16. oktober 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 16. oktober 2005 #114 Del Skrevet 16. oktober 2005 Håper at Trondheimsturen svarte til forventningene. Kos deg i kveld også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 16. oktober 2005 Forfatter #115 Del Skrevet 16. oktober 2005 Dødspingvinen: Jeg har det veldig fint i Trondheim ja Tar nattoget hjem i kveld. Har ikke lyst, men sånn er det nå en gang. Ja, håper virkelig på å bli frisk denne gangen. Vil! Fighter: takk Liv: takk -mina-: jeg skal gi beskjed vettu! Hadde besøk hver eneste dag forrige uke, den ene dobbelt, så trenger å slappe av bitte litt, men skal se hvordan formen er i løpet av de første dagene denne uken søndagsengel?: Bettie: takk takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*M* Skrevet 17. oktober 2005 #116 Del Skrevet 17. oktober 2005 Så flott at du får hjelp. Herlig å ha så mange rundt seg som støtter opp. Synd at Trondheimsguttten ikke kan komme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 21. oktober 2005 #117 Del Skrevet 21. oktober 2005 Innom med en kjempeklem til deg vennen! Tenker på deg! Klem fra Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 21. oktober 2005 Forfatter #118 Del Skrevet 21. oktober 2005 *M* og Charmina: tusen takk Det går helt ok, men har fryktelig hjemmelengsel Har vært spesielt ille i kveld, fredag. Er vant til å møte venner, ha filmkvelder, dra på fest.. Akkurat sånn vil det nok bli i morgen også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 21. oktober 2005 #119 Del Skrevet 21. oktober 2005 Bare hopper innom for å ønske deg en god helg! Håper virkelig Ullevål kan hjelpe deg. Sikkert ikke lett. Kjenner ei jente som er der, men har ikke snakket med henne på mange år. Stakkars jente... vært innlagt samtidig som henne på ungdomspsyk. A-K.. kjenner du henne? (Forkortelse av navnet selvsagt). Sender en også jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 22. oktober 2005 Forfatter #120 Del Skrevet 22. oktober 2005 Hei Hope! Tusen takk Ja, tror faktisk hun har rommet ved siden av meg Vi er bare 7 jenter på avdelingen nå. Jeg er på RASP. Sender deg en pm, jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå