Gå til innhold

Fisken snakker litt til

-Fisken-

Anbefalte innlegg

Dere brukte tiden godt i London, leser jeg. Godt at du hadde en fin tur sammen med faren din.

Lykke til på Ullevoll. Tror også du kommer til å bli frisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

tusen takk, begge to :)

Ja, jeg håper nå på det da. Skal være her i 4 uker, men håper på å kunne få utvidet tid om jeg føler behov for det. Har tross alt sloss for denne plassen siden jul.

Jeg er i alle fall motivert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre du har kommet deg dit og slikt! Jeg håper virkelig du får noe utav de fire ukene og klarer å jobbe mot å bli frisk.

Og du har fått brevet mitt, ikke sant?

:hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk dere :hjerte:

Jeg trives veldig godt her. Nesten luksus :sjarmor:

I morgen drar jeg til Trondheim, skal være der i helgen. Gleder meg veldig.

NEste uke skal jeg ikke være på skolen til almeenfagene. Blir altfor slitsomt for meg, for mye å tenke på. Dansetimene derimot, skal jeg ta. De er det vanskelig å ta igjen, almen kan man jo lese seg til.

Ønsker alle nydelige sjeler her inne en strålende helg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det virker fornuftig at du konsentrerer deg mest mulig om å bli frisk. fag kan du lese seinere.

Ønsker deg en god fredagskveld - og god tur til Trondheim

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Bettie :)

Rhiakath: Ja, det gjorde jeg, tusen takk for det! Ble veldig glad :) Klarte selvfølgelig å glemme igjen brevet hjemme :forvirret: Hvis ikke jeg får dratt hjem en tur i nærmeste fremtid, skriver jeg ett som kanskje ikke helt svarer på det du skriver. Men bedre enn ingenting :)

Nå er jeg i Trondheim. Deilig, men er usedvanlig sliten og trøtt. Har vært det denne uken. Mange nye inntrykk og mye nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Fisken.

Har du det fint i Trondheim? Regner vel egentlig med det :)

Stå på, jenta. Du kommer deg lett igjennom disse fire ukene, og jeg er også sikker på at du blir frisk (eller så frisk som man kan bli etter en slik sykdom. Har vært litt i samme båt, og veit a det ikke er lett).

Kos deg masse :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei fisken! Så bra at du trives! Det er jo kjempe viktig for å få full utbytte av oppholdet! Ønsker deg en fortsatt fin helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at du trives! :)

Så fint at du får tatt dansetimene da! Tror du gjør et godt valg om å ha paause fra teorien,så du har mer tid til det aller viktigste; nemlig å jobbe med deg selv for å bli frisk :)

Kommer å besøker deg en dag når det passer,om du gir beskjed :)

Veldig glad i deg! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dødspingvinen: Jeg har det veldig fint i Trondheim ja :)

Tar nattoget hjem i kveld. Har ikke lyst, men sånn er det nå en gang.

Ja, håper virkelig på å bli frisk denne gangen.

Vil!

Fighter: takk :)

Liv: takk :)

-mina-: jeg skal gi beskjed vettu! Hadde besøk hver eneste dag forrige uke, den ene dobbelt, så trenger å slappe av bitte litt, men skal se hvordan formen er i løpet av de første dagene denne uken :):klem:

søndagsengel?: :kose:

Bettie: takk takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*M* og Charmina: tusen takk :):klem:

Det går helt ok, men har fryktelig hjemmelengsel :forvirret: Har vært spesielt ille i kveld, fredag. Er vant til å møte venner, ha filmkvelder, dra på fest..

Akkurat sånn vil det nok bli i morgen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare hopper innom for å ønske deg en god helg! Håper virkelig Ullevål kan hjelpe deg. Sikkert ikke lett. Kjenner ei jente som er der, men har ikke snakket med henne på mange år. Stakkars jente... vært innlagt samtidig som henne på ungdomspsyk. A-K.. kjenner du henne? (Forkortelse av navnet selvsagt).

Sender en :klem: også jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hope!

Tusen takk :)

Ja, tror faktisk hun har rommet ved siden av meg :)

Vi er bare 7 jenter på avdelingen nå. Jeg er på RASP. Sender deg en pm, jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...