Gå til innhold

Fisken snakker litt til

-Fisken-

Anbefalte innlegg

Dark angel: :klem:

Meteora: tittei :)

*M*: trondheimsgutten er en fyr jeg møtte i Hellas i sommer. En herlig gutt :) Ble nok desverre litt for betatt. Trondheim er langt unna :forvirret:

I går skjedde det noe skummelt.

JEg og min gode venninne V skulle på fest. Vorset her hjemme. Vi drakk omtrent det samme, et miniglass med rødvin og i overkant av 1 dl ouzo.

Dro på fest, hadde det koselig.

I dag morges våknet jeg tidlig, og kunne ikke fatte hva som skjedde i går. Husket INGENTING etter et punkt . Hadde null peiling på hvordan jeg hadde kommet meg hjem, kledd av meg, tatt av sminken, tatt ut linsene osv. Helt fullstendig blankt. Borte vekk.

Noe sånt har aldri hendt meg før.

Snakket med venninnen min, hun sa vi dro hjem halv elleve fordi jeg ble litt deppa over noen gutter som var der, lang historie. Jeg hadde virka veldig fjern og borte, men ikke så veldig full. Hun dro hjem.

Halv ett kom mamma hjem. Hun fant meg liggende oppå sengeteppet i nattøy. Jeg så visst helt bevisstløs ut.

- Hvor er venninnen min?

- Hun sover.

- Nei, Fisken, hun er ikke her. Skal jeg gjøre i stand seng til henne?

- Ja.

Dette husker jeg ikke.

Hadde ingen spesielt hang over når jeg våknet heller.

Men jeg kan virkelig ikke skjønne det. JEg drakk ikke mer enn jeg pleier. Virket jo heller ikke full. Jeg lurer på om jeg har fått i meg et eller annet rart. Det var det mamma trodde da hun kom hjem i natt. JEg har tenkt litt på det, kan være jeg drakk av noe på den festen som stod på kjøkkenbenken eller noe, men jeg aner ikke.

Skikkelig ekkelt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes det forstsatt er ekkelt å tenke på den blackouten. Nesten litt redd for å drikke alkohol jeg nå, selv om jeg ikke tror alkoholen i seg selv hadde skylden. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo Fisken

Det må være skummelt å våkne blank. Du kan jo ha fått i deg et eller annet uten å vite det. Godt at det likevel endte bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var en veldig skummel opplevelse.

Vet ikke om jeg tørr drikke denne helgen.

Nettopp tatt et langt, deilig bad. Nyter følelsen av at hele kroppen blir varm både utenifra og innenifra, kroppsdel for kroppsdel.

Føler meg så ren etterpå, "rensket" liksom, av det jeg har svettet ut, det deilige vannet og dusjen etterpå.

Det var dagens lille :ler:

Synes tiden går så fort for tiden. Nå er det jo allerede snart helg :)

:klem: til alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Så du har ny dagbok, altså!! Derfor jeg ikke har sett noe til deg på en stund!? Gratulerer da! Håper du får en fin helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mange koselige hilsner! :)

Middie: Ja, veldig deilig :):klem:

-mina-: :klem:

*M*: takk, og det samme til deg :klem:

dark angel: takk det samme! Hehe ja, det skal nok drekkas ja :sjarmor:

Bettie: tusen takk, så koselig :)

søndagsengel: her er jeg ja :) takk for det. God helg til deg og :klem:

Middie: takk det samme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei vennen!

Huff det var ekkelt å lese om det du opplevde. Du må jo ha fått i deg ett eller annet. Skremmende. Følte du deg dårlig dagen etterpå?

Huff vær nå forsiktig vennen og pass på deg selv.

Sender over en stor stor klem :klem:

-Charmis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Charmina: Det rare var at jeg faktisk følte meg i fin form dagen etter. Virkelig skummelt det der.

Nå drar jeg til Lillehammer med mamma, opp til bestemor. Det blir koselig.

Ha en fortsatt fin helg alle sammen :):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei vennen.

Hatt en fin helg?

Jeg har vært skikkelig nede i dag. Etter en liten bytur i går var det en ukjent gutt som visst nok ville knekke det lille jeg har av selvtillitt og gikk etter meg og kalte meg feit og stygg. Ble helt knust. På vei hjem gikk jeg å gråt for meg selv.

Fatter ikke hva det går av sånne folk.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meteora: ja, har hatt en veldig fin kveld :) HAr virkelig kost meg oppe hos bestemor.

*M*: :frustrert::kjempesinna::sinna::overrasket:

Det er noen mennesker som har det så vondt med seg selv at de konstant må rake ned på andre. JEg er veldig sikker på at du verken er stygg eller feit.

Om du skulle ha veid 200 kg og sett ut som en kaktus, hadde det ikke gjort noe med den nydelige personligheten du har :klem:

Send meg en pm om du trenger det, ok? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...