Marimba Skrevet 15. mars 2022 Forfatter #201 Del Skrevet 15. mars 2022 Omnidomni skrev (2 minutter siden): Den kondisjonsalderen som man får når man legger inn data i memento-appen baserer seg på alder, vekt, høyde og min-maks puls? Ja det tror jeg, også går den vel nedover etterhvert som appen blir brukt og man får pai-historikk. Jeg har ligget på ca 200 pai i over ett år nå, så har kondisalder på under 20 i pai health appen, skikkelig deprimerende og bli 10 år eldre sånn over natta😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Omnidomni Skrevet 15. mars 2022 #202 Del Skrevet 15. mars 2022 Marimba skrev (10 minutter siden): Ja det tror jeg, også går den vel nedover etterhvert som appen blir brukt og man får pai-historikk. Jeg har ligget på ca 200 pai i over ett år nå, så har kondisalder på under 20 i pai health appen, skikkelig deprimerende og bli 10 år eldre sånn over natta😂 Du får bruke det som motivasjon, men skjønner det er kjipt å miste den historikken der. Det er imponerende🙌 Selv fikk jeg kondisjonsalder på 21, det er nok siden jeg har genetisk lav hvilepuls. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #203 Del Skrevet 15. mars 2022 Omnidomni skrev (5 timer siden): Du får bruke det som motivasjon, men skjønner det er kjipt å miste den historikken der. Det er imponerende🙌 Selv fikk jeg kondisjonsalder på 21, det er nok siden jeg har genetisk lav hvilepuls. Jeg har ikke lav hvilepuls og fikk også kondisjonsaldee på 21. Som forøvrig er høyere enn i PAI-appen, uten at det er noe å henge seg opp i. Liker ikke den nye appen. Synes den er uoversiktlig. Anonymkode: 93757...b61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandum.PT Skrevet 16. mars 2022 #204 Del Skrevet 16. mars 2022 PAI Health holder kortene tett til brystet og sier at de ikke har noen "confirmed changes", men at de vil si fra i god tid om det skulle være noe. Men så lenge det står på NTNU sine sider så... Kjipt om man må over på en dårligere app. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bithiah Skrevet 30. mars 2022 #205 Del Skrevet 30. mars 2022 Noen som vet hva de ulike «trappetrinnene» i fitness age heter og hva «grensene» er? Nå er jeg på lilla, 24 år, og det står «your fitness age is good». Husker ikke hva den blå het, kanskje det var «fair»? Lurer på når det hopper til grønn (en spesiell alder eller?), og hva det heter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marimba Skrevet 31. mars 2022 Forfatter #206 Del Skrevet 31. mars 2022 (endret) Bithiah skrev (17 timer siden): Noen som vet hva de ulike «trappetrinnene» i fitness age heter og hva «grensene» er? Nå er jeg på lilla, 24 år, og det står «your fitness age is good». Husker ikke hva den blå het, kanskje det var «fair»? Lurer på når det hopper til grønn (en spesiell alder eller?), og hva det heter. Jeg er også på lilla med fitnessalder <20, så lurer da på når jeg når grønn 😂 Innbiller meg at den heter excellent. Inne på pai log inn ligger nemlig vo2 Maxen min på toppen av skalaen, og der står det excellent. Endret 31. mars 2022 av Marimba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bithiah Skrevet 31. mars 2022 #207 Del Skrevet 31. mars 2022 Marimba skrev (52 minutter siden): Jeg er også på lilla med fitnessalder <20, så lurer da på når jeg når grønn 😂 Innbiller meg at den heter excellent. Inne på pai log inn ligger nemlig vo2 Maxen min på toppen av skalaen, og der står det excellent. Hæ? 😂😂 Er ikke <20 det laveste da?? 🤷♀️ Merkelige greier.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvinne47 Skrevet 31. mars 2022 #208 Del Skrevet 31. mars 2022 Pai trening ? høh, eneste jeg paien jeg har hørt er mors blåbærpai :3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs Robinson Skrevet 31. mars 2022 #209 Del Skrevet 31. mars 2022 Bare jeg som kom inn i denne tråden, i håp om deilige paioppskrifter? Neida så... lusker ut igjen jeg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms. Steele Skrevet 6. april 2022 #210 Del Skrevet 6. april 2022 Bithiah skrev (På 30.3.2022 den 22.41): Noen som vet hva de ulike «trappetrinnene» i fitness age heter og hva «grensene» er? Nå er jeg på lilla, 24 år, og det står «your fitness age is good». Husker ikke hva den blå het, kanskje det var «fair»? Lurer på når det hopper til grønn (en spesiell alder eller?), og hva det heter. Hos meg så ser det slik ut: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marimba Skrevet 4. juni 2022 Forfatter #211 Del Skrevet 4. juni 2022 Nå er jeg litt irritert.... Har holdt på i hagen i 9 timer nå. Akkurat kommet inn, og satt meg ned og har vondt i kroppen og beina av alt arbeidet. Bært 15 sekker bark, gravd opp 15 kvadratmeter med jord. Bært stein. Osv. 12 000 skritt, (og vi har ikke stor hage). Hadde gledet meg litt til å se hvordan en sånn dag slo ut på pai, og det må jeg si var superskuffende: Apple watch har vist nesten glemt å registrere puls i dag. Så der ble det ikke en eneste pai Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandum.PT Skrevet 6. juli 2022 #212 Del Skrevet 6. juli 2022 Og der kom annonseringen om at PAI-appen fases ut og blir utilgjengelig fra 1. august 😔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #213 Del Skrevet 6. juli 2022 On 4/6/2022 at 1:24 PM, Ms. Steele said: Hos meg så ser det slik ut: Sånn ser min ut. Så utrolig kjipt at de legger ned appen 😟 Anonymkode: f85ff...b3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bithiah Skrevet 6. juli 2022 #214 Del Skrevet 6. juli 2022 Så også akkurat den mailen 🙈 men noen som bruker den memento-appen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
17.11 Skrevet 6. juli 2022 #215 Del Skrevet 6. juli 2022 Utrolig kjipt at den appen skal vekk, jeg syns den er så motiverende.. Kan man bruke memento-appen med Fitbit, eller må man ha "Amazfit" (Hva i alle dager der det?)? Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #216 Del Skrevet 6. juli 2022 Jeg har hatt begge nå, men går alltid tilbake til pai health. Synes ikke memento er like bra. Den virker så halvferdig, og bruker laaang tid på å oppdatere pai-score. Men funker på Fitbit ja. Anonymkode: 23383...b14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marimba Skrevet 6. juli 2022 Forfatter #217 Del Skrevet 6. juli 2022 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Jeg har hatt begge nå, men går alltid tilbake til pai health. Synes ikke memento er like bra. Den virker så halvferdig, og bruker laaang tid på å oppdatere pai-score. Men funker på Fitbit ja. Anonymkode: 23383...b14 Dette er meg. Jeg kom visst bort i anonym. Nei, dette var skikkelig triste nyheter. Har blitt så glad i den appen. Har hatt en skikkelig livsstilsendring takket være den. Sitter og ser på amazfit smartklokker nå. Likte prisene. Spørs om ikke Apple watch blir byttet ut etterhvert... Frister veldig med bedre batteritid enn 16 timer.. Men det får bli utover høsten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
17.11 Skrevet 12. juli 2022 #218 Del Skrevet 12. juli 2022 Nå har jeg lastet ned Memento, men jeg får ikke registrert meg... noen som har hatt samme problem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bithiah Skrevet 14. juli 2022 #219 Del Skrevet 14. juli 2022 17.11 skrev (På 12.7.2022 den 6.47): Nå har jeg lastet ned Memento, men jeg får ikke registrert meg... noen som har hatt samme problem? Fikk du det til? Har akkurat lastet ned selv, gikk helt fint. Men har ikke fått prøvd den da. Koblet til Garmin-klokka, men har ikke løpt i dag. Bestemte meg for å teste i god tid før PAI Health forsvinner, fordi jeg ikke vil begynne på null 😂 så nå får Memento registrere PAI i bakgrunnen, mens jeg ser på den gamle. Forhåpentligvis er da min PAI-score oppe på vanlig nivå innen jeg må bruke den.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marimba Skrevet 15. juli 2022 Forfatter #220 Del Skrevet 15. juli 2022 Jeg har fått kyssesyken, så fra å ha fulgt pai slavisk i 1,5 år, har jeg måtte sletta appene en stund for å bli kvitt "avhengigheten"og ta det sånn med ro som jeg har fått beskjed om😩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå