Gå til innhold

PAI-tråden

Marimba

Anbefalte innlegg

Marimba skrev (12 minutter siden):

Hurra! I dag har jeg nådd målet mitt om å få en fitnessalder på under 20.

3805BB64-90DA-4EB3-AE1E-C86CCEE9F21E.thumb.png.66bfc5cbefc3a35c4bfb222de948e8d6.png

Gratulerer!!! Jeg håper også på snart å være der. Godt jobba! 🥳👏👏👏💪

Screenshot_20211003-211142_PAI Health.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snabeltann skrev (6 minutter siden):

Gratulerer!!! Jeg håper også på snart å være der. Godt jobba! 🥳👏👏👏💪

Screenshot_20211003-211142_PAI Health.jpg

Det er jammen ikke lenge igjen💪👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marimba skrev (42 minutter siden):

Hurra! I dag har jeg nådd målet mitt om å få en fitnessalder på under 20.

3805BB64-90DA-4EB3-AE1E-C86CCEE9F21E.thumb.png.66bfc5cbefc3a35c4bfb222de948e8d6.png

Gratulerer! Jeg klarte to uker med PAI over 100 før to kids ble syke og jeg måtte kombinere jobb med barn med feber som selvsagt ikke er noe slitne eller i dårlig form. Prøver igjen fra i morgen og fremover 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 uker senere...

Da er jeg i gang igjen med å trene etter PAI. Har fått ned den kardiovaskulære alderen min med et år, meeen den er fortsatt fem år mer enn min egentlige alder. Dere som kommer dere helt ned til en kardiovaskulær alder på 20 år, var dere veldig godt trente da dere begynte å samle PAI? Hvordan er en vanlig treningsuke for deg? Om noen har konkrete råd og tips for å få flere pai, del de gjerne😊

Anonymkode: 6187d...0e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Da er jeg i gang igjen med å trene etter PAI. Har fått ned den kardiovaskulære alderen min med et år, meeen den er fortsatt fem år mer enn min egentlige alder. Dere som kommer dere helt ned til en kardiovaskulær alder på 20 år, var dere veldig godt trente da dere begynte å samle PAI? Hvordan er en vanlig treningsuke for deg? Om noen har konkrete råd og tips for å få flere pai, del de gjerne😊

Hos meg har den gått ned 1 år på ca 2 uker.. Startet på rett under 40 og har fått den ned til under 20. Jeg er 35 og var en sofagris i januar når jeg startet. Ligger på rett under 200 pai i gjennomsnitt dette kalenderåret, var nok det som måtte til hos meg for å senke alderen min sånn som jeg har gjort. 

En  typisk treningsuke nå om dagen:

Sykle til og fra jobb hver dag:  5-10 pai daglig

Mandag: 45 min styrke med 2*6 kg manualer - 18 pai

Tirsdag: 4*4 intervaller på tredemølla - 45 pai

Onsdag: gå tur 5 pai

Torsdag: 30 min styrke med bånd - 10 pai

Fredag: en eller annen hiit video som ser morsom ut. 20-30 pai feks

Lørdag: ingen trening

Søndag: en lengre løpetur - 75 pai. 

Klarte verken å løfte vekter eller løpe sammenhengende da jeg startet med pai og trening i januar. Vet at en stor pekefinger ang treningen min er at jeg egentlig ikke har en plan, og baserer det mest på hva jeg har lyst til. Men for meg er det det som fungerer. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marimba skrev (1 time siden):

Hos meg har den gått ned 1 år på ca 2 uker.. Startet på rett under 40 og har fått den ned til under 20. Jeg er 35 og var en sofagris i januar når jeg startet. Ligger på rett under 200 pai i gjennomsnitt dette kalenderåret, var nok det som måtte til hos meg for å senke alderen min sånn som jeg har gjort. 

Klarte verken å løfte vekter eller løpe sammenhengende da jeg startet med pai og trening i januar. Vet at en stor pekefinger ang treningen min er at jeg egentlig ikke har en plan, og baserer det mest på hva jeg har lyst til. Men for meg er det det som fungerer. 

Dette ser jo bare helt fantastisk bra ut! Så flott at du har fått det til å bli en rutine 🙂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Marimba skrev (2 timer siden):

Dette var imponerende😊 et år ned på to uker er utrolig bra. De to årene jeg har kvittet meg med tok noen måneder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

miss summers skrev (2 minutter siden):

Jeg er 12 år yngre på pai. Begynte på 5-6 år yngre. Fornøyd med det 😃

Hvordan og hvor ofte trener du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvordan og hvor ofte trener du?

Jeg løper tre ganger i uka, og trener styrke tre ganger i uka. Har ofte mye intensitet i styrketreningen (som gir økt pai tror jeg). Har trent jevnlig og mye i årevis da ☺️Ser ut som jeg mister et år til neste uke. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! 

Jeg har PAI-et en stund nå og elsker appen. Fitnessalder går sakte men sikkert nedover (er 5 år yngre enn faktisk alder, skal gå ned ytterligere 2 år innen nyåret ifølge appen). Ligger gjennomsnittlig rundt 150 PAI i uka. Jeg lurer på om noen har en oversikt eller vet hvilken fitnessalder man må ha for å komme over i "very good"-boksen? Jeg ligger nå i "fair", men ønsker å flytte meg bortover til "good" og "very good" :)

Anonymkode: f182e...9d5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Funnet en ny måte å tjene pai på..

Desperat leting etter nøkler. Trodde egentlig ikke jeg hadde vært så aktiv i dag, men ettersom litt desperat jobbnøkkel misting og leting, har jeg tjent 14.

Nøklene har heldigvis også kommet til rette. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Funker pai appen hos dere nå? Fikk ikke synkronisert etter treningen min nå, og nå vil den ikke logge meg inn en gang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Marimba skrev (1 time siden):

Funker pai appen hos dere nå? Fikk ikke synkronisert etter treningen min nå, og nå vil den ikke logge meg inn en gang. 

Min er på ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

24 pai på å dytte vogna med litt lite luft i dekkene og søskenbrett til og fra barnehagen i nysnø og gjennom brøytekanter. 1 km hver vei. Får mellom 1-3 tur/retur på normalt føre, så ikke rart jeg var litt sliten når jeg kom frem til jobb i dag. 

Men nå innvilger jeg meg treningsfri resten av kvelden, og er fornøyd med det :nigo:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Hvordan går det med paien deres?

Nå nærmer det seg et år siden jeg startet med Pai, og den har vært over 100 alle dager bortsett fram på julaften. Da var den nede i 97. Desember har vært litt tøffere enn tidligere måneder, litt  pga høye strømpriser så den daglige treningsdusjen ikke frister, og litt pga at sofaen har fristet mer enn vanlig. Men jeg fikk hodelykt og piggsko til jul så har vært ute og løpt både første og andre juledag.

Men tror egentlig bare jeg har godt av litt roligere dager nå, så stresser ikke alt for mye med pai nå i romjula.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
miss summers skrev (58 minutter siden):

Jeg har blitt yngre 👏🏻👏🏻😁🍾

Hurra👏👏👍

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marimba skrev (1 minutt siden):

Hurra👏👏👍

Pulsklokka mener jeg er 24 i kondisjon, så PAI stopper vel kanskje der den og. 4 år igjen, ser ut som jeg får 1 år per uke nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...