Dame1989 Skrevet 14. juli 2021 #281 Del Skrevet 14. juli 2021 Lykke til på ultralyd i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bittelillebolla Skrevet 15. juli 2021 #282 Del Skrevet 15. juli 2021 Ønsker deg masse lykke til på UL i dag! Vet at dagen ikke bare bringer med seg gode følelser, men jeg har troa på at når timen er ferdig så vil alt føles så mye bedre! ❤️ Heia lille sistemann! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldi Skrevet 15. juli 2021 #283 Del Skrevet 15. juli 2021 Hurra for 13 uker! Og masse lykke til på ultralyd i morgen!😍 Håper denne dagen flyr forbi med familiekos så tiden plutselig er her for ultralyden som du har ventet så lenge på. Og så utrolig spennende at du har lyst til å fortelle eldstedatteren om graviditeten hvis alt ser bra ut😍 Det blir jo helt utrolig koselig! Gleder meg til oppdatering etter ultralyd, krysser alt jeg har av fingre og tær for deg😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niny Skrevet 15. juli 2021 #284 Del Skrevet 15. juli 2021 (endret) Åååh så spent på dine vegne idag! Har hatt nedtelling sammen med deg til idag. Jeg har første svangerskapsoppfølging med magemål idag og er såååå spent 🙈 Krysser ALT jeg har for at idag går strålende for deg 🤞🤞🤞🤞❤️ Livet er for rått hvis ikke, men det orker jeg ikke tenke på... Endret 15. juli 2021 av Niny Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 15. juli 2021 Forfatter #285 Del Skrevet 15. juli 2021 13+2 Takk alle sammen Jeg har hatt en fryktelig tung natt der jeg bare har sovet i bruddstykker på 10 min her og der. Underbevisstheten gruer seg visst også veldig... Det er vanskelig nok her og forklare til svigerfamilien at jeg og mannen har et ærend alene i byen som vi ikke kan ha barna med på, så tør ikke tenke på hva vi gjør dersom timen går dårlig i dag 😳 Vi skal reise 15 stk til et sommerhus imorgen, så innleggelse og evig sorg passer liksom litt dårlig 🙄 må ha troa slik som dere at dette skal gå bra. Timen er utpå dagen i dag, så skal oppdatere så raskt jeg kan, men mulig det bikker ettermiddag før jeg klarer det. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sai Skrevet 15. juli 2021 #286 Del Skrevet 15. juli 2021 Lykke til i dag ❤️ Jeg har troa på at det kommer til å gå kjempebra. Selv om du tenker 50/50 fordi du har to ulike opplevelser tidligere, så ER det jo mye større sjanse enn 50% for at dette går BRA. MEST sannsynlig går det bra ❤️ Men jeg skjønner også at du gruer deg og har sovet dårlig. Krysser alt jeg har og gleder meg til hyggelig oppdatering 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nilci Skrevet 15. juli 2021 #287 Del Skrevet 15. juli 2021 Masse lykke til i dag! 🥰 som Sai sier så ER jo sannsynligheten for at det går bra mer enn 50%, men skjønner at det ikke føles slik for deg som har opplevd begge deler. Vi krysser alle sammen fingrene for deg, og venter spent på oppdatering, men ikke føl at du må skynde deg inn her for å oppdatere oss med en gang! 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 15. juli 2021 #288 Del Skrevet 15. juli 2021 Krysser fingre og tær for deg i dag, @Amatariel! Jeg er helt sikker på at du får gode nyheter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissB Skrevet 15. juli 2021 #289 Del Skrevet 15. juli 2021 Sender deg masse styrke og støttende tanker i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eira2020 Skrevet 15. juli 2021 #290 Del Skrevet 15. juli 2021 Krysser alt for at du også vil få positive tilbakemeldinger i dag ♥️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Godis Skrevet 15. juli 2021 #291 Del Skrevet 15. juli 2021 Sender mange gode tanker 💓 Jeg sov også veldig urolig og dårlig natten før min ultralyd forrige uke, gruet meg mer enn jeg var klar over. Ønsker alt godt for dere 🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfugl154 Skrevet 15. juli 2021 #292 Del Skrevet 15. juli 2021 Lykke til i dag 💞 Krysser alt jeg har for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 15. juli 2021 Forfatter #293 Del Skrevet 15. juli 2021 13+2 Det gikk ikke dårlig på UL i dag, så glad for det! ❤️ Men vi fikk heller ikke vite noen detaljer, så jeg er i litt skuffet modus. Jeg hadde trodd sykehuset bedrev fosterdiagnostikk, men det gjorde de altså ikke. Var overhodet ikke forberedt på det, så da ble jo akkurat den biten en skuffelse da. Men vi fikk se en bebis som var blitt større enn sist, og som det var liv i. Det var veldig fint! Men fire uker siden forrige UL rekker man jo å krisemaksimere på alt, også at hjertet har stoppet å slå. Men det banket som bare det her. Den lille var dog veeeldig rolig det meste av undersøkelsen, så måtte riste litt i magen for å få bevegelser. Fikk noen benstrekk til slutt mot slutten, så det var moro å se. Og selv om vi ikke fikk noen organdetaljer, så gikk hun jo igjennom sånn grovt sett hva hun så. Det var hjerne, ryggrad, armer og bein. Men hun gjentok hele tiden "kan ikke gå igjennom detaljer". Men av det vi FIKK se, så så alt normalt ut. Må forsøke å slå meg til ro med det. Hadde virkelig håpet å få vite litt mer i dag, men nå ble det ikke sånn da. Jeg 'trøster' meg litt med at sist vi var på UL i uke 13 så var det veldig synlig at det var noe galt (stort "hull" i magen). Så hadde det vært noe slikt nå, så ville vi sett det i dag. Så må bare holde ut til OUL nå om en drøy måned, og få all info først da. Litt ubehagelig, og fryktelig irriterende at jeg ville fått en full fosterdiagnostikk om vi bare hadde vært hjemme og kunne dratt på St.Olavs... 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annabel Skrevet 15. juli 2021 #294 Del Skrevet 15. juli 2021 Ååå næmen, se på den lille bebisen🥺😍Så gode nyheter å lese her i dag! Forstår det må være nedtur når man forventer flere detaljer om fosterets tilstand, uten å få det… 😕 Det er jo veldig positivt at hjertet slår, og at alt så fint ut av det dere fikk se! Hurra for den lille spiren - jeg har virkelig troa på at alt virkelig ER bra den der inne også❤️ Men forstår det blir betryggende med en ordentlig bekreftelse når man har opplevd det motsatte tidligere 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bittelillebolla Skrevet 15. juli 2021 #295 Del Skrevet 15. juli 2021 Hurra!! Ååå.. Så fin liten baby! Veldig godt å lese at det dere kunne se i dag så flott ut. Supre nyheter, selv om jeg forstår at du er litt skuffet når du hadde forventet mer fosterdiagnostikk. Det blir jo noe helt annet, men for en lettelse å se at lille vokser, beveger seg og har en fin hjertelyd. Håper den siste tiden før ordinær UL går fort, og at du får den ekstra tryggheten du trenger etter den ultralyden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SUPERMIRI Skrevet 15. juli 2021 #296 Del Skrevet 15. juli 2021 Åååå, hipp hurra for vellykket ultralyd! 😍 Dette var jo bare helt fantastisk, selv om jeg skjønner godt at du ble skuffet over å ikke få vite mer detaljert. Jeg vil tro de hadde tenkt over ekstreme avvik som du opplevde sist, om det eksisterte - hvis det kan være til noe trøst i det heletatt ❤️ Nå er jeg så glad på dine vegne, kjære du! Tenk at du har en baby i magen. En sistemann ❤️ Det er bare sååå ✨fint✨ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 15. juli 2021 #297 Del Skrevet 15. juli 2021 Så fin liten bebis! 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 17. juli 2021 Forfatter #298 Del Skrevet 17. juli 2021 13+4 I dag har vi fortalt eldste barnet vårt om babyen 💕 jeg var litt nervøs, men gikk så fint! Hun ble glad! Og da blir jeg jo veldig glad. Man vet liksom aldri helt hvordan en 17-åring vil reagere. Var mest redd for at hun ville synes det er flaut 😅 Men hun ble oppriktig glad og kastet seg rundt halsen vår. "Så gøy med en liten baaaaby!" 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nilci Skrevet 17. juli 2021 #299 Del Skrevet 17. juli 2021 Amatariel skrev (5 minutter siden): 13+4 I dag har vi fortalt eldste barnet vårt om babyen 💕 jeg var litt nervøs, men gikk så fint! Hun ble glad! Og da blir jeg jo veldig glad. Man vet liksom aldri helt hvordan en 17-åring vil reagere. Var mest redd for at hun ville synes det er flaut 😅 Men hun ble oppriktig glad og kastet seg rundt halsen vår. "Så gøy med en liten baaaaby!" Så koselig oppdatering det her var! ❤️Jeg kan bare forestille meg hvor mye mer virkelig det blir når andre vet om det! Jeg gleder meg til vi kommer dit også 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammahjarte Skrevet 17. juli 2021 #300 Del Skrevet 17. juli 2021 Så koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå