Gå til innhold

Jeg er så flau at jeg gråter


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest loveli
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hun sa veldig hardt og tydelig at hun ikke en gang gjør det for dattera si så... 🤷‍♀️ veldig veldig merkelig å ikke kunne gjøre det for sitt eget barn i krise engang. 

Anonymkode: c1369...fe1

Nettopp. Hun et en forbanna bitch. Æsj, sånne mennesker som ikke hjelper folk som spør om hjelp. Når det i tillegg er så enkelt å hjelpe og så lite som skal til! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rumle skrev (Akkurat nå):

Er hun eldre? Tror nok hun må ha misforstått deg og det du spurte om. 

Ja hun er vel over 60. Men jeg sa jo at hun får pengene inn på kontoen først før hun tar de ut.... bare... hvordan kan man misforstå det? Sa heller ikke at jeg var blakk Men at jeg hadde mista bankkortet bare 

Anonymkode: c1369...fe1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, CorvusCorax said:

Drit i henne, og aldri hjelp henne om hun ønsker hjelp i fremtiden. Uansett hva det gjelder. 

Kanskje hun nettopp skal hjelpe hvis naboen ber om det. For å vise at hun er en bedre person enn naboen.

Anonymkode: d89ae...e88

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja hun er vel over 60. Men jeg sa jo at hun får pengene inn på kontoen først før hun tar de ut.... bare... hvordan kan man misforstå det? Sa heller ikke at jeg var blakk Men at jeg hadde mista bankkortet bare 

Anonymkode: c1369...fe1

Nei, forstår at det var kjipt å få det svaret på den måten, men i og med at hun sa det om datteren virker det som om hun trodde det var noe annet du ba om, vanskelig å vite hva hun tenkte da :vetikke:

Håper du finner en løsning.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1: noen mennesker, og da tenker jeg på naboen din, er hinsides redning. Flaut at slike finnes. Man får håpe hun ikke trenger hjelp en gang...

2: det er flere bensinstasjoner der du kan betale med vips, så dette ordner seg. 

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kanskje hun nettopp skal hjelpe hvis naboen ber om det. For å vise at hun er en bedre person enn naboen.

Anonymkode: d89ae...e88

Ja jeg hadde vært overpositiv og sagt " SÅKLART skal jeg hjelpe deg!😄" bare for å egentlig være litt ekkel- ts. 

Anonymkode: c1369...fe1

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest loveli
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja hun er vel over 60. Men jeg sa jo at hun får pengene inn på kontoen først før hun tar de ut.... bare... hvordan kan man misforstå det? Sa heller ikke at jeg var blakk Men at jeg hadde mista bankkortet bare 

Anonymkode: c1369...fe1

Bestemor på 80 vet hva Vipps er.

Så merkelig hele greia. Kanskje hun har en syk holdning eller angst knyttet til økonomi. Kanskje hun har blitt svindlet av sånn kjærlighetssvindel eller hun en gang har blitt lurt via mail der hun har klikket på en link som sier hun har vunnet milliarder av Bitcoin og blitt svindlet på den måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Empatien slo inn et lite øyeblikk... Kan det være at naboen ikke hadde mulighet til å hjelpe, er solid på minus, og derfor reagerte med hovmod for å skjule skammen? 

 

Endret av Tiuren
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått hjelp av en helt fremmed jente på min alder fra den gruppa nå !! Godt det finnes noen snille! Kom helt uproblematisk og tok ut penger for meg 😄❤ 

Anonymkode: c1369...fe1

  • Liker 45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

loveli skrev (9 minutter siden):

Bestemor på 80 vet hva Vipps er.

Så merkelig hele greia. Kanskje hun har en syk holdning eller angst knyttet til økonomi. Kanskje hun har blitt svindlet av sånn kjærlighetssvindel eller hun en gang har blitt lurt via mail der hun har klikket på en link som sier hun har vunnet milliarder av Bitcoin og blitt svindlet på den måten.

Hun har vært gift med samme mannen siden 20 årene

Anonymkode: c1369...fe1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Fått hjelp av en helt fremmed jente på min alder fra den gruppa nå !! Godt det finnes noen snille! Kom helt uproblematisk og tok ut penger for meg 😄❤ 

Anonymkode: c1369...fe1

Godt det ordnet seg! ❤

Anonymkode: 93afc...081

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvis du har mistet kortet ditt, så har du vel sperret det også? Og da får du vel heller ikke vippset? 🤔

Anonymkode: bef30...731

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Men hvis du har mistet kortet ditt, så har du vel sperret det også? Og da får du vel heller ikke vippset? 🤔

Anonymkode: bef30...731

Det er sperret, men det funker heldigvis med vipps faktisk. Jeg testet det først med å overføre til en venn. 

Anonymkode: c1369...fe1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er iallfall ingenting å skamme seg over, naboen din oppførte seg rett og slett som en kjerring, og ikke på en positiv måte.

Tror de aller fleste hadde stilt opp i en slik situasjon, har gjort det for folk jeg så vidt vet hvem er bare for at de skulle slippe å reise hjem å hente kort og slikt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var meldingen jeg prøvde å sende før jeg gikk bort til henne, også sendte jeg en melding til nå.. bare for å ha det 100% på mitt rene. Vet ikke om hun leser messenger meldinger da🤷‍♀️ sendte venneforespørsel før jeg gikk bort å så da bør det sees

Screenshot_20210514-182733_Messenger.jpg

Anonymkode: c1369...fe1

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

For et rævhøl naboen din er!

Men du, de fleste bensinstasjoner og butikker tar Vipps:)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Fått hjelp av en helt fremmed jente på min alder fra den gruppa nå !! Godt det finnes noen snille! Kom helt uproblematisk og tok ut penger for meg 😄❤ 

Anonymkode: c1369...fe1

Så bra. Godt det finnes snille mennesker der ute :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Dette var meldingen jeg prøvde å sende før jeg gikk bort til henne, også sendte jeg en melding til nå.. bare for å ha det 100% på mitt rene. Vet ikke om hun leser messenger meldinger da🤷‍♀️ sendte venneforespørsel før jeg gikk bort å så da bør det sees

Screenshot_20210514-182733_Messenger.jpg

Anonymkode: c1369...fe1

Du må gi oss en oppdatering om hun svarer.

Og Ts, naboen din er den som bør være flau, ikke du 🙂 Flott å høre at du fikk hjelp! 

Anonymkode: a54dd...6a9

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du må gi oss en oppdatering om hun svarer.

Og Ts, naboen din er den som bør være flau, ikke du 🙂 Flott å høre at du fikk hjelp! 

Anonymkode: a54dd...6a9

Kommer også til å støte på henne utenfor, det gjør jeg hele tiden siden hun har hund hun går tur med. Blir veldig pinlig. 

Anonymkode: c1369...fe1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...