Gå til innhold

www.mote.no


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Det virker egentlig ikke som om dere fra kvinneguiden tar noe som helst for sarkasme eller humor. oida. Dere er jo helt sykelig opptatt av fjortisser virker det sånn. hele tiden maser dere om alle fjortissene på mote.no. Vel, nå får dere slappe av, for bare fordi det er mange unge mennesker på mote.no, betyr det ikke at man er helt hjernedød for det! Husker dere kanksje ikke selv hvordan dere var da dere var rundt 14-17 år? Regner vel med at dere ikke var helt hjernedøde, og ikke visste noe om verden. Men begynner å tvile litt når jeg leser innleggene deres.

Mote.no<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest1
Det virker egentlig ikke som om dere fra kvinneguiden tar noe som helst for sarkasme eller humor.

Mote.no<3

Smalt fra rett kjeft det, beibi ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Towelie: Burde ikke du sitte på do nå?

Skam deg. Jeg spydde just opp 5 kg sjokolade (jeg spiser det til middag) og mamma har ringt legevakta. Herregud og faen :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Skam deg. Jeg spydde just opp 5 kg sjokolade (jeg spiser det til middag) og mamma har ringt legevakta. Herregud og faen :(

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1
Og krigen starter igjen!

:hoho:

Jeg skulle gjerne latt være, men ræva mi er så feit at jeg greier ikke reise meg opp og bort fra maskinen. Så hvorfor ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jeg ler

Fettfjerning? Ansiktskirurgi? Brystoperasjon?

^ Og VI er for opptatte av vårt utseende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bøllefrøet
Jeg skulle gjerne latt være, men ræva mi er så feit at jeg greier ikke reise meg opp og bort fra maskinen. Så hvorfor ikke?

:ler:

Ja, jeg har sett bilde av deg.. Du er skikkelig BÆLFEIT!

:ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
Towelie: Burde ikke du sitte på do nå?

Knis! :D

"Jeg ler" er du registrert på mote.no? Vil vite hvem du er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Sitert innlegg slettet. ~Sissan, mod

Lær deg å skrive før du uttaler deg om andres intelligens?

Ja, jeg har 8000 innlegg fordelt på flere år. Gud, jeg må komme meg ut i verden, jeg sitter jo bare inne hele dagen, jo! :grine:

Endret av Sissan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jeg ler
Jeg skulle gjerne latt være, men ræva mi er så feit at jeg greier ikke reise meg opp og bort fra maskinen. Så hvorfor ikke?

Ntåå.. Jeg vet at du er redd for hva framtiden vil bringe, men jeg er sikker på at det er en eller annen trailersjåfør med husvogn der ute, som vil ha deg.. Så kan dere grille hamburgere i grilldresser sammen og slikt! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest
Hahaha. Vi har faktisk forbud mot slanketråder og dere fortsetter å ta opp dette? Dere minner veldig om sykelig overvektige mennesker som hater alle tynne? Dere forstår det, ikkesant?

Nei, selv jobber jeg som modell og tar avstand fra hysteriet om slanking til det sykelige. Jeg er 35 år, og meget fornøyd med mine former Nei, jeg jobber ikke for BB og hadde det vært det, hva så?

Er det stygt å være stor?

Sånne holdninger er motbydelige og svært uintelligent sagt!

Innlegget er endret. ~Sissan, mod

Endret av Sissan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Ntåå.. Jeg vet at du er redd for hva framtiden vil bringe, men jeg er sikker på at det er en eller annen trailersjåfør med husvogn der ute, som vil ha deg.. Så kan dere grille hamburgere i grilldresser sammen og slikt! :tommelsmil:

Jeg har allerede seksjel interkårs med en kar. Du bør prøve det, det er mye gøyere enn å lese moteblader :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Hahah unnskyld spamminga mi, men:

Her sitter jeg og rakker ned på meg selv med en ironisk tone, og dere spiller videre på det? :ler: Hva faen? Dere lar meg jo vinne! Tufsetroll!

Endret av Towelie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bøllefrøet

Oij, du har skrevet gjennomsnittlig 12 innlegg hver dag, Towelie! Så fryktelig mye! :overrasket:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...