Gå til innhold

www.mote.no


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
I tillegg vil jeg påstå at menneskene generelt på mote.no er mer intelligente og har høyere sosial status.

Sosial status? Er folk mer intelligente om de har høyere sosial status? Og hva er det som bestemmer hva som er høy sosial status? Pengeforbruket? Antall Chanel-vesker?

Jeg vet ikke hvilken status-tabell du bruker, men det er i hvert fall temmelig sikkert at folk kan være like intelligente uavhengig av om de har 20 millioner eller 200 000 kroner i årslønn.

Jeg mener at det å være sykelig opptatt av utseende, eller bruke mer eller mindre all sin tid på tenke på hvordan man ser ut og hvordan andre ser på en, er en farlig utvikling.

Det er ikke rart Norge kommer dårlig ut på undersøkelse om hvor lykkelige landets innbyggere er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest
Men nå er jeg dypt såret og fornærmet. Jeg tror jeg går og tar noe dop. Hadet :grine:

:ler: spar litt til meg da :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jeg ler
Det er du, vel ikke direkte feit, men sterkt lubben.

Hahhaha!

Towelie: Ikke dop.. Avføringsmiddel! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

hehe, jeg må si jeg lo godt da jeg leste denne diskusjonen. Det er tydelig at dere som uttaler dere om mote.no ikke vet noe særlig om hva den siden faktisk handler om. Dere maser om at det er så mange "fjortisser" der, men det er faktisk veeeldig mange på over 20 der også! Men når er forum har over 4000 medlemer, er det selvfølgelig et visst antall fjortisser der også. Men, etter det lille inntrykket jeg har av kvinneguiden, synes jeg dere er hakket tåpeligere. Særdeles fritids av dere å lage en egen tråd om mote.no. Viser hvor lite dere har å snakke om.

Skjerp dere!

Jeg ler.

Innlegget er endret. ~Sissan, mod

Endret av Sissan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mote4evah
Forskjellen på forumene er at de på mote.no generalt er mer attraktive og har bedre estetisk sans. I tillegg vil jeg påstå at menneskene generelt på mote.no er mer intelligente og har høyere sosial status.

Dette er ikke ment som et angrep på kvinneguiden, men heller en analyse av forskjellene på menneskene i de forskjellige forumene.

Enig, folk er forskjellige.

Innlegget er endret. ~Sissan, mod

Endret av Sissan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Forskjellen på forumene er at de på mote.no generalt er mer attraktive og har bedre estetisk sans. I tillegg vil jeg påstå at menneskene generelt på mote.no er mer intelligente og har høyere sosial status.

:ler: Jojo. Humor har dere iallefall. Det skal dere ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Noen blir lykkelige av klær og utseende, noen blir lykkelige av hester, katter og andre sånne ting.. Respekter de som ønsker å se bra ut da, og ikke vil lukte hestedritt.. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Altså.. Dere snakker om fjortis, men overbruker selv fjortissymbolet smileyen. Dere snakker om slankepress, men har selv slanketråder. Dere "tar" oss på at vi har en egen tråd om dere, vel, dere startet en først.

Det er en vesentlig forskjell på det å slanke seg fordi man er overvektig. Eller det å trene for å få en sunn kropp som virker. En annen ting er å slanke seg når man allerede er slank. Det oppfordrer ikke kvinneguiden til i hvert fall. Hvordan det er på mote.no vet jeg ikke.

Det er du, vel ikke direkte feit, men sterkt lubben.

:overrasket: Det går da virkelig ikke an!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Kvinneguiden har jo også teite innlegg om rynkekremer, mascara o.l dere også da. Så synes ikke dere skal si noe.

Innlegget er endret. ~Sissan, mod

Endret av Sissan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Det er du, vel ikke direkte feit, men sterkt lubben.

Tss, den satt :) Nei, men folkens. Nå gidder vi vel ikke å bli dirkete frekke mot kvinneguiden? Jeg tror de har skjønt nå at forumene er forskjellig, og det må de bare tåle (vi også for den saks skyld). Vi liker klær, de liker ikke klær. De setter in sex-annonser, vi setter ikke inn sex-annonser. De har 190 slanketråder- vi har ingen slanketråder. End of discussion.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Sitert innlegg er slettet. ~Sissan, mod

Hahaha. Vi har faktisk forbud mot slanketråder og dere fortsetter å ta opp dette? Dere minner veldig om sykelig overvektige mennesker som hater alle tynne? Dere forstår det, ikkesant?

Endret av Sissan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Dere har jo slanketråder dere da! Mens på mote.no er det ikke lov med slanketråder, så hvem er slankefiksert her?

En ting er sikkert, og det er atjeg virkelig ikke har tenkt til å registrere meg på kvinneguiden.

Og NEI, jeg er ikke "fjortiss" Jeg er over tyve, interesserer meg for mote, og langt mer jordnær en mange her. I hvertfall av det jeg har fått inntrykk av, etter å ha lest innleggene til mange her. Ingen er noe særlig relevante for å si det mildt. Dere slenger bare ut med ting, dere tydeligvis ikke vet noe om.

Innlegget er endret. ~Sissan, mod

Endret av Sissan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Hmm.. Hvorfor må dere bry dere om hva mote.no er og driver med?

Dere snakker om "god underholdning"? Hva tror du dette temaet er for mote.no-brukerne?

:grine2: Guud, jeg ler så jeg griner.

Nå kommer jeg iallefall til å gå ENDA mer innom mote.no når jeg trenger noe å le av. Det morsomste var vel at selv administratoren der inne er så flau over forumet at han ikke tør å fortelle andre at han er der.

Endret av Sissan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
:ler: Og nå er det jaggu 20 brukere som sitter og leser dette mølet. Jeg tror jeg må stikke over til småripsene og lage litt faenskap der og.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
hehe, jeg må si jeg lo godt da jeg leste denne diskusjonen. Det er tydelig at dere som uttaler dere om mote.no ikke vet noe særlig om hva den siden faktisk handler om. Dere maser om at det er så mange "fjortisser" der, men det er faktisk veeeldig mange på over 20 der også! Men når er forum har over 4000 medlemer, er det selvfølgelig et visst antall fjortisser der også. Men, etter det lille inntrykket jeg har av kvinneguiden, synes jeg dere er hakket tåpeligere. Særdeles fritids av dere å lage en egen tråd om mote.no. Viser hvor lite dere har å snakke om.

Skjerp dere!

Jeg ler.

Fint at du ler, det trenger du sikkert! Vi ler vi også men av deres uttalelser her inne! Her inne er det folk i alle aldre, selv har jeg et barn som er like gammelt som deg.

Innlegget er endret. ~Sissan, mod

Endret av Sissan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest
Kvinneguiden har jo også teite innlegg om rynkekremer, mascara o.l dere også da. Så synes ikke dere skal si noe.

men vi har noe om runkekrem også

Endret av Sissan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...