Gå til innhold

www.mote.no


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Jaja, jeg skjønner ikke helt poenget. Er man interessert i mote kan man vel få lov til å intressere seg i det og diskutere det med andre som også intresserer seg. Uten at dere skal "mobbe". Det er bedre å være litt for mye intressert i mote enn litt for lite?

Da jeg gikk inn på kvinneguiden.no og leste en artikkel på forsiden som het:Vårsesongens motetendenser, så begynte jeg litt å lure. Dere kritiserer de som er medlemmer på mote.no også er dere selv intressert og har egne artikkler! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Nå skal jeg inn på kvinneguiden, jeg må ha litt underholdning!

Det virker som om dere er misunnelige fordi det fins folk der ute med peiling på mote!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Nå skal jeg inn på kvinneguiden, jeg må ha litt underholdning!

Det virker som om dere er misunnelige fordi det fins folk der ute med peiling på mote!

"høy" i hatten i dag, er vi?

:icon_lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Intelly

Jeg er verken medlem på kvinneguidens forum, eller på mote.no, men siden dere her på kvinneguiden så gjerne vil være viktigere og bedre enn disse såkalte "fjortissene" synes jeg kanskje det er vel unødvendig å gjøre narr av andre? Synes absolutt ikke dere her på kvinneguiden er det hakk bedre, og spør du meg er det bedre å være "fjortiss" på 14 år, enn en "fjortiss" som for lengst har passert den alderen...

Hvorfor i all verden besøker dere et forum som dere absolutt ikke har noen interesse av? hvorfor ikke holde dere her, siden mote.no tydeligvis er så useriøst som dere sier?

Dessuten er det vel ikke lov å kopiere andres innlegg?

Nei, skam dere, jeg synes dere er patetiske her! Oppfør dere som folk!

Innlegget er endret. ~Sissan, mod

Endret av Sissan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Nå skal jeg inn på kvinneguiden, jeg må ha litt underholdning!

Det virker som om dere er misunnelige fordi det fins folk der ute med peiling på mote!

:ler: På mote.no? I think not!

Innlegget er endret. ~Sissan mod

Endret av Sissan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
Sånn var det forrige gang også :ler:

Også flirer dere av OSS når det var dere som laget tråd først? "Haha, de har laget tråd om kvinneguiden.no nå", men det var vel dere som laget tråden om mote.no først? Gud hjelpes.

"Mange av de har over 4000 innlegg, lite og gjøre?" men her sitter dere og diskriminerer mote som faktisk er karriere for enkelt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Også flirer dere av OSS når det var dere som laget tråd først? "Haha, de har laget tråd om kvinneguiden.no nå", men det var vel dere som laget tråden om mote.no først? Gud hjelpes.

"Mange av de har over 4000 innlegg, lite å gjøre?" men her sitter dere og diskriminerer mote som faktisk er karriere for enkelte  :ler:

Forresten, jeg glemte å si at det var faktisk en fra deres forum som startet den tråden på mote.no. Enda mer patetisk :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Ord, jeg forsvarer min ære ved å holde tett om at jeg frekventerer dette forumet. PLeier som regel ha alt+tab rimelig parat for å skfite til porr, shippingrater, dn, spillsider eller lignende for å sitte igjen med æren i behold.

Har ikke de folka på kvinneguiden rett på enkelte punkter da? ENORMT mange kvasiseriøse fjortistråder her inne...men det er jo det som er poenget. Jeg ler når folk ønsker å ta mote.no seriøst. Cause it aint!

Jeg har ikke lest kritikken dette forumet har fått derfra, men om det er slik at de fortsatt mener en god del unge (ja voksne også for den saks skyld) mennesker oppfører seg som bortskjemte drittunger uten bakkekontakt, ja så er den kritikken berettiget.

Alt over sakset fra mote.no.

Da er vi jo enige da. Case closed.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Og en ting til... Er det veldig mye bedre å bruke 4000kr på røyk annenhver måned (som sikkert 80% av dere gjør) enn på ei veske? :overrasket:

Og det er aldri blitt sagt "jeg veier 20kg, hvilke bukser får meg til å se tynnere ut?" Det er kanskje blitt spurt etter hvilke bukser som ser slankende ut, men kanskje den som spurte om det faktisk har et vektproblem?

Og på helse&velvære forumet deres var det 5 temaer om småmark. Vi har iallefall litt orden på forumet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Jeg er verken medlem på kvinneguidens forum, eller på mote.no, men siden dere her på kvinneguiden så gjerne vil være viktigere og bedre enn disse såkalte "fjortissene" synes jeg kanskje det er vel unødvendig å gjøre narr av andre? Synes absolutt ikke dere her på kvinneguiden er det hakk bedre, og spør du meg er det bedre å være "fjortiss" på 14 år, enn en "fjortiss" som for lengst har passert den alderen...

Hvorfor i all verden besøker dere et forum som dere absolutt ikke har noen interesse av? hvorfor ikke holde dere her, siden mote.no tydeligvis er så useriøst som dere sier?

Dessuten er det vel ikke lov å kopiere andres innlegg?

Frysepulver kan vel kalles den største fjortisen her, som faktisk har registrert seg på mote.no, for så å gå hit for å le av innleggene etterpå? Det sier litt om personen bak det latterlige nicket.

Nei, skam dere, jeg synes dere er patetiske her! Oppfør dere som folk!

Fordi vi ser humoren i det som blir skrevet der, humor er for inteligente mennesker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Hvorfor skal folk legge seg inn hva andre bedriver eller bruker penger til?

Jeg mente ikke at folkene på mote.no har over 4000 inlegg jeg snakker om de her.

Loser-ville haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Det er så sinnsykt frekt å si at vi ikke er intelligente?! Jeg er 14 år, såkalt fjortiss, tok en iq test, fikk 120 poeng. Ikke tro dere er noe dere ikke er. Bedre å være en fjortiss på 14 år, enn en fjortiss av, kremt, litt høyere alder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest gjest1
Nå skal jeg inn på kvinneguiden, jeg må ha litt underholdning!

Det virker som om dere er misunnelige fordi det fins folk der ute med peiling på mote!

Jeg kunne ikke brydd meg mindre enn mote ;) Følge sin egen stil er detr noe som heter, men det så jeg i "Hva har du på deg i dag" tråden deres at dere tydeligvis ikke har hørt om. :(:klem: Og jeg har 8000 innlegg og null liv, men jei får et knull i ny og ne ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
forum-krig forum-krig hahahaha.

:klappe:  :ler:

Wohoooo! Takk til den lille spionen som har et ben i begge leire. Lenge siden det har skjedd noe morsomt her.

Forøvrig så sier det jo litt når selv admin. ikke vil vedkjenne overfor andre at han er i forumet. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Det er så sinnsykt frekt å si at vi ikke er intelligente?! Jeg er 14 år, såkalt fjortiss, tok en iq test, fikk 120 poeng.  Ikke tro dere er noe dere ikke er. Bedre å være en fjortiss på 14 år, enn en fjortiss av, kremt, litt høyere alder.

Hvorfor det, man er ikke voksen før man tør å være barnslig!

Skal vi ikke tro at vi ikke er noe vi ikke er :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Ja, jeg vet hva det er, men det var ikke det som var poenget mitt. Poenget var at det var 5 temaer om samme tingen, på samme underforum, på samme side! Poenget var altså at mote.no er langt mer ryddig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...