Gå til innhold

www.mote.no


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Jeg ler
Knis! :D

"Jeg ler" er du registrert på mote.no? Vil vite hvem du er!

Ja, jeg er det.. :smile:

Hvem er du? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

:overrasket::overrasket: :O :D

Se hva jeg nettopp faaaaant!

http://ez.kvinneguiden.no/article/articleview/1114/1/55/

Haha, og du som sa istad at folk fra mote.no spyr opp maten og spør etter slankende klær ; "hva kan jeg gjøre for å passe inn i de nye trendy drainpipsene mine?" sa du at det var noen som hadde spurt om.

Kremt. Right in ya face!

http://ez.kvinneguiden.no/article/articleview/1114/1/55/

http://ez.kvinneguiden.no/article/articleview/1114/1/55/

http://ez.kvinneguiden.no/article/articleview/1114/1/55/

http://ez.kvinneguiden.no/article/articleview/1114/1/55/

http://ez.kvinneguiden.no/article/articleview/1114/1/55/

http://ez.kvinneguiden.no/article/articleview/1114/1/55/

Jeg kommer ikke over det, jeg dør av fliring snart.... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Oij, du har skrevet gjennomsnittlig 12 innlegg hver dag, Towelie! Så fryktelig mye! :overrasket:

:ler:

Steike :( Tar opp hele dagen min (om ikke deres om de er så forbanna tafatte at de bruker 10 min på et to-linjers innlegg) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

"Sånne holdninger er motbydelige og svært uintelligent sagt! "

Man kan faktisk være interessert i mote uten at alt her i verden handler om det. Hva er viktigst for dere da? Jeg elsker mote og jeg er ikke flau over det (hvorfor skulle jeg være det?).

Innlegget er endret. ~Sissan, mod

Endret av Sissan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
"Sånne holdninger er motbydelige og svært uintelligent sagt! "

Man kan faktisk være interessert i mote uten at alt her i verden handler om det. Hva er viktigst for dere da? Jeg elsker mote og jeg er ikke flau over det (hvorfor skulle jeg være det?).

Bruker dere faktisk ord som white-trash??? :hoho:

Endret av Sissan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
Sitert innlegg slettet. ~Sissan, mod.

Da var det jo så klart ment som morsomt også da, og da har du jo forstått litt av poenget. GRATULERER :ler:

Endret av Sissan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg skjønner ikke hvorfor dere er så opphengt av at vi fra mote.no er så opptatt av slanking? Det er jo dere som har slanketråder og annet dritt! Nesten provoserende når dere virkelig ikke forstår hva vi sier til dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -eline-
Bruker dere faktisk ord som white-trash??? :hoho:

...jeg bruker og det.... men nå bor jeg faktisk ved siden av en council estate i UK så jeg tror jeg har lov til å bruke ordet når jeg beskriver nabolaget, er ikke mange andre måter å gjøre det på gitt :sjenert:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Ja. :) Det er behov for ordet.

Jeg vet bare om kvinner som bor i RV med sin mann som banker henne en og annen gang i uka som bruker slike ord - om nabokona.

Neida, jeg kjenner ingen slike. Men det er mine første assosiasjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Hahah unnskyld spamminga mi, men:

Her sitter jeg og rakker ned på meg selv med en ironisk tone, og dere spiller videre på det? :ler: Hva faen? Dere lar meg jo vinne! Tufsetroll!

Haha, så det er en konkurranse for deg dette her? Fint å vite, det sier litt om folkene her inne. Forresten, hvis dette hadde vært en konkurranse, så hadde det ikke vært du som hadde "vunnet". Det er bare en tåpelig unnskylding fordi du vet at det er vi som har "overtaket" her.

Som jeg sa ista, la oss nå alle bli venner. Vi har innsett at vi er forskjellig. Mote.no liker klær, dere liker ikke klær, dere tuller med bruk av dop, vi tuller ikke med bruk av dop, dere tror det er noe som heter runkekrem, vi vet at det ikke er noe som heter runkekrem, vi bryr oss om utseendet, dere bryr dere ikke om utseendet, vi har et ryddig forum, dere har et uryddig forum, vi har ingen slanketråder, dere har 190 slanketråder.

Mote.no registrert

"Jeg ler", hva er brukernavnet ditt på mote.no?:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
...jeg bruker og det.... men nå bor jeg faktisk ved siden av en council estate i UK så jeg tror jeg har lov til å bruke ordet når jeg beskriver nabolaget, er ikke mange andre måter å gjøre det på gitt  :sjenert:

:ler:

:ler: Se hva jeg nettopp skrev i forrige innlegg - sier det om naboene. Hupps :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
Det virker egentlig ikke som om dere fra kvinneguiden tar noe som helst for sarkasme eller humor. oida. Dere er jo helt sykelig opptatt av fjortisser virker det sånn. hele tiden maser dere om alle fjortissene på mote.no. Vel, nå får dere slappe av, for bare fordi det er mange unge mennesker på mote.no, betyr det ikke at man er helt hjernedød for det! Husker dere kanksje ikke selv hvordan dere var da dere var rundt 14-17 år? Regner vel med at dere ikke var helt hjernedøde, og ikke visste noe om verden. Men begynner å tvile litt når jeg leser innleggene deres.

Mote.no<3

Det er jo derfor det er så hysterisk morsomt med dere unga, vi ser en annen side ved deres uttalelser enn dere ser selv :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Haha, så det er en konkurranse for deg dette her? Fint å vite, det sier litt om folkene her inne. Forresten, hvis dette hadde vært en konkurranse, så hadde det ikke vært du som hadde "vunnet". Det er bare en tåpelig unnskylding fordi du vet at det er vi som har "overtaket" her.

Som jeg sa ista, la oss nå alle bli venner. Vi har innsett at vi er forskjellig. Mote.no liker klær, dere liker ikke klær, dere tuller med bruk av dop, vi tuller ikke med bruk av dop, dere tror det er noe som heter runkekrem, vi vet at det ikke er noe som heter runkekrem, vi bryr oss om utseendet, dere bryr dere ikke om utseendet, vi har et ryddig forum, dere har et uryddig forum, vi har ingen slanketråder, dere har 190 slanketråder.

Mote.no registrert

"Jeg ler", hva er brukernavnet ditt på mote.no?:D

Haha! Skjønner du ikke at JEG er "jeg ler"? Jeg har diskutert med meg selv hele tiden og dere skjønte ingenting! Jævla idioter ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Sitert innlegg slettet. ~Sissan, mod

Ok, hvor gammel bør jeg bli da?!?

Endret av Sissan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest LoisLane

Som jeg sa ista, la oss nå alle bli venner. Vi har innsett at vi er forskjellig. Mote.no liker klær, dere liker ikke klær, dere tuller med bruk av dop, vi tuller ikke med bruk av dop, dere tror det er noe som heter runkekrem, vi vet at det ikke er noe som heter runkekrem, vi bryr oss om utseendet, dere bryr dere ikke om utseendet, vi har et ryddig forum, dere har et uryddig forum, vi har ingen slanketråder, dere har 190 slanketråder.

Godt å vite at alle på KG og alle mote.no'ere har en enhetlig oppfatning og smak. Jeg visste ikke en gang at jeg trodde på runkekrem! :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Og det finnes kanskje en del fjortenåringer der, men det er alt fra rundt 13 til over 20 år der også.

Er det å være 13 bedre? :klø:

Jessssuz ser de fleste her har mer enn 4000 innlegg, lite å gjøre?  :ler:

Nå har vel KG eksistert i langt flere år enn mote.no?

Jeg er verken medlem på kvinneguidens forum, eller på mote.no, men siden dere her på kvinneguiden så gjerne vil være viktigere og bedre enn disse såkalte "fjortissene" synes jeg kanskje det er vel unødvendig å gjøre narr av andre? Synes absolutt ikke dere her på kvinneguiden er det hakk bedre, og spør du meg er det bedre å være "fjortiss" på 14 år, enn en "fjortiss" som for lengst har passert den alderen...

Hvorfor i all verden besøker dere et forum som dere absolutt ikke har noen interesse av? hvorfor ikke holde dere her, siden mote.no tydeligvis er så useriøst som dere sier?

Dessuten er det vel ikke lov å kopiere andres innlegg?

Nei, skam dere, jeg synes dere er patetiske her! Oppfør dere som folk!

Sitert innlegg er endret. Sissan, mod

Først så er det teit å si negative ting om andre, også klinker du jaggu til og gjør det samme selv? :klø:

Det er så sinnsykt frekt å si at vi ikke er intelligente?! Jeg er 14 år, såkalt fjortiss, tok en iq test, fikk 120 poeng.  Ikke tro dere er noe dere ikke er. Bedre å være en fjortiss på 14 år, enn en fjortiss av, kremt, litt høyere alder.

Ok... :sjenert:

Hmm.. Hvorfor må dere bry dere om hva mote.no er og driver med?

Dere snakker om "god underholdning"? Hva tror du dette temaet er for mote.no-brukerne?

Jeg er 25 og elsker klær og mote selv

Kremt, kremt, KREMT! Hvor gammel er du egentlig? Dere kan ikke si at det er fjortisser på mote.no forum (nekter ikke for at det er det), men du må da selv være fjortiss? Fittetryne? Mote.no har iallefall sensurering på enkelte ur...

"Deres" smileys, HAH. Det er jo ikke deres forum?

Forresten, hvis du ikke er under 16 år, og nettopp skrev det der innlegget, så... Lykke til i verden som en forgrodd fjortiss  :ironi:

Jeg er 25 og bruker stadig ordet "fittetryne"... :sjenert:

Forskjellen på forumene er at de på mote.no generalt er mer attraktive og har bedre estetisk sans. I tillegg vil jeg påstå at menneskene generelt på mote.no er mer intelligente og har høyere sosial status.

Dette er ikke ment som et angrep på kvinneguiden, men heller en analyse av forskjellene på menneskene i de forskjellige forumene.

God bedring

Nei, selv jobber jeg som modell og tar avstand fra hysteriet om slanking til det sykelige. Jeg er 35 år, og meget fornøyd med mine former Nei, jeg jobber ikke for BB og hadde det vært det,  hva så?

Er det stygt å være stor?

Sånne holdninger er motbydelige og svært uintelligent sagt! Så klart vi ler av sånne uttalelser og rister på hode. Vi er mer voksne her på KG. og har mere livserfaring enn dere. For oss er dere smårollinger. Smårollinger er helt greit det, men det er uheldig at noen av dere fjortisser tror at ALT her i verden dreier seg om penger og utseende.

:klappe:

Endret av Sissan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Unnskyld, jeg løy. Jeg fyller 13 i november, men det er jo snart så..

hva så om jeg er ung? jeg er likevel kgs representant! Vet du hvorfor? For jeg er med i ELEVRÅDET! Jeg har ansvar for hvem som får melk! Så nåde deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mote.no-medlem
Ok, hvor gammel bør jeg bli da?!?

Sånn som du skriver her ville jeg trodd at du var rundt 12-13.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...