Gå til innhold

www.mote.no


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gjest
Hamburgere er godt det da! Hva setter du på deg når du skal grille? Høyhæla sko, siste nytt i motetøy og en haug av sminke!  :ler:  Smaker burgern bedre da?  neppe :riste:

What? Selvom vi er interessert i mote trenger vi faktisk ikke alltid kle oss i "høyhæla sko, siste nytt i møtetøy og en haug med sminke". Dere er i hvertfall klart mye mer fordommsfulle enn oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Hvor gammel er du egentlig Towelie? 12? 13?

Towelies svar er mer smarte enn som så, det er nok du som ikke skjønner det :ler:

Innlegget er endret. ~Sissan, mod

Endret av Sissan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Haha, så det er en konkurranse for deg dette her? Fint å vite, det sier litt om folkene her inne. Forresten, hvis dette hadde vært en konkurranse, så hadde det ikke vært du som hadde "vunnet". Det er bare en tåpelig unnskylding fordi du vet at det er vi som har "overtaket" her.

Som jeg sa ista, la oss nå alle bli venner. Vi har innsett at vi er forskjellig. Mote.no liker klær, dere liker ikke klær, dere tuller med bruk av dop, vi tuller ikke med bruk av dop, dere tror det er noe som heter runkekrem, vi vet at det ikke er noe som heter runkekrem, vi bryr oss om utseendet, dere bryr dere ikke om utseendet, vi har et ryddig forum, dere har et uryddig forum, vi har ingen slanketråder, dere har 190 slanketråder.

Mote.no registrert

"Jeg ler", hva er brukernavnet ditt på mote.no?:D

Jeg ler så jeg skriker, er det mulig å ikke ta ironi :ler: Vet du hva ironi betyr, eller ligger det for høyt for deg1 Vi har det gøy med dere, og dere spiller jo videre på det, det er det som er så fantastisk hysterisk morsomt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jeg ler

Gjest som lurer på hva jeg heter:

Vil ikke si det her.. ;)

Kan du ikke gi et tegn hvem du er på mote.no? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Du sier jo baree at du er ironisk, bare for å få noe å si imot oss...

Tror du ikke jeg gjennomskuer deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

mote.no er et herlig forum. kall oss gjerne uintelligente fjortisser, men jeg syns det er verre å strebe etter å virke smart online på kvinneguiden.no. mange av fjortissene på mote.no kan være veldig smarte i virkeligheten, uten at identiteten på et forum har noe å si for det virkelige livet.

koz og klemz - immature mote.no member

Innlegget er endret. ~Sissan, mod

Endret av Sissan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest medlem på mote.no
Towelies svar er mer smarte enn som så, det er nok du som ikke skjønner det  :ler:

Jeg fant meg selv ganske oppegående da jeg postet det lange innlegget på forge side, jeg kom faktisk ikke med en eneste ukonstruktiv kritikk og jeg slengte heller ei med leppa.

Men på en side, jeg er jo 14, og det er vel der den store forskjellen ligger.

Endret av Sissan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest medlem på mote, jeg blir flau
Ja, jeg er det.. :smile:

Hvem er du? :D

Jeg er en som er registrert på mote - det er jo skikkelig teit der inne da! Har vært der i ca 4 mnd bare da, men det er forskjell på oss der inne.

Jeg er 15 år.Ikke alt er like barnslig, men veldig mye. Mange uvitende bortskjemte drittunger der, det kan du ikke nekte for.

Tror nok at du er en av de som er veldig merkelig. Du viser det jo her, og du reklamerer ikke akkurat for forumet vårt. Jeg blir skikkelig flau av deg. SKAMMFULL blir jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Towelie: Du er dritkul! :hoho:

Jeg sitter her og ler meg ihjel selv. Towelie du treffer så bra noen ganger. Det er 6 nye sider her fra jeg dro fra jobb i sta... Utrolig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
:overrasket:  :overrasket:  :O :D

Se hva jeg nettopp faaaaant!

http://ez.kvinneguiden.no/article/articleview/1114/1/55/

Haha, og du som sa istad at folk fra mote.no spyr opp maten og spør etter slankende klær ; "hva kan jeg gjøre for å passe inn i de nye trendy drainpipsene mine?" sa du at det var noen som hadde spurt om.

Kremt. Right in ya face!

http://ez.kvinneguiden.no/article/articleview/1114/1/55/

http://ez.kvinneguiden.no/article/articleview/1114/1/55/

http://ez.kvinneguiden.no/article/articleview/1114/1/55/

http://ez.kvinneguiden.no/article/articleview/1114/1/55/

http://ez.kvinneguiden.no/article/articleview/1114/1/55/

http://ez.kvinneguiden.no/article/articleview/1114/1/55/

Jeg kommer ikke over det, jeg dør av fliring snart.... :ler:

:roll: neimen, så flink du var nå da :ironi:

:klovn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Nei, selv jobber jeg som modell og tar avstand fra hysteriet om slanking til det sykelige. Jeg er 35 år, og meget fornøyd med mine former Nei, jeg jobber ikke for BB og hadde det vært det,  hva så?

Er det stygt å være stor?

Sånne holdninger er motbydelige og svært uintelligent sagt! Så klart vi ler av sånne uttalelser og rister på hode. Vi er mer voksne her på KG. og har mere livserfaring enn dere. For oss er dere smårollinger. Smårollinger er helt greit det, men det er uheldig at noen av dere fjortisser tror at ALT her i verden dreier seg om penger og utseende.

:klappe: Dere vet det småtisser at angrep er beste forsvar, det skjer som oftest på det stadiet der dere er nå! Vi her inne er mer voksne enn dere, og det hender det kommer en gjest som eks. er 13 år og spør oss om råd! Hvorfor det tro du?

Er det fordi vi kanskje har litt mer erfaring med livet enn dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest
Unnskyld, jeg løy. Jeg fyller 13 i november, men det er jo snart så..

hva så om jeg er ung? jeg er likevel kgs representant! Vet du hvorfor? For jeg er med i ELEVRÅDET! Jeg har ansvar for hvem som får melk! Så nåde deg...

Jeg vet at du er 12 og et halvt + 6 dager :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere vet det småtisser at angrep er beste forsvar, det skjer som oftest på det stadiet der dere er nå! Vi her inne er mer voksne enn dere, og det hender det kommer en gjest som eks. er 13 år og spør oss om råd! Hvorfor det tro du?

Er det fordi vi kanskje har litt mer erfaring med livet enn dere?

Vi kan hvertfall å skrive med komma ;)

Og, vi har ikke små tisser :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
SItert innlegg slettet. ~Sissan, mod

Tror du på julenissen også eller?

Du forstår vel at vi her inne, som har lagd unger i hopetall vet en del om sex!

Vi er voksne mennesker som har hatt sex i 3 dobbelt så mange år som dere småtassene! :ler:

Selvsagt kan vi masse om puling, sokking, suging og sex generelt! Så klart vi har gjort dette i flere år! Da du ble født var jeg på din alder - kjære vene :sexy:

Innlegg endret. ~Sissan mod

Endret av Sissan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Haha_*
Tror du på julenissen også eller?

Du forstår vel at vi her inne, som har lagd unger i hopetall vet en del om sex!

Vi er voksne mennesker som har hatt sex i 3 dobbelt så mange år som dere småtassene!  :ler:

Selvsagt kan vi masse om puling, sokking, suging og sex generelt! Så klart vi har gjort dette i flere år! Da du ble født var jeg på din alder - kjære vene  :sexy:

Hahahha.. For noe dumt å diskutere..

Ja, ok, kanskje i tredobbelt så mange år, men kanskje ikke tredobbelt så mange ganger? ;)

Endret av Sissan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...