Gå til innhold

www.mote.no


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg ser ikke det helt festlige ved den siden for å være ærlig. Det virker som en helt standard fjortiss-side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest1

En del der bruker ekstreme mengder penger på klær, type 4 000 på ei veske. Jeg synes det er trist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Er inne der og leser nå :hoho: Men det er jo ikke lov å sitere morsomme innlegg, så jeg gjør det til de KG-erne jeg har på msn istedet :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bellatrix
Er inne der og leser nå :hoho: Men det er jo ikke lov å sitere morsomme innlegg, så jeg gjør det til de KG-erne jeg har på msn istedet  :sjarmor:

Jeg husker den gangen du registrerte deg og det ble forumkrangel. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Jeg husker den gangen du registrerte deg og det ble forumkrangel. :ler:

:ler: Det husker jeg også! Også ble jeg tvangsslettet der, og de har sikkert bannet IP-en min ;)

Jeg var litt snill også da, ga noen råd, og da jeg ble slettet (det ble en masse rabalder og en tråd om det der og) var det en som refererte til et innlegg jeg hadde skrevet også sa hun det var synd jeg var som jeg var, for det virket som jeg kunne litt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bellatrix

Jeg registrert meg jeg også, men de likte meg nok ikke så godt. Kanskje ikke så rart når jeg kalte meg Harry og utvaska eller noe sånt. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Kanskje jeg må registrere meg jeg og og høre om de har noen forslag til fine, rutete flanellsskjorter :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Jeg ser ikke det helt festlige ved den siden for å være ærlig. Det virker som en helt standard fjortiss-side.

men du er vel medlem der. hehe hoho hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miloine

Jeg husker den gangen du registrerte deg og det ble forumkrangel. :ler:

:ler: Det husker jeg også! Også ble jeg tvangsslettet der, og de har sikkert bannet IP-en min ;)

Jeg var litt snill også da, ga noen råd, og da jeg ble slettet (det ble en masse rabalder og en tråd om det der og) var det en som refererte til et innlegg jeg hadde skrevet også sa hun det var synd jeg var som jeg var, for det virket som jeg kunne litt ;)

Endret av Miloine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Herregud. Får helt mark, jeg.

"Jeg veier 20 kilo og trenger bukser som gjør at jeg ser tynnere ut" type ting. Hahaha.

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

Har dere forresten vært på denne siden? The skinny website.

Jeg blir mektig provosert! Er det rart folk får spiseproblemer? Arrg. Glad jeg ikke er kjendis, for da hadde jeg nok være et fettberg i følge den siden der. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -eline-
Jeg liker den også den nettsiden :hjerter_rundt: - den fremstår så nøytral og nyansert.  Brukerne er så flinke til å ordlegge seg, og gir meg alltid råd utfra hva som er best for meg.

Er også imponert over at brukere som virker så gjennomintelligene, vil bruke tid på å lære oss andre om så viktige ting i vår tilværelse. 

Måtte mote.no leve lenge og en gang frem i tiden motta Nobels fredspris.

:hoho:

Har brukt mote.no som underholdning på kjedelige dager jeg og ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Er medlem der, og synes sidn er kjempebra.

Det er nok dere som er veldig "fjortis".., prøver dere å starte en forumskrig eller..? :fy_fy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest

Herregud!

Altså, inne på mote.no er det mange folk som har store kunnskaper om moter og stiler. Det finnes kanskje et par mindre smarte innleeg der, men hvor er det det ikke er det? At dere ikke finner det intressant, så ikke vær der. Finnes forumer for alt mellom himmel og jord og dere velger ut å diskutere om mote.no? my god!

Og det finnes kanskje en del fjortenåringer der, men det er alt fra rundt 13 til over 20 år der også.

Vil si det er mere "fjortiss" å sitte og diskutere noe så tåpelig som dette...

:roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...