Gjest Jeg ler.. ENDA MER! Skrevet 2. mai 2006 #81 Skrevet 2. mai 2006 HAHAHHAHHAHAHAHHAHA!! Dagens latter, thank you very much! :grine2: (OG, jeg har ikke de samme tallene.. Mine er enda bedre )
Gjest Gjest Skrevet 2. mai 2006 #82 Skrevet 2. mai 2006 Hmm http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...833&hl=slanking Hmm http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...106&hl=slanking Hmm http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...880&hl=slanking Også kom det opp 19 (dvs 19 * 10 = 190 tråder) sider til når jeg søkte på "slanking" her på kvnneguiden.no... Hmm. ← haha.
Gjest Gjest Skrevet 2. mai 2006 #83 Skrevet 2. mai 2006 Hahahaha. Det er så utrolig komisk at dere starter en egen tråd om mote.no sine fjortisser for ANDRE gang. Greit nok at dere ikke er spesielt mote-interesserte, men dere trenger da pokker ikke rakke ned på oss som er det selvom? Helt enig med anonym, heller en fjortiss på 14 enn en på 30. Selv er jeg moderator på siden og synes forumet er greit. Jeg lærer svært lite og er sjeldent engasjert i diskusjonen da jeg har lite nytte av de fleste diskusjonene, men dere bør kanskje vite litt mer om forumet før dere skriver såpass mye dritt om det. F.eks er det flere brukere over 20 år og ikke bare 14åringer. "Hahaha, se nå har de laget en tråd om oss også" Som om dere ikke lagde denne for å gjøre narr av oss? Dere gidder jo ikke engang å diskutere saklig. Jeg orker ikke engang å skrive mer, men jeg kommer sikkert til å få en herlig kommentar om at jeg er en "14årig jente med fake chanel-lommebok (jeezuz så mange ganger dere har brukt det) som bare er sjalu". Klem.
Gjest Gjest Skrevet 2. mai 2006 #84 Skrevet 2. mai 2006 Jeg så et svar i en tråd; "Hun var stygg. Men hun var tynn så hun var litt kul". Ja jeg generaliserer! ← stod det virkelig det, makan til tullprat fra enkelte fjortisser! Det er ikke pent å være altfor tynn skal du vite, det er former vi gutta vil ha, ikke knokler
Gjest Gjest Skrevet 2. mai 2006 #85 Skrevet 2. mai 2006 (endret) Sitert innlegg slettet. ~Sissan mod ← Kremt, kremt, KREMT! Hvor gammel er du egentlig? Dere kan ikke si at det er fjortisser på mote.no forum (nekter ikke for at det er det), men du må da selv være fjortiss? Fittetryne? Mote.no har iallefall sensurering på enkelte ur... "Deres" smileys, HAH. Det er jo ikke deres forum? Innlegget er endret. ~Sissan, mod Endret 4. mai 2006 av Sissan
Gjest Gjest Skrevet 2. mai 2006 #86 Skrevet 2. mai 2006 Det er bedre å være litt for mye intressert i mote enn litt for lite? ← Hvorfor det? Det finnes jo de som er mer opptatt av andre ting, enn hvordan de ser ut - og som er fornøyd med seg selv uansett hvordan de ser ut, hva de har på seg og hvor mye de veier.
Gjest gjest1 Skrevet 2. mai 2006 #87 Skrevet 2. mai 2006 Det er jo netopp sånne tanker du beskriver der som ikke er en bra utvikling ← Jeg er SÅ JÆVLIG FEIT!!! :kvalm: :kvalm: :kvalm: :kvalm: :kvalm: :kvalm:
Gjest Jeg ler Skrevet 2. mai 2006 #88 Skrevet 2. mai 2006 Hvorfor det? Det finnes jo de som er mer opptatt av andre ting, enn hvordan de ser ut - og som er fornøyd med seg selv uansett hvordan de ser ut, hva de har på seg og hvor mye de veier. Ja, på samme måte så er det de som er opptatt av hvordan de ser ut, hva de veier, om de er sunne osv, i stedet for hester, natur, hunder og andre ting..
Gjest Gjest Skrevet 2. mai 2006 #89 Skrevet 2. mai 2006 Forskjellen på forumene er at de på mote.no generalt er mer attraktive og har bedre estetisk sans. I tillegg vil jeg påstå at menneskene generelt på mote.no er mer intelligente og har høyere sosial status. Dette er ikke ment som et angrep på kvinneguiden, men heller en analyse av forskjellene på menneskene i de forskjellige forumene.
Gjest gjest1 Skrevet 2. mai 2006 #90 Skrevet 2. mai 2006 Kremt, kremt, KREMT! Hvor gammel er du egentlig? Dere kan ikke si at det er fjortisser på mote.no forum (nekter ikke for at det er det), men du må da selv være fjortiss? Fittetryne? Mote.no har iallefall sensurering på enkelte ur... "Deres" smileys, HAH. Det er jo ikke deres forum? Forresten, hvis du ikke er under 16 år, og nettopp skrev det der innlegget, så... Lykke til i verden som en forgrodd fjortiss ← Jammen i helvete da. Tok du den ikke? Jeg gir megende over. Og slapp av, jeg blir moderert tidsnok. Vulva-ansikt
Gjest Gjest Skrevet 2. mai 2006 #91 Skrevet 2. mai 2006 Jeg er SÅ JÆVLIG FEIT!!! :kvalm: :kvalm: :kvalm: :kvalm: :kvalm: :kvalm: ← Leste du innlegget mitt ista? HUNDRE OG NITTI temaer om slanking på DETTE forumet. På vårt forum er det ingen. Gå og spy sammen med forum-folka her inne enn på mote.no for det er faktisk ingen på mote.no som har spiseforstyrrelser eller lignende (ikke som jeg vet om iallefall, men DU vet iallefall heller ikke!)
Gjest mote.no-bruker Skrevet 2. mai 2006 #92 Skrevet 2. mai 2006 Jeg kommer til å grine dersom jeg finner meg en livspartner som dere, jeg kan se for meg at dere er de samme som sitter og søker sexpartnere på eros.no og spraydate.no også. Altså.. Dere snakker om fjortis, men overbruker selv fjortissymbolet smileyen. Dere snakker om slankepress, men har selv slanketråder. Dere "tar" oss på at vi har en egen tråd om dere, vel, dere startet en først. Når begynte egentlig kvinner i midtlivskrisen å bry seg om andre forum med en totalt annen aldersgruppe? Det er mange stereotypiske 14-åringer, ja, men det er ikke de som sitter med kunnskapen på mote.no.
Gjest Gjest Skrevet 2. mai 2006 #93 Skrevet 2. mai 2006 (endret) Sitert innlegg slettet.~Sissan, mod. ← Vi her inne elsker Towelie så det så Endret 4. mai 2006 av Sissan
Gjest gjest1 Skrevet 2. mai 2006 #94 Skrevet 2. mai 2006 (endret) Leste du innlegget mitt ista? HUNDRE OG NITTI temaer om slanking på DETTE forumet. På vårt forum er det ingen. Gå og spy sammen med forum-folka her inne enn på mote.no for det er faktisk ingen på mote.no som har spiseforstyrrelser eller lignende (ikke som jeg vet om iallefall, men DU vet iallefall heller ikke!) ← jo, jeg kjenner 2 derfra som gjør det. Innlegget er endret. ~Sissan, mod Endret 4. mai 2006 av Sissan
Gjest Jeg ler Skrevet 2. mai 2006 #95 Skrevet 2. mai 2006 Forskjellen på forumene er at de på mote.no generalt er mer attraktive og har bedre estetisk sans. I tillegg vil jeg påstå at menneskene generelt på mote.no er mer intelligente og har høyere sosial status. Dette er ikke ment som et angrep på kvinneguiden, men heller en analyse av forskjellene på menneskene i de forskjellige forumene Mhm.. Syns å ha hørt dette en plass jeg også! Jeg bekrefter forresten utsagnet :-D
Gjest Gjest Skrevet 2. mai 2006 #96 Skrevet 2. mai 2006 Jeg er SÅ JÆVLIG FEIT!!! :kvalm: :kvalm: :kvalm: :kvalm: :kvalm: :kvalm: ← Det er du, vel ikke direkte feit, men sterkt lubben.
Gjest gjest1 Skrevet 2. mai 2006 #97 Skrevet 2. mai 2006 Vi her inne elsker Towelie så det så ← Skrekk og gru. Kan vi ikke bare være venner heller?
Gjest gjest1 Skrevet 2. mai 2006 #98 Skrevet 2. mai 2006 Det er du, vel ikke direkte feit, men sterkt lubben. ← Ja :D
Gjest gjest1 Skrevet 2. mai 2006 #99 Skrevet 2. mai 2006 Men nå er jeg dypt såret og fornærmet. Jeg tror jeg går og tar noe dop. Hadet
Gjest Gjest Skrevet 2. mai 2006 #100 Skrevet 2. mai 2006 Jeg kommer til å grine dersom jeg finner meg en livspartner som dere, jeg kan se for meg at dere er de samme som sitter og søker sexpartnere på eros.no og spraydate.no også. ← hvordan vet du at det er noe som heter det? Har du vært der selv kanskje, de stedene var nye for meg. DUMMA
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå