Gå til innhold

Føler meg som elskerinne


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette er absolutt ikke normalt. Spesielt ikke med voksne barn. Høres ut som de ikke er helt ferdig med hverandre. Jeg syntes du bør si ifra til ham hvor vanvittig dette opplegget er og hvor tilsidesatt du føler deg. Skjønner godt du ikke gidder. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Man må forvente å komme bak barna i rekken, men hun skal ikke trenge å føle seg tilsidesatt til fordel for eksen.

Anonymkode: f04e0...cbf

Du kunne ikke lest hele innlegget mitt før du svarte? Jeg skriver jo nettopp det. 

Så ja, er helt enig. En ting er at man vil være en nummer to etter barna, men man skal ikke være etter eksen igjen på listen. 

AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Praktiske avtaler? Barna er jo voksne.

Anonymkode: 4af2a...e45

Haha, jeg leste barn og tenkte visst at de var faktiske barn i hodet.

Når det er sagt så dater jeg en mann med voksne barn selv nå (som jeg synes er helt fint forøvrig), og der har og eks kjøpe leilighet sammen til ene, han har kjørt flyttelass fra eks til begge to, de tar dem gjerne med på sommerferie fremdeles som må koordineres osv. Ei er også gravid og skal gifte seg, så det blir jo noe logistikk og avtaler og familieselskap og greier som det er praktisk å ha litt kommunikasjon rundt også når barn er voksne.

Og de er fremdeles også i første rekke selv om de er voksne.. 

Anonymkode: e4233...521

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan reagerte han? eller blokket du han uten diskusjoner?☺️

Anonymkode: b520c...a87

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arya2000 skrev (Akkurat nå):

Dette er absolutt ikke normalt. Spesielt ikke med voksne barn. Høres ut som de ikke er helt ferdig med hverandre. Jeg syntes du bør si ifra til ham hvor vanvittig dette opplegget er og hvor tilsidesatt du føler deg. Skjønner godt du ikke gidder. 

Jeg orker ikke snakke mer, da får man bare høre det de tror du trenger å høre. Har tidligere snakket om det, har sagt at jeg ønsker en mer felleskap følelse og lage våre tradisjoner, føle meg som familie. Men handlingene forblir. Begeret er fullt, føler ikke en samtale vil redde noe nå. Jeg får bare fokusere på meg selv videre. Trene, spise sunt og bare styrke meg selv opp, så finnes det flere fine mennesker der ute når man er klar for det igjen. 

Anonymkode: 7e7af...607

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres ikke normalt ut, gjennomsnittsmann og kvinne som har barn sammen - har ikke en ordning som dette. Så jeg mistenker sterkt at det fortsatt er følelser innblandet, og det er jo trist for din del. Jeg hadde ikke klart denne relasjonen, når eks-dama er så sentral i forholdet vårt.

Èn ting er barna, og det er greit - de kommer alltid først, men barnemor stiller ikke likt som ungene. Veldig rart.
Forstår deg godt, og jeg ville også gjort det slutt - til fordel for å få min egen familie, for det kommer du ikke til å få der du er nå :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

hvordan reagerte han? eller blokket du han uten diskusjoner?☺️

Anonymkode: b520c...a87

Han var hos meg og nevnte at han skal ha en samling hos seg for datteren sin bursdag, hun fyller 19 og da er eksen og familie invitert og jeg regner med eksen sin kjæreste også. De blir 11 personer så de er for mange allerede, så jeg var ikke inkludert. Jeg ble lei meg for å ikke være inkludert og satt stille og ville ikke snakke om det, orker ikke mer. Så sa han at han drar hjem siden jeg ikke sier et ord, da sa jeg fint dra hjem og vi sier oss nå ferdig her. Så låste jeg døra etter han. Ikke hørt noe fra han heller på flere dager, nå idag har jeg bare slettet og blokkert han. 

Anonymkode: 7e7af...607

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er elskerinnen ja...

Anonymkode: 7a6b7...42b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Hun hadde først en samling hos seg med sin kjæreste og barna til kjæresten og sine barn og inviterte han, der deltok han fordi det er en tradisjon for dem. Så inviterer hun han i tillegg på bursdagen som hun skal feire med sine søsken og foreldre. Holdt ikke ha han tilstedet på den ene feiringen tydeligvis. Følte det som lite respekfullt av henne mot meg. Men hun er så raus, som han sier. Men da hadde han barnefri og var hos meg istedet og da ringte hun og spurte hvorfor han ikke kommer og at han må be hans mor om å komme i det minste. 

Anonymkode: 7e7af...607

For det første er det ganske spesielt at han deltar i hennes bursdag. 

For det andre: Har dere ikke korona der dere er fra? 

Anonymkode: 9eeeb...2bf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Han var hos meg og nevnte at han skal ha en samling hos seg for datteren sin bursdag, hun fyller 19 og da er eksen og familie invitert og jeg regner med eksen sin kjæreste også. De blir 11 personer så de er for mange allerede, så jeg var ikke inkludert. Jeg ble lei meg for å ikke være inkludert og satt stille og ville ikke snakke om det, orker ikke mer. Så sa han at han drar hjem siden jeg ikke sier et ord, da sa jeg fint dra hjem og vi sier oss nå ferdig her. Så låste jeg døra etter han. Ikke hørt noe fra han heller på flere dager, nå idag har jeg bare slettet og blokkert han. 

Anonymkode: 7e7af...607

For en kjip fyr! Ikke snakk om å gidde å prøve en gang. Du skal være glad du er kvitt ham!

Anonymkode: 2233c...80f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skogsalv
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Hun hadde først en samling hos seg med sin kjæreste og barna til kjæresten og sine barn og inviterte han, der deltok han fordi det er en tradisjon for dem. Så inviterer hun han i tillegg på bursdagen som hun skal feire med sine søsken og foreldre. Holdt ikke ha han tilstedet på den ene feiringen tydeligvis. Følte det som lite respekfullt av henne mot meg. Men hun er så raus, som han sier. Men da hadde han barnefri og var hos meg istedet og da ringte hun og spurte hvorfor han ikke kommer og at han må be hans mor om å komme i det minste. 

Anonymkode: 7e7af...607

Hun er raus!!! Jeg dauer 😂 Vær glad du går videre ! Jeg var kjæreste og forlovet med en mann som hadde bryllypskjolen til ekskona i kjelleren!!! ( hun ba meg kaste den,,,etter år som skilte,,,, og en bod full av hennes ting😂)  Tror han har det meste fortsatt....single som han er....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I jula så var han hos eksen for å se film sammen med alle barna, det var en tradisjon. Barna er 18-24 år. 

Da ble jeg også lei meg, men tenkte at jeg bare må være raus. Men innser nå at jeg ikke kan være så raus resten av livet. 

Han kunne sett film sammen med meg og barna også tenker jeg. Er det så viktig for voksne barn å se en film i jula med mamma og pappa som er skilt og har kjærester på hver sin side. 

Hvordan skal jeg skape et forhold til hans barn på denne måten? Nei, er glad jeg tok til vett her. 

Anonymkode: 7e7af...607

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Han var hos meg og nevnte at han skal ha en samling hos seg for datteren sin bursdag, hun fyller 19 og da er eksen og familie invitert og jeg regner med eksen sin kjæreste også. De blir 11 personer så de er for mange allerede, så jeg var ikke inkludert. Jeg ble lei meg for å ikke være inkludert og satt stille og ville ikke snakke om det, orker ikke mer. Så sa han at han drar hjem siden jeg ikke sier et ord, da sa jeg fint dra hjem og vi sier oss nå ferdig her. Så låste jeg døra etter han. Ikke hørt noe fra han heller på flere dager, nå idag har jeg bare slettet og blokkert han. 

Anonymkode: 7e7af...607

Så for ham var det samme sak om du var der eller ikke, viktigste for ham er å stappe huet sitt så langt opp i ræva på eksen som det går, og når du sluttet å prøve så var det ikke noe forhold. Han er en patetisk taper, han kunne vært ærlig, men du må ikke godta så mye neste gang, ikke finn deg i å være et tilbehør.

Anonymkode: 567ae...522

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

For det første er det ganske spesielt at han deltar i hennes bursdag. 

For det andre: Har dere ikke korona der dere er fra? 

Anonymkode: 9eeeb...2bf

Alltid det evinnelige spørsmålet "har dere ikke korona." Jo det har de fleste, men man kan samles ganske mange for det. Særlig hvis man er utendørs. I tillegg skriver jo TS rett ut at hun ikke er invitert pga korona.

Noen av oss gir til og med litt faen i koronaen. Ikke snakk om at jeg skal nekte besteforeldrene til ungene mine å se dem hvis de selv ønsker å ta den risikoen. Vi sitter nok inne og koper som det er.

Anonymkode: 2233c...80f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for støtten alle sammen, det trengs. ❤️ 

ts. 

 

Anonymkode: 7e7af...607

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Du er elskerinnen ja...

Anonymkode: 7a6b7...42b

Ja, magefølelsen er ofte rett. At jeg har giddi dette, tenkte bare at man ikke kan kreve så mye med engang, at ting skjer gradvis, jeg vil få min plass som tiden går, men for hver gang er det skuffelser, nå er det nok. Jeg skal være stjernen i mitt eget liv fremover. 

ts. 

Anonymkode: 7e7af...607

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skogsalv
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Takk for støtten alle sammen, det trengs. ❤️ 

ts. 

 

Anonymkode: 7e7af...607

Ja,skulle bare mangle ❤ Og husk en ting : var DU invitert ? Not?  Ja,, lært  litt igjen da,,,som flere av oss ,,når vi gir og har intensjoner innen normalen 🌿 Som krever det samme tilbake ❤ Hans tap...om han strekker ut etter dette,,,så bør han gi deg halve kongeriket 😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Skogsalv

Hun bruker barna for å ekskludere deg...Og han er blind ! 

Hun viser jo også liten respekt for sin nye make...( om det ordet fortsatt eksisterer i 2021) ,,,, flytter BRIKKER for egeninteresse....

Hun er en person jeg aldri ville hatt som venn...meg meg meg meg.... Så hvorfor fortsetter din kjære å nære opp??? Tror ikke jeg ville hatt han heller 🤷‍♀️,som han oppfører seg nå. 

Endret av Skogsalv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette skjønner jeg godt du reagerer på.

Åpenbar gjensidig sjalusi og fellesfeiringer av egne bursdager?

Og det attpåtil med voksne barn 🤷‍♀️

De færreste med felles små barn holder på i den utstrekningen.

 

Anonymkode: d8183...34c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i et forhold med dine og mine barn. Det du beskriver hadde vært uaktuelt for oss begge & for eksene våre! 
 

Din eks er ikke klar for de forpliktelser det innebærer å danne en ny familie. Så jeg skjønner godt følelsen din av å ha vært elskerinne, for det er slik du har blitt behandlet. 
 

Ta vare på deg selv og bruk tiden fremover til å sette deg & dine behov først, for det er nok ganske så lenge siden du har gjort det! 

Endret av PM75
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PM75 skrev (Akkurat nå):

Jeg er i et forhold med dine og mine barn. Det du beskriver hadde vært uaktuelt for oss begge & for eksene våre! 
 

Din eks er ikke klar for de forpliktelser det innebærer å danne en ny familie. Så jeg skjønner godt følelsen din av å ha vært elskerinne, for det er slik du har blitt behandlet. 
 

Ta vare på deg selv og bruk tiden fremover til å ette deg & dine behov først, for det er nok ganske så lenge siden du har gjort det! 

Ja, det er akkurat det. Føler meg knust av å ha gitt så mye av meg her. Men man lærer så lenge man lever eller hva. Og når en dør lukkes så åpnes en ny. Jeg skal ikke la dette knuse meg, det er bare en erfaring rikere, selv om det idag gjør dødsvondt å tenke på. 

 

Anonymkode: 7e7af...607

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...