Gå til innhold

Føler meg som elskerinne


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg orker ikke snakke mer, da får man bare høre det de tror du trenger å høre. Har tidligere snakket om det, har sagt at jeg ønsker en mer felleskap følelse og lage våre tradisjoner, føle meg som familie. Men handlingene forblir. Begeret er fullt, føler ikke en samtale vil redde noe nå. Jeg får bare fokusere på meg selv videre. Trene, spise sunt og bare styrke meg selv opp, så finnes det flere fine mennesker der ute når man er klar for det igjen. 

Anonymkode: 7e7af...607

Ok sånn å forstå. Trodde du ikke hadde sagt noe om det. Samtalen er ikke for å få ham til å forstå, syntes bare han fortjente å høre hvorfor du ikke gidder mer. Men når man snakker for døve ører er det ikke noe vits. Ønsker deg lykke til videre, og så er det jo som du sier mange fine folk å møte når du er klar. 

Anonymkode: 8ecf2...fd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva faen? Er man skilt så er man skilt. Å være sammen i sammenkomster for barnas skyld er det dummeste jeg har hørt! Nå er det dere som er et par, han skal være med deg, ikke hun! Dette hadde jeg ikke gått med på. Husk du må leve med dette. Om du ikke orker det skjønner jeg, da må du bort fra forholdet… synes ikke han fortjener å ha i pose og sekk

Anonymkode: 7b62a...463

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy faen for en tosk!! Bra du avsluttet dette, ts! Hold deg sterk hvis/når han tar kontakt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 10.5.2021 den 11.25):

Jeg liker å være tålmodig og prøve så lenge jeg kan, da er det lettere for meg å komme meg videre også fordi jeg vet det ikke var mer å hente uansett. Nå har jeg ikke behov for å si et eneste ord til han eller se tilbake noensinne igjen. 

Anonymkode: 7e7af...607

Hvis du er så glad i denne mannen som du sier du er, hvorfor prater du ikke med han? Forteller han hvordan du føler deg. Sier du ingent regner han vel med du synes det er greit? 

Må vel i jøssesnam kunne prate sammen med den man er i et forhold med?!

Å jeg synes å det er en merkelig ting av han å oppføre seg sånn. Jeg hadde ikke synes no om det. Men å ikke si noe til han og plutselig bare blokkere han er jo barnslig! 

Anonymkode: d5f8f...c3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Hvis du er så glad i denne mannen som du sier du er, hvorfor prater du ikke med han? Forteller han hvordan du føler deg. Sier du ingent regner han vel med du synes det er greit? 

Må vel i jøssesnam kunne prate sammen med den man er i et forhold med?!

Å jeg synes å det er en merkelig ting av han å oppføre seg sånn. Jeg hadde ikke synes no om det. Men å ikke si noe til han og plutselig bare blokkere han er jo barnslig! 

Anonymkode: d5f8f...c3d

Hadde du lest tråden hadde du fått med deg at ts har tatt det opp med mannen.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker mer som om hun gikk fra han. Og så lever han i håpet om å komme inn i varmen igjen.

Hun liker kontrollen over han. "Tradisjoner". Bare tull.

Han har hvertfall lite, til ingen respekt for deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det varmer hjertet mitt at så mange bryr seg, støtter meg og ikke minst forstår meg. ❤️ 

Han sendte meg SMS igår og vi har nå pratet sammen. Jeg var ærlig uten filter om mine ønsker og forventninger og lot han ikke snakke seg halvveis unna med diffuse svar. Endte med at han til slutt avsluttet relasjonen, han skrev at:

"Jeg har tenkt at den balansen vi er ute etter har vært mulig å få til og at den har fungert i perioder. Jeg tror ikke dette handler om å forandre en person, men om å tilpasse seg hverandres forventninger. Jeg vil at vi er gode med hverandre. Det føles så vondt å avrunde et forhold når vi er glad i hverandre, men vi skyldes oss selv å prøve. Ingen kjenner fremtiden. Og sa at han elsker meg. "

Han mener at "vi skylder oss selv å prøve en avrunding av ren og teit fornuft grunn, men at han kan komme til å synes det er en feil, time will tell" sier han. 

Det er første gang han har sagt ordene elsker deg ❤️ Men jeg overså dem helt, for meg er ikke det å elske noen. 

Jeg er bare glad han endelig klarte å slå opp og gi slipp på meg og at jeg får bekreftet at min magefølelse har vært riktig hele veien og jeg nå er fri til å komme meg videre i livet da jeg endelig vet svaret. Kan føle meg mentalt stabil igjen enn å konstant få angst av hva dette er for noe og konstant bli skuffet fordi han ikke leverer på mine forventninger. 

Dette blir bare godt for meg i lengden og jeg er glad jeg satte han mot veggen endelig. Veldig vondt og jeg er knust, men hadde blitt vondt å bli videre uansett. Nå kan jeg ha håp om å finne noen som kan være mer riktig for meg og faktisk være min hvor jeg er stjernen og ikke i en B rolle :)

Jeg gjorde det veldig tydelig at det er no way back, han skal ikke tro han kan dukke opp her igjen om et år eller to nei. Han sa han vet jeg er bastant. 

Han har også lyst til å treffes for å forklare hans perspektiv fordi han og som han sa at " jeg tror ikke din versjon er bra fir deg å sitte med som sannheten". 

Da sa jeg at det var jeg ikke interessert i og verden er full av muligheter og gleder og at ill be good. 

TS. 

Anonymkode: 7e7af...607

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 10.5.2021 den 12.34):

Han sa ikke noe når jeg sa det, men dro hjem da han skjønte jeg var skuffet og ikke ville snakke om det. Han håpet vel på at jeg skal roe meg ned og så ta kontakt for å ønske kommunikasjon rundt det så vi kan fortsette den evige runddansen som har vært hittil. Men jeg er ikke der lenger at jeg ønsker å drive med samme samtaler om og om igjen. Jeg har nå sagt ifra tidligere om mine forventninger og da har jeg nå sett hva jeg trengte å se. Enten venter han til han har barnefri for så å ta opp dette med meg igjen, men nå har jeg slettet og blokkert han fra alt. Han kan fortsatt sende SMS da. 

Anonymkode: 7e7af...607

Når hans sender sms synes jeg du burde skrive at du er lei av å være elskerinnen hans, du er sykt skuffet over han og lei av å bare vente til han ønsker skape en familie med DEG. Skriv også at du skal finne en BEDRE mann som bryr seg om hele deg.

Anonymkode: 2ee91...289

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

 

Han har også lyst til å treffes for å forklare hans perspektiv fordi han og som han sa at " jeg tror ikke din versjon er bra fir deg å sitte med som sannheten". 

Da sa jeg at det var jeg ikke interessert i og verden er full av muligheter og gleder og at ill be good. 

TS. 

Anonymkode: 7e7af...607

Han har 3 år på å fortelle "sannheten" og en annen versjon av det som skjer. ..for en mega idiot

Anonymkode: 2ee91...289

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skogsalv
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Det varmer hjertet mitt at så mange bryr seg, støtter meg og ikke minst forstår meg. ❤️ 

Han sendte meg SMS igår og vi har nå pratet sammen. Jeg var ærlig uten filter om mine ønsker og forventninger og lot han ikke snakke seg halvveis unna med diffuse svar. Endte med at han til slutt avsluttet relasjonen, han skrev at:

"Jeg har tenkt at den balansen vi er ute etter har vært mulig å få til og at den har fungert i perioder. Jeg tror ikke dette handler om å forandre en person, men om å tilpasse seg hverandres forventninger. Jeg vil at vi er gode med hverandre. Det føles så vondt å avrunde et forhold når vi er glad i hverandre, men vi skyldes oss selv å prøve. Ingen kjenner fremtiden. Og sa at han elsker meg. "

Han mener at "vi skylder oss selv å prøve en avrunding av ren og teit fornuft grunn, men at han kan komme til å synes det er en feil, time will tell" sier han. 

Det er første gang han har sagt ordene elsker deg ❤️ Men jeg overså dem helt, for meg er ikke det å elske noen. 

Jeg er bare glad han endelig klarte å slå opp og gi slipp på meg og at jeg får bekreftet at min magefølelse har vært riktig hele veien og jeg nå er fri til å komme meg videre i livet da jeg endelig vet svaret. Kan føle meg mentalt stabil igjen enn å konstant få angst av hva dette er for noe og konstant bli skuffet fordi han ikke leverer på mine forventninger. 

Dette blir bare godt for meg i lengden og jeg er glad jeg satte han mot veggen endelig. Veldig vondt og jeg er knust, men hadde blitt vondt å bli videre uansett. Nå kan jeg ha håp om å finne noen som kan være mer riktig for meg og faktisk være min hvor jeg er stjernen og ikke i en B rolle :)

Jeg gjorde det veldig tydelig at det er no way back, han skal ikke tro han kan dukke opp her igjen om et år eller to nei. Han sa han vet jeg er bastant. 

Han har også lyst til å treffes for å forklare hans perspektiv fordi han og som han sa at " jeg tror ikke din versjon er bra fir deg å sitte med som sannheten". 

Da sa jeg at det var jeg ikke interessert i og verden er full av muligheter og gleder og at ill be good. 

TS. 

Anonymkode: 7e7af...607

Hallo! Han vil omskrive historien :" din versjon er ikke bra for deg å sitte med som sannheten "  😂🤪 

Og ifht : Jeg elsker deg ! : FEIL SETTING 😬😒( og too late.  3 år ! WTF )

Han " sparte " den til passende anledning eller? 🤷‍♀️

Endret av Skogsalv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skogsalv skrev (1 time siden):

Hallo! Han vil omskrive historien :" din versjon er ikke bra for deg å sitte med som sannheten "  😂🤪 

Og ifht : Jeg elsker deg ! : FEIL SETTING 😬😒( og too late.  3 år ! WTF )

Han " sparte " den til passende anledning eller? 🤷‍♀️

Ja ikkesant, han er jo bare helt dust. Blir lett å gå videre når man skjønner hva han egentlig er laget av 😄 Er ingen tap å miste en idiot. Han er jo bare blitt så liten i mine øyne at det er en fryd å bli kvitt han. 

Jeg prøvde å forlate han mange ganger, men han lot meg aldri gå, ble jo lovet en fremtid hver gang. Det var vanskelig å avslutte et forhold hvor jeg var glad i han enda og det ble lovet fremtid, men nå som jeg vet at det ikke var noe mer å hente her annet enn skuffelser uansett, så er det lettere for meg å legge dette kapittelet bak meg. 

Jeg kan bruke mye energi på hva og hvorfor han sa ditt eller gjorde datt, men det blir bare waste of energy. Han fikk 3 år, men ikke en dag mer nå. 

Også våger han å avslutte med at han elsker meg og ingen vet hva fremtiden bringer, våger å gjøre meg hekta på et håp selv når det er slutt, våger å prøve å gjøre det vanskelig for meg å finne meg noen andre fordi han kanskje en dag dukker opp klar igjen, tenk at han tror jeg er så naiv, må nesten le. 

TS. 

Anonymkode: 7e7af...607

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skogsalv
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Ja ikkesant, han er jo bare helt dust. Blir lett å gå videre når man skjønner hva han egentlig er laget av 😄 Er ingen tap å miste en idiot. Han er jo bare blitt så liten i mine øyne at det er en fryd å bli kvitt han. 

Jeg prøvde å forlate han mange ganger, men han lot meg aldri gå, ble jo lovet en fremtid hver gang. Det var vanskelig å avslutte et forhold hvor jeg var glad i han enda og det ble lovet fremtid, men nå som jeg vet at det ikke var noe mer å hente her annet enn skuffelser uansett, så er det lettere for meg å legge dette kapittelet bak meg. 

Jeg kan bruke mye energi på hva og hvorfor han sa ditt eller gjorde datt, men det blir bare waste of energy. Han fikk 3 år, men ikke en dag mer nå. 

Også våger han å avslutte med at han elsker meg og ingen vet hva fremtiden bringer, våger å gjøre meg hekta på et håp selv når det er slutt, våger å prøve å gjøre det vanskelig for meg å finne meg noen andre fordi han kanskje en dag dukker opp klar igjen, tenk at han tror jeg er så naiv, må nesten le. 

TS. 

Anonymkode: 7e7af...607

Ja ❤ Hans siste krampetrekning 😒 Vet det gjør vondt når du har ventet på de ordene lenge . 😪 Men det blir såå feil .... Han kjører egeninteresse til det siste .The hard truth ❤

Men TS : Se 5 år frem i tid ...eller ett!! Du vet : 💪 egenverd og karakter 😉 Du er over han i liga 🌿 

En cheesy bemerkning til slutt fra Dr Phil ,fritt oversatt til norsk : Den beste måten å forutse fremtiden på, er å se på fortiden 😎 

De beste ønsker for deg ❣❣❣

Endret av Skogsalv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skogsalv skrev (2 timer siden):

Ja ❤ Hans siste krampetrekning 😒 Vet det gjør vondt når du har ventet på de ordene lenge . 😪 Men det blir såå feil .... Han kjører egeninteresse til det siste .The hard truth ❤

Men TS : Se 5 år frem i tid ...eller ett!! Du vet : 💪 egenverd og karakter 😉 Du er over han i liga 🌿

Nå sender han melding og spør hvorfor vi må bli uvenner? og at delt sorg er halv sorg og hvorfor må jeg brenne alle broer   (har tidligere kuttet ut folk som har behandlet meg dårlig). bla bla. Jeg har ingen behov for å treffe han å høre på hans såkalt perspektiv og versjon og løgn for å bedre hans samvittighet. Ikke har jeg behov for å være venn med en eks. Han mener forholdet tok slutt fordi han ikke klarte å balansere oss og resten, men at han er fortsatt glad i meg. Skjønner ikke hva han pønsker på. 

Tror han bare sliter med dårlig samvittighet og ønsker at jeg skal si at dette går fint takk for alle løgn i 3 år 😄 Men det skjer ikke. Du kan ikke holde folk på gress av egoistiske grunner og forvente delt sorg. 

 

TS. 

Anonymkode: 7e7af...607

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skogsalv
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Nå sender han melding og spør hvorfor vi må bli uvenner? og at delt sorg er halv sorg og hvorfor må jeg brenne alle broer   (har tidligere kuttet ut folk som har behandlet meg dårlig). bla bla. Jeg har ingen behov for å treffe han å høre på hans såkalt perspektiv og versjon og løgn for å bedre hans samvittighet. Ikke har jeg behov for å være venn med en eks. Han mener forholdet tok slutt fordi han ikke klarte å balansere oss og resten, men at han er fortsatt glad i meg. Skjønner ikke hva han pønsker på. 

Tror han bare sliter med dårlig samvittighet og ønsker at jeg skal si at dette går fint takk for alle løgn i 3 år 😄 Men det skjer ikke. Du kan ikke holde folk på gress av egoistiske grunner og forvente delt sorg. 

 

TS. 

Anonymkode: 7e7af...607

Delt sorg er halv sorg 😆nok en innfallsvinkel..( egentlig en utdatert sviske- feil vei!! 😆 Det heter DELT GLEDE ER DOBBEL GLEDE).i tillegg til I love you 🙈🙄Hva har han gitt av GLEDE da ? Kontraspørsmål ,trygghet i relasjonen? ! 

Nei dere trenger  ikke være uvenner,,,bare likegyldige uten videre kontakt....🙄,,  herregud....går det opp for han nå eller ? 

Han kommer med  forslag uten å titulere eget ansvar for det som har vært,,,eller kan komme,,, Har han en plan for dere helt konkret ??? 

Er du sikker i din sak,snart på tide å blokkere sms også? 😎 Så livet går videre ❤  ??  Hvorfor vente på hva han har å si,,,når du vet  svaret allerede ? Han har selv gitt det .....eller har du  fortsatt håp ? ( jeg er litt direkte ,,,fordi ordene dine er klare,,,men handlingen av at han fortsatt kan snakke sin sak fortsatt, er åpen ? ) 🌷

Endret av Skogsalv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skogsalv skrev (28 minutter siden):

Delt sorg er halv sorg 😆nok en innfallsvinkel..( egentlig en utdatert sviske- feil vei!! 😆 Det heter DELT GLEDE ER DOBBEL GLEDE).i tillegg til I love you 🙈🙄Hva har han gitt av GLEDE da ? Kontraspørsmål ,trygghet i relasjonen? ! 

Nei dere trenger  ikke være uvenner,,,bare likegyldige uten videre kontakt....🙄,,  herregud....går det opp for han nå eller ? 

Han kommer med  forslag uten å titulere eget ansvar for det som har vært,,,eller kan komme,,, Har han en plan for dere helt konkret ??? 

Er du sikker i din sak,snart på tide å blokkere sms også? 😎 Så livet går videre ❤  ??  Hvorfor vente på hva han har å si,,,når du vet  svaret allerede ? Han har selv gitt det .....eller har du  fortsatt håp ? ( jeg er litt direkte ,,,fordi ordene dine er klare,,,men handlingen av at han fortsatt kan snakke sin sak fortsatt, er åpen ? ) 🌷

Min sak er bestemt, synes bare det hjelper å dele her :) delt glede er dobbelt glede, den vinkelen likte jeg ja! 

Skjønte egentlig ikke hva han ville, være venner som i å ha vennskapelig kontakt, det kan han bare glemme, ønsker ikke å se de nye damene hans komme inn i livet hans, så blokkeringen består. SMS er det eneste som står åpent, men har egentlig ingen svar å gi han mer og venter ikke på noen svar fra han heller. Jeg har det egentlig ganske greit i dag, gitt situasjonen. 

Anonymkode: 7e7af...607

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Skogsalv
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Min sak er bestemt, synes bare det hjelper å dele her :) delt glede er dobbelt glede, den vinkelen likte jeg ja! 

Skjønte egentlig ikke hva han ville, være venner som i å ha vennskapelig kontakt, det kan han bare glemme, ønsker ikke å se de nye damene hans komme inn i livet hans, så blokkeringen består. SMS er det eneste som står åpent, men har egentlig ingen svar å gi han mer og venter ik Ja ke på noen svar fra han heller. Jeg har det egentlig ganske greit i dag, gitt situasjonen. 

Anonymkode: 7e7af...607

Så bra 🙂 Ja du trenger å blåse litt ut !! 😎❣,, så mye energi investert... i tro og håp.(og effort praktisk 😎)  Da trengs det en skikkelig gjennomblåsning !! For å komme til kjernen i seg selv igjen 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...