Gå til innhold

Føler meg som elskerinne


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er sammen med en mann med barn fra før, han har god forhold til eksen og de feirer alle bursdager sammen med begge sider av familien tilstedet. Hver gang det er en bursdag så føler jeg meg utenfor. Han er invitert selv på hennes bursdag med hennes familie. Vet ikke helt om jeg klarer å være raus nok til å være en del av dette forholdet mer. Barna deres er voksne og jeg får ikke til å bygge en relasjon med dem når far og mor begge er tilstedet under samlinger, da blir jeg bare en overflødig sak. Det er fint for dem at de klarer dette, men det betyr for min del også at de avsluttet forholdet kun fordi han ikke lenger er tiltrukket av henne, men at alt det andre er fortsatt helt fint. Så han er vel sammen med meg fordi han liker å pule på meg, men det er fortsatt henne som er familie. Dette forholdet gir meg lite av oss og vi følelsen som jeg nå trenger mer av etter 3 år sammen. Jeg er lei meg fordi jeg har investert mye tid og følelser her, men innser det bare må avsluttes nå. Jeg ønsker ikke kreve endringer pga meg, så da må jeg bare velge å steppe ut av dette og la dem fortsette opplegget sitt. 

Er bare ikke moro å sitte der og høre eksen hans fortelle gamle minner og hvem i familien de nå må spleise gave til osv. Og at han virker sjalu på nye typen hennes når hun skryter av typen sin og så blir hun så glad når han virker sjalu, nei jeg klarer ikke ha en B rolle i andres liv, ønsker min egen mann og egen familie. Kommer til å være veldig skeptisk til en mann med barn fra før for å si det sånn. 

Enten så er eksen bitter og ødelegger eller så er hun så *raus* og tar for mye plass. Aldri igjen. 

Anonymkode: 7e7af...607

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når du blir sammen med en mann med barn fra før, så må du akseptere at du aldri kan eller vil bli nummer en i livet hans, eller at du får han helt for deg selv hvor dere bare har deres egen lille familie. Det kommer en familie på kjøpet som du må forholde deg til på den ene eller andre måten resten av livet/forholdet. Mange synes dette er vanskelig og skjønner ikke helt omfanget av det før de selv er i situasjonen. 

Det er jo bra han og eks har et godt forhold, men selvsagt synd når det får deg til å føle det som du bare er en han har sex med, imens han får alt det andre fra henne. Han må alltid sette barna sine først, men når det kommer til ekskone så må han finne en god balanse mellom godt samarbeid med eks og det å ha en ny kjæreste som skal være hans livspartner.

Har du pratet med han om dette? 

Du trenger jo ikke kreve de store endringene.. eller hva er det du ønsker, at han ikke skal ha noe kontakt med henne utover praktiske avtaler osv? 

Anonymkode: e4233...521

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Når du blir sammen med en mann med barn fra før, så må du akseptere at du aldri kan eller vil bli nummer en i livet hans, eller at du får han helt for deg selv hvor dere bare har deres egen lille familie.

Anonymkode: e4233...521

Man må forvente å komme bak barna i rekken, men hun skal ikke trenge å føle seg tilsidesatt til fordel for eksen.

Anonymkode: f04e0...cbf

  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg er klar o

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Når du blir sammen med en mann med barn fra før, så må du akseptere at du aldri kan eller vil bli nummer en i livet hans, eller at du får han helt for deg selv hvor dere bare har deres egen lille familie. Det kommer en familie på kjøpet som du må forholde deg til på den ene eller andre måten resten av livet/forholdet. Mange synes dette er vanskelig og skjønner ikke helt omfanget av det før de selv er i situasjonen. 

Det er jo bra han og eks har et godt forhold, men selvsagt synd når det får deg til å føle det som du bare er en han har sex med, imens han får alt det andre fra henne. Han må alltid sette barna sine først, men når det kommer til ekskone så må han finne en god balanse mellom godt samarbeid med eks og det å ha en ny kjæreste som skal være hans livspartner.

Har du pratet med han om dette? 

Du trenger jo ikke kreve de store endringene.. eller hva er det du ønsker, at han ikke skal ha noe kontakt med henne utover praktiske avtaler osv? 

Anonymkode: e4233...521

Ja jeg er klar over alt du sier, trodde jeg skulle klare dette, men innser nå at det blir for vanskelig for meg. Jeg har ingen ønske om å snakke med han om det. Innser det ikke er noe for meg så går jeg fra det bare istedet uten å lage drama. Man vet jo ikke før man har prøvd og erfart, så menn med barn fra før og det å være nummer 2 er ikke noe jeg ønsker for meg. Da er det vel ærlig sak å avslutte relasjonen. Jeg MÅ ingenting og det må ikke de heller. Synd jeg ikke er mer raus som person, men man må innse hvem man er og leve utifra det. Jeg er en som må være nummer 1 så da finner jeg meg et forhold hvor jeg kan være det, eller så har jeg det heller bedre som singel uansett. Trist er det uansett, er jo veldig glad i han og er jo derfor jeg føler det sånn. Men men. 

Anonymkode: 7e7af...607

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Når du blir sammen med en mann med barn fra før, så må du akseptere at du aldri kan eller vil bli nummer en i livet hans, eller at du får han helt for deg selv hvor dere bare har deres egen lille familie. Det kommer en familie på kjøpet som du må forholde deg til på den ene eller andre måten resten av livet/forholdet. Mange synes dette er vanskelig og skjønner ikke helt omfanget av det før de selv er i situasjonen. 

Det er jo bra han og eks har et godt forhold, men selvsagt synd når det får deg til å føle det som du bare er en han har sex med, imens han får alt det andre fra henne. Han må alltid sette barna sine først, men når det kommer til ekskone så må han finne en god balanse mellom godt samarbeid med eks og det å ha en ny kjæreste som skal være hans livspartner.

Har du pratet med han om dette? 

Du trenger jo ikke kreve de store endringene.. eller hva er det du ønsker, at han ikke skal ha noe kontakt med henne utover praktiske avtaler osv? 

Anonymkode: e4233...521

Praktiske avtaler? Barna er jo voksne.

Anonymkode: 4af2a...e45

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Skogsalv
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja jeg er klar o

Ja jeg er klar over alt du sier, trodde jeg skulle klare dette, men innser nå at det blir for vanskelig for meg. Jeg har ingen ønske om å snakke med han om det. Innser det ikke er noe for meg så går jeg fra det bare istedet uten å lage drama. Man vet jo ikke før man har prøvd og erfart, så menn med barn fra før og det å være nummer 2 er ikke noe jeg ønsker for meg. Da er det vel ærlig sak å avslutte relasjonen. Jeg MÅ ingenting og det må ikke de heller. Synd jeg ikke er mer raus som person, men man må innse hvem man er og leve utifra det. Jeg er en som må være nummer 1 så da finner jeg meg et forhold hvor jeg kan være det, eller så har jeg det heller bedre som singel uansett. Trist er det uansett, er jo veldig glad i han og er jo derfor jeg føler det sånn. Men men. 

Anonymkode: 7e7af...607

Barn og alt settes foran mye ,som det bør være,,men dette er latterlig! Skjønner deg 100 %  Du har STANDARD.  La de holde på...🙄, you can't fix stupid etter 3 år ...🥶😪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skogsalv skrev (5 minutter siden):

Hva har han på HENNES  bursdag å gjøre ??!!

Sååå feil !

Hun hadde først en samling hos seg med sin kjæreste og barna til kjæresten og sine barn og inviterte han, der deltok han fordi det er en tradisjon for dem. Så inviterer hun han i tillegg på bursdagen som hun skal feire med sine søsken og foreldre. Holdt ikke ha han tilstedet på den ene feiringen tydeligvis. Følte det som lite respekfullt av henne mot meg. Men hun er så raus, som han sier. Men da hadde han barnefri og var hos meg istedet og da ringte hun og spurte hvorfor han ikke kommer og at han må be hans mor om å komme i det minste. 

Anonymkode: 7e7af...607

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skogsalv skrev (1 minutt siden):

De lever FORTSATT som kjernefamilie....

Det er det jeg innser at de gjør og alltid kommer til å gjøre. Jeg vil jo ikke komme inn å kreve endringer i starten og man tenker ting går seg til når forholdet vårt varer en stund, men det skjer ingen endringer selv etter 3 år. Og jeg bruker ikke energi på saker jeg vet er lite vits i å ta opp og ikke vil endre seg. 

Anonymkode: 7e7af...607

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barna kommer først, ja. Men ikke eksen. Når man finner seg en ny partner så stopper man med å dra sammen til eksens familie og inkluderer eksen i alt. Man burde egentlig kun kommunisere om barna. Og i dette tilfellet er barna til og med voksne. Nei, ts, dette er ikke normalt. Du har krav på et eget liv med partner du også. La barna alltid være velkommen, men sett ned foten for eksen svinsende rundt hele tiden. Nå høres egentlig denne typen din ikke ut som han kommer til å endre noe, så da ville jeg gått. Ikke lev et liv du mistrives i.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

............. Barna deres er voksne og jeg får ikke til å bygge en relasjon med dem når far og mor begge er tilstedet under samlinger, da blir jeg bare en overflødig sak. ...........................

Anonymkode: 7e7af...607

 

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

......................

Det er jo bra han og eks har et godt forhold, men selvsagt synd når det får deg til å føle det som du bare er en han har sex med, imens han får alt det andre fra henne. Han må alltid sette barna sine først, men når det kommer til ekskone så må han finne en god balanse mellom godt samarbeid med eks og det å ha en ny kjæreste som skal være hans livspartner.

..........................

Anonymkode: e4233...521

Barna er voksne.  Han har ikke verdens største behov for å hverken koordinere eller samarbeide med eksen eller eksens familie.  

Hvis du føler deg som en elskerinne, er det kanskje akkurat det du er for det høres ikke ut som han har latt eksen bli eks som i historie.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var i samme type forhold og dumpa ham. Det ER forskjell på å ha et godt forhold pga barna, og det å henge på hverandre som det der. Jeg hadde ikke gidda en fyr som var så opphengt i eksen, og en eks som liker at han henger etter henne. Da får de gå tilbake til hverandre.

Anonymkode: 567ae...522

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Skogsalv

Og barna er VOKSNE også ??🥶 Da er de ikke BARN !!! Nei....noe så tafatt ....og lite omtenksomt...Han har gitt deg en rolle som....hva da?? Mehe? Som tar til takke med disrespect?.. Nei,vet du hva! 😅🤣 Av innlegget ditt viser du en sterk og flott kvinne! Som VET hun fortjener bedre 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barna er alle over 18 år. Og de kommer såklart i første rekke alltid. Det forstår jeg godt. Hadde ikke likt en mann som ikke bryr seg om sine barn, men dette med eksen som jeg ikke kan leve med fremover, hun har egen kjæreste i tillegg. 

Nå har jeg blokkert og slettet han fra alle kanaler. Jeg er helt ferdig med dette. 

Anonymkode: 7e7af...607

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skogsalv skrev (23 minutter siden):

Hva har han på HENNES  bursdag å gjøre ??!!

Sååå feil !

Han feiret hos hennes med barna og hennes kjæreste og hans barn. Men så inviterer hun han også på bursdag 2 som hun skal ha med sine foreldre og søsken i tillegg. Feire henne ganger 2. 

ts. 

Anonymkode: 7e7af...607

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Han feiret hos hennes med barna og hennes kjæreste og hans barn. Men så inviterer hun han også på bursdag 2 som hun skal ha med sine foreldre og søsken i tillegg. Feire henne ganger 2. 

ts. 

Anonymkode: 7e7af...607

Nå kødder du.... det hadde jeg faen ikke gidda. At han typen hennes godtar det får være opp til ham. Mest sannsynlig synes de synd på ham som ikke kommer over henne eller noe.

Anonymkode: 567ae...522

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nå kødder du.... det hadde jeg faen ikke gidda. At han typen hennes godtar det får være opp til ham. Mest sannsynlig synes de synd på ham som ikke kommer over henne eller noe.

Anonymkode: 567ae...522

Han er over henne, men hun er nok ikke over han. Og han har sikkert dårlig samvittighet for å ha forlatt henne og hun er jo så raus som fortsatt inkluderer han. Og han synes jo broren hennes er hyggelig så. Ja forstå det den som kan. I starten tenkte jeg at jeg kan ikke forvente storendring når jeg er så ny her, men nå etter 3 år kjenner jeg at jeg bare blir sint. Og det ønsker jeg ikke for meg selv, de får ha det så godt. Har slettet han fra livet mitt. Så får han kose seg med eksen som 3 mann på hjulet der med henne og hennes type, så rause som dem er. 

Anonymkode: 7e7af...607

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Han er over henne, men hun er nok ikke over han. Og han har sikkert dårlig samvittighet for å ha forlatt henne og hun er jo så raus som fortsatt inkluderer han. Og han synes jo broren hennes er hyggelig så. Ja forstå det den som kan. I starten tenkte jeg at jeg kan ikke forvente storendring når jeg er så ny her, men nå etter 3 år kjenner jeg at jeg bare blir sint. Og det ønsker jeg ikke for meg selv, de får ha det så godt. Har slettet han fra livet mitt. Så får han kose seg med eksen som 3 mann på hjulet der med henne og hennes type, så rause som dem er. 

Anonymkode: 7e7af...607

Du holdt ut dette i 3 år? Du skulle hatt medalje for at du prøvde. 

Anonymkode: 567ae...522

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du holdt ut dette i 3 år? Du skulle hatt medalje for at du prøvde. 

Anonymkode: 567ae...522

Jeg liker å være tålmodig og prøve så lenge jeg kan, da er det lettere for meg å komme meg videre også fordi jeg vet det ikke var mer å hente uansett. Nå har jeg ikke behov for å si et eneste ord til han eller se tilbake noensinne igjen. 

Anonymkode: 7e7af...607

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...