Gå til innhold

Føler meg som elskerinne


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Men eksens nye kjæreste blir invitert med på samlinger, men ikke du som har vært sammen med han i 3 år..? Spesielt..

Anonymkode: d0e31...1c1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Skogsalv
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Men eksens nye kjæreste blir invitert med på samlinger, men ikke du som har vært sammen med han i 3 år..? Spesielt..

Anonymkode: d0e31...1c1

Ja,fordi ekskona spilte mennene mot hverandre ifht eget ego !  Barna underordnet 🙄 TRASH ! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Men eksens nye kjæreste blir invitert med på samlinger, men ikke du som har vært sammen med han i 3 år..? Spesielt..

Anonymkode: d0e31...1c1

Jeg hadde blitt invitert om det var lov med flere, de var allerede 11. Hennes kjæreste er vel viktigere, tross for at de også har vært sammen like lenge som oss. 

Anonymkode: 7e7af...607

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg hadde blitt invitert om det var lov med flere, de var allerede 11. Hennes kjæreste er vel viktigere, tross for at de også har vært sammen like lenge som oss. 

Anonymkode: 7e7af...607

Og tross for at det er min kjæreste som skal holde samlingen hjemme hos seg. 

Anonymkode: 7e7af...607

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Alltid det evinnelige spørsmålet "har dere ikke korona." Jo det har de fleste, men man kan samles ganske mange for det. Særlig hvis man er utendørs. I tillegg skriver jo TS rett ut at hun ikke er invitert pga korona.

Noen av oss gir til og med litt faen i koronaen. Ikke snakk om at jeg skal nekte besteforeldrene til ungene mine å se dem hvis de selv ønsker å ta den risikoen. Vi sitter nok inne og koper som det er.

Anonymkode: 2233c...80f

Aldri snakka om å nekte besteforeldre noenting. 

Jeg bare syns det er rart av barnefar å da blande seg med sin x (som sikkert har sine mennesker hun er med), sine barn, hennes foreldre, og ts og hennes barn, hans egne foreldre osv. 

Jeg hadde jo da prioritert barna, hans foreldre (deres besteforeldre), og ts? 

Dessuten snakker vi juridisk voksne barn her, om en på 24 vil besøke bestemor, så trenger nok ikke den personen at mamma og pappa vold er hn i hånda. 

Anonymkode: 9eeeb...2bf

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er også i et forhold hvor vi begge har barn fra tidligere og ekser på hver vår kant. Begge ekser har også nye partnere. Det hadde vært helt uaktuelt å delta i bursdagsselskaper for eksen slik du beskriver her. Det eneste som feires felles med ekspartnere og deres familie er større ting som konfirmasjon og slikt.

Jeg hadde aldri godtatt filmkveld hos hans eks (!), eller at de skulle ha familieselskap hvor jeg ikke var bedt. Jeg skjønner godt at du gikk. Husk at du har lov å sørge over forholdet likevel. Men det var riktig å gå.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Aldri snakka om å nekte besteforeldre noenting. 

Jeg bare syns det er rart av barnefar å da blande seg med sin x (som sikkert har sine mennesker hun er med), sine barn, hennes foreldre, og ts og hennes barn, hans egne foreldre osv. 

Jeg hadde jo da prioritert barna, hans foreldre (deres besteforeldre), og ts? 

Dessuten snakker vi juridisk voksne barn her, om en på 24 vil besøke bestemor, så trenger nok ikke den personen at mamma og pappa vold er hn i hånda. 

Anonymkode: 9eeeb...2bf

Holder i hånda*

Anonymkode: 9eeeb...2bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kenelz skrev (1 minutt siden):

Skjønte han at det ble slutt mellom dere da?

Han sa ikke noe når jeg sa det, men dro hjem da han skjønte jeg var skuffet og ikke ville snakke om det. Han håpet vel på at jeg skal roe meg ned og så ta kontakt for å ønske kommunikasjon rundt det så vi kan fortsette den evige runddansen som har vært hittil. Men jeg er ikke der lenger at jeg ønsker å drive med samme samtaler om og om igjen. Jeg har nå sagt ifra tidligere om mine forventninger og da har jeg nå sett hva jeg trengte å se. Enten venter han til han har barnefri for så å ta opp dette med meg igjen, men nå har jeg slettet og blokkert han fra alt. Han kan fortsatt sende SMS da. 

Anonymkode: 7e7af...607

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liljerød skrev (1 minutt siden):

Jeg er også i et forhold hvor vi begge har barn fra tidligere og ekser på hver vår kant. Begge ekser har også nye partnere. Det hadde vært helt uaktuelt å delta i bursdagsselskaper for eksen slik du beskriver her. Det eneste som feires felles med ekspartnere og deres familie er større ting som konfirmasjon og slikt.

Jeg hadde aldri godtatt filmkveld hos hans eks (!), eller at de skulle ha familieselskap hvor jeg ikke var bedt. Jeg skjønner godt at du gikk. Husk at du har lov å sørge over forholdet likevel. Men det var riktig å gå.

Takk ❤️

Anonymkode: 7e7af...607

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skogsalv

Disse julefilmkveldene 😂, med voksne " barn" - om få år,snart 30 ! 🥶,,,er typen hennes der også da ?? I tillegg til barnefar ... Dette er så far out! Hurra for tradisjoner,,,men dette er 10 år overdue! Og jula di ifht han du skal dele livet med ,,energimessig,,,totally messed up....

Endret av Skogsalv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skogsalv skrev (Akkurat nå):

Disse julefilmkveldene 😂, med voksne " barn" - om få år,snart 30 ! 🥶,,,er typen hennes der også da ?? I tillegg til barnefar ... Dette er så far out! 

En film som de har sett i mange år på rad før. Ikke noe nytt å se engang. Men far og mor må sitte sammen med voksne barna på sofaen for det er tradisjon. At jeg orket det den gang. Jeg husker det gjorde vondt men tenkte nå må jeg skjerpe meg og ikke bli så sjalu. Det er jo meg han er glad i, haha! 

Anonymkode: 7e7af...607

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skogsalv
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

En film som de har sett i mange år på rad før. Ikke noe nytt å se engang. Men far og mor må sitte sammen med voksne barna på sofaen for det er tradisjon. At jeg orket det den gang. Jeg husker det gjorde vondt men tenkte nå må jeg skjerpe meg og ikke bli så sjalu. Det er jo meg han er glad i, haha! 

Anonymkode: 7e7af...607

Det er hersketeknikk ,,,ingenting annet! Fra han og henne ! Så dårlig gjort! 

Da får de søke sammen igjen da !!!  Om det er så jævla viktig ... Dustemennesker! 

Magefølelsen din sier hva du er verdt ! 

Og det er ikke dette ! 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skogsalv skrev (1 minutt siden):

Det er hersketeknikk ,,,ingenting annet! Fra han og henne ! Så dårlig gjort! 

Da får de søke sammen igjen da !!!  Om det er så jævla viktig ... Dustemennesker! 

Magefølelsen din sier hva du er verdt ! 

Og det er ikke dette ! 

 

Jeg er veldig sint nå, håper han sender meg SMS så skal jeg be han dra til helvete, for det er det eneste jeg har å si. 

Jeg verdt mye mer og jeg vet det, har forlatt en mann før som ikke satte pris på meg, så dette er ikke noe nytt for meg. Blir ikke et sted jeg ikke er verdsatt nok. Men man tror man har funnet noen som er annerledes, så viser det seg å være like ille. 

 

Anonymkode: 7e7af...607

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes dette høres veldig trygt og trivelig ut. Flott prioritering av foreldrene, og barna har nok lært mye av dette. 

Foreldre kan også være venner. Man er ikke enten sammen under samme tak eller fiender. 

En eks-partner har som regel kjent deg i viktige faser i livet og kjenner deg enormt godt. Å bevare vennskapet er veldig fint enten det er barn eller ikke inne i bildet. 

Min eks er en av mine beste venner, vi har 17 år bak oss. Det er ikke noe jeg fnyser av eller har tenkt å late som ikke har skjedd. 

Synes du har gode refleksjoner Ts, og at for deg er det nok riktig å avslutte dette og heller finne deg en mann uten barn fra før, rett og slett mindre historie med seg. Så kan dere to skape en familie sammen. 

Anonymkode: 1d5f1...72c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skogsalv

Du er en brikke både for han og henne,,tror jeg...i sjalusidramaet de spiller ut ...😪,,, mot hverandre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Skogsalv
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Synes dette høres veldig trygt og trivelig ut. Flott prioritering av foreldrene, og barna har nok lært mye av dette. 

Foreldre kan også være venner. Man er ikke enten sammen under samme tak eller fiender. 

En eks-partner har som regel kjent deg i viktige faser i livet og kjenner deg enormt godt. Å bevare vennskapet er veldig fint enten det er barn eller ikke inne i bildet. 

Min eks er en av mine beste venner, vi har 17 år bak oss. Det er ikke noe jeg fnyser av eller har tenkt å late som ikke har skjedd. 

Synes du har gode refleksjoner Ts, og at for deg er det nok riktig å avslutte dette og heller finne deg en mann uten barn fra før, rett og slett mindre historie med seg. Så kan dere to skape en familie sammen. 

Anonymkode: 1d5f1...72c

Yeah,right....good for you! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skogsalv skrev (1 minutt siden):

Du er en brikke både for han og henne,,tror jeg...i sjalusidramaet de spiller ut ...😪,,, mot hverandre...

Ja, føles nesten sånn dessverre. 😥

 

ts. 

Anonymkode: 7e7af...607

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Synes dette høres veldig trygt og trivelig ut. Flott prioritering av foreldrene, og barna har nok lært mye av dette. 

Foreldre kan også være venner. Man er ikke enten sammen under samme tak eller fiender. 

En eks-partner har som regel kjent deg i viktige faser i livet og kjenner deg enormt godt. Å bevare vennskapet er veldig fint enten det er barn eller ikke inne i bildet. 

Min eks er en av mine beste venner, vi har 17 år bak oss. Det er ikke noe jeg fnyser av eller har tenkt å late som ikke har skjedd. 

Synes du har gode refleksjoner Ts, og at for deg er det nok riktig å avslutte dette og heller finne deg en mann uten barn fra før, rett og slett mindre historie med seg. Så kan dere to skape en familie sammen. 

Anonymkode: 1d5f1...72c

Ja det er det jeg må fokusere på, at fint for dem, men fungerer ikke for meg, så jeg går. Han kunne dog spart meg for mye ved å la meg gå tidligere når han vet jeg ønsker noe annet enn det han kan gi meg. Men sånn fungerer egoisme, vil jo gjerne ha pose og sekk så lenge det er mulig. 

 

Anonymkode: 7e7af...607

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skogsalv
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Ja, føles nesten sånn dessverre. 😥

 

ts. 

Anonymkode: 7e7af...607

Så vær deg selv og stå i stormen ! Er det liv laga ,så er det ikke du som skal innpasse deg mere nå ❤ Han må endre fokus . Men det vet du 🙂 Så er han mann nok ,og er kjærligheta og alle de netter og samtaler DERE har hatt nok ?.... vet hva  du håper på !  Håp er pr.definisjon troen på det man ikke ser. Du trenger konkreter NÅ, etter alt du har investert ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...