Wit Skrevet 3. januar 2022 #401 Del Skrevet 3. januar 2022 Noen kilo i jula går helt fint. For nå starter du jo opp igjen, og da forsvinner disse fort 👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luka_S Skrevet 3. januar 2022 Forfatter #402 Del Skrevet 3. januar 2022 Satser på det, @Wit! Nå ligger jeg i senga og drar meg (planleggingsdag på skolen i dag, så ungen har fortsatt fri) og prøver å motivere meg til å ta på treningsklærne. Har tenkt å dra på treningssenteret og bare ta en rolig økt med ett eller annet, bare for å komme i gang. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luka_S Skrevet 3. januar 2022 Forfatter #403 Del Skrevet 3. januar 2022 Da har jeg vært og trent! 30 min spinning, en god start på treningsåret, synes jeg. 😊 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 4. januar 2022 #404 Del Skrevet 4. januar 2022 Bra jobba @Luka_S 👏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luka_S Skrevet 5. januar 2022 Forfatter #405 Del Skrevet 5. januar 2022 Urgh, nå ble det opp som en løve og ned som en skinnfell, men jeg føler meg ikke i form. Så det ble ikke noe trening i går og det blir det heller ikke i dag. Får bare prøve så godt jeg kan å fokusere på maten. (Har tatt hurtigtest, så det er ikke corona iallfall.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 5. januar 2022 #406 Del Skrevet 5. januar 2022 Lytt til kroppen og slapp av idag også. Bra det ikke er corona, men det går mye annet også nå. Slapp av til kroppen klarer å trene igjen, og så er du igang 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaBom Skrevet 7. januar 2022 #407 Del Skrevet 7. januar 2022 Lytt til kroppen, ja. Da blir man jo raskere frisk også. God helg og god bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embryo Skrevet 7. januar 2022 #408 Del Skrevet 7. januar 2022 Wow for en sykt inspirerende tråd, du har vært skikkelig flink og er det fortsatt! Liker innstillinga di til vektreduksjon veldig godt og skal prøve å adoptere den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luka_S Skrevet 7. januar 2022 Forfatter #409 Del Skrevet 7. januar 2022 Tusen takk for fine ord, @Wit, @KaBom og @Embryo! Veiedag i dag! Startvekt 15.02.21 - 138,9 kg Vekt 31.12.21 - 117,3 kg (+3,4 kg, totalt -21,6 kg) Vekt 07.01.22 - 114,1 kg (-3,2 kg, totalt -24,8 kg) Ja, kiloene fra jula forsvant visst like fort som de kom! Det var veldig positivt, spesielt siden jeg ikke fikk trent noe særlig. Nå satser jeg på at neste uke blir bra, selv om det blir mye jobbing og ikke så veldig god tid til trening. Viser seg jo at det er kostholdet som er viktigst, uansett. Nå håper jeg at jeg når målet mitt på 110 kg snart, hadde satt det til 1. januar, men det ble litt vel ambisiøst med fristelsesmåneden desember i forkant. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luka_S Skrevet 14. januar 2022 Forfatter #410 Del Skrevet 14. januar 2022 Startvekt 15.02.21 - 138,9 kg Vekt 31.12.21 - 117,3 kg (+3,4 kg, totalt -21,6 kg) Vekt 07.01.22 - 114,1 kg (-3,2 kg, totalt -24,8 kg) Vekt 14.01.22 - 113,7 kg (-0,4 kg, totalt -25,2 kg) Det ble nedgang denne uka også, men det har jeg slitt noe sykt for, må jeg si. Skjønner at det ikke ble mer, for det var vanskelig å legge jula fra seg da det ble helg. Det ble både vafler, sjokolade og mye snacks i tillegg til mat. Jeg var nok så fornøyd med god nedgang denne uka at jeg tenkte det ikke gjorde så mye siden jeg har vært så flink. Farlig tankegang. Har også vært tungt med maten denne uka, da det har vært travelt på jobb, og jeg ikke har hatt fantasi til å finne ut hva jeg skal ordne til middag. Det skal være noe alle liker, helst noe sunt, noe jeg har lyst på og noe som er lettvint å lage etter jobb. Det har ikke vært enkelt, har hatt mest lyst til å hive en grandis i ovnen med påfølgende overspising til kvelds. Heldigvis har jeg klart å unngå det, da. Motivasjonen for å trene har vært laber nå når det ikke har vært lov med gruppetimer, men jeg har gjennomført tre økter med 45 minutter ellipsemaskin i løpet av uka. Det har vært tungt, men jeg har vært stolt når jeg har gjennomført. Det som har vært positivt er at jeg var med ungen på skøytebanen i helga, og jeg er glad for at skibuksa mi fra i fjor har bukseseler, for å si det sånn! Ellers hadde den ligget rundt anklene mine, så stor har den blitt. Og ikke minst er det godt å ikke kjenne seg som en stappa pølse i vinterklærne! Det er så mye enklere å bevege seg uten 25 kg ekstra på kroppen, kan bøye meg ned og hjelpe til med skøyter uten at det kjennes ut som jeg skal dø. Kanskje jeg skal prøve meg på å gå på skøyter igjen også, jeg turte ikke det i helga fordi det var så mye folk der. Og neste uke er det lov med gruppetimer igjen! Halleluja, så glad jeg ble når jeg så det! Gleder meg sinnssykt til å gå på gruppetimer igjen, for det er så blytungt å motivere seg alene. Sitter og studerer timeplanen for neste uke nå og gleder meg masse! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 14. januar 2022 #411 Del Skrevet 14. januar 2022 Bra jobba @Luka_S 👏👏 Det med skibukse/vinterbukse kjenner jeg godt til. Har en på hytta som jeg ikke fikk igjen i fjor vinter. For å si det sånn, så kunne ikke jeg heller brukt den uten bukseseler 😅 Jeg skal kjøpe meg en ny, men tenkte å vente noen kilo til før jeg gjør det. Syns du er utrolig flink til å trene også, du kommer til å naile 2022 👍💪 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luka_S Skrevet 14. januar 2022 Forfatter #412 Del Skrevet 14. januar 2022 Takk, @Wit! Jeg har også en skibukse i mindre størrelse på hytta, den må jeg nok ta med meg hjem ved neste anledning. Må nok bruke bukseselene på den også, ja. På hytta har jeg også en kjeledress, den var så trang i fjor at jeg ikke greide å bøye meg ned i den. I år er den kjemperomslig og nesten for stor. Det beste er å kunne være med å leke uten at kropp og trange klær lager hindringer! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vinterskog Skrevet 14. januar 2022 #413 Del Skrevet 14. januar 2022 For en herlig følelse det må være når klær blir for store og begevelse lettere! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luka_S Skrevet 14. januar 2022 Forfatter #414 Del Skrevet 14. januar 2022 vinterskog skrev (1 time siden): For en herlig følelse det må være når klær blir for store og begevelse lettere! Ja, det er utrolig godt! Et bevis på hva man tross alt har oppnådd når man synes det står litt i stampe. 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikea Skrevet 20. januar 2022 #415 Del Skrevet 20. januar 2022 Luka_S skrev (På 14.1.2022 den 16.21): Ja, det er utrolig godt! Et bevis på hva man tross alt har oppnådd når man synes det står litt i stampe. 😊 Det er lett å glemme den enorme framgangen når man opplever at alt står stille ja. Da er det fint med slike påminnelser 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luka_S Skrevet 21. januar 2022 Forfatter #416 Del Skrevet 21. januar 2022 Startvekt 15.02.21 - 138,9 kg Vekt 31.12.21 - 117,3 kg (+3,4 kg, totalt -21,6 kg) Vekt 07.01.22 - 114,1 kg (-3,2 kg, totalt -24,8 kg) Vekt 14.01.22 - 113,7 kg (-0,4 kg, totalt -25,2 kg) Vekt 21.01.22 - 113,7 kg (+/- 0 kg, totalt - 25,2 kg) Ja, dette skulle bli en skikkelig bra uke, men endte opp med å bli tidenes drittuke. Ikke så veldig mat- og treningsmessig, for jeg har ikke overspist og jeg har fått trent fire gode økter denne uka. Men fikk beskjed om at pappa har fått alvorlig kreft, så fokuset har vært andre steder, for å si det sånn. Nå er jeg så lei av at vekta ikke går nedover samme hvor mye eller lite jeg spiser. Og jeg tenkte iallfall at i og med at jeg fikk trent såpass mye denne uka, så ville det gi resultater. Men det står jaggu meg like bom fast. Jeg er fortvilet. Neste uke tror jeg det går opp igjen, for jeg får ikke trent så mye pga jobb, må stille opp for mamma og pappa og vi skal feire barnebursdag. Da blir det jo igjen fristelser i form av kaker og godt. Får vel være fornøyd hvis jeg greier å stå på stedet hvil en uke til. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokdamen Skrevet 21. januar 2022 #417 Del Skrevet 21. januar 2022 @Luka_Sså forferdelig trist å lese 💔 Jeg har dessverre vært der, og det er så fortvilende at det ikke er noe man kan gjøre. Vær god med deg selv og de nærmeste i denne tiden ❤️ Og så er jeg veldig imponert over deg som ikke ha overspist denne uken 👏 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 24. januar 2022 #418 Del Skrevet 24. januar 2022 @Luka_S Kjempetrist å lese ❤ Jeg har jo vært der selv nå de siste månedene siden mamma også har fått kreft ❤ Skjønner at dette tar opp mye av tiden og tankene dine. Men, vi må bare komme oss gjennom dette også, selv om det er veldig vanskelig Tenker på deg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luka_S Skrevet 25. januar 2022 Forfatter #419 Del Skrevet 25. januar 2022 Jeg innser nå at jeg ikke greier å konse på dette prosjektet akkurat nå, så jeg må bare ta en pause til ting roer seg her. Har vel en viss anelse om at dette ikke kommer til å være så veldig langvarig, så jeg orker ikke å bruke energi på å tenke på mat. Jeg vil fortsette med treningen, iallfall. Tusen takk for alle gode ord og tanker! Dette er vel livets gang, men det er jo litt annerledes når det er sine nære og kjære. 1 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikea Skrevet 26. januar 2022 #420 Del Skrevet 26. januar 2022 Luka_S skrev (14 timer siden): Jeg innser nå at jeg ikke greier å konse på dette prosjektet akkurat nå, så jeg må bare ta en pause til ting roer seg her. Har vel en viss anelse om at dette ikke kommer til å være så veldig langvarig, så jeg orker ikke å bruke energi på å tenke på mat. Jeg vil fortsette med treningen, iallfall. Tusen takk for alle gode ord og tanker! Dette er vel livets gang, men det er jo litt annerledes når det er sine nære og kjære. Så trist å høre. Jeg mistet pappaen min i kreft for ti år siden, jeg klarte i hvert fall ikke å konsentrere meg om vektnedgang da han ble syk. Jeg gikk heller opp veldig mye på grunn av sorgen, og greide ikke å ta tak i det før 1,5 år etterpå. Det er ingen som forventer at du skal klare dette samtidig ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå