Luka_S Skrevet 9. september 2021 Forfatter #261 Del Skrevet 9. september 2021 Hmmm, nå er jeg litt skeptisk før morgendagen, for uka har ikke gått sånn som jeg håpet. Var flink i starten av uka og hadde tre fjellturer lørdag, søndag og mandag. Så var det da denne byturen på tirsdag, og onsdag og i dag har jeg ikke orket noenting fordi det er så stygt vær. Dårlig utvikling, egentlig. Hadde egentlig lyst til å prøve meg på en fjelltur jeg har tenkt på lenge, men jeg maktet bare ikke å dra meg ut når regnet høljer ned. Så jeg krysser fingrene for at det ikke blir vektoppgang i morgen, iallfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luka_S Skrevet 10. september 2021 Forfatter #262 Del Skrevet 10. september 2021 Det gikk greit, jo! Ned 1/2 kg til 117,0 kg. Skal jobbe i helga, så da blir det verken tid til for mye utskeielser eller noe særlig trim. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dundre Skrevet 10. september 2021 #263 Del Skrevet 10. september 2021 👏🏼👏🏼 Godt jobba og god arbeidshelg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luka_S Skrevet 10. september 2021 Forfatter #264 Del Skrevet 10. september 2021 Takk, @Dundre! God helg til deg også! 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokdamen Skrevet 10. september 2021 #265 Del Skrevet 10. september 2021 Strålende uke egentlig da, du hadde en herlig dag for deg selv med tur på restaurant og gikk ned samtidig. Tenker det er en vitner om riktige ting i den nye livsstilen din. Ha en flott arbeidshelg 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luka_S Skrevet 10. september 2021 Forfatter #266 Del Skrevet 10. september 2021 Takk for det, @Bokdamen! Følte meg inspirert av deg, og kom på at jeg hadde en kasse med gamle klær her (som jeg har spart på til de kanskje skulle passe en gang), og der fant jeg bootcut-jeansene fra tolv år tilbake. 😂 Joda, de passet, de! Så da er jeg både miljøvennlig og moteriktig på én gang. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokdamen Skrevet 10. september 2021 #267 Del Skrevet 10. september 2021 Woho! Rene kinderegget det der, og for en deilig følelse å ta med seg inn i helgen (selv om det blir jobbing) 🤩 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luka_S Skrevet 13. september 2021 Forfatter #268 Del Skrevet 13. september 2021 Uff, jeg våknet i natt og hørte at det regnet så det dundret. Tenkte at den turen jeg skulle gå i dag driter jeg så hardt i, orker ikke å gå i regn og gjørme. Da vekkerklokka ringte, var jeg fast bestemt på at jeg skulle hive meg rett i seng igjen etter at ungen var sendt på skolen. Men fikk se at regnet hadde gitt seg, og det var faktisk noen glimt av blå himmel mellom skyene, så jeg bestemte meg for å gjennomføre likevel. Det er en uke siden siste tur, så det er på tide! Å, så fint det var da jeg kom ut i skogen! Fine høstfarger og god, frisk luft. Ikke var jeg tung i beina heller, så koste meg virkelig på tur! I morgen er det meldt enda bedre vær, så da blir det nok en tur til. God start på uka. 😄 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 13. september 2021 #269 Del Skrevet 13. september 2021 Luka_S skrev (2 minutter siden): Uff, jeg våknet i natt og hørte at det regnet så det dundret. Tenkte at den turen jeg skulle gå i dag driter jeg så hardt i, orker ikke å gå i regn og gjørme. Da vekkerklokka ringte, var jeg fast bestemt på at jeg skulle hive meg rett i seng igjen etter at ungen var sendt på skolen. Men fikk se at regnet hadde gitt seg, og det var faktisk noen glimt av blå himmel mellom skyene, så jeg bestemte meg for å gjennomføre likevel. Det er en uke siden siste tur, så det er på tide! Å, så fint det var da jeg kom ut i skogen! Fine høstfarger og god, frisk luft. Ikke var jeg tung i beina heller, så koste meg virkelig på tur! I morgen er det meldt enda bedre vær, så da blir det nok en tur til. God start på uka. 😄 Bra jobba!! 😊😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokdamen Skrevet 13. september 2021 #270 Del Skrevet 13. september 2021 For en deilig start på uken 🙌 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 13. september 2021 #271 Del Skrevet 13. september 2021 Bra jobba @Luka_S 👏👏 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luka_S Skrevet 13. september 2021 Forfatter #272 Del Skrevet 13. september 2021 Takk, @addict, @Bokdamen og @Wit! 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luka_S Skrevet 16. september 2021 Forfatter #273 Del Skrevet 16. september 2021 Tar veiedag i dag, siden det blir vanskelig i morgen. Dagens vekt er 116,5 kg, ned 0,5 kg, totalt 22,4 kg. Meget fornøyd. Har gått tålig greit med maten denne uka, synes jeg. Fikk trent det jeg hadde planlagt. Gjorde en morsom oppdagelse i dag da jeg trente inne og gjorde et HIIT-program fra youtube, og det var lagt inn uttøying på slutten. Da jeg begynte i februar, hadde jeg store problemer med å få tak i "bakfoten" når jeg skulle tøye forsiden av lårene. I dag gikk det helt greit. Så det betyr iallfall at noe har forandret seg. Nå gleder jeg meg til jeg når neste delmål på 115 kg. Det var vekta mi første gang jeg begynte å slanke meg, i 2006. Så det er liksom en liten milepæl. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 16. september 2021 #274 Del Skrevet 16. september 2021 Grattis med nok en fin nedgang 👍 Skjønner godt at du er fornøyd 😊 Ikke rart du begynner å merke det litt på kroppen når du trener. Det er over 20 kg med stort sett fett som er borte. Det kjenner jeg også. Alt er liksom så mye lettere enn før. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luka_S Skrevet 16. september 2021 Forfatter #275 Del Skrevet 16. september 2021 Takk, @Wit! Kjenner det med at ting er lettere, ja. Bare det at man ikke konstant går med trange klær, liksom. Føler at jeg har mer energi både på jobb og fritiden, alt er ikke et stort ork lenger. Gleder meg til fortsettelsen. 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 17. september 2021 #276 Del Skrevet 17. september 2021 Akkurat dette med klær syns jeg også er litt deilig. Selv om jeg har gått ned ca 3 størrelser i bukser så er buksene mine mye videre enn tidligere. De strammer ikke og sitter mye penere på. Gensere og t-skjorter sitter ikke klistret inn til magen, og det er faktisk mye behageligere å gå i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luka_S Skrevet 20. september 2021 Forfatter #277 Del Skrevet 20. september 2021 I dag gjorde jeg noe jeg egentlig ikke turte, og noe jeg iallfall ikke hadde gjort for alt i verden for seks måneder siden! Jeg har en bekjent som de siste årene har gått på Grete Roede og gått ned utrolig masse. I går kveld så jeg at han spurte på Facebook om det var noen som ville gå tur sammen med ham i dag. Siden jeg hadde planlagt fjelltur i dag, sendte jeg en melding til ham. Angret nesten med en gang, for jeg visste at turen var utrolig bratt på begynnelsen, og jeg hater å gå sammen med andre når jeg puster og peser og føler at jeg sinker for dem. Og akkurat denne turen har stått for meg som en slags bøyg, jeg har ikke gått opp der på sikkert over 20 år, og det er noe jeg har hatt som mål om å greie i løpet av året. Ok, men skit la gå, det var iallfall avtalt. Jeg advarte på forhånd om at det kom til å gå sakte i oppoverbakkene, men det var helt greit for ham. Det hjalp å ha med en "hare", for vi greide kneika (ca 2 km med oppoverbakker) på 25 minutter! Det var godt å se at jeg faktisk greide turen jeg har fryktet og drømt om i flere år nå. Ja, det er flaut å ha så sykt dårlig kondis, men det går liksom litt bedre når den man går sammen med har vært gjennom det samme selv. Det ble en fin tur, gleder meg til jeg skal dit flere ganger! 😊 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokdamen Skrevet 20. september 2021 #278 Del Skrevet 20. september 2021 Så utrolig kult av deg! Du kan være skikkelig stolt over å ha brutt sperren både med turen og selskapet. For en start på uken 👏👏 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luka_S Skrevet 20. september 2021 Forfatter #279 Del Skrevet 20. september 2021 Bokdamen skrev (8 timer siden): Så utrolig kult av deg! Du kan være skikkelig stolt over å ha brutt sperren både med turen og selskapet. For en start på uken 👏👏 Takk for det! Jeg foretrekker fortsatt å gå alene med lydbok på øret, men det var godt å bryte en barriere ved å gå sammen med noen også. Så får jeg bare drite i at det er flaut, jeg klarer ikke å gå raskere enn jeg greier, liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 21. september 2021 #280 Del Skrevet 21. september 2021 Luka_S skrev (18 timer siden): I dag gjorde jeg noe jeg egentlig ikke turte, og noe jeg iallfall ikke hadde gjort for alt i verden for seks måneder siden! Jeg har en bekjent som de siste årene har gått på Grete Roede og gått ned utrolig masse. I går kveld så jeg at han spurte på Facebook om det var noen som ville gå tur sammen med ham i dag. Siden jeg hadde planlagt fjelltur i dag, sendte jeg en melding til ham. Angret nesten med en gang, for jeg visste at turen var utrolig bratt på begynnelsen, og jeg hater å gå sammen med andre når jeg puster og peser og føler at jeg sinker for dem. Og akkurat denne turen har stått for meg som en slags bøyg, jeg har ikke gått opp der på sikkert over 20 år, og det er noe jeg har hatt som mål om å greie i løpet av året. Ok, men skit la gå, det var iallfall avtalt. Jeg advarte på forhånd om at det kom til å gå sakte i oppoverbakkene, men det var helt greit for ham. Det hjalp å ha med en "hare", for vi greide kneika (ca 2 km med oppoverbakker) på 25 minutter! Det var godt å se at jeg faktisk greide turen jeg har fryktet og drømt om i flere år nå. Ja, det er flaut å ha så sykt dårlig kondis, men det går liksom litt bedre når den man går sammen med har vært gjennom det samme selv. Det ble en fin tur, gleder meg til jeg skal dit flere ganger! 😊 Så bra at du ble med 👏 Jeg er sikker på at du var en motivasjon for han også. Og vet du, neste gang (eller gangen etterpå) så bruker du plutselig bare 23 minutter på samme strekning. Godt jobba 👏 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå